Olen pitkäaikaistyötön ja ajattelin myydä pyykkikoneen ja tehdä jatkossa käsipyykkiä
Marseille-saippua 4 kpl 2,95 Prismassa sillä pyykkään.
Sitäpaitsi miksi työttömän pitäisi pukeutua puhtaisiin vaatteisiin? Kun ei käy kuin kaupassa ja kirjastossa.
Kommentit (11)
Valitettavasti käytetystä pyykkikoneesta ei saa ilman kuljetusta torissa kuin 20 e.
Mä pesen vaatteet aina käsin, pysyy parempana pidempään.
Miten ja pissä pesette käsin lakanat? Vai ettekö pese niitä?
Yök, käytetty pyykkikone. En ostaisi. Kuljetuskin on aina riski. Kone saatta hajota. Itse sain kuljetuksessa vaurioituneen koneen, vaikka tuotiin liikkeestä.
No älä tee sitä. Kyllästyt ehkä pian siihen käsipesuun? Kipeänä ei ainakaan ihminen pese pyykkiä käsin tai se ei ole helppoa. Vai sanko ja joku keppi, kuten vanhaan aikaan.
Kun muutin kotoa pois niin ekat kymmenen vuotta pesin pyykkini nyrkkipyykillä. Voin sanoa että lakanapyykin jälkeen selkä oli monta päivää kipeänä. Nykyisin työtön mutta pesukone löytyy mutta silti vaihdan vaatteita vain kahdesti viikossa. Itse sitä ei haista ja muut ei mua kiinnosta.;)
En kyllä myisi konetta pois rahan takia. 20 on sekin varmaan lujassa, jos kone ei ole lähes uudenveroinen.
Älä luovu pesukoneestasi. Käsinpesua ei kukaan jaksa riittävässä määrin. Idea on aika lailla vailla tulevaisuutta. Työttömän on yhtä tärkeää pitää huolta itsestään ja vaatteistaan sekä kotinsa puhtaudesta kuin työllistenkin.
En tiedä mikä tilanteesi on nyt, mutta tuo että ei työttömänä enää halua huolehtia itsestään ja puhtaista vaatteista on kyllä alkaa kyllä olla varoitusmerkki, että kohta tuo ihminen syrjäytyy yhteiskunnasta kokonaan ellei näin ole jo käynyt.
Paremmin saa tahrat pois käsin pesemällä.