Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D
Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.
Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?
Tuota sekosikohan täällä joku toinenkin. Tuo Kihis on nainen joka on ihastunut mieheen, joten ei se voi olla joku sinun tuntema ihminen.
Ei yhtään. Kihis on 40 plus mies
Mietin että jos laittaisin sulle viestin, miten se menisi. Varmaan jotenkin näin:
"Entä jos kertoisin sulle, että ajattelen sua yhä? Ettei ole vielä kulunut yhtään päivää ettet olisi ollut mielessä.
Entä jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa, että kielsin sua enää ottamasta yhteyttä? Että en kysynyt mitään lisää. Jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa etten kääntynyt katsomaan sua?
Entä jos kertoisin, että taidan oikeasti,- niin hullulta kuin se kuulostaakin tilanteen huomioon ottaen- olla rakastunut suhun. Rakastaa sua."
Älä huoli, en laita, varsinkin kun nyt olen varma ettet enää välitä musta.
Ja ehkä hyvä niin?
Jopa suomalainen hämmennys maksaa enemmän kuin virhe, koska virhe hämmennyksen kanssa maksaa jopa tästä enemmän.
Hei,
tää on ihan hassua, kun ei me edes tunneta. Mutta jätin silloin vastaamatta sun viestiin, kun raskas elämäntilanne vei energian ja ajan. Nyt on vihdoin hienosti, mutta tämä vaivaa... Aikaa on kulunut, ei enää puhuta alle vuoden päivistä.
Olit ja olet harvinaisen kiinnostava ja mitä enemmän susta selvinnyt, sitä tyyppiseltäni vaikutat. Mutta en mä uskalla enää näin pitkän ajan jälkeen lähestyä, vaikka niin haluaisin, sulla varmasti jo muuta... En usko telepatiaan...vai?
Vierailija kirjoitti:
Mietin että jos laittaisin sulle viestin, miten se menisi. Varmaan jotenkin näin:
"Entä jos kertoisin sulle, että ajattelen sua yhä? Ettei ole vielä kulunut yhtään päivää ettet olisi ollut mielessä.
Entä jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa, että kielsin sua enää ottamasta yhteyttä? Että en kysynyt mitään lisää. Jos kertoisin sulle, että mua kaduttaa etten kääntynyt katsomaan sua?
Entä jos kertoisin, että taidan oikeasti,- niin hullulta kuin se kuulostaakin tilanteen huomioon ottaen- olla rakastunut suhun. Rakastaa sua."Älä huoli, en laita, varsinkin kun nyt olen varma ettet enää välitä musta.
Ja ehkä hyvä niin?
J?
Vieläkö vehtaat A:n kanssa? Ja olet hänestä kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
❤ Vinkki: älä mieti mitä muut ajattelevat, edes se josta olet kiinnostunut.. Sun täytyy elää omaa elämää ja tehdä asioita siinä.
Välillä on kiinnostusta yhteen ihmiseen, joskus tuntuu yhteys useamman kanssa mutta jos tahdot suhteen johonkin, niin sun täytyy edetä siinä asiassa ja sitte yhdessä mietitte suhteen laadun ja rajat.
Ehkä sun ihastus pitää A.sta, ehkä ei? Ehkä muista ihmisistä voi pitää eri tavoin? Et voi tietää mutta sä voit olla ystävä sun ihastukselle ja ehkä se juttu etenee.
Älä mieti mitä hän ajattelee muista ihmisistä tai sinusta vaan ole hänen kanssaan tekemisissä tai viestittele jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D
Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.
Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?
Tuota sekosikohan täällä joku toinenkin. Tuo Kihis on nainen joka on ihastunut mieheen, joten ei se voi olla joku sinun tuntema ihminen.
Ei yhtään. Kihis on 40 plus mies
Voin varmistaa että mies on ja vähän alle 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤ Vinkki: älä mieti mitä muut ajattelevat, edes se josta olet kiinnostunut.. Sun täytyy elää omaa elämää ja tehdä asioita siinä.
Välillä on kiinnostusta yhteen ihmiseen, joskus tuntuu yhteys useamman kanssa mutta jos tahdot suhteen johonkin, niin sun täytyy edetä siinä asiassa ja sitte yhdessä mietitte suhteen laadun ja rajat.Ehkä sun ihastus pitää A.sta, ehkä ei? Ehkä muista ihmisistä voi pitää eri tavoin? Et voi tietää mutta sä voit olla ystävä sun ihastukselle ja ehkä se juttu etenee.
Älä mieti mitä hän ajattelee muista ihmisistä tai sinusta vaan ole hänen kanssaan tekemisissä tai viestittele jne.
Tässä on perää ja tässä ei ole perää. Kunpa asia olisikin näin yksinkertainen, mutta kun se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on kiinnostusta yhteen ihmiseen, joskus tuntuu yhteys useamman kanssa mutta jos tahdot suhteen johonkin, niin sun täytyy edetä siinä asiassa ja sitte yhdessä mietitte suhteen laadun ja rajat.Ehkä sun ihastus pitää A.sta, ehkä ei? Ehkä muista ihmisistä voi pitää eri tavoin? Et voi tietää mutta sä voit olla ystävä sun ihastukselle ja ehkä se juttu etenee.
Tässä on perää ja tässä ei ole perää. Kunpa asia olisikin näin yksinkertainen, mutta kun se ei ole.
On se lopulta yksinkertaista. Nyt ajattelet mielessäsi esteet, mutta sun mieli ne rakentaa.
Ihmiset voi olla toisilleen ystäviä ja asiat voi edetä omalla painollaan kun niille antaa vaan sen mahdollisuuden. Ehkä se ei etene, mutta sitä pitää viedä eteenpäin. Muuten roikut aina tässä ketjussa ja lopulta kaipaat aina uutta ihmistä, koska kohteet vaihtuu välillä elämässä. Ihastuksia tulee ja menee, silti itse voi joko tehdä asioita tai jättää tekemättä.
Jos pohdit, miettiikö se jotain toista ihmistä, niin et ole läsnä hänelle. Sitten se ei ainakaan ajattelisi sinua vaan ehkä se toinen on. Ei voi tietää, mutta sä voit tehdä asioita itsesi eteen.
Aina kun ajattelen sua, rakkaus ja hyvä olo täyttää mut. Sun silmät ja hymy, se miten kerroit tykkääväsi, kaikki... Kannan näitä muistoja sydämessäni loppuun saakka.
Terveisiä Lauralle, kaipaan sinua.
Mutta lopetan sen ehkä nyt kuitenkin ja keskityn muihin asioihin kun luulen että olen viimeinen ihminen ketä sinä kaipaat.
Muuten olisin laittanut sinulle viestin , että keittäisitkö kahvit, juteltaisi. Vaikka ei kai tässä ole enää mitään sanottavaa.
Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se lopulta yksinkertaista. Nyt ajattelet mielessäsi esteet, mutta sun mieli ne rakentaa.
Ihmiset voi olla toisilleen ystäviä ja asiat voi edetä omalla painollaan kun niille antaa vaan sen mahdollisuuden. Ehkä se ei etene, mutta sitä pitää viedä eteenpäin. Muuten roikut aina tässä ketjussa ja lopulta kaipaat aina uutta ihmistä, koska kohteet vaihtuu välillä elämässä. Ihastuksia tulee ja menee, silti itse voi joko tehdä asioita tai jättää tekemättä.
Jos pohdit, miettiikö se jotain toista ihmistä, niin et ole läsnä hänelle. Sitten se ei ainakaan ajattelisi sinua vaan ehkä se toinen on. Ei voi tietää, mutta sä voit tehdä asioita itsesi eteen.
Mieli ei rakenna kaikkia esteitä. Ihastumisia tulee ja menee, mutta syvempiä kohtaamisia tapahtuu erittäin harvoin. Jos mietin että miettiikö se toista ihmistä, voin olla kyllä läsnä hänelle, mutta onko se toinen läsnä silloin minulle, jos hänellä onkin mielessä toinen - mikä on tässä kohtaa merkitys ja merkitykseni, tarkoitus ja tarkoitukseni ja kenenkin tarkoitus ja merkitys. Solmut eivät aukea, jos toinen ei avaudu vaan pimittää ja junttaa.
Tulee tarkastella syvämmältä asioita.
Ajattelen sua jatkuvasti.
Haluan sua, himoitsen sua ja haluan sut.
Olet upea, voisin sulautua kanssasi ikuisuuteen.
My life is a mess eikä se ole osittain oikeastaan oma valinta siittä myös osin tämä ja miksi joku ehkä meni miten meni..
Vierailija kirjoitti:
My life is a mess eikä se ole osittain oikeastaan oma valinta siittä myös osin tämä ja miksi joku ehkä meni miten meni..
Vierailija kirjoitti:
Aina kun ajattelen sua, rakkaus ja hyvä olo täyttää mut. Sun silmät ja hymy, se miten kerroit tykkääväsi, kaikki... Kannan näitä muistoja sydämessäni loppuun saakka.
naiselle vai miehelle?
Taidan olla vaipumassa takaisin sinne vanhaan ja helppoon elämään. Tyytymään siihen että olemalla osittain onnellinen on mulle ok ja samalla lakaisemaan maton alle ne puuttuvat asiat. Sä oot vaan niin kaukana mun tavoittamattomissa ettet sä tunnu enää todelta. En edes tiedä olitko sä vaan mun kuvitelmaa vaiko totta. Silti mun rinnassa vihloo aina kun sua ajattelen ja mä ajattelen sua koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli ei rakenna kaikkia esteitä. Ihastumisia tulee ja menee, mutta syvempiä kohtaamisia tapahtuu erittäin harvoin. Jos mietin että miettiikö se toista ihmistä, voin olla kyllä läsnä hänelle, mutta onko se toinen läsnä silloin minulle, jos hänellä onkin mielessä toinen - mikä on tässä kohtaa merkitys ja merkitykseni, tarkoitus ja tarkoitukseni ja kenenkin tarkoitus ja merkitys. Solmut eivät aukea, jos toinen ei avaudu vaan pimittää ja junttaa.
Tulee tarkastella syvämmältä asioita.
Pimittää sinulta mitä? Ei kerro oma-aloitteisesti vai ei vastaa kun kysyt?
Minä en enää usko ohi meneviin ihmisiin. Uskon ystävyyteen ja siihen että toisistaan välittävät ei lähde.
Minulle ei ainakaan ole yhdentekevää toisen ystävyys, joskus jotkut suhteet syvenee rakkaudeksi. Muttei ihmiset ole noin kevyitä minulle kuin sinulle -
Kuvittelit väärin. Ei ollu sulle.