Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Pitää jatkaa täydellisyyden etsintää tai oppia hyväksymään toiset sellaisina kuin ne on. Simppeliä.
Ei täydellistä ihmistä ole olemassa, mutta sopiva ois hyvä tai sitten on mielummin yksin kuin epäsopivan kanssa.
Toi on aina hankalaa hyväksyä se, ettei asiat aina mene juuri kuten itse haluaa niiden menevän (etenkin, jos ei ole edes ilmaissut tahtoaan vaan urpona kuvittelee toisen olevan joku ajatustenlukija).
En usko olevani mitenkään poikkeuksellinen tuossa, että on vaikea ottaa vastaan tilanteet jotka menee toisin kuin itse haluaisi/suunnitteli.
Taitaa olla aikalailla yleisinhimillinen piirre ihmisissä.
rakas, huomenna on parempi päivä <3
Vierailija kirjoitti:
Sulan sun hymyysi J. mies. Oisitpa ees hetken mun.
Olit kuka vaan, tässä sinulle:
Ei tästä taas mitään tuu, kun tunnepuoli minusta haluaa uskoa sinusta vain hyvää. Se yrittää nyt vedota siihen miten se tiesi jo pari vuotta sitten että oot piilevästi herkkä ja sitten jotain sen kaltaista tulikin myöhemmin ilmi. Nyt se sitten uskottelee että kaikki muutkin sen tuntemukset on totta ja että järkeä ei kannata kuunnella.
Ihanaa aurinkoista aamua murulle töihin. Olisit herättänyt..💕
Sä valvotit mua yöllä. Tuli ikävä ja muistin taas kaiken sen vähän tai paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa aurinkoista aamua murulle töihin. Olisit herättänyt..💕
Muru älä syö sitä purua niin heräisit ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Millainen?
Monisävyinen.
Toisaalta sellanen nukkuneen rukous, väsynyt ja nälkäinen, toisaalta haaveileva, ihaileva ja myös sellainen "no niin, hyväksyn tosiasiat ja jatkan elämää"-toteamushuokaus.
Eli tiivistettynä vain huokaus, iso huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Millainen?
Monisävyinen.
Toisaalta sellanen nukkuneen rukous, väsynyt ja nälkäinen, toisaalta haaveileva, ihaileva ja myös sellainen "no niin, hyväksyn tosiasiat ja jatkan elämää"-toteamushuokaus.Eli tiivistettynä vain huokaus, iso huokaus.
Haluaisin antaa peukun tälle viestille, mutta kun ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyminen on myönteistä
Joku väittänyt muuta?
Tottakai se on myönteistä, siitä lähtee muutos ja uusi luku elämässä.
Hyväksyminen on irtipäästämistä ja irti päästäminen vaatimus uudelle luvulle.
Roikun täällä viikonloppuun saakka, sitten uusi luku kääntyy.
Nyt on jo hoidettu: muutos ulkonäössä, uusi duuni ja seuraavaksi on vuorossa uusi ihmissuhde.
Naurattaa vähän, kun olen niin reipas.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyminen on myönteistä
Joku väittänyt muuta?
Tottakai se on myönteistä, siitä lähtee muutos ja uusi luku elämässä.
Hyväksyminen on irtipäästämistä ja irti päästäminen vaatimus uudelle luvulle.Roikun täällä viikonloppuun saakka, sitten uusi luku kääntyy.
Nyt on jo hoidettu: muutos ulkonäössä, uusi duuni ja seuraavaksi on vuorossa uusi ihmissuhde.
Naurattaa vähän, kun olen niin reipas.:D
Millä tavalla muutos ulkonäössä? Laihtunut? Sait potkut lopulta, ihmissuhdetta sinulla ei ole ollut kuin varjoina. Toivotan menestystä kuitenkin !
Ja miehelle, jota yhä odotan näkeväni; on hieman vaiheessa, pahasti, joten, toimi, olen tarvittaessa lähellä, maksoi mitä maksoi.
Nuolet häviksessä, dammit! Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia. Joitakin ei saa edes rahalla.
Emmäkä halua harva se päivä kuulla tuosta mitä oon taas tehny murtanut taikka mitä hyvänsä