Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi maksaa treffien kulut tässä tapauksessa?

Vierailija
25.12.2024 |

Kumman teidän mielestänne kuuluu tarjota tässä tapauksessa:

Eräs mies Tinderissä kutsui minut treffeille ja hän ehdotti, että mentäisiin ulos kävelylle. Minä vastasin, että tavataan vaan, mutta minä haluaisin mennä mieluummin kahvilaan, kun en halua palella ulkona kävellessä. Mies suostui tähän ehdotukseen ja ollaan siis ensi viikolle sovittu tapaaminen. 

Pitääkö minun nyt ainakin tarjoutua tarjoamaan hänelle ne kakkukahvit tms, kun se olin nimenomaan minä, joka ehdotin maksullista tekemistä?

Mies on kyllä varsin hyväpalkkaisessa ammatissa, eli hänelläkin on maksukykyä maksaa omat ostokset, mutta toisaalta tuntuu reilulla, että se maksaa joka haluaa mennä kahvilaan, kun toiselle olisi käynyt myös ilmainen aktiviteetti kuten kävely.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksaa omat kulunsa aina.

Vierailija
2/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä menet yksin kakkukahveille, jotka maksat itse ja mies menee homotreffeille jonkun miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa ja saa, nainen antaa.

Vierailija
4/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vähänkään omaa herrasmiehen piirteitä, niin hän oma-aloitteisesti tarjoutuu maksamaan teidän molempien juomsiet ja syömiset, jps ei muuta niin sanotaanko nyt vaikka ihan vain Joulun kunniaksi.  - Mies, joka nostaisi tästä äläkän ja alkaisi vinkumaan jotain tasa-arvosta olis varma merkki siitä, että jonkun toisen miehen (tai naisen) kanssa kannattaa treffailla ensivuoden puolella. Tietysti voitte jos luontebasti onnistuu maksaa kumpainenkin myös omanne. Mutta pointti nyt vain oli, että vinkuminen tällaisesta asiasta on aika raskasta kuultavaa. Tai kuittailu siitä, että toinen on lokki, jos antaa tosien tarjota, joskus treffeillä iman, että kertosi samalla, että miten korvaa tarjoamsiet myöhemmin. 

Sinkkumies

Vierailija
5/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette kahvilaan, sano sille: "ota ihan mitä haluat, mä voin tarjota". Hän sitten itse päättää, että suostuuko siihen vai maksaako itse.

Mutta jos hän suostuu tarjoamiseen, niin ei se ole kiinnostunut sinusta. Ei mies, joka haluaa tehdä vaikutuksen naiseen, anna naisen tarjota treffeillä.

Vierailija
6/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdä asiat mahdollisimman vaikeiksi? 

Ap

Vierailija
7/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla maksamaan teidän kaffet ja tortut, ettei tästä tuu teille nyt isoa juttua,

Vierailija
8/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on vähänkään omaa herrasmiehen piirteitä, niin hän oma-aloitteisesti tarjoutuu maksamaan teidän molempien juomsiet ja syömiset, jps ei muuta niin sanotaanko nyt vaikka ihan vain Joulun kunniaksi.  - Mies, joka nostaisi tästä äläkän ja alkaisi vinkumaan jotain tasa-arvosta olis varma merkki siitä, että jonkun toisen miehen (tai naisen) kanssa kannattaa treffailla ensivuoden puolella. Tietysti voitte jos luontebasti onnistuu maksaa kumpainenkin myös omanne. Mutta pointti nyt vain oli, että vinkuminen tällaisesta asiasta on aika raskasta kuultavaa. Tai kuittailu siitä, että toinen on lokki, jos antaa tosien tarjota, joskus treffeillä iman, että kertosi samalla, että miten korvaa tarjoamsiet myöhemmin. 

Sinkkumies

Jep.muuten hyvä mutta lähdit porvoolaisen matkaan nyt😂

Vierailija
9/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä harrastin netti- ja tavallista deittailua, maksoin aina molempien laskun. Tosin jos nainen ei edes tarjoutunut maksamaan omaa osuuttaan, en tavannut sen jälkeen.

Vierailija
10/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tietenkin

Vierailija
11/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa rahalla, sängyssä sitten kuittaat

Vierailija
12/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sitä mieltä, että se, joka kutsuu treffeille, maksaa molempien kulut. Tai se, joka haluaa mennä kalliiseen paikkaan. Toisaalta, jos itsellä ei ole halua/varaa ostaa kahvilan tuotteita, voi itselleen tilata vain juoman ilman mitään syötävää. Kyllä jokaisella pitäisi olla varaa ostaa se 5€ hintainen juoma . Tai jos ei ole, niin ei kannata deittailla kunnes omat talousasiat ovat kunnossa.

Vierailija
13/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa nyt varalta, jos se onkin huijari ja pa. Säästyy ainakin häpeältä ja saa kahvit. 

Outoa viedä toinen keskellä talvea ulos pakkaseen treffeille. Kuulostaa persaukiselta. Mutta on minutkin viety joskus vesilasilliselle huoltoasemalle :D

Vierailija
14/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei treffaile usein on varmaan ihan se ja sama kumpi treffeillä jotkut kahvit maksaa. Jos treffailee paljon niin käytännöllisempi maksaa aina vain omat. Muuten köyhtyy ja se raha menee kankkulan kaivoon.

Vierailija
15/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Mies maksaa aina, sillä mies ei synnytä ja imetä. Jos mies etsii naista joka tarjoaa hänelle, sen naisen nimi on: työnantaja tai sossu. Ei treffikumppani

Vierailija
16/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei treffaile usein on varmaan ihan se ja sama kumpi treffeillä jotkut kahvit maksaa. Jos treffailee paljon niin käytännöllisempi maksaa aina vain omat. Muuten köyhtyy ja se raha menee kankkulan kaivoon.

Ehkä ei kannata treffailla niin ahkerasti jos ei edes osaa valita kumppania. Jos menet vaikka takaisin yksiöösi vähän kasvamaan ja pohtimaan, että mitä siltä suhteelta oikein haluat, ja palaat treffimarkkinaan vasta sitten. Tai jos vaikka etsisit sen kumppanin jostain muualta kuin treffisovelluksesta, jos aikomuksenasi ei ole treffailla ja maksaa niitä treffejä. Kavereita eli 50/50 suhteita voi löytää vaikka.. noh.. peruskoulusta? Leikkipuistosta?

Vierailija
17/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kuuluu maksaa molempien virvokkeet tuossa tilanteessa. Mies ehdotti sen takia kävelytreffejä, koska se ei maksa mitään.

Vierailija
18/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tapauksessa Kela maksaa. 

Vierailija
19/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sitä mieltä, että se, joka kutsuu treffeille, maksaa molempien kulut. Tai se, joka haluaa mennä kalliiseen paikkaan. Toisaalta, jos itsellä ei ole halua/varaa ostaa kahvilan tuotteita, voi itselleen tilata vain juoman ilman mitään syötävää. Kyllä jokaisella pitäisi olla varaa ostaa se 5€ hintainen juoma . Tai jos ei ole, niin ei kannata deittailla kunnes omat talousasiat ovat kunnossa.

Köyhät ja misogynistit ovat tätä mieltä. Ehkä myös transsukupuoliset. Nainen ei suotu koskaan maksamaan, eikä tuhlaa aikaansa mieheen, joka ei tarjoa tälle

Vierailija
20/101 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa omat kahvinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi