Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi erityisesti vanhemmat rouvashenkilöt kohtelevat meitä pikaruokaravintoloiden työntekijöitä kuin roskaa?

Vierailija
07.03.2017 |

Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.

Kommentit (262)

Vierailija
221/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP:tä ihan helppo uskoa on, kun katsoo vaikka millaisia urpoja vanhemmat rouvashenkilöt Prisman kassalla ovat. Näkee sen naamasta ketkä ovat lakanneet saamasta, se sitten puretaan ylimielisenä käytöksenä nuorempiin naisiin.

Vanhemmilla tarkoitan selvästi itseäni vanhempia.

-M39

Äläpäs flikka yritä ap:tä peesata

Vierailija
222/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Mäkkärissä saa enemmän paskaa niskaan kuin vaikka hoitotyössä. Tai mitä haistattelua opettajat joutuvat kuuntelemaan. Tai poliisit.  Siinä on asiakkaan kanssa tekemisissä niin pienen hetken, että pitää olla ihan poikkeuksellinen tilanne ja asiakas, että ehtii saada niin tyrmäävän negatiivista palautetta, että ihan yöunet menee ja mielenterveys järkkyy. 

Ap kirjoittaa omista kokemuksistaan, niin kuin moni muukin keskustelupalstalla. Opettajat ja poliisit jne. voivat kirjoittaa omista kokemuksistaan. Mikä tarve vähätellä täälläkin pikaruokalan henkilökuntaa?

Ihan asiaahan ap puhuu, pyytää ihmisiä käyttäytymään paremmin. Kohtuutonta?

On. On kohtuutonta. Etenkin kun ap ei ole vieläkään kertonut yhtään oikeaa esimerkkiä miten muutaman minuutin aikana asiakas ehtii kohdella työntekijää kuin roskaa.

Minä sen sijaan voin heti kättelyssä kertoa vaikkapa Konalan Mäkkäristä viime joulukuussa missä odotin puoli tuntia pientä tilausta.

Esimerkiksi vanhemman pariskunnan nainen kysyi erään hampurilaisen täytteitä ja kun kerroin, niin tämä totesi ettei hän todellakaan syö mitään majoneeseja, jonka kirjasin tilaukseen ja sen jälkeen hänen miehensä kysyi saman hampurilaisen täytteitä ja kun luettelin miehelleen täytteet uudestaan, niin tämä rouva alkoi huutamaan, ettetkö sä tyhmä kakara tajua, ettei hän halua mitään saatanan majoneeseja. Ystävällisesti vastasin, että ymmärsin kyllä ja ettei hänen hampurilaiseen laiteta majoneesia. Miehensä kyllä otti hampurilaisen sellaisenaan kuin se normaalisti tehdään. Maksaessaan tämä nainen tiuski ja totesi, ettei ole ihme, ettei mulla ole oikeita töitä, kun olen niin typerä etten tajua ettei hän syö majoneesia.

Tämä nyt oli eräs mieleenpainuvimmista. Sitten on tullut siitä huutoa vanhemmilta naisilta kun joutuvat itse ottamaan juomansa hanasta (meillä on limsahana asiakkaiden puolella).

Ap

Wau. Kuulostaa keksityltä tarinalta. Ja jos ei ole, niin tuon tasoinen huono käytös täytyy olla äärimmäisen harvinaista. Ärsyttää myöskin sukupuolen korostaminen tässä... Arvaas vaan minkälaista simputusta ja pätemistä jouduin kestämään minua korkeammassa asemassa olevilta keski-ikäisiltä miehiltä kun olin nuorena kunnalla töissä. Siinä todellakin tehtiin selväksi, että olen vain kesätyöläinen ja hädintuskin ihmisarvoinen. "tyttö, tyttö, tyttö..." eikä todellakaan ystävällisellä äänensävyllä.

