Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Pakko avautua miehen tavoista

Vierailija
07.03.2017 |

Tilanne; ostan jotain edullista juustoa; molemmat käyttää "tasasesti". Edullista juustoa on vielä jäljellä, kun päätän ostaa jotain kalliimpaa juustoa, leppäsavua tai jotain. Mies tekee eväät; aukasee uuden juuston. "Hei käytettäis se arkijuusto loppuun". -Sitä on huono höylätä, voit murustella siitä vaikka palasia ku teet itelles lämppäreitä (lämpösiä voileipiä). Muutaman päivän kuluttua tajuan, että oon ite syönyt muutaman siivun uudesta juustosta, kun mies on hotkinut siitä 95%. Sama toistuu kaikessa; leivät mitä ostan, kinkut, makkarat (ei mitään jauhomakkaroita), yhtäkkiä huomaan että hei, taas ne kaikki on syöty, ja jättänyt yhden kinkkusiivun mulle. Makkarapaketista piti tehdä makkarasoppaa, mutta mies veti kylmänä "pikkunälkäänsä" 3 makkaraa. Ostin jauhelihaa, piti tehdä makaronilaatikkoa. Hän alko sitä paistamaan, kunnes havahduin "hei, piti tehä laatikkoo siitä!". Mutta annoin olla, aattelin että kai sen vois syödä ihan paistettuna makaronilaatikon kanssa. Mies ei ite ottanut lisukkeita, joten jauhelihasta katos 300g. Keitin itelleni makaronia joukkoon, kunnes haistoin kuinka vahvasti oli maustanut lihan. Valkosipulia, juustokuminaa, chiliä, pippuria.. oli kauhee nälkä, mutta en pystyny syömään kun valkosipulin haju pelkästään löi vasten kasvoja, hel*etin pahaa oli. Mies söi onnessaan sen mun ruuan, "vähä ehkä liikaa tuli sitä ja sitä maustetta". Kauppaan olis 20min matka, joten ei napannu lähtee ajeleen, vaikka jääkaappi tyhjä. Ikinä ei ilmota, jos joku elintarvike on loppumassa; kun palaan kaupasta ja alan tekeen välipalaa, huomaan että kaikki syöty. Tällä hetkellä mä ostan ruuat, kun mies odottelee ensimmäistä tiliä töistä. Monta kertaa ylimaustaa ruuan, ja suuttuu kun en pysty syömään ja teen jonkun leivän. Silloin harvoin kun mies jotain ostaa, hän muistaa heti mainita "älä sit syö näitä ku otan evääks". Anteeksi avautuminen, oli vaan pakko purkautua :D

Kommentit (291)

Vierailija
41/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edes mennyt yksiin miehen kanssa, joka on itsekäs ja piittaamaton? Miehen kanssa, jota ei voi kunnioittaa ihmisenä? Ainakaan minä en kunnioittaisi ihmistä joka ostaa kaljaa ja antaa naisensa maksaa ruoat.

Oikeasti naiset, ei kannata olla miehen kanssa joka tekee elämästäsi vaikeampaa. Parisuhde on YYA- sopimus, jonka tulisi tehdä kummankin osapuolen elämästä helpompaa kuin mitä se olisi sinkkuna. Jos tämä ei toteudu, ei parisuhdetta kannata jatkaa.

Vierailija
42/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi näkyy maito/mehu/jugurttitölkeissä. Itse saan lasin silloin jos avaan purkin. Hetken päästä on liru jäljellä. "ei se oo tyhjä!" Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas liuta akkoja keksimässä keinoja kostaa, rankaista, häpäistä, näpäyttää, jne.

Jos ukolle ei mene perille, että "hei mauri, voitaisko tehdä niin että uutta leikkelepakettia ei avata ennen kuin vanha on loppu ja jos jotain ostetaan yhteiseksi niin ois kiva jos siitä jäis mulle pääasiassa suunnilleen puolet?" niin sitten ei voi mitään.

Ihmetyttää että pitää heti olla näpäyttelemässä ja kohtelemassa miestä kuin jotain vähä-älyistä.

Vierailija
44/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mym kirjoitti:

ruokatili johon mies laittaa enemmän rahaa koska syö enemmän. ainua vaihtoehto. esim sä laitat kuussa 200e ja mies 250e. Kaupassa käytte vuoronperään. meillä kans häviää hyvät mehut ja juustot ja leikkeleet. vituttaa kun oot saanut mehupurkista jonkun 1dl ja tonen lipitellyt sen 9dl.... jos ostan niin et varmasti riittää niin seuraavaks naristaan ku kauppaan menee niin paljo rahaa.

Mikä juntti sun äijä! Eli silloin on hyvä kun hän saa tarpeeksi, muista viis, mutta jos pitää ostaa enemmän että saa sekä hän itte että joku muu, niin sitten meneekin liikaa rahaa.

Vierailija
45/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulen nillittämään miehestä tänne. Olen miettinyt, kuinka ihmeessä saisin piilotettua kahvimaitoni niin, ettei se rohmu joisi sitä! En juo maitoa muuten ollenkaan, mutta kahvia en mustana juo. Yksi purkki riittäisi minulle päiväkausiksi, mutta mies juo sen AINA. Jättää sentään välillä pienet säälittävät kahvilirut purkin pohjalle. Tulee aika helkutin kalliiksi mun kahvin juominen, jos joudun sitä varten ostamaan yhden purkin päivässä miehen lotkittavaksi.

Eikö jotkut laktoosittomat juomat ole sellaisia äklömakeita joita voi laittaa kahviin mutta pelkästään ne eivät maistu hyvälle. Maksavat vain hieman enemmän kuin tavallinen maito, mutta marketeissa myydään hieman halvemmalla tai ehkä Lidlistä löytyisi myös.

Vierailija
46/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista ruokaa kyllä syötte. Muuta ruokavaliota, niin voitte paremmin ja ruoka ei katoa herkutteluun.

Vierailija
47/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jääkaappiin omat ruuat.

Vierailija
48/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa! Osti oikein sipsiä ja dippiä, ite ehdotti että katotaan leffaa. Meni reilu tunti, kun kysyin etyä katotaanko vai ei. Mies oli vetänyt koko sipsipussin, ei siis ainuttakaan jäljellä o.O Mietin vaan että kiva, kiitos... aina muutenkin ruuan kanssa; teen ruokaa, vaikka riisiä, kanafileitä ja kasviksia. Kanafileitä on vaikka 6, otan ite ensin yhden, mies ottaa 2. Ok, on paljon isompi ja mä oon pieniruokasempi. Seuraavana päivänä saatan lämmittää itelleni yhden kanafileen, ja fileitä on sen jälkeen jäljellä 2. Tottakai mies ottaa molemmat. Tää kun toistuu kaiken ruuan kanssa aina, ja mä kustannan muutenkin suurimman osan ruuista, niin ärsyttää se ajatus, että syön 1/3-1/4, jos sitäkään! Ja välillä tekee pelkkää lihaa, jolloin ei ota mitään lisukkeita, kuten ton jauhelihan kanssa... jos jotain ostaa, niin yleensä itelleen. Sitte hakee korikaupalla kaljaa, ja mä kiukkuan että olis voinu ostaa jotain fiksumpaaki, jos sitä rahaa ei kerran oo. Huoh! Monta kertaa avaa jonkun ruokakermapurkin, ja käyttää siitä muutaman ruokalusikallisen. Reilu viikko myöhemmin ku sille olis käyttöä, niin en viitti käyttää kun en tie kauanko ollu avattuna. Mies ei ite muista, mutta vastaus on aina "hyvää se vielä on". Ku pyydän tuomaan kaupasta perunoita, ostaa pienen valmispussin, jossa perunat peukalonpään kokosia. Kiva kuoria.. ja puolet niistä osittain mätiä, monta kertaa sanonu että ota irtoperunoita että saa valita. Aaaaargh!!!!!!

Maksat miehen ruoat ja harrastat hänen kanssaan varmaankin seksiä, hoidatko kodin yksin? Miehellehän tämä on todella hyvä tilanne.

Vierailija
49/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäilen, että tämmöiset ihmiset eivät koskaan tule olemaan pitkässä parisuhteessa. Aivan käsittämätöntä paskaa. Ei ole kertaakaan tarvinnut alkaa laskemaan 20 yhteisen vuoden aikana " nää on mun ruokia ja nää on sun ruokia." Ja olemme muuttaneet yhteen 19 vuotiaina.

Sinä olet todella onnekas, jos et ole ikinä joutunut laskemaan, paljonko ruokaa voi ostaa että rahaa jää laskuihin. Sinulle kai on käsittämätöntä paskaa, että joku voi ihan oikeasti olla niin huolissaan rahan riittämisestä että ruokaa ei uskalla ostaa tarpeeksi edes nälkäänsä. Kyllä se valitettavasti on ihan mahdollista.

