Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erityisesti vanhemmat rouvashenkilöt kohtelevat meitä pikaruokaravintoloiden työntekijöitä kuin roskaa?

Vierailija
07.03.2017 |

Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.

Kommentit (262)

Vierailija
41/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pikaruoka ravintolassa töissä, mutta vaativassa asiakaspalvelu ammatissa kylläkin. Olen huomannut myös saman, että ylemmässä sosiaaliluokassa olevat ihmiset, niin miehet kuin naisetkin kohtelevat hyvin penseästi meitä asiakaspalvelijoita. Toki palvelua saa vaatia, mutta en ymmärrä sitä turhaa epäkohteliasta  äyskimista ja tiuskimista. Peruskäytös tavat puuttuvat. Kuten "päivää" ja "kiitos". Monet oikein kaatavat sen pahan päivän niskaani. Mutta minkäs teet? Ajan myötä nahka paksuuntuu, ja tiuskimiset ja äyskimiset alkavat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mutta sen voi tälleen kertoa että olen huomannut itsestäni sen, että asiakas joka on jo valmiiksi naama väärinpäin ja hyvin epäkohtelias, teen ystävällisellä perusilmeellä sen mitä pitääkin, mutta en sen enempää, kun tietää valmiiksi jo sen että vaikka seison päälläni, niin asiakas ei ole siltikkään tyytyväinen. Mutta jos asiakas on ystävällinen, kertoo nk. ongelmansa, mietin pääni puhki ratkaistakseni ongelman ja otan varmasti selvää, riippumatta siitä kuuluuko se "työtehtäviini". En halua kertoa ammattiani, mutta mm. selvitellyt juna ja bussiaikatauluja, hyviä ruokaravintoloita, eri liikkeiden aukioloaikoja. jne jne.

Ystävällisyydellä pääsee ihmeen pitkälle. Ikävää että moni todellakin luulee että epäkohteliaalla meuhkaamisella saa parempaa palvelua. Mutta näitä napoleo kompleksia potevia ihmisiä on valitettavan paljon. Mutta onneksi kuitenkin suurin osa ihmisistä on mukavia.

Vierailija
42/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena voisin kertoa että osastollani inhottavista ja hankalista potilaista suurin osa on juuri näitä vanhempia naisia. On kyllä sellaisia vaativia, hoitajien ihmisarvoa lyttäämään pyrkiviä ihmushirviöitä tullut vastaan että kauhuelokuvien äitipuolet kalpenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joissakin vanhemmissa ihmisissä purkautuu katkeruus ja kateus nuoria kohtaan.

Myös vanhemmat miehet osaavat olla hyvin ilkeitä, vaikka katkeria naisia tuntuu olevan enemmän.

Varmaan kyse omasta hukkaan heitetystä nuoruudesta ja toisten odotuksien mukaan eletystä elämästä. Siitä että vanhana tajuaa ettei itseään olisi pitänyt unohtaa.

Vierailija
44/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tuollaiseen ilmiöön.

Olen itsekin aspa ja jotkut ihmiset ovat ikäviä asiakkaita. Jotkut nuoret erittäin ylimielisiä, vanhemmat sekä miehet että naiset kärttyisiä jne.

Aika paljon riippuu aspan omasta asenteesta ja palvelualttiudesta.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Mutta nainen on naiselle susi.

Tässä aloituksessakin se nähdään.

Jos ap ottaisi kuvittelemansa tilanteen haasteena, hän saattaisi kehittyä mutta ei, hän vaan vetää sen vanhan ja vahingollisen johtopäätöksen että vanhemmat naiset olisivat ryhmänä kateellisia.

Vierailija
45/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kuvitella tilanteen: Rouva tulee tiskille ja vastassa on " voi vittu, vanha ämmä"- asenteella oleva, vittuuntuneen näköinen pikkuämmä joka on päättänyt voittaa jonkun teinihuuruissaan päässään kehittelemän taistelun. " Mä oon vittu niin tyly kun osaan, kun noi on AINA niin ärsyttäävii niiku"

Sitten pääsee sanomaan muille teiniämmille takahuoneeseen kuinka vitun ärsyttävä ämmä taas oli.

Näitä on meiltä laiteltu ulos. Ne jää, jotka tajuaa olevansa töissä.

Mä palvelen kaikkia asiakkaita kohteliaasti ja hymyilen kaikille asiakkaille. Silti tulee tietyiltä asiakkailta paskaa niskaan. Välillä vain jää harmittamaan, kun tulee tunne, ettei mulla ole mitään ihmisarvoa, kun olen vain pikaruokaravintolassa töissä.

Vierailija
46/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä Picnicissä, ja ihmettelin samaa. Suurimmat töykeydet ja tuhahtelut tulivat sellaisilta 60+ rouvasnaisilta.

Tosin myös kaikkein hyväntuulisimmat ja mukavimmat asiakkaat olivat samaa ikäluokkaa.

Vierailija
47/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.[/quote

Eli tämäkin asia, niin kuin ilmeisesti kaikki muukin maailmassa liittyy seksiin ja sen puutteeseen? Nainen ei voi olla pahalla päällä mistään muista syistä? Lopettakaa nyt percele jo tämä munan glorifiointi.

Vierailija
48/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joissakin vanhemmissa ihmisissä purkautuu katkeruus ja kateus nuoria kohtaan.

Myös vanhemmat miehet osaavat olla hyvin ilkeitä, vaikka katkeria naisia tuntuu olevan enemmän.

Varmaan kyse omasta hukkaan heitetystä nuoruudesta ja toisten odotuksien mukaan eletystä elämästä. Siitä että vanhana tajuaa ettei itseään olisi pitänyt unohtaa.

Kyllä minä aspana pelkään enemmän keski - ikäisiä miehiä kuin naisia. Miehet osaavat olla äärimmäisen ylimielisiä ja kitkeriä ja auta armias jos et osaa heti vastata johonkin tai keski- ikäinen mies on erimieltä. He eivät totisesti pidä kynttilää vakan alla.

Miksi muuten luulet että vanhemmilla ihmisillä olisi jotenkin pääsääntöisesti nuoruus hukattu?

Vierailija
49/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tuollaiseen ilmiöön.

Olen itsekin aspa ja jotkut ihmiset ovat ikäviä asiakkaita. Jotkut nuoret erittäin ylimielisiä, vanhemmat sekä miehet että naiset kärttyisiä jne.

Aika paljon riippuu aspan omasta asenteesta ja palvelualttiudesta.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Mutta nainen on naiselle susi.

Tässä aloituksessakin se nähdään.

Jos ap ottaisi kuvittelemansa tilanteen haasteena, hän saattaisi kehittyä mutta ei, hän vaan vetää sen vanhan ja vahingollisen johtopäätöksen että vanhemmat naiset olisivat ryhmänä kateellisia.

Minä en kuvittele vanhempien naisten olevan minulle mistään kateellisia. Vaan ihan oikeasti ihmettelen, miksi suurin osa asiakaspalvelijoita roskana kohtelevista ihmisistä on vanhempia naisia. Tämä on ihan oma kokemukseni. Itse olen kohtelias kaikkia asiakkaita kohtaan, enkä kohtele eri asiakkaita millään tavalla erilailla.

Ap

Vierailija
50/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

Ei ole A. koska nuoremmat naiset ei edes ajattele vanhempia naisia.

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Tää on ensimmäinen aloitukseni, jossa ihmettelen miksi joudun kokemaan huonoa kohtelua erityisesti vanhempien naisten toimesta.

Ap

Kulta pieni, totta kai on! Etkä ole koskaan sattunut näkemään YHTÄKÄÄN niistä sadoista avaukssta, joita täällä(kin) tästä aiheesta on päivittäin... Kaikki uskovat, ihan totta! :DDD

Onko sulla lääkitys kunnossa? Vaikka joku olisikin tehnyt vastaavia aloituksia trollaamismielessä, se ei tarkoita, etteikö niin kävisi oikeassakin elämässä. Mulla ei ole mitään vanhempia naisia vastaan, eikä suurimmalla osalla vanhemmista naisista ole meitä pikaruokatyöntekijöitä vastaan mitään. Kuitenkin suurin osa heistä, jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ovat vanhempia rouvia.

Ap

Kyllä olet naurettava. Olen ollut asiakaspalvelutyössä 20 vuotta, ja nähnyt miestä ja naista ja lasta, jotka käyttäytyvät huonosti. On tainnut olla yksi transukin.

Kukaan sua kohtele mitenkään, sinulla itselläsi on asenneongelma.

Kiva tietää, että tuolla on nyrppynaamaisia pikkuakkoja, joille työpäivän perusedellytys on päästä kitisemään asiakkaista.

Palvele vaan jokainen, eikä sun tarvi jokaisen helkkarin asiakkaan käytöstä miettiä erikseen! Et ole työssäsi arvioimassa asiakkaiden käytöstä tai tekemässä heistä tilastotiedettä!!

Koitapa ottaa seuraava työpäivä ilman asennetta ja ilman arvoita ja nälvimistä muiden työntekijöiden kanssa.

Huomaat että olo on erilainen ja mieli parempi.

Kasva vähän.

Minä olen ollut asiakaspalvelutöissä 10 vuotta, teini-ikäisestä saakka. Alusta asti olen koettanut palvella hyvin ja kohteliaasti kaikki, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, rikkaat ja vähävaraiset. Jokaisesta työpaikasta olen saanut kiitosta tästä niin pomoilta kuin asiakkailta. 5 vuotta olen kouluttanut nuorempiani työhön yhdessä työpaikoistani.

Ja silti häijyt asiakkaat saa välillä kyyneliin. Asiassa ei auta häijyt, vanhemmat työkaverit, joilla ei ole mitään tajua solidaarisuudesta. Sellaiset kuin sinä siis.

Kyllä minä tiedän, että minulle maksetaan palvelemisesta. Niin tietää AP:kin. Mutta asiakkaiden jatkuva häijyily satuttaa silti, miksei siitä saisi puhua?

T: asiakaspalvelija 27-v.

P.S. Kivaa transphobiaa, antaa todella kivan kivan susta ihmisenä.

Vierailija
51/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan kuvitella tilanteen: Rouva tulee tiskille ja vastassa on " voi vittu, vanha ämmä"- asenteella oleva, vittuuntuneen näköinen pikkuämmä joka on päättänyt voittaa jonkun teinihuuruissaan päässään kehittelemän taistelun. " Mä oon vittu niin tyly kun osaan, kun noi on AINA niin ärsyttäävii niiku"

Sitten pääsee sanomaan muille teiniämmille takahuoneeseen kuinka vitun ärsyttävä ämmä taas oli.

Näitä on meiltä laiteltu ulos. Ne jää, jotka tajuaa olevansa töissä.

Mä palvelen kaikkia asiakkaita kohteliaasti ja hymyilen kaikille asiakkaille. Silti tulee tietyiltä asiakkailta paskaa niskaan. Välillä vain jää harmittamaan, kun tulee tunne, ettei mulla ole mitään ihmisarvoa, kun olen vain pikaruokaravintolassa töissä.

Sä saat siitä palkkaa että myyt ihmisille pikaruokaa, mitään muuta sinun ei tarvitse miettiä.

Älä analysoi niin kovasti työtäsi tai asiakkaitasi. Jos sinulla on huono työitsetunto, ei se ole asiakkaiden syy.

Kukaan asiakkaista ei rupea kohtelemaan sinua paremmin, jotta sinulle tulisi parempi olo. Tee sinä vaan työsi mahdollisimman hyvin, äläkä mieti niin paljon.

Vierailija
52/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette nuoria ja kauniita. Luulevat olevansa paremmassa asemassa kun te ja kateellisina yrittävät näyttää sen.

Itse asiassa ne elää niiden kiireisempiä vuosia ja ovat yleensä väsyneitä sen takia.

Niillä on yleensä huollettavana niiden lapset, omat vanhemmat, miehen vanhemmat, omat terveysongelmat, työ (yleensä ne on edenneet korkealle jo tuossa iässä).

Tietysti ikävää, ettei niillä ole aina käytöstapoja, mullakin on siitä entisenä aspana kokemusta, mutta ne on menneet jo yli siitä nuoruuden mu-na/pil-lu vaiheesta, sä katsot vielä mu-na/pil-lu lasien läpi maailmaa ja näet sen sen takia noin kapeasti ja luulet vanhempien naistenkin vieläkin jääneen tuohon kehitysvaiheeseen....

Noh, oli nyt syy mikä tahansa, niin törkeätä käyttäytymistähän tuollainen on. Vaikka olisi kuinka väsynyt tms niin ei pahaa oloaan kukaan saa muiden päälle oksennella. 

(en ole tuo jolle vastasit)

Terv. Vanha, hyvinkäyttäytyvä täti. 

Vaikka oletkin oikeassa, niin ei palveluammatissa oleva voi ottaa asiakkaan kiukuttelua henkilökohtaisesti ( ellei sitten ole oikeasti hoitanut työtään huonosti, sekin nimittäin on mahdollista).

Aspan pitää tajuta että asiakkaan kuppi vaan joskus voi mennä nurin jostain syystä mikä ei tule siinä tietoon.

Vierailija
53/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs pikaruokaravintoloiden työntekijät itse suhtautuvat vanhempiin rouvashenkilöihin? Omasta mielestään tietysti hienosti, mutta mutta. Ettei vaan takaraivossa jyskytä, että mitähän tuokin rasittava mummo tänne tunkee ja täytyykö sille puhua hitaasti ja ääntä korottamalla, että varmasti kuulee ja ymmärtää mitä sille sanotaan? Ja hidaskin se on kuin etana, vaikka tämä on PIKAruokaravintola.

Vierailija
54/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Tää on ensimmäinen aloitukseni, jossa ihmettelen miksi joudun kokemaan huonoa kohtelua erityisesti vanhempien naisten toimesta.

Ap

Kulta pieni, totta kai on! Etkä ole koskaan sattunut näkemään YHTÄKÄÄN niistä sadoista avaukssta, joita täällä(kin) tästä aiheesta on päivittäin... Kaikki uskovat, ihan totta! :DDD

Onko sulla lääkitys kunnossa? Vaikka joku olisikin tehnyt vastaavia aloituksia trollaamismielessä, se ei tarkoita, etteikö niin kävisi oikeassakin elämässä. Mulla ei ole mitään vanhempia naisia vastaan, eikä suurimmalla osalla vanhemmista naisista ole meitä pikaruokatyöntekijöitä vastaan mitään. Kuitenkin suurin osa heistä, jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ovat vanhempia rouvia.

Ap

Kyllä olet naurettava. Olen ollut asiakaspalvelutyössä 20 vuotta, ja nähnyt miestä ja naista ja lasta, jotka käyttäytyvät huonosti. On tainnut olla yksi transukin.

Kiva tietää, että tuolla on nyrppynaamaisia pikkuakkoja, joille työpäivän perusedellytys on päästä kitisemään asiakkaista.

Palvele vaan jokainen, eikä sun tarvi jokaisen helkkarin asiakkaan käytöstä miettiä erikseen! Et ole työssäsi arvioimassa asiakkaiden käytöstä tai tekemässä heistä tilastotiedettä!!

Koitapa ottaa seuraava työpäivä ilman asennetta ja ilman arvoita ja nälvimistä muiden työntekijöiden kanssa.

Kasva vähän.

Minä olen ollut asiakaspalvelutöissä 10 vuotta, teini-ikäisestä saakka. Alusta asti olen koettanut palvella hyvin ja kohteliaasti kaikki, miehet ja naiset, nuoret ja vanhat, rikkaat ja vähävaraiset. Jokaisesta työpaikasta olen saanut kiitosta tästä niin pomoilta kuin asiakkailta. 5 vuotta olen kouluttanut nuorempiani työhön yhdessä työpaikoistani.

Ja silti häijyt asiakkaat saa välillä kyyneliin. Asiassa ei auta häijyt, vanhemmat työkaverit, joilla ei ole mitään tajua solidaarisuudesta. Sellaiset kuin sinä siis.

Kyllä minä tiedän, että minulle maksetaan palvelemisesta. Niin tietää AP:kin. Mutta asiakkaiden jatkuva häijyily satuttaa silti, miksei siitä saisi puhua?

No hyvä että olet 10 vuotta jaksanut kyynelehtiä. Kuten sanottu, ne asiakkaat eivät ole siellä teitä varten, vaan te niitä varten.

Jos olisin kyynelehtinyt jokaista ikävää asiakasta, olisin itkenyt ämpärillisen.

Mulle on tavoitteena saada kaikki palveltua kunnolla, ei saada asiakasta käyttäytymään minua kohtaan kivasti!:D

Yrittäkää nyt vaan tehdä työnne, ja lopettakaa liika miettiminen. Ei sovi teille eikä teille siitä makseta.

Vierailija
55/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, ettei pikaruokapaikat ole edes vanhempien rouvien suosiossa, vaan asiakasryhmä koostuu nuorista ja kiireisistä ihmisistä ja asiakaspalveluun on varattu muutama kymmenen sekuntia.

Miten tuossa ajassa pystyy edes pahoittamaan mielensä, kun harvat pahoittavat edes mielensä, jossa asiakas jahkailee tuntitolkulla esim. kodinkoneliikkeessä, autokaupassa jne

Kannattaisiko kasvattaa paksumpi nahka tai vaihtaa alaa.

Vierailija
56/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette nuoria ja kauniita. Luulevat olevansa paremmassa asemassa kun te ja kateellisina yrittävät näyttää sen.

Itse asiassa ne elää niiden kiireisempiä vuosia ja ovat yleensä väsyneitä sen takia.

Niillä on yleensä huollettavana niiden lapset, omat vanhemmat, miehen vanhemmat, omat terveysongelmat, työ (yleensä ne on edenneet korkealle jo tuossa iässä).

Tietysti ikävää, ettei niillä ole aina käytöstapoja, mullakin on siitä entisenä aspana kokemusta, mutta ne on menneet jo yli siitä nuoruuden mu-na/pil-lu vaiheesta, sä katsot vielä mu-na/pil-lu lasien läpi maailmaa ja näet sen sen takia noin kapeasti ja luulet vanhempien naistenkin vieläkin jääneen tuohon kehitysvaiheeseen....

Noh, oli nyt syy mikä tahansa, niin törkeätä käyttäytymistähän tuollainen on. Vaikka olisi kuinka väsynyt tms niin ei pahaa oloaan kukaan saa muiden päälle oksennella. 

(en ole tuo jolle vastasit)

Terv. Vanha, hyvinkäyttäytyvä täti. 

Vaikka oletkin oikeassa, niin ei palveluammatissa oleva voi ottaa asiakkaan kiukuttelua henkilökohtaisesti ( ellei sitten ole oikeasti hoitanut työtään huonosti, sekin nimittäin on mahdollista).

Aspan pitää tajuta että asiakkaan kuppi vaan joskus voi mennä nurin jostain syystä mikä ei tule siinä tietoon.

Näin.

Vierailija
57/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pikaruoka ravintolassa töissä, mutta vaativassa asiakaspalvelu ammatissa kylläkin. Olen huomannut myös saman, että ylemmässä sosiaaliluokassa olevat ihmiset, niin miehet kuin naisetkin kohtelevat hyvin penseästi meitä asiakaspalvelijoita. Toki palvelua saa vaatia, mutta en ymmärrä sitä turhaa epäkohteliasta  äyskimista ja tiuskimista. Peruskäytös tavat puuttuvat. Kuten "päivää" ja "kiitos". Monet oikein kaatavat sen pahan päivän niskaani. Mutta minkäs teet? Ajan myötä nahka paksuuntuu, ja tiuskimiset ja äyskimiset alkavat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mutta sen voi tälleen kertoa että olen huomannut itsestäni sen, että asiakas joka on jo valmiiksi naama väärinpäin ja hyvin epäkohtelias, teen ystävällisellä perusilmeellä sen mitä pitääkin, mutta en sen enempää, kun tietää valmiiksi jo sen että vaikka seison päälläni, niin asiakas ei ole siltikkään tyytyväinen. Mutta jos asiakas on ystävällinen, kertoo nk. ongelmansa, mietin pääni puhki ratkaistakseni ongelman ja otan varmasti selvää, riippumatta siitä kuuluuko se "työtehtäviini". En halua kertoa ammattiani, mutta mm. selvitellyt juna ja bussiaikatauluja, hyviä ruokaravintoloita, eri liikkeiden aukioloaikoja. jne jne.

Ystävällisyydellä pääsee ihmeen pitkälle. Ikävää että moni todellakin luulee että epäkohteliaalla meuhkaamisella saa parempaa palvelua. Mutta näitä napoleo kompleksia potevia ihmisiä on valitettavan paljon. Mutta onneksi kuitenkin suurin osa ihmisistä on mukavia.

Nyt kun mainitsit tuon sanan kiitos, niin tällaisena vanhempana rouvashenkilönä olen huomannut, että nuoret asiakaspalvelijat eivät useinkaan viitsi tai osaa(!!!) sanoa kiitos, kun tarjoan maksua kassalla. En sano, että kaikki, mutta todella monet. Joskus aikanaan kysyin, että mitä sanotaan, mutta enää en jaksa välittää....

Vierailija
58/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat rouvahenkilöt edes käy pikaruokaloissa. Olen ollut 2vuotta Mäkkärissä 20 h/vko ja täytyy sanoa, että jos kerran viikossa kävi vanhempi rouvashenkilö ostamassa jotain, niin ei siinä noin 30 sek aikana ehtinyt pahemmin minua halveksimaan.

Vierailija
59/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mainitsit tuon sanan kiitos, niin tällaisena vanhempana rouvashenkilönä olen huomannut, että nuoret asiakaspalvelijat eivät useinkaan viitsi tai osaa(!!!) sanoa kiitos, kun tarjoan maksua kassalla. En sano, että kaikki, mutta todella monet. Joskus aikanaan kysyin, että mitä sanotaan, mutta enää en jaksa välittää....

Näin! Asiakkaalle sanotaan suurinpiirtein joka välissä kiitos. Ja muutoin perusilme ystävällinen ja kiinnostunut. Asiakkailta emme voi käytöstapoja odottaa, mutta meillä ne täytyy olla aina ja joka tilanteessa, riippumatta asiakkaan iästä ja sukupuolesta ( köh köh)

Vierailija
60/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Kumpaa veikkaatte? xD

Ap

Ap

Kasva vähän.

No hyvä että olet 10 vuotta jaksanut kyynelehtiä. Kuten sanottu, ne asiakkaat eivät ole siellä teitä varten, vaan te niitä varten.

Jos olisin kyynelehtinyt jokaista ikävää asiakasta, olisin itkenyt ämpärillisen.

Mulle on tavoitteena saada kaikki palveltua kunnolla, ei saada asiakasta käyttäytymään minua kohtaan kivasti!:D

Yrittäkää nyt vaan tehdä työnne, ja lopettakaa liika miettiminen. Ei sovi teille eikä teille siitä makseta.

Kuule, vaan siksi et sinä katkeropaska pidät itseäsi automaattina ei tarkoita, että minun pitäisi. Asiakaspalvelijoilla on oikeus ihmisarvoiseen kohteluun siinä missä muillakin. Pitäisköhän sun vaihtaa ala, aika vääristynyt tuon omanarvontuntos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi