Karmeimmat lapsuudenystävänne
Minulla oli lapsuudessa "ystävä", joka harrasti ns. eksyttämistä. Tyyppi otti ensin selvää olinko käynyt jossain tietyssä paikassa (esim. uimaranta) ja jos en ollut, niin ehdotti että lähdetään käymään pyörällä siellä. Ajeli aina ihan hirveää vauhtia edellä ja alkoi eksyttämään sellaisessa paikassa, jossa oli paljon käännöksiä, jotta en varmasti osaisi perille tai takaisin kotiin. Tämä oli ihan kamalaa ennen kännykkäaikaa. En ymmärrä miksi pyörin kyseisen tytön kanssa koko ala-asteajan. Mulla oli kuitenkin oikeitakin ystäviä, mutta jostain syystä eksyin aina tämän saman tytön seuraan.
Teki myös kerran niin, että oltiin Särkänniemessä ja mun piti käydä vessassa. Kaverityttö lähti mukaan. Kyseisen tytön äiti oli meidän mukana ja hän jäikin odottelemaan jonkin laitteen eteen, että saatiin vessa-asiat hoidettua. Tämä "ystävä" tuli ensimmäisenä ulos vessasta ja oli sanonut äidilleen, että mun täti oli myös vessassa ja minä lähtisin tädin kyydillä takaisin kotiin. Onneksi äitinsä ei uskonut vaan jäivät odottelemaan, että minäkin saavuin paikalle. Jessus jos olisivat lähteneet ilman minua! Kotiin yli 400km matka, eikä mulla ollut ruokarahan lisäksi muuta rahaa mukana.
Millaisia olivat teidän kamalimmat lapsuudenystävät/kaverit/tuttavanne?
Kommentit (136)
Traumataustainen alkoholisoituneen vanhan äidin iltatähti. Isä kuollut. Kaikki seksuaalipainotteista, leikit, piirrokset, painostava alistamista....kaiken hulluden olen ymmärtänyt vasta myöhemmin.
Katkaisi 'ystävyyden', kun sittemmin sai yhden uuden oudon kaveriksi, kun meni yläasteelle.
Nykyisin tietääkseni psykologi.
Muistan kun oltiin uimassa, ja sukelleltiin niin yhdessä vaiheessa tää tyttö piti mun päätä veden alla etten pääsisi pintaan.
Sama ihminen on nykyään päiväkodin johtaja 😊
Eikö muiden siskot olleet tälläisiä jotka kohtelivat huonosti?
Mun pari vuotta vanhemmalla siskolla ei mainittavasti ollut kavereita ja otin sen mukaani jos menin omien kavereitteni kanssa. Jossain vaiheessa sisko alkoi eristämään minua omasta kaveripiiristäni ja kun sai eristettyä niin meni joku kk niin ei itsekkään enää pyörinyt näiden kanssa. Toinen sisko alkoi tehdä tuota vasta aikuisiällä, just samaa mutta vaan selän takana. Saattoi onkia jonkun ohimennen tapaamansa opiskelukaverini numeron tietoonsa ja laittoi viestejä tai sopi tapaamisia selkäni takana ja kun jättäydyin kuvioista pois niin ei myöskään pitänyt enää niin paljoa yhteyttä ja lopulta se jäi. Ymmärrän että kaveripiiri voi olla sama ja se on täysin ok, mutta että se että se suurin motivaatio tuntui olevan ainoastaan se että mut tiputetaan pois siitä porukasta ja sit itse lähdetään myös. Tätä en ikinä tajunnut.
Minulla oli9-11 vuotiaana ystävä joka halusi suudella kielen kanssa ja leikkiä lääkäriä niin että tutkittiin pimppaa. Ei todellakaan normaalia lapsen käytöstä tuollainen ja ahdistaa muistella miten en kehdannut kieltää vaikka tuntui pahalta.
Järkyttävää porukkaa! Monethan ovat tuollaisia vielä aikuisenakin. Vrt. työpaikkakiusaajat, mustamaalaajat, kaivetaan maata muiden alta, valehdellaan esimiehille jne...
Mulla oli ihanat "bestikset" jotka juoni keskenään. Olin ihan super chilli eikä kiinnostaneet mitkään metkut, mutta nää kaks oli kieroja kuin korkkiruuvit ilmeisesti, joten enimmän osan ajasta pisti siihen että jekutetaan mua jollain tavalla. Pitivät alempanaan, syletettävänä ja kaiketi tarvitsivat kai jonkunlaista ukkosenjohdatinta olemiselleen. Mukavat 4 vuotta ennen kuin pääsin uuteen kouluun. Sillä välin mm. levitettiin juoruja että olen käyttänyt heidän hammasharjoja itseni tyydyttämiseen, olen lyönyt kummankin koiria, puhunut pahaa muista yhteisistä kavereista, varastanut kummaltakin (molemmat varastivat minulta leluja, rahaa ja levyjä) ja mitä vielä juttuja joita en jaksa muistaa. Jekutuksiin kuului ääretön sarja idioottimaisuuksia, kuten se että soitetaan tulemaan kylään toisen luo mutta sit toinen olikin piilossa siellä ja alkoivat keskenään jättäen mut ulkopuolelle. Eivät varmaan lopulta edes tajunneet että sitä "jätettyä" ei hirveästi seuransa kiinnostanut päätepistettä kohti, oli silloin jo muut kaverit. Mutta sitä ennen se alkoi kieltämättä olla piinaavaa. Tämä ikävuosina 8-12.
Yksi tyttö halusi aina leikkiä pimppilääkäriä,ihme ettei neitsyys mennyt kun käytettiin kyniä ym. Olin arka ja ujo 8v,tämä tyttö samanikäinen mutta äänekäs ja pomottava.
Teki muutakin inhottavaa mm. Syötti minulle suussaan olleita karkkeja ja pakotti kevättalvella kahlaamaan lähtevien jöiden seassa ilman sukkia ja kenkiä.
Nyt on sh. Oli todella ahdistavaa viedä kipeä lapsi lääkäriin ja tajuta, kuka tekee hoidontarpeen arvioinnin.
Räkä-Merja.Tyttö jolta valui aina räkä leukaan asti ja istui ruokalassa vastapäätä koulussa.
Pyysin monesti siirtoa eri paikkaan,kun oksetti syödä,katsellen valuvaa räkää.
Siihen ei koskaan suostuttu.
Ilo-tyttönen joka levitti jalkansa mun ekan poikaystävän edessä yms sairasta shittii.
Vierailija kirjoitti:
En halua omia lapsuusmuistojani kirjoittaa...niitä on monta...mutta aika monesta kiusaajastani tuli opettajia ja sairaahoitajia ym. " valtaa" käyttäviä. Aika pelottavaa...
Todellakin! Samoin täällä.
Kiusaajistani tuli terveydenhoitajia, sosionomeja, sairaaanhoitajia, sosiaalityöntekijöitä.
Nämä ihmisevät joukolla kiusasivat minua koko lapsuuteni.
Itellä oli paras kaveri joka 5lk alkoi koko ajan näpäytellä jotain ilkeää ja tahallaan yritti saada minut surulliseksi ei ollut hirveen kivaa 🙁