Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että valitsee Lauran..:(
Ninjaa toivon, mutta uskon Lauran viehättävän Tuomasta enemmän. Tuomakselle kumppanin luonne tuntuu olevan toissijainen juttu.Hmm, oiskohan Tuomas siinä tapauksessa ottanut Lauran Ninjan sijaan sviittiin yön yli kestäville treffeille?
Tuskin. Laurahan siellä paiskoo ovia raivosta kiehuen jaksossa 8. Eiköhän se ole kuitenkin Ninja, jolle patserollin sydän pamppailee <3
Mäkin ihmettelin, et mikäs huhu täällä on liikkeellä Ninjan putoamisesta 8. Jaksossa. Näin kyllä jossain 8.jakson kuvaus linkissä Lauran ja Tuomaksen suutelukuvan, mut eikait se vielä takaa sitä et Laura jatkaa loppumetreille.
No ei, voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.
Ei saa yleistää että kaikki sosiaali- ja terveysalan ihmiset ovat empatiakyvyttömiä. Tämän tyyppiset henkilöt, joita sarjassa näkyy ovat sosiaali- ja terveysalan pohjanoteeraus ja floppi. Ja juuri tälläiset henkilöt aiheuttavat työpaikoilla konflikteja ja kaikkien työhyvinvointi heikentyy. Heikentynyt työhyvinvointi ja jopa kiusaaminen varmasti saattavat näkyä joskus ulospäin, jopa sosiaali- ja terveysalan ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa yleistää että kaikki sosiaali- ja terveysalan ihmiset ovat empatiakyvyttömiä. Tämän tyyppiset henkilöt, joita sarjassa näkyy ovat sosiaali- ja terveysalan pohjanoteeraus ja floppi. Ja juuri tälläiset henkilöt aiheuttavat työpaikoilla konflikteja ja kaikkien työhyvinvointi heikentyy. Heikentynyt työhyvinvointi ja jopa kiusaaminen varmasti saattavat näkyä joskus ulospäin, jopa sosiaali- ja terveysalan ihmisissä.
Ihan puppua nuo ihmiset ovat tuolla vapaa ajallaan eikä töissä. Ihmisen työminä on hallittu rooli mutta kumppaninvalinnassa ja vapaa - ajalla terveydenhuoltohenkilöstö on vieläkin sikailevampi kuin normiväestö sillä ala on niin rankka. Olen itse ollut tuommosissa lääkäripiireissä ja siellä on aivan uskomtonta kohellusta . Kuitenkin hommat hoidetaan jotenkuten yleensä .
Laura on liian fiini sh ksi kaikki lekurit ampaisee perään . Toiv ei mene siksi tuolle alalle. Hänestä on muuhun ja jos Tuomas valitsee niin ala ei tod sovi lainkaan koko kuvioon. Juuri äijien takia siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ninja tippuu 9 : ssä .
Mistä tiedät?
Laura on jo opiskelemassa, olivat sh-opiskeluporukalla Särkän märässä ja hänellä on joku pinssikin jossa lukee "Mä hoidan" työkavereilta saatu
Vierailija kirjoitti:
Laura on liian fiini sh ksi kaikki lekurit ampaisee perään . Toiv ei mene siksi tuolle alalle. Hänestä on muuhun ja jos Tuomas valitsee niin ala ei tod sovi lainkaan koko kuvioon. Juuri äijien takia siellä töissä.
Mitä ihmettä sinä horiset? Laurahan ON sairaanhoitaja ja ihan duunissakin. Ylistät täällä kommentti toisensa jälkeen ihmistä, jonka ammattia et edes tiedä. Nyt valoja päälle ja lääkekaapille, hopi hopi.
Onko jollain perusteluja noihin väitteisiin, että Ninja tippuu?
En olisi vielä jokin aika sitten uskonut että alan toivoa LK:n voittoa mutta tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan puppua nuo ihmiset ovat tuolla vapaa ajallaan eikä töissä. Ihmisen työminä on hallittu rooli mutta kumppaninvalinnassa ja vapaa - ajalla terveydenhuoltohenkilöstö on vieläkin sikailevampi kuin normiväestö sillä ala on niin rankka. Olen itse ollut tuommosissa lääkäripiireissä ja siellä on aivan uskomtonta kohellusta . Kuitenkin hommat hoidetaan jotenkuten yleensä .
Joo, ja suurin osa ymmärtää pitää yksityisasiat privaatissa, eikä tule televisioon sekoilemaan kaiken kansan nähden.
Tuomas on kyllä SUPERTYLSÄ. Kuka kumma tollasta untoa jaksaisi kattella nurkissa? Onko joku saanut siitä jotain irti? Miksi siitä ei näy himo nuoria naisia kohtaan? Tai edes yhtä kaunista (???) nuorta naista kohtaan. Mitä se hakee tuolta? Kodinhoitajaa?
Ei ainakaan puolisoa.
Olisko kyllä mielenkiintoista tietää, kuka tyyppi täällä koko ajan heittelee väitteitä Ninjan putoamisesta. Mielenkiintoista vaan nähdä, jos raivareita saava Laura ei tipu. Käsittääkseni Tuomas etsii rauhallista naista.
Vierailija kirjoitti:
Ninja tippuu 9 : ssä .
No se on kyllä pelkästään hänen onnensa!
Tuomaksen silmistä puuttuu pilke. Ei jatkoon.
(Mikä esim. Juhalla oli/on ja siksi haluttava mies, vaikkei kaikkien makuun olekaan - niinkuin ei tarvitsekaan) .
Mä luulen kyllä että Laura voittaa. Ihan vaan sillä, että miehiin uppoaa tuollainen takertuvaisuus ja tarvitsevuus.
Vai viittiikö joku vielä väittää, että ovia paiskova ihminen on jotenkin rauhassa tunteita kasvattava ja tilaa antava?
Voisko se viime kauden ketsupin värinen mies näyttää tolle pojulle vähän miehen mallia?
Uskotteko oikeasti noihin kommenteihin Ninjan putoamisesta? Tämä on aivan höpön löpö palsta, ja täällä voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vain. Jos jotain väittää, se pitäisi myös osata argumentoida, muuten väitteet kuulostavat aika absurdilta.
Noi muijathan on ihan kamalia kiusaajapimuja! Antavat itsestään aivan idiootin vaikutelman. Sonja vaikutti tuhat kertaa fiksummalta ja kypsemmältä.
Mäkin ihmettelin, et mikäs huhu täällä on liikkeellä Ninjan putoamisesta 8. Jaksossa. Näin kyllä jossain 8.jakson kuvaus linkissä Lauran ja Tuomaksen suutelukuvan, mut eikait se vielä takaa sitä et Laura jatkaa loppumetreille.