Olisikin keksitty. Olen myös saanut vanhemman naisen suusta kuulla olevani h*ora, kun olen ystävällisesti kehottanut menemään jonon perälle hänen kiilatessaan jonon ohi ja kun vihdoin on ollut tämän naisen vuoro, niin hän on alkanut huutaa kovaan ääneen kuinka hän ei h*orilta tilaa ja kuinka annoin persettä edelliselle miesasiakkaalle. Koskaan en ole saanut yhtä kamalaa kohtelua kuin vanhemmilta naisilta, vaikka törkeästi käyttäytyviä asiakkaita on myös nuoremmissa ja miehissä.

Ap

Jep jep ja tätä tapahtuu päivittäin.

Sinä vaan kertomuksesta toiseen olet yhtä ystävällinen ja AINA vaan huoritellaan.

Olenko sanonut, että tätä tapahtuu päivittäin? Olen ihmetellyt, miksi suurin osa törkeästi käyttäytyvistä asiakkaista on vanhempia naisia ja kun kysyttiin esimerkkejä, niin ne ovat muka keksittyjä. Olen asiakaspalvelija ja mun on pakko olla asiakkaille ystävällinen.

Ap

Kuinka usein? 

Kuinka suuri osa asiakkaista?

Oletko ystävällinen vain pakon edessä?

Palvelen työpäiväni aikana toista sataa asiakasta. Törkeitä asiakkaita mahtuu viikkoon muutamia ja näistä törkeistä asiakkaista varmaan 3/4 on vanhempia naisia. Suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä työntekooni ja ovat todella mukavia, mutta sitten ovat nämä törkeästi käyttäytyvät joille ei kelpaa mikään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP:tä ihan helppo uskoa on, kun katsoo vaikka millaisia urpoja vanhemmat rouvashenkilöt Prisman kassalla ovat. Näkee sen naamasta ketkä ovat lakanneet saamasta, se sitten puretaan ylimielisenä käytöksenä nuorempiin naisiin.

-M39

Onko sulla jotenkin hankalaa ymmärtää lukemaasi?

Vierailija
224/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄläOTaHenkilökohtaisesti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.

Hei vaan  - minä kuulun tuohon mainitsemaasi viiteryhmään ja minusta tällaiset huonosti kanssaihmisiään kohtaan käyttäytyvät vanhemmat ihmiset ovat todella katkeria ja surkuteltavia olentoja.

Tällaisten ihmisten elämä on takana ja kun näkevät raikkaat nuoret kasvonne, he tajuavat miten koko heidän elämänsä on ohi, eivätkä heidän unelmansa toteutuneetkaan -  mutta sinulla on vielä koko elämän kaikki mahdollisuudet edessä!

Tuskinpa kuulut "raikas" tyttönen, ei oikein elämänkokemus välity tuosta viestistä.

Vierailija
225/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo uskoa ap:aa, kun näitä kommentteja täällä lukee. Monen sivun verran jankutusta että kyllä asiakaspalvelijan pitää kestää mitä vaan ja omassa asenteessa ja naamassa täytyy olla vikaa etc.

On kyllä kalikka kalahtanut moneen rouvashenkilöön :)

Vierailija
226/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa nyt ihan jakamaan omat muistoni aspa vuosilta kun nuorena olin pikaruokalassa töissä :)

Vanhempi rouvasnainen tulee ravintolaan sisään chihuahua kainalossa ja alkaa touhuumaan kassejaan penkille. Kolleega huomauttaa ettei koiraa saisi tuoda ravintolaan (vuonna 2010 se oli vielä ehdotonta :D). No ei siihen sitten muuta tarvittukkaan vaan alkaa kovaan ääneen kailottamaan kuinka hänen koiransa kelpaa stockallekkin! No valitettavasti näin nyt on ja niin edelleen yritetään häntä lepyttää. Tilanne kärjistyy ja hän vaatii esimiestä, ei kelpaa myymäläpäällikkö vaan iso pomo! Iso pomo on sitä mieltä, että laki on kyllä melko selkeä ettei koiria ravintolaan.

Toinen stoori oli kun rouva hiprakassa pahoittaa mielensä kun en toista asiakasta palvellessa kerennyt samalla huutamaan pois lähtevälle kiittimoikat. Alkaa huuto kuinka aspa on työhönsä kyllästynyt teinipillu ja aivan väärällä alalla. Tämä juuri palveltavana ollut asiakas käy itkemään, oli aasialaisen näköinen ehkäpä kiinalainen kun ei ollut tottunut julkisiin tunteen purkauksiin vaan pelästyy. Kestä näitä nyt sitten.

Onneks ei enää tarvii.

Mut noin niinku yleisesti ei me pikaruokala teinit pidetty vanhempia naisia sen vaikeempina ku muitakaa, ehkä vähä haastavina ku ne aina halus jotai listalta poikkeavaa ja kyseli tarkkaan mut ei siinä mitään saa sitä haluta.

Vierailija
227/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M39

Onko sulla jotenkin hankalaa ymmärtää lukemaasi?

Sinulta unohtui nimimerkistäsi "-M39"

Vierailija
228/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo uskoa ap:aa, kun näitä kommentteja täällä lukee. Monen sivun verran jankutusta että kyllä asiakaspalvelijan pitää kestää mitä vaan ja omassa asenteessa ja naamassa täytyy olla vikaa etc.

On kyllä kalikka kalahtanut moneen rouvashenkilöön :)

No itse en ole lähellekään edes keski-ikäinen, mutta ärsyttää vanhempien naisten puolesta tuollainen yleistäminen. :/

Huonoon käytökseen olen törmännyt kaikenikäisten miesten ja naisten osalta. Kaikenkaikkiaan ap:n kuvailema vastenmielinen käytös arkielämässä on mielestäni todella harvinaista (itsekin palveluhommia tehneenä omaan näkemystä). Suomalaiset käyttäytyy pääasiassa perus hyvin. Pöyristyttävän huonoon käytökseen olen törmännyt taas lähinnä muissa maissa, joissa täysin erilainen kulttuuri kuin meillä täällä Suomessa.

En todellakaan puolustele huonoa käytöstä, mutta sanonpahan vain että ap:n tarinointi ei kuulosta minusta uskottavalta.

Vierailija
229/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauheasti sitä, ap, pitää pokkuroida, jos tilaa joskus ulkomaista, epäeettistä rasvasta ja liian suolasta ruokaa?

Koska halvat hinnat, lapset haluaa, ei kerkeä kokata, jne.

Eiköhän nämä asiat ole kaikkien tiedossa.

Olettaisin myöskin, että työntekijät ovat VÄLIAIKAISESTI rahoittamassa opintojaan.

Vai kuinka monta Hesen aspassa on eläkeduunissa?

Hyväksy tilanteesi, me kaikki ollaan koettu sama. Mölyt mahaan.

Ikävä sanoa, mutta seuraavissa työpaikoissa nämä vanhemmat rouvat ne sitte vasta perseileeki.

Semmosta se o.

Voin kertoa, että tunnen ihmisiä jotka ovat olleet Hesessä töissä koko elämänsä, ja nuorempiakin jotka eivät tee mitään sen ihmeellisempiä Hesen ohella. Se on heidän työnsä, enkä ymmärrä miksi sitä pitäisi vähätellä. On todella törkeää mennä mihin tahansa paikkaan sillä asenteella, että nytpä koulutan ja kyykytän täällä työskenteleviä ihmisiä koska he ovat varmaan vasta uransa alussa ja ansaitsevat paskaa niskaan... Ne ihmiset tekevät oikeasti aika raskasta duunia pienellä palkalla ja ilmeisesti sinullakin on sille työlle tarve kun Hesessä asioit, vaikka peitätkin jotain ihme pikaruokasyyllisyyttä kiukuttelemalla henkilökunnalle.

Vierailija
230/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samettisenpehmeä alkuruokakeitto :D

Tuo samettisen pehmeä alkuruokakeitto on helposti sulavaa ja miellyttävä ulostaa. Se valuu miellyttävän tuntuisesti ulos kapeana norona vihan ja katkeruuden rusinoittamasta peräaukosta toisin kuin kuitupitoisemmasta ruoasta syntyvät epämukavat paksut ja pitkät tiiviiksi pakkautuneet ulostepatukat.

Vierailija
231/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko lisää esimerkkejä, kun niitä tapahtuu kuitenkin muutamia viikoittain.

Vierailija
232/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nyt vaan sisäistää, että maailmassa nyt sattuu olemaan paremmanluokan ihmisiä ja heillä kovempi vaatimustaso.

Lopettakaa nillitys ja palvelkaa asiallisesti.

Vierailija
233/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko lisää esimerkkejä, kun niitä tapahtuu kuitenkin muutamia viikoittain.

Noi oli jäävuoren huiput. Ja täällä on useampi aspa jo kertonut, miten osa asiakkaista heittelee kuiteilla, tiuskii, vittuilee päin naamaa, sotkee tahallaan paikkoja. Osa viheltelee paikalle kuin koiraa, napsuttelee.

Ap

Vierailija
234/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On väärällä alalla, jos ei osaa ottaa asiakkaita asiakkaina, vaan kokee henkilökohtaisen loukkauksena, jos asiakas ei ole opetellut proseduuria, miten kannattaa silmät asettaa ja puheäänen sovittaa, että sopisi hänen korkeuttaan asiakaspalvelijaa puhutella.

Ja höpö höpö!! On olemassa tilanteita, jolloin asiakas lakkaa yksinkertaisesti olemasta asiakas.

Olen baarimestari, päälleni on syljetty, huoriteltu, ladeltu tappouhkauksia, yritetty pari kertaa lyödä, heittää tuopilla, takapuolesta puristeltu lukemattomat kerrat ja käyty tisseihin kiinni jne, Lista on piiiiiitkä.

Ja suurimmassa osassa tapauksissa agressio on johtunut siitä etten ole anniskellut päihtyneelle ihmiselle, jolloinka vati palaa, vaikka miten kauniisti asian esität. Tai sitten siitä että olen puuttunut kahden nahistelevan asiakkaan väleihin. Muuten, etenkin naiset ovat erityisen hyviä huorittelemaan, ja tämä ikään katsomatta. Se alkoholi saa ihmisen käyttäytymään aikalailla normaalista eritavalla. Mutta ikävä kyllä, se raja menee siitäkin huolimatta tietyissä asioissa. Ja ne ovat edellä mainitut asiat.

Se että on asiakaspalvelualalla, ei silti oikeuta sitä että asiakas saa käyttäytyä miten tahtoo. Minä en ole kenenkään nyrkkeilysäkki, en kuuntele huorittelua, en syljeskelykuppi enkä tuoppien maalitaulu.

Kohtelaisuus kuuluu mennä molemmin puolin. Ystävällista ja asiantuntevaa palvelua saa vaatia, mutta epäasiallisen käytöksen saa jättää kotiin. Perusjuttuihin kuuluu, että omia henkilökohtaisia ongelmia ei pureta tuttuihin eikä tuntemattomiin. Ne pidetään ihan itsellään.

Me ollaan tekemisissä alkoholin vaikutuksen alaisena olevien ihmisten kanssa. Se vaan tuppaa usein viemään ihmiseltä täydellisesti itsehillinnän.

Ei luulisi sinullekaan tulleen yllätyksenä?

Itseäni on lyöty pullolla ja huoriteltu, ja olen viinakaupassa töissä.. Enkä siltikään ole katsonut asiakseni natista asiakkaista. Iteppähän läksin!

No hohhoijaa!

Nyt on kyse huonosti käyttyäytyvistä asiakkaista. Ja edelleen, asiakas ei ole siinä vaiheessa enää asiakas, jos alkaa huorittelu tai agressiivisuus. Se on sununkin velvollisuus alkon tätinä tai setänä puuttua, se on sun duunis. Ja kyllä asiasta saa puhua ja pitääkin keskustella.

Se että päihtynyt ei sitä viunasta saa, voi olla toisinaan jollekkin elämää suurempi pettymys, mutta se ei oikeuta ketään käyttäytymään miten tahtoo. Tykkäsit siitä tai et, niin kyllä minä teen asiakkaalle hyvin selväksi siinä vaiheessa jos mopo karkaa käsistä.

Huonon käytöksen saa aina tuomita.

