Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Maustetyttöjen Kaisa, vaikka oonkin nainen. Niin vaatimattoman oloinen ja suloinen tyttö. Viehättää se synkkyys myös
Ihastus on vähän vahva sana ja muutenkaan nykypäivän julkkiksista ei oikein tule ketään sellaista mieleen 🤔. Mutta jos mietin ketä näyttelijää viimeksi googlasin, niin se taisi olla Rakasta mua- sarjan Sverrir Gudnason. Myös Colin Firth nuorena oli aika 👌.
Näyttelijöistä myös Matthew Macfadyen, Morgan Freeman ja edesmennyt Alan Rickman ovat sellaisia, joiden äänissä jokin vetoaa aina.
Olen kuolannut Anya Taylor-Joyta sen jälkeen, kun noin kuukausi sitten katsoin Netflixistä Mustan kuningattaren. Nyt olen katsonut pari hänen tähdittämäänsä leffaa lisää ja voin vain todeta, että harvinaisen kaunis ja lahjakas nuori nainen.
Aika jännä, mä en tykkää yhtään eddie redmaynesta. En melkein siedä katsoa elokuvia, missä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, mä en tykkää yhtään eddie redmaynesta. En melkein siedä katsoa elokuvia, missä hän on.
En minäkään tykkää! Hän on syy miksi vihaan Ihmeotus elokuva. Ei pahalla mutta näyttää down ihmiseltä tai vähitään autistiselta.
Mielestäni hänellä on naiselliset piirteet ja jotenkin koko naama ja ilmeet on todella poikkeuksellisia.
Miettikää nyt esim. Matthew Mccounahey kuinka komea on tai Viggo Mortensen.
Miehekkäät katseet.
Santiago Cabrera.
On niin tasan ihannemieheni.
Shahin Doagu (MTV:n uutisankkuri). Hän on niin söpö.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Onpas Eddie suosittu, mäkin oon ihan in looove....😍
Eddie on herttainen! Olette varmaan nähneet hänen Oscar-puheensa moneen kertaan! Sydän siinä sulaa...
Roinen ihastukseni on Mark Strong.
Eero Ritala muutaman vuoden takaa. En tiedä mikä siinä on, joku vetoaa erityisesti.
Krista Kosonen!
Olen heteronainen ja ihastus on platonista.
Krista on ihana 😍