Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi erityisesti vanhemmat rouvashenkilöt kohtelevat meitä pikaruokaravintoloiden työntekijöitä kuin roskaa?

Vierailija
07.03.2017 |

Enkä nyt puhu kaikista vanhemmista rouvashenkilöistä, vaan kaikista jotka kohtelevat pikaruokaravintolan henkilökuntaa kuin roskaa ja jostain syystä enemmistö heistä on vanhempia rouvia.

Kommentit (262)

Vierailija
1/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samat ihmiset kohtelee kaikkia ihmisiä kuin roskaa. Munanpuute yksi isoin syy ja vaihdevuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nuoria ja kauniita. Luulevat olevansa paremmassa asemassa kun te ja kateellisina yrittävät näyttää sen.

Vierailija
4/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette nuoria ja kauniita. Luulevat olevansa paremmassa asemassa kun te ja kateellisina yrittävät näyttää sen.

Sosiaalista asemaa tarkoitan

Vierailija
5/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ne elää niiden kiireisempiä vuosia ja ovat yleensä väsyneitä sen takia.

Niillä on yleensä huollettavana niiden lapset, omat vanhemmat, miehen vanhemmat, omat terveysongelmat, työ (yleensä ne on edenneet korkealle jo tuossa iässä).

Tietysti ikävää, ettei niillä ole aina käytöstapoja, mullakin on siitä entisenä aspana kokemusta, mutta ne on menneet jo yli siitä nuoruuden mu-na/pil-lu vaiheesta, sä katsot vielä mu-na/pil-lu lasien läpi maailmaa ja näet sen sen takia noin kapeasti ja luulet vanhempien naistenkin vieläkin jääneen tuohon kehitysvaiheeseen....

Vierailija
6/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää keski-ikäisten naisten vihaaja täällä vääntää juttua tyhjästä.

Terveisiä rva 55, joka ei kohtele ketään huonosti ja rakastaa nuoria kauniita naisia, koska tytär ja itse nuorena.

Vierailija
7/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten heitä pitäisi kohdella?

Vierailija
8/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ne elää niiden kiireisempiä vuosia ja ovat yleensä väsyneitä sen takia.

Niillä on yleensä huollettavana niiden lapset, omat vanhemmat, miehen vanhemmat, omat terveysongelmat, työ (yleensä ne on edenneet korkealle jo tuossa iässä).

Tietysti ikävää, ettei niillä ole aina käytöstapoja, mullakin on siitä entisenä aspana kokemusta, mutta ne on menneet jo yli siitä nuoruuden mu-na/pil-lu vaiheesta, sä katsot vielä mu-na/pil-lu lasien läpi maailmaa ja näet sen sen takia noin kapeasti ja luulet vanhempien naistenkin vieläkin jääneen tuohon kehitysvaiheeseen....

Noh, oli nyt syy mikä tahansa, niin törkeätä käyttäytymistähän tuollainen on. Vaikka olisi kuinka väsynyt tms niin ei pahaa oloaan kukaan saa muiden päälle oksennella. 

(en ole tuo jolle vastasit)

Terv. Vanha, hyvinkäyttäytyvä täti. 

Vierailija
9/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pikaruokalan työntekijää voi kohdella huonosti? Aikaa epäkohteliaaseen käytökseen on aikaa noin 30 sekuntia, ja sitten pitää väistyä seuraavan asiakkaan tieltä.  

Vierailija
10/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, oli nyt syy mikä tahansa, niin törkeätä käyttäytymistähän tuollainen on. Vaikka olisi kuinka väsynyt tms niin ei pahaa oloaan kukaan saa muiden päälle oksennella. 

(en ole tuo jolle vastasit)

Terv. Vanha, hyvinkäyttäytyvä täti. 

Olen samaa mieltä ja kuten sanoin, niin opiskeluaikana tein aspan töitä ja sain itsekin osani välillä.

