Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Suomen kielen r ais kaaja iski taas. AP on suomen kielen tuhoaja!
Matleena Madetoja on aika ihana. Tosin Minnä Pyykkökin olisi kiva noin niinkuin pidemmän päälle.
Lando Norris, nuori f1 kuski.
Itsehän olen häntä 11 v vanhempi, enkä todellakaan tiedä mistä tää ihastus tuli.
Nichelle Nichols nuorempana, nyt Sonaqua Martin-Green.
Vuosien varrella ollu monia... Ayrton Senna, Linford Christie, Denzel Washington, Lenny Kravitz...
Kuulin tällä viikolla The Callingin biisin Wherever you will go ja tuli mieleen melkein 20 vuoden takainen järjetön ihastuminen bändin laulajaan. Olin pitkään sitä mieltä, että Alex Band oli maailman kaunein mies.
Mesut Özil ja Diego Luna tulee ensimmäisinä mieleen. Nami nami :P
Tom Hardy kolahti lujaa niinä muutamana sekuntina jotka sen naama näkyi Dunkirkin lopussa. En tiedä miksi, karisma vissiin.
Ehdottomasti aina ollut nyt jo edesmennyt Alan Rickman jopa jo ennen Harry Potter-aikoja.
Nykyinen ykkönen lutuisen suloinen Hannes Suominen.
Halle Berry, Tyra Banks, Vanessa Williams, Rozonda Thomas <3
Ihan eka oli Rick Astley vuonna 1987, kun Never Gonna Give You Up soi musiikkikanavalla. Olin silloin ekaluokalla.
Edelleenkään en pahastu vaikka joutuisin rickrollauksen uhriksi! Lisäksi Fortnitessa on tällä hetkellä Never Gonna- tanssi, ihan parasta kun oma 10-vuotias poika tykkää siitä.
Oih. Ihan eka ihastus oli Miami Vicen Sonny Crockett eli Don Johnson. Mikä gubbe silloin teininä...Niin syvissä vesissä uiskenteleva traaginen komistus.
Sitten näitä myöhempiä on Viggo Mortensenin Aragorn, Daniel Graig James Bondina, ja Daniel Day-Lewis Viimeisessä Mohikaanissa. Aa että.
Kaksi eri ikäistä ja kaikin puolin erilaista:
ratamoottoripyöräilijä Scott Redding
muusikkonero Devin Townsend
N39
Josh Duhamel ja Jonathan Scott