Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Kuinkahan moni noista naisista olisi loppujen lopuksi edes halunnut Tuomaksen? Mitä sarjaa on seurannut, niin ei hän nyt varsinaisesti vaikuta miltään ihan mahtavalta catchilta: ulkonäöltään keskiverto, ei lainkaan valmis laittamaan itseään likoon naisen takia, ei puhelahjoja, vaivaannuttava, ei osaa esiintyä. Ei kai lentäjäkään Suomessa niin paljoa tienaa, että se kompensoisi kaiken?
Toki telkkarissa ei näytetä kaikkea, saattaahan Tuomas tietystikin olla aivan mahtava persoona, mutta se ei vaan käy sarjasta ilmi. Sarjassa on todella hajuton ja mauton.
Katsoinpa mäkin ennakkoon tuon seuraavan jakson ja ei voi muuta sanoa kuin, että järkyttävää käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Tuollaisia kamalia lausahduksia toisesta ihmisestä ja hänen ulkonäöstään (ja vieläpä tv-ohjelmassa) ei voi perustella millään tavoin... Ei ohjelman leikkauksella, ei iällä (aikuisia ihmisiä kuitenkin), ei stressillä tai väsymyksellä... Etenkin Veeran ja Lauran kommentit uusista naisista olivat todella lapsellisia ja itsekkäitä. Ironista, että juuri nämä sosiaali- ja terveysalalla olevat osoittivat tuollaista empatiakyvyttömyyttä ja tahdittomuutta.
Ymmärrän, että tilanne varmaan harmitti joo, mutta sekään ei oikeuta tuollaisiin kommentteihin kameroille tai päin naamaa. Omassa päässään tai huonekaverille kaikessa hiljaisuudessa voi tupista tai purkaa mieltään, mutta ei noin...
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pidin Lauraa vain hieman kylmänä ja etäisenä. Nyt pidän häntä tylynä ja todella itsekkäänä. Ihan kuin joku koulukiusaaja yläasteelta. Kuka hän on määrittelemään, kuka on kaunis ja kuka ei? Ne kommentit Sonjasta olivat ilkeitä ja täysin tarpeettomia. Ei aikuiset ihmiset käyttäydy noin.
Mielestäni Sonja oli kaunis siellä ruususeremoniassa, se haalari sopi hänelle tosi hyvin ja se letti oli nätti. Hän oli kaunis omalla tavallaan. Eikä hänen vartalossa ollut mitään vikaa, ei olisi mitään syytä häpeillä ja olla epävarma. Ei kaunis vartalo tarkoita aina langanlaihaa.
Kyllä ero noissa naisissa (tai pikemminkin tytöissä) on huomattava viime kauden naisiin, olivat paljon kypsempiä ja käyttäytyivät kunnioittavasti toisiaan kohtaan.
Hhaha ai ei av mamma ole pätevä ikinä sitten arvioimaan kuka on kaunis ja kuka ei ? Äläpä kuule puhu kakkelia.
Minusta oli röyhkeää sanoa Marikalta auton edessä jo Tuomaksen ohjelmassa jossa hän etsii itselleen sitä kumppania
Että " minun mielestä talossa on nyt ihan väärät tytöt"
Eihän hyväjumala sentään ne tytöt ole siellä valitsemassa hänen puolestaan. Tuohan kertoo että nimenomaan oikea tyttö joka moisia puhui joka joutuikin itse lähtemään.
Hyvä Tuomas olisin tehnyt itsekin juuri noin. Ja sitten ensin penkki märkänä huokailtu Tuomaksen perään ja sitten kun ei toiminutkaan psrinsessan mukaan niin jo ollaan haukkumassa.
Tuo kertoo narsistisesta tyypistä joka katsoo kaiken itsestään käsin. Eihän ihmistä omisteta noin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni noista naisista olisi loppujen lopuksi edes halunnut Tuomaksen? Mitä sarjaa on seurannut, niin ei hän nyt varsinaisesti vaikuta miltään ihan mahtavalta catchilta: ulkonäöltään keskiverto, ei lainkaan valmis laittamaan itseään likoon naisen takia, ei puhelahjoja, vaivaannuttava, ei osaa esiintyä. Ei kai lentäjäkään Suomessa niin paljoa tienaa, että se kompensoisi kaiken?
Toki telkkarissa ei näytetä kaikkea, saattaahan Tuomas tietystikin olla aivan mahtava persoona, mutta se ei vaan käy sarjasta ilmi. Sarjassa on todella hajuton ja mauton.
Tässäkin kommentissa näkyy heti miten kun ei omat tytöt eli ne narsistiset jotka itse vaan ajattelivat olevansa iki ihanteellisia Tuomkselle niin päässeetkään eteenpäin niin sitä ollaan
ARVONKIELTÄMISESTÄ KÄYTTÄMÄSSÄ PUOLUSTUSKEINONA.
Ei kaikki ihmiset kuitenkaan toimi noin . Ei itsestä käsin ikinä voi tehdä edes kumppaninvalintaa haloo???
Siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Eihän kukaan lentäjätason tyyppi suostu manipulaatioon vaan näkee sellaiset kaukaa. Av mammat ei taida olla ihan Tuomaksen tasoisia :)!
Rajatilatasoiset tyypitkö täällä heiluu kun puolustusmekanismit jylläävät sillä tasolla tyypillisesti : mitätöiminen arvonkieltäminen .... ja yksikin joka väittää olevansa säännöllisesti muka psykologi ja " melkein kollega Veeran kanssa" kirjoittelee tänne aamupäivällä ja haukkuu muita kirjoittajia " mt potilaiksi".
Ilmoitetaan Valviraan ihan siksi että mikäli oikeat psykologit , sh t tai lääkärit täällä kirjoittelevat moisia niin uran pitää olla loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä luulen, että Tuomas saattaa tykätä juuri tuollaisista Lauran ja Veeran kaltaisista tytöistä. Ei hän nyt niin sokea ole, että ei tajuaisi pudottavansa tyttöjä luonteeltaan miellyttävimmästä päästä. Naismaku kertookin sitten paljon miehestä.
Niin, kauniista, kylmistä ja ilkeistä. Ei tämä yllätä yhtään, tuollaiset naisethan ovat porskuttaneet miesten suosiossa maailman sivuun. Minua tässä asetelmassa lähinnä häiritsee se, että Tuomas sanoo etsivänsä ihan jotain muuta. Miksi ei vaan voi olla rehellinen ja sanoa, että haluaa vierelleen kauniin naisen, ei muuta?
Eihän niin saa sanoa, aika huonoon valoon joutuisi. Mutta olisi edes keksinyt uskottavan storyn ihannenaisestaan, nyt nuo "empaattinen, kiltti ja hyväsydäminen" kuulostaa ihan bullshitiltä. Sanoisi vaikka että ihailee strategisesti älykkäitä, itsenäisiä naisia tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä luulen, että Tuomas saattaa tykätä juuri tuollaisista Lauran ja Veeran kaltaisista tytöistä. Ei hän nyt niin sokea ole, että ei tajuaisi pudottavansa tyttöjä luonteeltaan miellyttävimmästä päästä. Naismaku kertookin sitten paljon miehestä.
Näinhän se on nähtävä, valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli röyhkeää sanoa Marikalta auton edessä jo Tuomaksen ohjelmassa jossa hän etsii itselleen sitä kumppania
Että " minun mielestä talossa on nyt ihan väärät tytöt"Eihän hyväjumala sentään ne tytöt ole siellä valitsemassa hänen puolestaan. Tuohan kertoo että nimenomaan oikea tyttö joka moisia puhui joka joutuikin itse lähtemään.
Hyvä Tuomas olisin tehnyt itsekin juuri noin. Ja sitten ensin penkki märkänä huokailtu Tuomaksen perään ja sitten kun ei toiminutkaan psrinsessan mukaan niin jo ollaan haukkumassa.
Tuo kertoo narsistisesta tyypistä joka katsoo kaiken itsestään käsin. Eihän ihmistä omisteta noin ikinä.