Sulla on järjestys ärseellään.Ensin maksetaan kaikki laskut, sitten vasta ostetaan ruokaa. Jos laskuihin menee liikaa rahaa,pitää miettiä  voiko karsia lehtitilauksen tai jotain pois tai kilpailuttaa liittymät ja vakuutukset.

Eli sinä ihan tosiaan et tajua. Vilkaisepa googlesta, paljonko on vaikka työmarkkinatuki. Ja paljonko maksaa asuminen. Lehtitilaus, ei helvetti! Olen nyt, ensi kertaa elämässäni, tilanteessa että voisin tilata lehden. Olen 34-vuotias. Ja sitten joku besserwisser kuvittelee, että osaa tällä palstalla ratkaista viidessä minuutissa ongelmat, joita olen pyöritellyt 15 vuotta.

Lehtitilaus! Uskomatonta typeryyttä.

Kyllä minä ihan tosissani tajuan koska olen elänyt minituloilla ja järjestys oli  silloinkin kuvailemani kaltainen. Ensin asumismenot ja laskut, sitten ruoka ja muut tarpeelliset, joihin jäi 200 euroa kuussa. Koskaan emme  syöneet eineksiä  tai nähneet nälkää joten kumpi tässä typerä on?

Vierailija
50/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas liuta akkoja keksimässä keinoja kostaa, rankaista, häpäistä, näpäyttää, jne.

Jos ukolle ei mene perille, että "hei mauri, voitaisko tehdä niin että uutta leikkelepakettia ei avata ennen kuin vanha on loppu ja jos jotain ostetaan yhteiseksi niin ois kiva jos siitä jäis mulle pääasiassa suunnilleen puolet?" niin sitten ei voi mitään.

Ihmetyttää että pitää heti olla näpäyttelemässä ja kohtelemassa miestä kuin jotain vähä-älyistä.

Itse asiassa voi. Kun mies tekee naisen elämästä kurjaa, silloin voi näpäytellä ja kohdella miestä kuin vähä-älyistä. Mikä tuollainen mies onkin.

Vierailija
51/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatili johon mies laittaa 250 euroa ja nainen 200 euroa kuukaudessa ei toimi koska se mies tulee syömään ruokia lähes 450 euron edestä kuukaudessa ja jättää naiselle ruokien jämät.

Vierailija
52/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin epäilen, että tämmöiset ihmiset eivät koskaan tule olemaan pitkässä parisuhteessa. Aivan käsittämätöntä paskaa. Ei ole kertaakaan tarvinnut alkaa laskemaan 20 yhteisen vuoden aikana " nää on mun ruokia ja nää on sun ruokia." Ja olemme muuttaneet yhteen 19 vuotiaina.

Sinä olet todella onnekas, jos et ole ikinä joutunut laskemaan, paljonko ruokaa voi ostaa että rahaa jää laskuihin. Sinulle kai on käsittämätöntä paskaa, että joku voi ihan oikeasti olla niin huolissaan rahan riittämisestä että ruokaa ei uskalla ostaa tarpeeksi edes nälkäänsä. Kyllä se valitettavasti on ihan mahdollista.

Sulla on järjestys ärseellään.Ensin maksetaan kaikki laskut, sitten vasta ostetaan ruokaa. Jos laskuihin menee liikaa rahaa,pitää miettiä  voiko karsia lehtitilauksen tai jotain pois tai kilpailuttaa liittymät ja vakuutukset.

Eli sinä ihan tosiaan et tajua. Vilkaisepa googlesta, paljonko on vaikka työmarkkinatuki. Ja paljonko maksaa asuminen. Lehtitilaus, ei helvetti! Olen nyt, ensi kertaa elämässäni, tilanteessa että voisin tilata lehden. Olen 34-vuotias. Ja sitten joku besserwisser kuvittelee, että osaa tällä palstalla ratkaista viidessä minuutissa ongelmat, joita olen pyöritellyt 15 vuotta.

Lehtitilaus! Uskomatonta typeryyttä.

Kyllä minä ihan tosissani tajuan koska olen elänyt minituloilla ja järjestys oli  silloinkin kuvailemani kaltainen. Ensin asumismenot ja laskut, sitten ruoka ja muut tarpeelliset, joihin jäi 200 euroa kuussa. Koskaan emme  syöneet eineksiä  tai nähneet nälkää joten kumpi tässä typerä on?

