Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Veerasta meni täysin maku ruutu+:lla näytetyssä pätkässä, jota Sonja itkuisena katseli tilinteko-ohjelmassa :( entisenä koulukiusattuna ja nimenomaan oman vartalon häpeästä aina kärsineenä minua alkoi oksettaa. Nainen on naiselle susi mutta jotenkin odotin tulevalta hammaslekurilta enemmän nyt kävi niin, että topista tuli floppi.
Vierailija kirjoitti:
SPOLER (KAI)
.
.
.
Sonjahan näytti varsin hyvältä bikinikuvissa ja laitettuna ruususeremoniassa. Laura Kaloriinasta on kyllä tullut kumma kyllä mun lemppari (Marikan jälkeen). Ja Laurahan oli lopulta veneellä jopa vähän reilu sanoessaan, ettei bikinikuvaukset olleet reiluja kaikille.
Laura koo on lapsellinen valittaja narisevalla äänellään. "Mun psyyke ei kestä". Arrrrr, lähde sitten kotiin?
Veera ja Laura saavat ihan turhaa paskaa niskaansa, varmasti jokainen nainen on sanonut vastaavia asioita uusien tyttöjen tulon jälkeen, näistä kahdesta on vain muutenkin tehty tuotantotiimin puolesta se "ilkeä kaksikko" niin näytetään sitten tähän rooliin sopivat kommentit. Laura-Karoliina pääsee ihan liian helpolla.
Kirjotin muutama viikko sitten tänne, että Veera olisi parhain bachelorille.
Nyt perun sanani, HYI!!!!! Veerahan on aivan kamalan ilkeä ja vaikuttaa koulukiusaajalta juuri kuten Laurakin.
Viime kausi oli kyllä paljon parempi, Juha ja kaikki Juhan ehdokkaat olivat PALJON kypsempiä kuin nämä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä. Veeraa, Lauraa ja Marikaa on kehuttu kauniiksi. Olenko sokea?! Minusta eivät ole yhtään kauniita! Aivan kummalliset kasvot heillä kaikilla :O
T. Satunnainen bätsekatsoja
Noista Laura on ihanan näköinen
Vasta tän kauden jälkeen olen ymmärtänyt sen, miten mukava Juhan kausi oli.
Katsoin ruudusta uusimman jakson jossa uimapukukuvaukset ja heti perään tilinteon. Olin suorastaan järkyttynyt siitä kuin vanhat tytöt kiusasivat uusia tulokkaita. Erityisesti tilintekoa katsoessani näytettiin uusia pätkiä joissa tytöt haukkuivat erityisesti Sonjaa niin ammattia kuin ulkonäköä.
Eniten mieleeni jäi Veeran kommentti, jonka löysin vielä nelosen sivuilta: "On ne ronskin oloisia mimmejä niin ulkoisesti kuin tyyliltään", Veera nauraa.
Veera kertoo myös, ettei todellakaan halua tutustua kumpaankaan uusista naisista. Hän myös haukkuu Sonjan ammatin:
"No Marjo on toimittaja, puhuu paljon ja on paljon asiaa. Se nyt ehkä menee sarjassa vähän fiksumpaan kuin nämä parturi-kampaajamimmit. Ne on vähän sellaisia diibadaababimboja", hammaslääkäriksi opiskeleva nainen täräyttää.
Siis ei jiisus sentään!! Ja vielä noin eettiseen ammattiin kuin lääkäriksi opiskelevan luulisi nyt olevan edes jonkinlaista arvostusta toista ihmistä kohtaan!! Mua harmittaa se Sonja niin paljon että mun oli pakko kirjoittaa tänne, ei ihme että on KIUSAAMISTA kouluissa, työpaikoilla etc jos kerta aikuiset naiset saavat käyttäytyä noin RUMASTI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä. Veeraa, Lauraa ja Marikaa on kehuttu kauniiksi. Olenko sokea?! Minusta eivät ole yhtään kauniita! Aivan kummalliset kasvot heillä kaikilla :O
T. Satunnainen bätsekatsoja
Noista Laura on ihanan näköinen
Mun mielestä se on ruma. Näyttää maatalon emännältä naama norsun pepulla.
Aluksi pidin Laura Karoliinaa ehkä hieman ärsyttävänä, mutta mielipiteeni hänestä on muuttunut jakso jaksolta positiivisempaan suuntaan. Ilmeisesti ketjussakin on huomattu nyt sama, vaikka pitkään ihmettelinkin hänen parjaustaan täällä. Etenkin nyt, kun muut tytöt ovat näyttäneet todelliset luonteensa (Laurasta jo tiedettiinkin, mutta esimerkiksi Veera), Laura Karoliina on antanut itsestään erittäin fiksun kuvan olemalla menemättä mukaan siihen järkyttävään henkiseen ulostamiseen, johon Laura ja Veera sortuivat.
Kun uudet tytöt tulivat, Laura K ihan ymmärrettävästi toi haastatteluissa harmitustaan uudesta tilanteesta ja uusista tytöistä ilmi, muttei mennyt sanomaan heille päin naamaa mitään. Ei myöskään kommentoinut heidän ulkonäköä ikävästi.
Mielestäni hänessä on alkanut näkyä jopa todella miellyttäviä piirteitä, ja muiden tyttöjen sisäinen rumuus korostaa Laura K:n sisäistä sekä myös ulkoista kauneutta, eikä aluksi häirinnyt nasaaliäänikään kuulosta enää ollenkaan pahalta Mean girlsien kotkotusten rinnalla.
Mallikuvauksissa tykkäsin LK:sta, koska ei osoittanut mitään halveksuntaa vaikkapa Sonjaa kohtaan, vaan oli oma itsensä ja tuolla etenkin korostui se, kuinka upean pitkä ja hyväkroppainen hän on. Voitti ansaitusti mustan ruusun itselleen, kuvaaja kyllä tajusi valikoida oikean mallin muiden joukosta.
Mix 'n' minglessä Lauran ja Tuomaksen keskustelussa huomasin ensimmäistä kertaa, että kyllä niitä kipiöitä jonkin verran alkoi olla. Heidän hetkensä oli samaan aikaan vähän kiusallinen, mutta tiedättehän, sellaisella söpöllä ja romanttisella tavalla. Laura taas kateellisena laukoi omahyväisiä kommentteja sanoen, että nyt LK yrittää ulkonäöllään hurmata Tuomasta. Kiinnostaisi tietää, mitä muita avuja Lauralla itsellään omasta mielestään on, paitsi hieman keskitasoa parempi ulkonäkö.
Toivon, että Laura Karoliina pääsee ainakin top kolmeen, ja nyt Ninjankin osoittauduttua hajuttomaksi ja mauttomaksi kokkitytöksi, joka katsoo arvostelua ja haukkumista hiljaa sivulla naureskellen muiden tyttöjen kanssa, toivon jopa LK:n voittoa jos kemiaa Tuomaksen kanssa näyttäytyy enemmänkin.
Tämä tumma tyttö on miellyttävin ja aidoin
Vierailija kirjoitti:
Tämä tumma tyttö on miellyttävin ja aidoin
"Tämä tumma tyttö" :D Käy tsekkaamassa nimi noista aiemmista miljoonista viesteistäsi.
Tässä kun katselin niin rumiahan ei ole mukaan päässyt kivoja tyttöjä kaikki on vaan toi kanamainen nokkimistyylì kun jokainen pelkää putoamista se vaan herkästi kääntyy itseään vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOLER (KAI)
.
.
.
Sonjahan näytti varsin hyvältä bikinikuvissa ja laitettuna ruususeremoniassa. Laura Kaloriinasta on kyllä tullut kumma kyllä mun lemppari (Marikan jälkeen). Ja Laurahan oli lopulta veneellä jopa vähän reilu sanoessaan, ettei bikinikuvaukset olleet reiluja kaikille.Laura koo on lapsellinen valittaja narisevalla äänellään. "Mun psyyke ei kestä". Arrrrr, lähde sitten kotiin?
Veera ja Laura saavat ihan turhaa paskaa niskaansa, varmasti jokainen nainen on sanonut vastaavia asioita uusien tyttöjen tulon jälkeen, näistä kahdesta on vain muutenkin tehty tuotantotiimin puolesta se "ilkeä kaksikko" niin näytetään sitten tähän rooliin sopivat kommentit. Laura-Karoliina pääsee ihan liian helpolla.
Niinpä!! Siis Laura-Karoliinahan sanoo myös että "jos sieltä olis tunnut kunnon seksipommi niin kyllä mä sitten olisin ollut varuillani"
Näitä mimmejä katsellessa olen taas tullut siihen samaan tulokseen. Ruma luonne ja ilkeä käyttäytyminen tekee kauniista ihmisestä ruman. Alussa juuri Laura ja Veera pistivät silmään ulkoisesti tosi viehättävinä, mutta enää en näe heissä edes sitä. Sen sijaan esim. Mirka "kaunistui" silmissä jakso jaksolta. Tämä pätee näköjään siis niin tosi-tv:ssä kuin oikeassakin elämässä.
Mutta eniten mua ärsyttää tässä se, miten kengännauhabudjetilla tätä ohjelmaa tehdään. Muijilla on samat koltut ruususeremoniasta toiseen, kantaja vaan vaihtuu. Ja nuo samat puvut oli jo viime kaudella. Pohjat :D.
Jos tää päähenkilö, eli sulho näkisi tässä vaiheessa kuinka morsianehdokkaat käyttäytyy hän fiksuna jättäisi akat keskenänsä tappelemaan ja säästyisi monelta murheelta
Itse tein sellaisen huomion, että ainoa joka taitaa osata ottaa muut huomioon on tämä Ninja. Esim. kohtaus, jossa uudet tytöt tuli. Ninja toi heille juomaa. Pissikset taas seisoi tumput suorina. Siinäpä on vaimomateriaalia kohdallaan Tuomakselle :D
Itse kyllä luulen, että Tuomas saattaa tykätä juuri tuollaisista Lauran ja Veeran kaltaisista tytöistä. Ei hän nyt niin sokea ole, että ei tajuaisi pudottavansa tyttöjä luonteeltaan miellyttävimmästä päästä. Naismaku kertookin sitten paljon miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein sellaisen huomion, että ainoa joka taitaa osata ottaa muut huomioon on tämä Ninja. Esim. kohtaus, jossa uudet tytöt tuli. Ninja toi heille juomaa. Pissikset taas seisoi tumput suorina. Siinäpä on vaimomateriaalia kohdallaan Tuomakselle :D
Mutta Ninjakin kommentoi uusia tyttöjä ikävästi ja Marika oli ainut Sonjan ja Marjon mukaan joka otti heidät kunnolla hyvin vastaan, jutteli jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä luulen, että Tuomas saattaa tykätä juuri tuollaisista Lauran ja Veeran kaltaisista tytöistä. Ei hän nyt niin sokea ole, että ei tajuaisi pudottavansa tyttöjä luonteeltaan miellyttävimmästä päästä. Naismaku kertookin sitten paljon miehestä.
Niin, kauniista, kylmistä ja ilkeistä. Ei tämä yllätä yhtään, tuollaiset naisethan ovat porskuttaneet miesten suosiossa maailman sivuun. Minua tässä asetelmassa lähinnä häiritsee se, että Tuomas sanoo etsivänsä ihan jotain muuta. Miksi ei vaan voi olla rehellinen ja sanoa, että haluaa vierelleen kauniin naisen, ei muuta?
Aluksi pidin Lauraa vain hieman kylmänä ja etäisenä. Nyt pidän häntä tylynä ja todella itsekkäänä. Ihan kuin joku koulukiusaaja yläasteelta. Kuka hän on määrittelemään, kuka on kaunis ja kuka ei? Ne kommentit Sonjasta olivat ilkeitä ja täysin tarpeettomia. Ei aikuiset ihmiset käyttäydy noin.
Mielestäni Sonja oli kaunis siellä ruususeremoniassa, se haalari sopi hänelle tosi hyvin ja se letti oli nätti. Hän oli kaunis omalla tavallaan. Eikä hänen vartalossa ollut mitään vikaa, ei olisi mitään syytä häpeillä ja olla epävarma. Ei kaunis vartalo tarkoita aina langanlaihaa.
Kyllä ero noissa naisissa (tai pikemminkin tytöissä) on huomattava viime kauden naisiin, olivat paljon kypsempiä ja käyttäytyivät kunnioittavasti toisiaan kohtaan.