Jauhat täällä suu vaahtona rakkaan Laurasi kiusaamisesta, mutta olet itse ihan yhtä ilkeä kuin muut. Mitä jos lopettaisit langassa mesoamisen ja kävisit vilkaisemassa peiliin. Oikeasti on OKSETTAVAA heittää tuollaista "penkki märkänä" -settiä, kun on ensin jauhanut noin 542 kommenttia kiusaamisesta. Vai onko se niin, että Laurasta ei saa sanoa mitään, mutta muista mimmeistä saa sanoa mitä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sellaisen huomion, että ainoa joka taitaa osata ottaa muut huomioon on tämä Ninja. Esim. kohtaus, jossa uudet tytöt tuli. Ninja toi heille juomaa. Pissikset taas seisoi tumput suorina. Siinäpä on vaimomateriaalia kohdallaan Tuomakselle :D
Huomasin saman. Vaikka Ninjakaan ei yhtään pitänyt tästä käänteestä, hän tsemppasi ja osasi käyttäytyä asiallisesti, kun tarjosi juomat uusille tytöille. Aika moni muu vaan ilmeili hämmentyneenä. Miettikää vaimoa, joka yllätysvieraiden tullessa mulkoilee ja supattelee vittumaisesti, eikä edes yritä käyttäytyä ja toivottaa tervetulleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että " minun mielestä talossa on nyt ihan väärät tytöt"Eihän hyväjumala sentään ne tytöt ole siellä valitsemassa hänen puolestaan. Tuohan kertoo että nimenomaan oikea tyttö joka moisia puhui joka joutuikin itse lähtemään.
Jauhat täällä suu vaahtona rakkaan Laurasi kiusaamisesta, mutta olet itse ihan yhtä ilkeä kuin muut. Mitä jos lopettaisit langassa mesoamisen ja kävisit vilkaisemassa peiliin. Oikeasti on OKSETTAVAA heittää tuollaista "penkki märkänä" -settiä, kun on ensin jauhanut noin 542 kommenttia kiusaamisesta. Vai onko se niin, että Laurasta ei saa sanoa mitään, mutta muista mimmeistä saa sanoa mitä tahansa?
Marikahan suoraan halveksi Tuomasta julkisessa tv lähetyksessä vielä - miestä joka oli haavelilujensa märkä kohde vielä hetki sitten ja aloitti moisen halveeraamisen jo siinä auton edessä. Se kertoo auttamatta luonteesta ettei ole vielä kypsä ehkä kypsiin suhteisiin.
Noissahan aina lentävät ekaksi tyrkyimmät sitten manipuoimaan pyrkivät tyypit pois. Eihän sinne batcheloriksi nyt vlita mitään ihan hönöjä sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sellaisen huomion, että ainoa joka taitaa osata ottaa muut huomioon on tämä Ninja. Esim. kohtaus, jossa uudet tytöt tuli. Ninja toi heille juomaa. Pissikset taas seisoi tumput suorina. Siinäpä on vaimomateriaalia kohdallaan Tuomakselle :D
Huomasin saman. Vaikka Ninjakaan ei yhtään pitänyt tästä käänteestä, hän tsemppasi ja osasi käyttäytyä asiallisesti, kun tarjosi juomat uusille tytöille. Aika moni muu vaan ilmeili hämmentyneenä. Miettikää vaimoa, joka yllätysvieraiden tullessa mulkoilee ja supattelee vittumaisesti, eikä edes yritä käyttäytyä ja toivottaa tervetulleeksi.
onko tämä jokin vierailu?
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi toi Laura... Millä oikeudella joku on tollanen? Miten joku kehtaa? Varmaan tulee olemaan aika rankkaa vanhempana, kun rupsahtaa, jos kaikki on rakennettu ulkonäön varaan. Hyvä itsetuntohan hänellä ei missään nimessä ole.
Jos analysoin tätäkin heittoa niin ensinnäkin nimenomaan Lauraa arvioidaan ulkonäön varassa mutta samalla siitä tehdään hänelle syy olla mollattavana ja syy muka kenkkuun luonteeseen . Itse määritellään ulkonäön kautta siis hänen luonnettaan.
Näkyy hei lävitse liikaa .
Mutta Laura K " pääsee malliksi koska kyllähön ne osasivat nyt erottaa hyvän kropan " :)!
Tämä koko ketju on kuin sairaskertomus rajatilatasoisesta puolustusmekanismien käytöstä. Ja egoistisesta Tuomaksen esineellistämisestä .
Koettakaa nyt muistaa että Tuomas on jo MONTA KERTAA muistuttanut alkumetreiltä ettei hön ole TÄÄLLÄ KUIN VAAN ETSIMÄSSÄ ITSELLEEN NYT ELÄMÄNPITUISTA KUMPPANIA.
Hän on sen sanonut aika useinkin , ja juuri siksi että nuo naiset jotka eivät asiaa oikein tahdo tajuta alkaisivat hahmottaa että eivät mene hänen pään sisään vaan antaisivat tilaa .
Hirveintä mitä ikinä ihmissuhteessa voikaan tehdä on terrorisoida toista noin. Tuomas näyttää välillä niin surulliselta .
Ja juuri tämän takia näpäytettiin porukkaa että älkääpä vielä tunkeko tulee kaksi uutta tyttöä ! Ihan oikein! Se joka antaa tilaa ja kasvaa tilanteen tasalle niin hän tulee jäämään taloon.
Pari sanaa kiusaamisesta:
Uusien tyttöjen marssittaminen ohjelmaan on lähinnä tyttöjen – sekä uusien että vanhojen – kiusaamista tuotannon taholta: on tarkoituksella haettu ja ohjelmaan tuotu kaksi ihmistä aivan toisenlaisesta muotista, jotta saadaan varmasti aikaiseksi draamaa ja viihteellistä reaktiota jopa itse Bachelorilta. On täysin selvää, että jäljellä olleet tytöt ovat paitsi edustavia, myös motivoituneita ja ns. urakeskeisiä. Eli jokainen omalla tavallaan monipuolisesti fiksuja: on kauneudentajua, tyylitajua, muodista kiinnostuneisuutta, akateemista älykkyyttä, sosiaalisia taitoja ym. En tarkoita, etteivätkö uudet tytöt olisi näitä kaikkia myös, mutta heillä ei ulkoisten avujen korostamiseen joko löydy osaamista tai kiinnostusta. He eivät myöskään ehkä arvosta sellaista pinnallisuutta, vaan ovat paljon maanläheisempiä – jos maanläheisyyttä on meikkaamattmuus, hiustenleikkaamattomuus, liikkumattomuus jne.
Kun nämä vanhat osanottajat ovat olleet talossa jo aika "kauan" ja jokaisella syntynyt aitoja tunteita ja toiveita Bacheloria kohtaan, on kai se nyt selvää, ettei näitä oteta ilolla vastaan! Kaikilla kuitenkin tavoitteenaan päästä Tuomaksen valituksi, ja vaikkei nämä uudet mitään todellista vastusta vanhojen tyttöjen mielissä tilanteeseen tuokaan, ymmärrän turhautumisen.
Ihmettelen myös Ninjan kiusaajaksi leimaamista. Hänhän on myöntänyt olevansa ihastunut Tuomakseen, se voi olla iso myönnytys! Vaikka hän onkin tosissaan tuolla, hän on mielestäni myös hiukan varuillaan ihastumisensa kanssa: ei ymmärrettävästi uskalla heittäytyä, vaikka Tuomas lepertelisi mitä ja piirtelisi kuinka sydämiä hiekkaan, koska kilpasilla ollaan ja kamerat seuraavat herkeämättä. Siinä mielessä pidän Ninjan ihastumisen myöntämistä isona asiana. Kun tunteita herää ja tulee uusia ihmisiä kilpailemaan jos ei valituksi tulemisesta niin huomiosta, myös Ninjan kaltaisessa ihmisessä herää pieni naarasleijona puolustamaan reviiriään. En siis pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että hän ei seurustele aktiivisesti Tuomaksesta keskustellen uusien kanssa.
Laura on perusolemukseltaan hapan ja tympeä, ääni matalahko ja tasapaksu intonaatio, ja jonka suupieletkin osoittavat luonnostaan alaspäin – mikään hänessä esiin tullut ei siis varsinaisesti yllätä. Hän on mikä on, onnea vaan sille, joka hänet lopulta omakseen saa.
Veeran haukuntaa ihmettelen myös. Hän on perusluonteeltaan havainnoija, jolla kaikeksi yllätykseksi taitaa vissiin myös olla fiiliksiä Tuomasta kohtaan. Hän ei arvonsa tuntevana todellakaan katsele suopeasti reviirilleen tunkeutuvia syöpäläisiä. Pidän reaktiotaan jopa suorastaan maltillisena! Kaukana kiusaamisesta.
Laura Karoliinasta en ole päässyt jyvälle. Todella rasittava ääni, mutta minkäs hän sille mahtaa. Komea olemus ja profiili, mutta ei varsinaisesti mikään kaunotar. Omahyväinen! Ei ymmärrä muita ihmisiä, joten ei ymmärrä uusia millään tavalla. Tämä voi uusista tuntua kovin kovin ikävältä. Harmi.
Tuomas on vakaa ja perustylsä, mikä on tietysti ensiarvoisen tärkeää hänen harjoittamassaan ammatissa. Ammatti onkin ainut kiinnostava seikka koko Tuomaksessa, muutoin niin perusjamppa, että evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vainoharhoja kun olen aika vähän kommentoinut täällä. Mutta puuttunut juuri noin kommentoiden räikeimpiin kiusaamistapauksiin. Minä ilmoitan Valviraan varmuudeksi kun esiinnyt täällä Veeran melkein kollegana. Sillä jos sinun asiat ovat noin huonosti niin et saa toimia minusta tuolla alalla.
Mukavaa, odotelen Valviralta puhelua. Sitä vaan tässä mietin, että mitähän asiaa niillä on täysin toista alaa opiskelevalle henkilölle? Tosin mummoni oli hammaslääkäri, joten ehkä minäkin sitten olen "melkein Veeran kollega".
Ai nyt olikin sitten mummo se hammaslääkäri. Täällä olet heitellyt kyllä sentasoista painostusta niskaan että on paras että tilanteesi tarkistetaan. Omaksi parhaaksesihan se on . Et saa julistaa olevasi melkein lääkäri jos et sitä ole myöskään . Se on jo niin häiriintynyttä että pitää toimia.
Edelleen:
Koettakaa nyt muistaa että Tuomas on jo MONTA KERTAA muistuttanut alkumetreiltä ettei hön ole TÄÄLLÄ KUIN VAAN ETSIMÄSSÄ ITSELLEEN NYT ELÄMÄNPITUISTA KUMPPANIA.
Hän on sen sanonut aika useinkin , ja juuri siksi että nuo naiset jotka eivät asiaa oikein tahdo tajuta alkaisivat hahmottaa että eivät mene hänen pään sisään vaan antaisivat tilaa .
Hirveintä mitä ikinä ihmissuhteessa voikaan tehdä on terrorisoida toista noin. Tuomas näyttää välillä niin surulliselta .
Ja juuri tämän takia näpäytettiin porukkaa että älkääpä vielä tunkeko tulee kaksi uutta tyttöä ! Ihan oikein! Se joka antaa tilaa ja kasvaa tilanteen tasalle niin hän tulee jäämään taloon.
Toistan itseäni: mitä täällä tapahtuu? o.O
ugh kirjoitti:
Pari sanaa kiusaamisesta:
Uusien tyttöjen marssittaminen ohjelmaan on lähinnä tyttöjen – sekä uusien että vanhojen – kiusaamista tuotannon taholta: on tarkoituksella haettu ja ohjelmaan tuotu kaksi ihmistä aivan toisenlaisesta muotista, jotta saadaan varmasti aikaiseksi draamaa ja viihteellistä reaktiota jopa itse Bachelorilta. On täysin selvää, että jäljellä olleet tytöt ovat paitsi edustavia, myös motivoituneita ja ns. urakeskeisiä. Eli jokainen omalla tavallaan monipuolisesti fiksuja: on kauneudentajua, tyylitajua, muodista kiinnostuneisuutta, akateemista älykkyyttä, sosiaalisia taitoja ym. En tarkoita, etteivätkö uudet tytöt olisi näitä kaikkia myös, mutta heillä ei ulkoisten avujen korostamiseen joko löydy osaamista tai kiinnostusta. He eivät myöskään ehkä arvosta sellaista pinnallisuutta, vaan ovat paljon maanläheisempiä – jos maanläheisyyttä on meikkaamattmuus, hiustenleikkaamattomuus, liikkumattomuus jne.
Kun nämä vanhat osanottajat ovat olleet talossa jo aika "kauan" ja jokaisella syntynyt aitoja tunteita ja toiveita Bacheloria kohtaan, on kai se nyt selvää, ettei näitä oteta ilolla vastaan! Kaikilla kuitenkin tavoitteenaan päästä Tuomaksen valituksi, ja vaikkei nämä uudet mitään todellista vastusta vanhojen tyttöjen mielissä tilanteeseen tuokaan, ymmärrän turhautumisen.
Ihmettelen myös Ninjan kiusaajaksi leimaamista. Hänhän on myöntänyt olevansa ihastunut Tuomakseen, se voi olla iso myönnytys! Vaikka hän onkin tosissaan tuolla, hän on mielestäni myös hiukan varuillaan ihastumisensa kanssa: ei ymmärrettävästi uskalla heittäytyä, vaikka Tuomas lepertelisi mitä ja piirtelisi kuinka sydämiä hiekkaan, koska kilpasilla ollaan ja kamerat seuraavat herkeämättä. Siinä mielessä pidän Ninjan ihastumisen myöntämistä isona asiana. Kun tunteita herää ja tulee uusia ihmisiä kilpailemaan jos ei valituksi tulemisesta niin huomiosta, myös Ninjan kaltaisessa ihmisessä herää pieni naarasleijona puolustamaan reviiriään. En siis pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että hän ei seurustele aktiivisesti Tuomaksesta keskustellen uusien kanssa.
Laura on perusolemukseltaan hapan ja tympeä, ääni matalahko ja tasapaksu intonaatio, ja jonka suupieletkin osoittavat luonnostaan alaspäin – mikään hänessä esiin tullut ei siis varsinaisesti yllätä. Hän on mikä on, onnea vaan sille, joka hänet lopulta omakseen saa.
Veeran haukuntaa ihmettelen myös. Hän on perusluonteeltaan havainnoija, jolla kaikeksi yllätykseksi taitaa vissiin myös olla fiiliksiä Tuomasta kohtaan. Hän ei arvonsa tuntevana todellakaan katsele suopeasti reviirilleen tunkeutuvia syöpäläisiä. Pidän reaktiotaan jopa suorastaan maltillisena! Kaukana kiusaamisesta.
Laura Karoliinasta en ole päässyt jyvälle. Todella rasittava ääni, mutta minkäs hän sille mahtaa. Komea olemus ja profiili, mutta ei varsinaisesti mikään kaunotar. Omahyväinen! Ei ymmärrä muita ihmisiä, joten ei ymmärrä uusia millään tavalla. Tämä voi uusista tuntua kovin kovin ikävältä. Harmi.
Tuomas on vakaa ja perustylsä, mikä on tietysti ensiarvoisen tärkeää hänen harjoittamassaan ammatissa. Ammatti onkin ainut kiinnostava seikka koko Tuomaksessa, muutoin niin perusjamppa, että evvk.
Näin minäkin luulin kunnes katsoin seuraavan jakson, tulet yllättymään etenkin Veeran suhteen.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran facesivuilta bongasin hänen isänsä ja äitinsä. Ovatkohan yhtä ylpeitä tyttärestään kuin Miss Tampere-kisojen aikaan?
Tässä on stalkkerin näytteitä yllä . Sairasta. Häntä ei olla kutsuttu Lauran Fb - sivulle mitenkään.
Ei kenenkään henkilön fb-sivulle kutsuta, siellä käy ketkä käy. Jos haluaa yksityisyyttä, niin sitten huolehtii yksityisyys-asetukset kuntoon tai jää Facebookista pois.
Kukaan ei halua stalkkereita ja jos ei halua olla stalkkaaja niin ei vaan mene kenenkään kotiasioita stalkkaamaan? Noin suurinpiirtein?
Se että menet kertookin sinusta ...? Ei kaikkiin paikkoihin minne " voit vaan kävellä" mennä sillä on rajoja joita moraalinormeiksi kutsutaan ja ne sijaitsevat toivottavasti päässä.
Sinulla ei ole rajoja .
Ensitreffeissä miehethän joutui vihille tapaamatta edes tulevaa vaimoaan, aikamoinen kynnys uskaltautua. Ei voi verrata bacheloretteen, jossa sinkkumiehet tietää, ketä tapailee eikä heti päädy ukkomieheksi, jos ei suju.