Et sinä tajua, kun hölötät jotain lehtitilauksista. Jos sinulla on varaa lehteen tai kuvittelet että joku ei älyä olla ostamatta lehteä kun rahaa ei ole, sinä et ole ikinä ollut vaikeassa tilanteessa. Siksi et kykene ymmärtämään. Minimitulo on ihan eri asia kuin esim. työmarkkinatuki. Eikä ole sinun ansiosi että et ole ikinä ollut köyhä. Sinulla vain on käynyt tuuri.

Vierailija
53/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jääkaappiin omat ruuat.

Jotka mies sitten syö.

Vierailija
54/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tietää sulle kertoa, että ottaa evääks, älä koske niin mikset käytä samaa konstia. Lappu päälle, että älä koske.

Mä taas ehdottaisin, et ap söis ne miehen eväät. Jospa se siitä oppis?

Vierailija
55/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulen nillittämään miehestä tänne. Olen miettinyt, kuinka ihmeessä saisin piilotettua kahvimaitoni niin, ettei se rohmu joisi sitä! En juo maitoa muuten ollenkaan, mutta kahvia en mustana juo. Yksi purkki riittäisi minulle päiväkausiksi, mutta mies juo sen AINA. Jättää sentään välillä pienet säälittävät kahvilirut purkin pohjalle. Tulee aika helkutin kalliiksi mun kahvin juominen, jos joudun sitä varten ostamaan yhden purkin päivässä miehen lotkittavaksi.

Osta kauramaitoa!

Vierailija
56/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan ex mieleen. Saattoi yhdeltä istumalta syödä makkarapaketin, pellillisen ranskalaisia ja päälle litra maitoa. Kävi myös iltaisin jääkaapilla hakemassa "vähän jotain" ja sinne ne ruoat sitten hupenivatkin. Todella rasittavaa.

Vierailija
57/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraatteko menojanne tarkemmin?

Voisiko viikottainen tai kuukausittainen kuittien läpikatsominen auttaa puolisoasi ymmärtämään tilannetta paremmin ?

Vaikka eipä tuo varmaan siihen auta jos syömishimot ovat mahdottomat. Itse en hanki kotiin herkkuja jemmaan, koska söisin ne kaikki. Meillä hankitaan herkkuja yhteisiksi tai omiksi silloin kun ne aiotaan syödä niin eivät turhaan "polttele" kaapissa ;)

Vierailija
58/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille omat ruokajutut jääkaappiin. Oma juusto, oma sitä ja tätä. Toimii. On kiellettyä syödä toisen ruokaa jääkaapista. Se, jolta ruoka loppuu, ostaa itse omat ruokansa.

Kuulostaa hurjalta, mutta muuta keinoa ei enää ole. Mies on katsonut äitinsä luona asuessaan, että kaikki mitä on jääkaapissa kuuluu yksinoikeudella ja ensisijaisesti hänelle. Ei käy minun kanssani!

Jos minä en saa riittävästi ruokaa sillä sekunnilla, kun syön tai jos joku on syönyt yksinoikeudella kaiken - niin helvetti on valloillaan.

Elämä on jakamista. Mikäli mies ei osaa, niin se on tosi vakavan keskustelun paikka. Highway or my way.

Tässä maassa miehet ovat itsekkäitä sikoja, niitä pitää kouluttaa elämään yhteiselämää naisen kanssa. Tasapuolista ja oikeudenmukaista.

Mä en jaksanut katsella erästä tyyppiä, joka söi ja söi. Piti mun ostamia ruokia ominaan. Minä en ehtinyt kirjaimellisesti syödä muruakaan, kun mun maksamat ruuat loppuivat. Ja ruokaa ostin (ostan) paljon määrällisesti. Hän piti minua omana omaisuutenaan ja automaattisesti kaikkia jääkapin ruokia hänelle tarkoitettuna.

Vierailija
59/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitää ostaa syömäkelvotonta paskajuustoa? On ilmiselvää, että jos vaihtoehtona on ongelmajäte, niin kunnollinen ruoka kuluu nopeammin.

Vierailija
60/291 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat laiskoja. Kuka nyt oikeaa ruokaa viitsisi laittaa, kun mahan voi kätevästi täyttää leikkeleellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän