Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä luulen, että Tuomas saattaa tykätä juuri tuollaisista Lauran ja Veeran kaltaisista tytöistä. Ei hän nyt niin sokea ole, että ei tajuaisi pudottavansa tyttöjä luonteeltaan miellyttävimmästä päästä. Naismaku kertookin sitten paljon miehestä.
Niin, kauniista, kylmistä ja ilkeistä. Ei tämä yllätä yhtään, tuollaiset naisethan ovat porskuttaneet miesten suosiossa maailman sivuun. Minua tässä asetelmassa lähinnä häiritsee se, että Tuomas sanoo etsivänsä ihan jotain muuta. Miksi ei vaan voi olla rehellinen ja sanoa, että haluaa vierelleen kauniin naisen, ei muuta?
Siitähän palsta räjähtäisi, jos Tuomas niin sanoisi. Niin tai näin, aina väärin päin
Vierailija kirjoitti:
ugh kirjoitti:
Napsis!
Näin minäkin luulin kunnes katsoin seuraavan jakson, tulet yllättymään etenkin Veeran suhteen.........
Olen nähnyt ja just sen perusteella tämän kirjoitinkin. Veeralta on todennäköisesti nyhtämällä nyhdetty kannanottoa ja sen saatuaan tuotanto leikannut keskeltä lausetta mahdollisimman hirveät osuudet esiin. Samoin, luulen Lauraltakin ihan erikseen kysytyn, että mitä mieltä hän on uusien tulokkaiden ulkonäöstä. Ja sitten näytetään vain vastaus, aivan kuin se olisi ollut Lauralla kovastikin mielen päällä ja nyt sitten spontaanisti tällä tavalla ikävänlaisesti laukoi...
Tää ketju on tasan saman pituinen kuin Temppari ketju
Musta Sonja näytti hyvältä noissa bikinikuvauksissa! Hyvä kroppa vaikka ei olekaan mikään langanlaiha.
Yksilötreffejä on ollu ihan naurettavan vähän ja muutenkin sitten ku niitä on ni tuntuu ett bätselor jakelee noita treffiruusuja niin ku lääkärit lapsille reippaan mitaleita. "Nämä treffit ansaitsee nyt ruusun kun daami niin rohkeasti teki sitä ja tätä". Luulis antavan niitä sillä perusteella, että on kipinää/luonteet kohtaa tms. :Dd
Samettiääni Juha Rouvinen tänään vieraana (Jutan kaa) EVS-showssa :))
ugh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ugh kirjoitti:
Napsis!
Näin minäkin luulin kunnes katsoin seuraavan jakson, tulet yllättymään etenkin Veeran suhteen.........
Olen nähnyt ja just sen perusteella tämän kirjoitinkin. Veeralta on todennäköisesti nyhtämällä nyhdetty kannanottoa ja sen saatuaan tuotanto leikannut keskeltä lausetta mahdollisimman hirveät osuudet esiin. Samoin, luulen Lauraltakin ihan erikseen kysytyn, että mitä mieltä hän on uusien tulokkaiden ulkonäöstä. Ja sitten näytetään vain vastaus, aivan kuin se olisi ollut Lauralla kovastikin mielen päällä ja nyt sitten spontaanisti tällä tavalla ikävänlaisesti laukoi...
Kummallisen samanlaista Veeran käytöksen puolustelua kuin hänen omassa blogissaan..hmm.. ihan sama miten nyhdetty/leikattu kommentteja, ne tuli Veeran suusta ja repliikit näissä kohti tuskin on käsikirjoitettuja. Olen vaan niin pettynyt Veeraan.
Vierailija kirjoitti:
Samettiääni Juha Rouvinen tänään vieraana (Jutan kaa) EVS-showssa :))
Kiitti kun muistutit! Kertookohan ne matkastaan, joka vei ystävyydestä rakkaudeksi? :D
Toivon todella, että Laura häpee itseään ja kuvaa, jonka on nyt antanut televisiossa. Aivan järkyttäviä asioita puhuu toisista (vaikka nyt sitten olisikin pyydetty suoraa mielipidettä uusien tyttöjen ulkonäöstä). Ei voi kun ihmetellä aikuisen ihmisen tyhmyyttä. Lauralle kyllä pätee sanonta karma is the bitch. Onneksi Juha ja tämä nainen, jonka nimeä en nyt muista, ottavat hyvin esille Lauran käytöksen tilinteko -jaksoissa. Toivonkin, että kun Laura heidän eteensä vielä istahtaa, niin esittävät Lauralle suoria kysymyksiä hänen käytöksestään ja sanomisistaan, eivätkä tunne mitään empatiaa häntä kohtaan. Laura ei sitä ole ansainnut. Onnea ja menestystä hänelle vain tulevaan. On varmasti pidetty ihminen esim. työporukan keskuudessa tulevaisuudessa.
Oksettaa Laura kirjoitti:
Toivon todella, että Laura häpee itseään ja kuvaa, jonka on nyt antanut televisiossa. Aivan järkyttäviä asioita puhuu toisista (vaikka nyt sitten olisikin pyydetty suoraa mielipidettä uusien tyttöjen ulkonäöstä). Ei voi kun ihmetellä aikuisen ihmisen tyhmyyttä. Lauralle kyllä pätee sanonta karma is the bitch. Onneksi Juha ja tämä nainen, jonka nimeä en nyt muista, ottavat hyvin esille Lauran käytöksen tilinteko -jaksoissa. Toivonkin, että kun Laura heidän eteensä vielä istahtaa, niin esittävät Lauralle suoria kysymyksiä hänen käytöksestään ja sanomisistaan, eivätkä tunne mitään empatiaa häntä kohtaan. Laura ei sitä ole ansainnut. Onnea ja menestystä hänelle vain tulevaan. On varmasti pidetty ihminen esim. työporukan keskuudessa tulevaisuudessa.
Jospa Sanoma Oy laittaa ihan jotkut muut tältä palstalta häoeämään hiukan käytöstään ? Mitäs siihen sanoisit vaikka?
Vierailija kirjoitti:
ugh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ugh kirjoitti:
Napsis!
Kummallisen samanlaista Veeran käytöksen puolustelua kuin hänen omassa blogissaan..hmm.. ihan sama miten nyhdetty/leikattu kommentteja, ne tuli Veeran suusta ja repliikit näissä kohti tuskin on käsikirjoitettuja. Olen vaan niin pettynyt Veeraan.
Minä näin heti Veerasta tämän kaiken - hän pidätteli itseään ja sitten tuo olemus... suloton ja kuiva.
Tämän hetken veikkauksia "voittajasta" ninja tulee ilmeisesti tippumaan.
Mä veikkaan, että valitsee Lauran..:(
Ninjaa toivon, mutta uskon Lauran viehättävän Tuomasta enemmän. Tuomakselle kumppanin luonne tuntuu olevan toissijainen juttu.
Mä en tykännyt Veeran uusista hiuksista. Näyttää ihan Pelle Hermannilta.
Vierailija kirjoitti:
Ninjaa toivon, mutta uskon Lauran viehättävän Tuomasta enemmän. Tuomakselle kumppanin luonne tuntuu olevan toissijainen juttu.
Hmm, oiskohan Tuomas siinä tapauksessa ottanut Lauran Ninjan sijaan sviittiin yön yli kestäville treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninjaa toivon, mutta uskon Lauran viehättävän Tuomasta enemmän. Tuomakselle kumppanin luonne tuntuu olevan toissijainen juttu.Hmm, oiskohan Tuomas siinä tapauksessa ottanut Lauran Ninjan sijaan sviittiin yön yli kestäville treffeille?
Tuskin. Laurahan siellä paiskoo ovia raivosta kiehuen jaksossa 8. Eiköhän se ole kuitenkin Ninja, jolle patserollin sydän pamppailee <3
Noi tyttöjen kommentit Sonjasta on järkyttäviä :( tuli oikeesti paha mieli ja meni fiilis koko sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että valitsee lopulta LK:n!!!
Vierailija kirjoitti:
Toivon myöskin Ninjan valintaa, mutta toisaalta Ninja ansaitsisi hyvän miehen. Tähän mennessä näytetyn perusteella Laura voisi sopia Tuomakselle, molemmat saisi toisistaan status-puolison. Mitäköhän tässä nyt toivoisi ;)?
Haluaako kukaan keskustella itse ohjelmasa? Anyone?
Ensi viikon jakson loppuklippien perusteella jakossa 8 on tulossa mehukkaita tilanteita. Musta ruusu heiluu ja ovet paukkuu erittäin aikuismaisesti :D