Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on sinun celebrity crush?

Vierailija
08.03.2017 |

Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!

Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn

Kommentit (1940)

Vierailija
381/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Somerhalder

Vierailija
382/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stellan Skarsgård

N26

Saat pitää minun puolestani kokonaan. Hän ei ollut komea edes nuorena.

Mites ois toi karisma?

Karisma on se tärkein juttu! Eihän se Stellan ole nyt kauhean kummoisen näköinen, mutta hänen karismansa saa kyllä sukat pyörimään jaloissa. Sama juttu Tom Hanksin kohdalla.

Stellan Tshernobylissä, voi veljet mikä namupala! Mun mielestä se on komeakin kyllä, persoonallisella tavalla (=parhaalla mahdollisella tavalla).

Ei mitään vikaa Stellanissa, mutta oma sydämeni suli ko. sarjan myötä Jared Harrisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Travis Fimmel. Erityisesti resupekkalookissa. En osaa selittää.

Vierailija
384/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villanelle! Näin heteronaisena.

Vierailija
385/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien saatossa olen pitänyt näiden henkilöiden karismasta ja ulkonäöstä:

Alan Rickman (Minkäpäs muun kuin Kalkaros- roolin vuoksi)

Adam Driver (Oman miehen kaksoisolento :D Pakko siis pitää. Oma mies on vain lyhyempi, muuten voisivat olla sisarukset)

Arnold Vosloo (Ehkä nykyään ei enää niin samalla tavalla iske, mutta etenkin Muumion rooleissa mahtava :D)

Omar Sharif (Nuorena!)

Rami Malek (<3 Pitkän ajan kestosuosikki)

Mena Massoud (En yleensä tykkää teini-idoleista, mutta hänellä on kovin söötti hymy, vaikka onkin vähän liian nätti)

Navid Negahban (Ei nyt ehkä tässä sulttaanin roolissa tai terroristina :DD Mutta elokuvien ulkopuolella... On se komea)

Idris Elba (No kuka ei pitäisi?!)

Will Smith (Enemmänkin se huumorintaju vetoaa)

Monica Bellucci (No homo, mutta... kuka nyt ei?)

Aishwarya Rai (No homo edelleen, mutta voisin tuijotella hänen kauneuttaan vaikka kuinka kauan)

Tom Felton oli joskus, ja nyt en pidä taas sitten yhtään :D Näin se maku muuttuu.

Vierailija
386/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...

Jos lohduttaa, minä painin samanlaisten asioiden kanssa, tosin ihastukseni kohde vaihtuu aika ajoin, mutta samalla lailla menee kaikki aika haaveillessa. Jää se oikea elämä elämättä kokonaan. Mitähän tälle voisi tehdä?

Kiinnostaisi tietää, ketkä teillä on ihastuksen kohteina :)

Mulla on tällä hetkellä Hugh Jackman. Mutta tosiaan, se vaihtelee. Aina julkkiksia tai kuvitteellisia hahmoja, joihin ei siis ikimaailmassa olisi minkään sorttista mahdollisuutta. Raastavaa.

T. toinen lainaamasi

Vierailija
387/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Jännä. Just katsoin yhden leffan missä se oli, ja mietin, että siinä on mies, jota ei varmaan kukaan voi pitää haluttavana. Olin siis väärässä. Mikä siinä on Se Juttu?

Se on loistava elokuvassa Filth umpikorruptoituneena ja kyynisenä poliisina, josta ei voi olla pitämättä. Todellisuudessa hänellä on myös ääritörkeä huumorintaju, joka lauseessa joku kaksimielisyys.

Vierailija
388/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penelope Cruz

Vierailija
389/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kekäläinen

Vierailija
390/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmi Suomi joskus tuli telkkarista ja ohimennen pysähdyin kattomaan, kun oli joku tosi kaunis blondi siellä. Alina Voronkovaksi paljastui kun googlasin. En tienny kuka tai mistä tunnettu, mutta tosi söpö ja mukavan olonen!

Vierailija
391/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Kuronen..oooh siinä vasta uros!

Vierailija
392/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerking

Vierailija
393/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Blörf

Vierailija
394/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartinainen

Vierailija
395/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

James McAvoy, Bill Skarsgård, Evan Peters, Armie Hammer, Taron Egerton ja Andrew Garfield tulee äkkiseltään mieleen.

Sit on myös näitä tyyppejä, joiden karisma ja persoona ensisijasesti tekee niistä viehättävän, esimerkkinä nyt vaikka Bill Hader ja Miika Nousiainen.

Vierailija
396/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tämä on ongelma. Olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen julkkismieheen (ei suomalainen). Haaveilen yhteisestä elämästä hänen kanssaan ja kuvittelen mielessäni tilanteita, jossa kohtaisimme ja rakastuisimme. Melkein kaikki vapaa-aika menee haaveillessa. Twitteriä harkitsen nyt tosi paljon, kun sitä kautta voisin laittaa miehelle suoraan viestin. Tiedän, miten älytön se ajatus on! Vaikuttaa tosi huonontavasti mun elämään, kun kukaan potentiaalinen mies ei tunnu miltään näiden haaveiden jälkeen...

Jos lohduttaa, minä painin samanlaisten asioiden kanssa, tosin ihastukseni kohde vaihtuu aika ajoin, mutta samalla lailla menee kaikki aika haaveillessa. Jää se oikea elämä elämättä kokonaan. Mitähän tälle voisi tehdä?

Kiinnostaisi tietää, ketkä teillä on ihastuksen kohteina :)

Mulla on tällä hetkellä Hugh Jackman. Mutta tosiaan, se vaihtelee. Aina julkkiksia tai kuvitteellisia hahmoja, joihin ei siis ikimaailmassa olisi minkään sorttista mahdollisuutta. Raastavaa.

T. toinen lainaamasi

Mulla on sama juttu :D Tosin ihastun enimmäkseen vain kuvitteellisiin hahmoihin. Varsinkin videopelihahmoihin. Olen kyllä parisuhteessa, mutta ei ne ihastumiset siitä ole laimentuneet... Joskus tuntuu aika petolliselta tämä. Puoliso ei tiedä, enkä kertoisi ikinä.

Vierailija
397/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy, Bill Skarsgård, Evan Peters, Armie Hammer, Taron Egerton ja Andrew Garfield tulee äkkiseltään mieleen.

Sit on myös näitä tyyppejä, joiden karisma ja persoona ensisijasesti tekee niistä viehättävän, esimerkkinä nyt vaikka Bill Hader ja Miika Nousiainen.

Ottaisin Miika Nousiaisen heti tarinoimaan minulle iltasatuja. Joka ilta jouduttaisiin kyllä panemaan taju kankaalle. Ja joka aamu. Ja päivä.

Vierailija
398/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Jaajo Linnonmaa

Vierailija
399/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James McAvoy.

Jännä. Just katsoin yhden leffan missä se oli, ja mietin, että siinä on mies, jota ei varmaan kukaan voi pitää haluttavana. Olin siis väärässä. Mikä siinä on Se Juttu?

Se on loistava elokuvassa Filth umpikorruptoituneena ja kyynisenä poliisina, josta ei voi olla pitämättä. Todellisuudessa hänellä on myös ääritörkeä huumorintaju, joka lauseessa joku kaksimielisyys.

Tuo on muuten todella seksikästä miehessä.

Vierailija
400/1940 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reeves.

Komea, karismaattinen ja älykäs. Olen kuullut, että hän on myös hyvin sydämellinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi