Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1541/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö vehtaat A:n kanssa? Ja olet hänestä kiinnostunut?

❤ Vinkki: älä mieti mitä muut ajattelevat, edes se josta olet kiinnostunut.. Sun täytyy elää omaa elämää ja tehdä asioita siinä.

Välillä on kiinnostusta yhteen ihmiseen, joskus tuntuu yhteys useamman kanssa mutta jos tahdot suhteen johonkin, niin sun täytyy edetä siinä asiassa ja sitte yhdessä mietitte suhteen laadun ja rajat.

Ehkä sun ihastus pitää A.sta, ehkä ei? Ehkä muista ihmisistä voi pitää eri tavoin? Et voi tietää mutta sä voit olla ystävä sun ihastukselle ja ehkä se juttu etenee.

Älä mieti mitä hän ajattelee muista ihmisistä tai sinusta vaan ole hänen kanssaan tekemisissä tai viestittele jne.

Tässä on perää ja tässä ei ole perää. Kunpa asia olisikin näin yksinkertainen, mutta kun se ei ole.

On se lopulta yksinkertaista. Nyt ajattelet mielessäsi esteet, mutta sun mieli ne rakentaa. 

Ihmiset voi olla toisilleen ystäviä ja asiat voi edetä omalla painollaan kun niille antaa vaan sen mahdollisuuden. Ehkä se ei etene, mutta sitä pitää viedä eteenpäin. Muuten roikut aina tässä ketjussa ja lopulta kaipaat aina uutta ihmistä, koska kohteet vaihtuu välillä elämässä. Ihastuksia tulee ja menee, silti itse voi joko tehdä asioita tai jättää tekemättä. 

Jos pohdit, miettiikö se jotain toista ihmistä, niin et ole läsnä hänelle. Sitten se ei ainakaan ajattelisi sinua vaan ehkä se toinen on. Ei voi tietää, mutta sä voit tehdä asioita itsesi eteen.

Mieli ei rakenna kaikkia esteitä. Ihastumisia tulee ja menee, mutta syvempiä kohtaamisia tapahtuu erittäin harvoin. Jos mietin että miettiikö se toista ihmistä, voin olla kyllä läsnä hänelle, mutta onko se toinen läsnä silloin minulle, jos hänellä onkin mielessä toinen - mikä on tässä kohtaa merkitys ja merkitykseni, tarkoitus ja tarkoitukseni ja kenenkin tarkoitus ja merkitys. Solmut eivät aukea, jos toinen ei avaudu vaan pimittää ja junttaa.

Tulee tarkastella syvämmältä asioita.

Pimittää sinulta mitä? Ei kerro oma-aloitteisesti vai ei vastaa kun kysyt?

Minä en enää usko ohi meneviin ihmisiin. Uskon ystävyyteen ja siihen että toisistaan välittävät ei lähde.

Minulle ei ainakaan ole yhdentekevää toisen ystävyys, joskus jotkut suhteet syvenee rakkaudeksi. Muttei ihmiset ole noin kevyitä minulle kuin sinulle -

Ei kai tuo kirjoittaja implikoinut suhtautuvansa kevyesti ihmissuhteisiin?

Ja tuo on täysin totta, että välittävä ihminen ei lähde.

Olen joskus kuullut ihmisistä jotka lähtee vaikka välittääkin, koska pelkäävät ja kokevat tuntevansa liikaa.

Ei niidenkään lähtemiset koskaan kauaa kestä, routa porsaan kotiin ajaa.:D

Ei voi katkaista lopullisesti välejä, jos on oikeasti tunteet pelissä, vaikka kuinka tunteita vastaan yrittäisikin pokkuroida.

Vierailija
1542/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun ajattelen sua, rakkaus ja hyvä olo täyttää mut. Sun silmät ja hymy, se miten kerroit tykkääväsi, kaikki... Kannan näitä muistoja sydämessäni loppuun saakka.

naiselle vai miehelle?

miehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö vehtaat A:n kanssa? Ja olet hänestä kiinnostunut?

❤ Vinkki: älä mieti mitä muut ajattelevat, edes se josta olet kiinnostunut.. Sun täytyy elää omaa elämää ja tehdä asioita siinä.

Välillä on kiinnostusta yhteen ihmiseen, joskus tuntuu yhteys useamman kanssa mutta jos tahdot suhteen johonkin, niin sun täytyy edetä siinä asiassa ja sitte yhdessä mietitte suhteen laadun ja rajat.

Ehkä sun ihastus pitää A.sta, ehkä ei? Ehkä muista ihmisistä voi pitää eri tavoin? Et voi tietää mutta sä voit olla ystävä sun ihastukselle ja ehkä se juttu etenee.

Älä mieti mitä hän ajattelee muista ihmisistä tai sinusta vaan ole hänen kanssaan tekemisissä tai viestittele jne.

Tässä on perää ja tässä ei ole perää. Kunpa asia olisikin näin yksinkertainen, mutta kun se ei ole.

On se lopulta yksinkertaista. Nyt ajattelet mielessäsi esteet, mutta sun mieli ne rakentaa. 

Ihmiset voi olla toisilleen ystäviä ja asiat voi edetä omalla painollaan kun niille antaa vaan sen mahdollisuuden. Ehkä se ei etene, mutta sitä pitää viedä eteenpäin. Muuten roikut aina tässä ketjussa ja lopulta kaipaat aina uutta ihmistä, koska kohteet vaihtuu välillä elämässä. Ihastuksia tulee ja menee, silti itse voi joko tehdä asioita tai jättää tekemättä. 

Jos pohdit, miettiikö se jotain toista ihmistä, niin et ole läsnä hänelle. Sitten se ei ainakaan ajattelisi sinua vaan ehkä se toinen on. Ei voi tietää, mutta sä voit tehdä asioita itsesi eteen.

Mieli ei rakenna kaikkia esteitä. Ihastumisia tulee ja menee, mutta syvempiä kohtaamisia tapahtuu erittäin harvoin. Jos mietin että miettiikö se toista ihmistä, voin olla kyllä läsnä hänelle, mutta onko se toinen läsnä silloin minulle, jos hänellä onkin mielessä toinen - mikä on tässä kohtaa merkitys ja merkitykseni, tarkoitus ja tarkoitukseni ja kenenkin tarkoitus ja merkitys. Solmut eivät aukea, jos toinen ei avaudu vaan pimittää ja junttaa.

Tulee tarkastella syvämmältä asioita.

Pimittää sinulta mitä? Ei kerro oma-aloitteisesti vai ei vastaa kun kysyt?

Minä en enää usko ohi meneviin ihmisiin. Uskon ystävyyteen ja siihen että toisistaan välittävät ei lähde.

Minulle ei ainakaan ole yhdentekevää toisen ystävyys, joskus jotkut suhteet syvenee rakkaudeksi. Muttei ihmiset ole noin kevyitä minulle kuin sinulle -

Mielenkiintoista, että tulkitset tekstistä tämäntapaista "Muttei ihmiset ole noin kevyitä minulle kuin sinulle."

Vierailija
1544/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M i r k k a

Vierailija
1545/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos laittaisin sulle viestin, miten se menisi. Varmaan jotenkin näin:

"Entä jos kertoisin sulle, että ajattelen sua yhä? Ettei ole vielä kulunut yhtään päivää ettet olisi ollut mielessä.

Entä jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa, että kielsin sua enää ottamasta yhteyttä? Että en kysynyt mitään lisää. Jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa etten kääntynyt katsomaan sua?

Entä jos kertoisin, että taidan oikeasti,- niin hullulta kuin se kuulostaakin tilanteen huomioon ottaen- olla rakastunut suhun. Rakastaa sua."

Älä huoli, en laita, varsinkin kun nyt olen varma ettet enää välitä musta.

Ja ehkä hyvä niin?

Välitänhän. Laita ihmeessä viesti. Mä en voi enää laittaa kun toivoit että en laita.

Todista että se olet sä, jollain mitä kerroit mulle.

Vierailija
1546/3565 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna, anna mulle anteeksi. Mä lupaan yrittää olla parempi.

Vierailija
1547/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Aamun ensimmäin ti-tyy ti-tyy kuului äsken. <3

Kaunista kesäaamua ilman tityytä tai sen kanssa.

Vierailija
1548/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kova ikävä.

Vierailija
1549/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeni on toistellut minulle viime päivinä sitä että minun kannattaa luopua kaikista tunteista sinua kohtaan siksi koska valehtelit niin sujuvasti, että sen täytyy olla sinulle tosi tuttua hommaa, joten sinuun ei kannata luottaa. Oiskohan se sitten hyvä lähtökohta tunteiden kuolettamiselle.

Vierailija
1550/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä.

Vierailija
1551/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursit mun sydämen, enkä jaksa enää.

Vierailija
1552/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän itkee verta. Täälläkin.

Vierailija
1553/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa ihan järjettömän paljon, miksi olin niin hirveä ihminen.

En tainnut sanoa ikinä, yhtäkään kertaa mitään hyvää.

Vierailija
1554/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulan sun hymyysi J. mies. Oisitpa ees hetken mun.

Vierailija
1555/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta. Sehän tekee vähän kyyniseksi kun lukee ja näkee prinsessahörhöilyä. Tosielämässä ei koskaan tapahdu samanlaisia juttuja.

Vierailija
1556/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin nyt lopulta ja myönsin itselleni että sä et tykkää musta samoin kuin mä susta. Olet kuitenkin mulle hyvin rakas ikuisesti mutta mulla alkaa nyt uusi elämä. Sattuu ihan pirusti mutta nyt mun on pakko riuhtaista itseni irti näistä tunteista. Itkenyt olen sehän on selvää ja itken vielä monet itkut mutta ansaitsen sellaisen joka rakastaa mua takaisin.

Vierailija
1557/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta. Sehän tekee vähän kyyniseksi kun lukee ja näkee prinsessahörhöilyä. Tosielämässä ei koskaan tapahdu samanlaisia juttuja.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
1558/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistähän se syyllinen aina katsoo. Itsekin katsonut muutaman kerran sanojani tai käyttäytymistäni miksi sanoin tai käyttäydyin niin. Mutta se mikä suututtaa ihmisissä on nämä vakuuttelijat että itse en voi tehdä mitään. Jaahas. Vai niin. No aina voi tehdä jotain enemmän. Mutta mitäpä minä tietäisin.

Vierailija
1559/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jatkaa täydellisyyden etsintää tai oppia hyväksymään toiset sellaisina kuin ne on. Simppeliä.

Vierailija
1560/3565 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos laittaisin sulle viestin, miten se menisi. Varmaan jotenkin näin:

"Entä jos kertoisin sulle, että ajattelen sua yhä? Ettei ole vielä kulunut yhtään päivää ettet olisi ollut mielessä.

Entä jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa, että kielsin sua enää ottamasta yhteyttä? Että en kysynyt mitään lisää. Jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa etten kääntynyt katsomaan sua?

Entä jos kertoisin, että taidan oikeasti,- niin hullulta kuin se kuulostaakin tilanteen huomioon ottaen- olla rakastunut suhun. Rakastaa sua."

Älä huoli, en laita, varsinkin kun nyt olen varma ettet enää välitä musta.

Ja ehkä hyvä niin?

Yhdelle miehelle, minä todella välitän sinusta, toivoisin, että saisin selvittää edes osan sinusta oikein, jollain tavoin. Enhän saa, et antanut enää mahdollisuutta.

Ja pyy-pyy voinee sujuvasti ohittaa tämän, osaat muuten aika hyvin leikkiä tapaani kirjoittaa, anyways, asia ei täällä koske sinua, eikä ikinä koskenut. Enkä mitenkään päin kuvittele, että oikea mies tämän lukisi.

Ketju on lukittu.