Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James McAvoy.
Jännä. Just katsoin yhden leffan missä se oli, ja mietin, että siinä on mies, jota ei varmaan kukaan voi pitää haluttavana. Olin siis väärässä. Mikä siinä on Se Juttu?
Se on loistava elokuvassa Filth umpikorruptoituneena ja kyynisenä poliisina, josta ei voi olla pitämättä. Todellisuudessa hänellä on myös ääritörkeä huumorintaju, joka lauseessa joku kaksimielisyys.
Tuo on muuten todella seksikästä miehessä.
On myös naisessa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...
Jos lohduttaa, minä painin samanlaisten asioiden kanssa, tosin ihastukseni kohde vaihtuu aika ajoin, mutta samalla lailla menee kaikki aika haaveillessa. Jää se oikea elämä elämättä kokonaan. Mitähän tälle voisi tehdä?
Kiinnostaisi tietää, ketkä teillä on ihastuksen kohteina :)
Mulla on tällä hetkellä Hugh Jackman. Mutta tosiaan, se vaihtelee. Aina julkkiksia tai kuvitteellisia hahmoja, joihin ei siis ikimaailmassa olisi minkään sorttista mahdollisuutta. Raastavaa.
T. toinen lainaamasi
Mulla on sama juttu :D Tosin ihastun enimmäkseen vain kuvitteellisiin hahmoihin. Varsinkin videopelihahmoihin. Olen kyllä parisuhteessa, mutta ei ne ihastumiset siitä ole laimentuneet... Joskus tuntuu aika petolliselta tämä. Puoliso ei tiedä, enkä kertoisi ikinä.
Ei hätää, se sun puoliso fäppäilee Triss Merigoldille mennen tullen.
M33
Gina Carano, kiitos Deadpoolin... Olen nainen, ja aloin kyseenalaistaa heterouteni :D
Katsoin vasta tällä viikolla Fleabagin 2 kauden. Se pappi on niin kuuma, että olen rakastunut.
Onpas virkistävää nähdä, miten eri näköisiä ihastuksia ihmisillä on! Olen monen monta joutunut katsomaan Googlesta, kun olen liian vanha tuntemaan nykyjulkkiksia :) Tässä sen näkee, että miesten naismaut eroavat ja naisten miesmaut eroavat. Se on pelkästään positiivista.
Alex Skarsgard ja Daniel Craig miehista. Rachel Weitz ja Blake Lively naisista. Mullehan ihan paras kolmen kimppa oli Daniel Craig ja Rachel Weitz kun ovat aviopari!
Vierailija kirjoitti:
Ian Somerhalder
Itkin kun Boone kuoli Lost:ssa.
Alexander Skarsgård, Brad Pitt ja David Beckham
Floor Jansen, Ashley Graham ja Elize Ryd
Chrissy Teigen on ihana 😍 Olen ihan hetero nainen, mutta hän olisi poikkeus sääntöön!
Tällä hetkellä mahla alkaa virrata, kun näen Paul Williamsin telkussa (koko Britannia leipoo), siinä äijässä on jotain todella kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James McAvoy, Bill Skarsgård, Evan Peters, Armie Hammer, Taron Egerton ja Andrew Garfield tulee äkkiseltään mieleen.
Sit on myös näitä tyyppejä, joiden karisma ja persoona ensisijasesti tekee niistä viehättävän, esimerkkinä nyt vaikka Bill Hader ja Miika Nousiainen.
Ottaisin Miika Nousiaisen heti tarinoimaan minulle iltasatuja. Joka ilta jouduttaisiin kyllä panemaan taju kankaalle. Ja joka aamu. Ja päivä.
En kestä, Miika Nousiainen on NIIN seksikäs! Superälykäs ja ihan hervottoman hauska. Kivaa, että muutkin osaa arvostaa :D Katsoin aina Pitääkö olla huolissaan? ihan vain Miikan takia, ja aina ihan hulluna himosta. Yhden sohvatyynyn olen jo puristanut ihan muodottomaksi, kun rutistan sitä ja puren sen reunaa aina kun Miika puhuu. Olisi NIIN hauskaa olla kärpäsenä katossa näkemässä, miten Miika reagoisi näihin viesteihin!
Vierailija kirjoitti:
Onpas virkistävää nähdä, miten eri näköisiä ihastuksia ihmisillä on! Olen monen monta joutunut katsomaan Googlesta, kun olen liian vanha tuntemaan nykyjulkkiksia :) Tässä sen näkee, että miesten naismaut eroavat ja naisten miesmaut eroavat. Se on pelkästään positiivista.
Mietin kanssa, että onpas makuja moneen lähtöön. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Puhu suomea, saatana! Se on julkkisihastus eikä mikään "celeetgkoetkoewtkoewk topwentgawenpaew t"! CFITTUUTUT
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Fassbender, erittäin tuhmien päiväunelmieni kohde. Uskomstonta, että joku voi olla niin täydellisen komea.
Ja miten sillä hauskasti heilui heppi reideltä toiselle - tai melkein polvilumpiolta toiselle, kun se käveli alasti Shame- leffassa. Olisiko isoimpia sitten Milton Berlen, Charles Chaplinin ja Liam Neesonin?
oho no niin, nyt löytyi siis leffa, jonka katson lauantai-iltana., Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Domhnall Gleeson 😍
Wut!? Joku muukin tykkää hänestä! Itse rakastan!!
joan jett , jo 70 luvulta. on vieläkin sexy.
Tom Hardy
Michael Fassbender
Ross Marquand