Mutta olen silti sitä mieltä, että keski-ikäset persenaiset ei käyttäydy niin, koska ne on kateellisia pikkupoikien munista yms. vaan ihan oikeasti muista syistä.

Ja samalla unohdetaan sopivasti keski-ikäisten miesten järkkykäytös, mua on mm. seurattu kotiin töistä, koska joku setämies halusi aukkoa, mutta tällaiset sekopäät aina unohdetaan, vaikka niitä kohtaa enemmän aspana kuin niitä keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
11/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

Vierailija
12/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikaruokalan työntekijää voi kohdella huonosti? Aikaa epäkohteliaaseen käytökseen on aikaa noin 30 sekuntia, ja sitten pitää väistyä seuraavan asiakkaan tieltä.  

Helposti. Pinnistäppä oikein kovasti niin saatat keksiä miten. Ota vaikka kotitehtäväksi.

Vierailija
13/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, miten tämä huono kohtelu ilmenee? Tiskillähän vain tilataan annos ja suoritetaan maksu, ei siinä monta sanaa vaihdeta.

Vierailija
14/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pikkusisko on mestari tässä asiassa, se mm. kyselee kaiken mahdollisen, niin kuin esim. mistä merestä kalahampurilaisen kala on kalastettu, pyörittelee silmiään, nauraa niille työntekijöille, juoksuttaa niitä, tilaa aina erikoisannoksen jne.

En käy sen kanssa enää kaupoissa, tai ravintoloissa tuon takia.

Se on muuten itse kuuma ja 24v, joten ei nyt sopinut tähän juttuun keski-ikäisistä naisista. 

Vierailija
15/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, siis joku palstalainen niiiiiiiin vihaa vanhempia naisia. Joka päivä näitä aloituksia. :D

A: joko tää vanhempia naisia vihaaja on nuori nainen joka koko ajan tarvitsee pönkitystä egolleen ja haluaa kuulla kuinka ylivertainen on "kateellisiin" vanhempiin naisiin nähden.

Tai

B: joku vanhempi mies joka ei voi sietää ikäisiään naisia ja heitä haukkumalla oikeuttaa rakkautensa ja himonsa nuoria naisia kohtaan.

Kumpaa veikkaatte? xD

Ei ole A. koska nuoremmat naiset ei edes ajattele vanhempia naisia.

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Vierailija
16/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Vierailija
17/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkevat, koska heillä "on oikeus!!" Ja kyllä pikaruokaravintolassa pystyy yllättävän helposti tilaamaan epäkohteliaasti. Exäni oli tällaisen "minulla on oikeus"-mamman poika ja monta riitaakin ihan väännettiin siitä, että miten siellä mäkkärissä tilataan ruokaa..peruskohteliaisuudesta siis! Aluksi tervehditään, "kokis" voi sanoa selkeästi artikuloiden, ei murahtaen ja silmiä pyörittellen. Jne. Itse saan monta kiitos -sanaakin sanottua tilatessani. En ymmärtä miten se voi olla niin vaikeaa.

Vierailija
18/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että osa asiakkaista kohtelee teitä huonosti.

En ymmärrä syytä kurjaan kohteluun, koska te teette työtänne.

N51

Vierailija
19/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Ei näe, vaikka runo onkin ihanan kaunis. 

Vierailija
20/262 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai

Kumpaa veikkaatte? xD

Ei ole A. koska nuoremmat naiset ei edes ajattele vanhempia naisia.

On B. mutta joku vanhempi mies, joka ei halua ajatella sitä, että on itse jo wanha ukko.

Tää on ensimmäinen aloitukseni, jossa ihmettelen miksi joudun kokemaan huonoa kohtelua erityisesti vanhempien naisten toimesta. Missään vaiheessa en ole sanonut ettenkö kokisi huonoa kohtelua myös vanhemmilta miehiltä ja ikäisiltäni ja nuoremmilta ihmisiltä. Ihmetyttää vain, miksi noista jotka kohtelevat henkilökuntaa kuin roskaa, suurin osa on vanhempia naisia.

Ap