Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erityisesti vanhemmat rouvashenkilöt kohtelevat meitä pikaruokaravintoloiden työntekijöitä kuin roskaa?

Vierailija
07.03.2017 |

Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.

Kommentit (262)

Vierailija
21/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo munanpuute ole ihan tuulesta temmattu. Siemeneste on hyväksi naisille.

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012082215982535_se.shtml

22/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kiire tekee tikkapipoiseksi. Halutaan kaikki tässä, heti, nyt!

Ei ole aikaa vartoilla. Ihmiset muuttuvat kärttyisiksi ja vaativaisiksi. En puolustele, kunhan vaan totean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naist ovat "luokkatietoisia". Monille naisille yhteiskunnallinen status on kaikki kaikessa.

Siivoojarouvakin voi hetken tuntea olevansa jonkun yläpuolella nyrpistellessään nokkaansa hampurilaismyyjälle.

Vierailija
24/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pitäisi olla mitään nokittelemista, jos on mennyt pikaruokaravintolaan itse. Ei sillä, että missään  muuallakaan pitäisi työntekijöitä kohdella huonosti, mutta jos itse menee pikaruokaravintolaan, niin mitäpä siellä  muita on vastassa kuin pikaruokaravintolan työntekijöitä. 

itsekin viisikymppinen nainen,

Vierailija
25/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

Ei ole A. koska nuoremmat naiset ei edes ajattele vanhempia naisia.

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Tää on ensimmäinen aloitukseni, jossa ihmettelen miksi joudun kokemaan huonoa kohtelua erityisesti vanhempien naisten toimesta.

Ap

Kulta pieni, totta kai on! Etkä ole koskaan sattunut näkemään YHTÄKÄÄN niistä sadoista avaukssta, joita täällä(kin) tästä aiheesta on päivittäin... Kaikki uskovat, ihan totta! :DDD

Vierailija
26/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, miten nämä kaikki nuoret kauniit naiset tulevat avautumaan tästä aiheesta Vauvalle. Mikseivät ne tee näitä avauksia sinne Demiin, missä muutenkin hengaavat? En muista nähneeni siellä yhtään avausta tästä aiheesta, vaikka jossain vaiheessa vietin siellä aikaa paljonkin. Sen sijaan siellä oli usein avauksia törkeistä keski-ikäisistä miehistä...

Vierailija
27/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yli nelikymppinen nainen. Perheenäiti ollut jo kakskyt vuotta. En ole käynyt pikaruokapaikoissa kymmeneen vuoteen. Mun käsittääkseni niissä käy lähinnä nuoret kakskymppiset ja alle, kolmekymppiset pienten lasten kanssa  ja sitten mummelssonit. 

Vierailija
28/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska roskaruokaravintola...

Vierailija
29/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa duunia jos itsetunto vaikka nousisi.

Vierailija
30/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärällä alalla, jos ei osaa ottaa asiakkaita asiakkaina, vaan kokee henkilökohtaisen loukkauksena, jos asiakas ei ole opetellut proseduuria, miten kannattaa silmät asettaa ja puheäänen sovittaa, että sopisi hänen korkeuttaan asiakaspalvelijaa puhutella.

Vierailija
31/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama juttu. Olen keski-ikäinen nainen, jonka elämä on nyt mukavaa ja stressitöntä. Lapseni ovat isoja, työpaikka on hyvä, palkka on hyvä ja minulla on aikaa omille harrastuksille. Munaa tulee nykyisin noin 3 kertaa viikossa. Ei tarvita enää ehkäisyä, mikä on mahtavaa! Parasta on nykyisin viikonlopun aamuseksi. Ennen se oli mahdottomuus, kun muutama pieni ihminen rynnisti vanhempien sänkyyn aikaisin aamulla. Eli miksi olisin kireä? Sen nämä aloitukset ovat aiheuttaneet, että olen erityisen kohtelias nuorille ja kauniille asiakaspalvelijoille.

Vierailija
32/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Tää on ensimmäinen aloitukseni, jossa ihmettelen miksi joudun kokemaan huonoa kohtelua erityisesti vanhempien naisten toimesta.

Ap

Kulta pieni, totta kai on! Etkä ole koskaan sattunut näkemään YHTÄKÄÄN niistä sadoista avaukssta, joita täällä(kin) tästä aiheesta on päivittäin... Kaikki uskovat, ihan totta! :DDD

Onko sulla lääkitys kunnossa? Vaikka joku olisikin tehnyt vastaavia aloituksia trollaamismielessä, se ei tarkoita, etteikö niin kävisi oikeassakin elämässä. Mulla ei ole mitään vanhempia naisia vastaan, eikä suurimmalla osalla vanhemmista naisista ole meitä pikaruokatyöntekijöitä vastaan mitään. Kuitenkin suurin osa heistä, jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ovat vanhempia rouvia.

Ap

Vierailija
33/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka kohtelee asiakaspalvelijoita tylysti. Hänen oma elämänsä on päin persettä ja johtuu varmaan siitä, ettei jaksa enää hymyillä kenellekään. En mielelläni liiku hänen kanssaan ihmisten ilmoilla, kun itse yritän olla ystävällinen aina ja joka paikassa. Olen puhunut tästä tylyydestä hänen kanssaan ja hän sanoo, että mitä v..tun väliä, ei kiinnosta. Että jos teitä asiakaspalvelijoita yhtään lohduttaa, niin tyly käytös ei ainakaan tässä tapauksessa ole henkilökohtaista, vaan tylyttäjän itsensä on vaan paha olla. 

Vierailija
34/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai

Kumpaa veikkaatte? xD

B tottakai. En voisi kuvitella, että tyttäreni käyttäisi sanaa rouvashenkilö. Jos nuori nainen kirjoittaisi, ilmaisisi asian toisin.

Vierailija
35/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tästä mieleen että mm. joissakin kaupungeissa tiettyihin kauppoihin jos on päässyt myyjäksi niin se on niin ihku juttu että asiakkaita katsotaan nenänvartta pitkin ja palvelua annetaan jos viitsitään:) Tulee mieleen entisaikaan kun asuin Porissa niin se silloinen Sokos siellä. Oli niin ylpeitä, omanarvontuntoisia nuoria myyjättäriä siellä että ei tosikaan. Kerran halusin maksaa ulkoilutakin niin myyjät vain rupattelivat siellä myyntitiskin takia ja sitten jonkun ajan kuluttua toinen armoisasti katsoi suoraan minuun kysäisten että niin oliko mulla jotakin asiaa. Kysyin että saisinko mahdollisesti ostaa tämän takin:D Myyjä oli hieman hankalan oloinen siinä miettiessään että viitsiikö ottaa maksua:) Onnistui kuitenkin.

Vierailija
36/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Kumpaa veikkaatte? xD

B tottakai. En voisi kuvitella, että tyttäreni käyttäisi sanaa rouvashenkilö. Jos nuori nainen kirjoittaisi, ilmaisisi asian toisin.

Mielestäni rouvashenkilö on erittäin hyvä sana kuvaamaan vanhempia rouvia, jotka kokevat oikeudekseen kohdella asiakaspalvelijoita kuin roskaa. On todella surullista, että väitätte minua keski-ikäiseksi mieheksi ja trolliksi, kun kerron mitä minä ja työkaverini joudumme kokemaan töissä, kun yritämme vain saada lisätienestejä opintorahan lisäksi.

Ap

Vierailija
37/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Kumpaa veikkaatte? xD

Ap

Onko sulla lääkitys kunnossa? Vaikka joku olisikin tehnyt vastaavia aloituksia trollaamismielessä, se ei tarkoita, etteikö niin kävisi oikeassakin elämässä. Mulla ei ole mitään vanhempia naisia vastaan, eikä suurimmalla osalla vanhemmista naisista ole meitä pikaruokatyöntekijöitä vastaan mitään. Kuitenkin suurin osa heistä, jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ovat vanhempia rouvia.

Ap

Kyllä olet naurettava. Olen ollut asiakaspalvelutyössä 20 vuotta, ja nähnyt miestä ja naista ja lasta, jotka käyttäytyvät huonosti. On tainnut olla yksi transukin.

Kukaan sua kohtele mitenkään, sinulla itselläsi on asenneongelma.

Kiva tietää, että tuolla on nyrppynaamaisia pikkuakkoja, joille työpäivän perusedellytys on päästä kitisemään asiakkaista.

Palvele vaan jokainen, eikä sun tarvi jokaisen helkkarin asiakkaan käytöstä miettiä erikseen! Et ole työssäsi arvioimassa asiakkaiden käytöstä tai tekemässä heistä tilastotiedettä!!

Koitapa ottaa seuraava työpäivä ilman asennetta ja ilman arvoita ja nälvimistä muiden työntekijöiden kanssa.

Huomaat että olo on erilainen ja mieli parempi.

Kasva vähän.

Vierailija
38/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä samat ämmät kohtelevat kyllä kaikkia muitakin huonosti joka paikassa, koko ajan, koska voivat.

Kotona, töissä ja vapaa-ajalla, miksipä ei sitten myös siellä Mäkkärin tiskillä.

Syytä en tiedä. Pipo joka tapauksessa liian kireällä. Oisivatko vaan niin vittuuntuneita omaan elämäänsä -tiedä häntä? Voisiko joku, joka tunnistaa itsensä tästä, niin kertoa.

Terveisin: Itsekin jo hyvän matkaa keski-ikäinen

Vierailija
39/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme, että tuollaisia pidetään töissä. Sun palkka tulee siitä ruoan myymisestä ja pakkaamisesta ja asiakaspalvelusta, mitään muuta sun ei tarvi miettiä.

Siinäpä sulle haastetta, palvella asiakkaat niin, ettei kenelläkään ole naama rutussa kun lähtevät tiskiltä. Ne asiakkaat ei ole siellä sua varten, vaan sinä siellä niitä varten.

Vierailija
40/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella tilanteen: Rouva tulee tiskille ja vastassa on " voi vittu, vanha ämmä"- asenteella oleva, vittuuntuneen näköinen pikkuämmä joka on päättänyt voittaa jonkun teinihuuruissaan päässään kehittelemän taistelun. " Mä oon vittu niin tyly kun osaan, kun noi on AINA niin ärsyttäävii niiku"

Sitten pääsee sanomaan muille teiniämmille takahuoneeseen kuinka vitun ärsyttävä ämmä taas oli.

Näitä on meiltä laiteltu ulos. Ne jää, jotka tajuaa olevansa töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä