Miksi erityisesti vanhemmat rouvashenkilöt kohtelevat meitä pikaruokaravintoloiden työntekijöitä kuin roskaa?
Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko ap:n stooria. Vanhemmat rouvashenkilöt ei asioi pikaruokaloissa. Olen käynyt harvakseltaan muutaman kerran mäkkärissä ja hesessä ja ikinä siellä ei ole ollut ketään itseäni vanhempaa ja mä olen 40v. enkä pidä itseäni vielä vanhempana rouvashenkilönä.
Työpaikallani käy paljon jopa 60-vuotiaita asiakkaita, mikä varmasti johtuu myös sijainnistamme.
ApTeillä käy jopa 60v. asiakkaita
Herra isä sentään!!!Ja sinä olet täällä kommentoinut, kuinka vanhemmat rouvat häiritsevät työtäsi ja räyhäävät asiakkaana. Suomen kielessä vanhemmaksi rouvaa puhutellaan, joka on iältään 70-90v. eli on jo vanhuuseläkkeellä. Ja nyt kerrot, että teillä käy jopa 60v.
Onkohan sulla nyt käsitteet sekaisin, kun et tiedä, onko asiakas sinun äitisi vai isoäitisi ikäinen.
Jos äitisi ikäinen eli 35-50-vuotias, puhutaan nuorista tai keski-ikäisistä rouvista.
Ja jokainen nuoren luulisi tietävän, kuinka heidän vanhempiensa ikäiset naiset, kuin miehetkin ovat täysin perseestä ja ääliöitä ja erittäin huonokäytöksiä ja vittuuuuleviä, kun eivät pienen prinsessan päiväunelmat ja toiveet 100% toteudu.Mielestäni 45+ naiset ovat jo vanhempia rouvia.
Ap
Jos 45v. on jo vanhempia rouvia, mihin asiakastyhmään kuuluvat 60+ , näiden ikäerohan voi olla jopa 50 vuotta.
Ovatko he teillä sitten vanhoja kääkkä vai ikäloppu, jos joku 70v rouvas henkilö erehtyy teille syömään.
Tuo käsien napsutteli on kuule ihan kansainvälinen käsimerkki ja myös Suomessa, tasokkaammassa ravintolassa, kun tarjoilija halutaan pöytään, joko tuomaan lasku tai siivousapua. Tietysti se tehdään vähäeleisesti ja on ihan etiketin mukaan.
Oletko ihan varma, että asiakas teki sen tahallaan, kun vahinkoja sattuu jopa tasokkaissa ravintoloissa, niin miksi ei sitten vähemmän tasokkaissa.
Suosittelen vaihtamaan työpaikkaa, kun asiakkaasi tuntuu koostuvan ainoastaan laitapuolen kulkijoita ja sellainen työpaikka on tuskin hyvää meriittiä työuralla.