Jaa, usko tuohon sinun tarinaan meni tässä vaiheessa, jos kuvittelet että kolmen promillen humalassa olevaa ojennetaan tai hänen käytöstään kannattaa ruveta kritisoimaan.

En mä kultsi yhtään ihmette, et sua on viskattu tuopilla, jos olet niin tyhmä ja hullu että kännisen kanssa aloitat jonkun riiheemisen.

Enkä ole se, jolle vastasit.

Eipäs käydä liian tuttavalliseksi. En ole sun kultsis.

Tervetuloa kokeilemaan ja näkemään millaista työ on, ei ne ihmiset kolmen promillen humalassa enää ovesta sisään pääse. Niin tervetuloa, voin samantien laittaa sinulle vuoroja listaan =D Apukäsille on aina tarvetta.

En käy väittelemään asiakkaan kanssa siitä, anniskelenko vai en. Jos olen päätökseni tehnyt, se pitää. Jos asiakas ei kestä sitä että viinaa ei tipu, niin minä en sille pettymykselle voi mitään, eikä sitä muuten vänkäämälläkään tule.

Jos asia sinua häiritsee, niin tee ihmeessä aloite eduskuntaan, ja koita muuttaa alkoholilakia siihen suutaan, että sitä saa niin pitkään kun suu vain aukeaa.

Mutta edelleen, jos mopos karkaa käsistä ja käyttäydyt huonosti, niin tervemenoa kotiin vaan. Nää on ihan perusjuttuja.

Tykkäsi siitä tai ei

NIIN KYLLÄ MINÄ TEEN SELVÄKSI!!

On eri asia tehdä duuninsa ja sanoa että tarjoilu loppuu nyt tähän kuin tuo sinun selväksi tekeminen. Sinullakin tuo asenne on nyt vähän tuollainen hyökkäävä, ei pahalla mutta aiheuttaisiko se ongelmia, jos tuo jatkuvaa?

Eli sinä teet aivan saman kuin minäkin. Joten mikä tässä nyt on ongelma kun jankkaat?

Ja sitten vielä mielenkiinnosta kysyn, mikäs sun asenteessa oli pielessä kun sinua on yritetty heittää myös pullolla ja haukuttu huoraksi =D =D

terveisin se tyhmä baarimestari, niinkuin asian ilmaisit

=D

Tuota.. Sulla selvästi on tuollainen herkästi provosoituva luonne. Aloitetaan nyt siitä. En ole sinua tyhmäksi sanonut missään vaiheessa.

Jep. Ihmiset hermostuu päissään, mutta harvoin selvinpäin tulee ylilyöntejä. Tätä tarkoitin. Ja huomautin myös siksi, ettei oikein humalaisen kanssa kannata kyllä ojentamaan käydä hänen käytöksestään, kutsutaan myös provosoinniksi, jota kannattaa välttää.

Vierailija
235/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi nyt vaan sisäistää, että maailmassa nyt sattuu olemaan paremmanluokan ihmisiä ja heillä kovempi vaatimustaso.

Lopettakaa nillitys ja palvelkaa asiallisesti.

Kyllä palvelemme asiallisesti. Mutta tässä ketjussa saamme nillittää.

En ole samaa mieltä tuosta paremmanluokan ihmisyydestä. Arvotan ihmisyyden käytöksen perusteella, ja näiltä kyseessä olevilta puuttuu normaalit käytöstavat kokonaan.

Vierailija
236/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hakeudun aina kuuloetäisyydelle nähdessäni katkeralta ja ylimieliseltä vaikuttavan "rouvan" asiakaspalvelutilanteessa. Saan suurta nautintoa nähdessäni ja kuullessani noita ikäviä ja kiihtyneitä, loukkaaviksi tarkoitettuja kommentteja "rouvan" häpaisessä itsensä julkisesti.

Vierailija
237/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko ap:n stooria. Vanhemmat rouvashenkilöt ei asioi pikaruokaloissa.  Olen käynyt harvakseltaan muutaman kerran mäkkärissä ja hesessä ja ikinä siellä ei ole ollut ketään itseäni vanhempaa ja mä olen 40v. enkä pidä itseäni vielä vanhempana rouvashenkilönä.

Työpaikallani käy paljon jopa 60-vuotiaita asiakkaita, mikä varmasti johtuu myös sijainnistamme.

Ap

Teillä käy jopa 60v. asiakkaita

Herra isä sentään!!!

Ja sinä olet täällä kommentoinut, kuinka vanhemmat rouvat häiritsevät työtäsi ja räyhäävät asiakkaana. Suomen kielessä vanhemmaksi rouvaa puhutellaan, joka on iältään 70-90v. eli on jo vanhuuseläkkeellä. Ja nyt kerrot, että teillä käy jopa 60v.

Onkohan sulla nyt käsitteet sekaisin, kun et tiedä, onko asiakas sinun äitisi vai isoäitisi ikäinen.

Jos äitisi ikäinen eli 35-50-vuotias, puhutaan nuorista tai keski-ikäisistä rouvista.

Ja jokainen nuoren luulisi tietävän, kuinka heidän vanhempiensa ikäiset naiset, kuin miehetkin ovat täysin perseestä ja ääliöitä ja erittäin huonokäytöksiä ja vittuuuuleviä, kun eivät pienen prinsessan päiväunelmat ja toiveet 100% toteudu.

Vierailija
238/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko ap:n stooria. Vanhemmat rouvashenkilöt ei asioi pikaruokaloissa.  Olen käynyt harvakseltaan muutaman kerran mäkkärissä ja hesessä ja ikinä siellä ei ole ollut ketään itseäni vanhempaa ja mä olen 40v. enkä pidä itseäni vielä vanhempana rouvashenkilönä.

Työpaikallani käy paljon jopa 60-vuotiaita asiakkaita, mikä varmasti johtuu myös sijainnistamme.

Ap

Teillä käy jopa 60v. asiakkaita

Herra isä sentään!!!

Ja sinä olet täällä kommentoinut, kuinka vanhemmat rouvat häiritsevät työtäsi ja räyhäävät asiakkaana. Suomen kielessä vanhemmaksi rouvaa puhutellaan, joka on iältään 70-90v. eli on jo vanhuuseläkkeellä. Ja nyt kerrot, että teillä käy jopa 60v.

Onkohan sulla nyt käsitteet sekaisin, kun et tiedä, onko asiakas sinun äitisi vai isoäitisi ikäinen.

Jos äitisi ikäinen eli 35-50-vuotias, puhutaan nuorista tai keski-ikäisistä rouvista.

Ja jokainen nuoren luulisi tietävän, kuinka heidän vanhempiensa ikäiset naiset, kuin miehetkin ovat täysin perseestä ja ääliöitä ja erittäin huonokäytöksiä ja vittuuuuleviä, kun eivät pienen prinsessan päiväunelmat ja toiveet 100% toteudu.

Onko kaikki hyvin? Vaikutat hieman oudolta.

Vierailija
239/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap. uskottavuus kuivuu käsiin. Hän on passannut vanhempien rouvien huonosta käytöksestä ja häirinnästä sivu tolkulla ja jossakin viestissä kertoo, jopa heillä käyvän 60v. asiakkaita.

Ristiriitaista.

Yritä nyt löytää edes oikea kohde, jolle voit purkaa kiukkuasi ja itkupotkuraivareita.

Vierailija
240/262 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap. uskottavuus kuivuu käsiin. Hän on passannut vanhempien rouvien huonosta käytöksestä ja häirinnästä sivu tolkulla ja jossakin viestissä kertoo, jopa heillä käyvän 60v. asiakkaita.

Ristiriitaista.

Yritä nyt löytää edes oikea kohde, jolle voit purkaa kiukkuasi ja itkupotkuraivareita.

Kyllä vanhemmalla rouvashenkilöllä voidaan tarkoittaa keski-ikäisestä vanhuksiin.

Tärkeämpää kuin ikä on kuitenkin peräänkuuluttaa jokaisen ihmisen hyvää käytöstä.

T:maailmanparantaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme