Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1601/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissakin oli vikana kun piti ilmiantaa, vain viestejä joissa ei edes oikein sisältöä vai sekö sitten oli syy, pretty lame

Kihis poisti ne huvikseen, tuskin kukaan ilmiantoi

Ai sillä yhä duuni?

Vierailija
1602/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallot on meillä tallessa. Kunhan saataisiin vain treffit sovittua tämän minun rakkaan miehen kanssa. Ei uskalla vaan soittaa tai laittaa viestiä. . Jännittää. .

Mikä siinä miehessä niin jännittää, pureeko se vai pelkäätkö pakkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin kaihoistuttaa tää tilanne, että näin nyt kävi.

Se jotenkin konkretisoituu, kun menee eteenpäin ja ottaa jonkun toisen elämäänsä.

Samalla jännää, mutta kuitenkin vähän kaihoisaa.

Luopuu lopullisesti niistä kaikista tunteista, mitä siihen edelliseen ihmiseen liittyi.

Luopumisen tuskaa, mutta voi saada jotain parempaa tilalle 😉

Ei tää onneks tuskaa ole, lähinnä kaihoisaa. Sellasta rauhallista, ei lamaannuttavaa ja ahdistavaa.

Parempaa ainakin joo, sen mitä sitä ihmistä tunnen (ns. vanha tuttu, ei mitään suurta ollut koskaan eikä mitään draamaa, mutta viehättävä henkilö ja se ois halunnut olla tekemisissä enemmän).

Tuosta "edellisestä" josta nyt emotionaalisesti lopullisesti luovun en tiedä oikein mitään, mutta hyvää kuvaa ei ainakaan antanut, ts. kohdellut mitenkään hyvin tai kauniisti.

Nyt en malttais enää oottaa, että se tulee!

Vierailija
1604/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jotenkin konkretisoituu, kun menee eteenpäin ja ottaa jonkun toisen elämäänsä.

Luopuu lopullisesti niistä kaikista tunteista, mitä siihen edelliseen ihmiseen liittyi.

Ei tää onneks tuskaa ole, lähinnä kaihoisaa. Sellasta rauhallista, ei lamaannuttavaa ja ahdistavaa.

Parempaa ainakin joo, sen mitä sitä ihmistä tunnen (ns. vanha tuttu, ei mitään suurta ollut koskaan eikä mitään draamaa, mutta viehättävä henkilö ja se ois halunnut olla tekemisissä enemmän).

Tuosta "edellisestä" josta nyt emotionaalisesti lopullisesti luovun en tiedä oikein mitään, mutta hyvää kuvaa ei ainakaan antanut, ts. kohdellut mitenkään hyvin tai kauniisti.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
1605/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

Vierailija
1606/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

Wau, kiitos nopeasta vastauksesta! :)

Toivottavasti toiveesi toteutuvat ja saat mielenrauhan sen henkilön suhteen.

Vierailija
1607/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

Wau, kiitos nopeasta vastauksesta! :)

Toivottavasti toiveesi toteutuvat ja saat mielenrauhan sen henkilön suhteen.

Joo, roikun tässä vauvalla nyt.:D

Mulla on kyllä mielenrauha sen edellisen tyypin suhteen, siis ettei silleen ahdistavasti tai liikaa pyöri mielessä.

Tiedän, ettei se halua mua ja podin sitä aikani, nyt oon päässyt jossain määrin yli siitä ja iltaisin tulee sellasia kaihoisia hetkiä ku miettii, että niin, näin siinä sitten kävi eikä ole koskaan mitään sen henkilön kanssa.

Hyväksyn sen asian, mutta onhan se vähän kaihoisaa, surullista tavallaan.

Samalla tiedostan, että luovun ainoastaan omista mielikuvistani ja haaveistani, ettei ollut mitään muuta kuin mun mielen tepposet.

Se kans helpottaa kun tietää, ettei mitään ole tehtävissä enkä esim. voi (tai enää edes halua) ottaa siihen yhteyttä tai yhtään mitään, että se on niinku täysin finito.

Kai luontoäiti hoitaa näin, että kun realiteetit tulee ilmi ja iskeytyy tajuntaan, alkaa aivojen sopeutuminen tilanteeseen ja mieli hakeutua muualle, uusiin tuuliin ja pois turhista haaveiluista.

Vierailija
1608/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta tuo tragedia opetti kyllä jotain, itsestänikin.

Oon nyt valmiimpi ja pystyn olla parempi, kun on kokemus semmosesta fiaskosta niin nyt uudelle ihmiselle haluaa olla tosi hyvä ja ihana, varoo oikein ettei varmasti ala perseillä.

Myös kun nyt tiedän mitä haluan ja oon jotenkin "aikuistunut" ts. tullut ylipäätään joku sitoutumishalu, niin toimin tietoisesti sitä edistääkseni enkä päinvastaisesti.

Kohtelen sitä niinku rakkaimpia läheisiäni, enkä minään uhkana.

Ja toisaalta myös se toinen on niin suloinen ja hyvätapainen, että sille tekee mieli olla superihana.

Vierailija
1609/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pössypääjuoppo

Ok kamu

Vierailija
1610/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kamusikaan :)

No et et, ei täällä kukaan ole. Huvikseen laitoin.

Se on vaan sellanen yleinen taputtelee olkapäälle-juttu.

Vierailija
1611/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle kaunis silmäinen, herkkä ja ihana nainen <3

Kaipaan sinua!

Vierailija
1612/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg voiskohan olla mulle tää.. tänää löysin tän paikan ku yks ihku tyyppi ollu mulla nyt mielessä, no tuskin mut hei kiva kirjoitus ja hyvää yötä sulle kuka sit ikinä ootkin!!! <3

Vierailija
1613/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja että oon lääpälläni suhun vaikkei ees tunneta. Olisin onnesta sekasin jos näkisin sut huomenna.

Vierailija
1614/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle kaunis silmäinen, herkkä ja ihana nainen <3

Kaipaan sinua!

Missäpäin?

Vierailija
1615/3565 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja sulle!

Vierailija
1616/3565 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua taas <3 

Suukko Hali <3

Vierailija
1617/3565 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin päässeeni susta ohi Juha. Yhtäkkiä oot taas joka puolella vaikkei oo nähtykään yli kuukauteen. Oot varmaan ikuisesti mun salainen päiväuni.

Vierailija
1618/3565 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
1619/3565 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mainitsi sun nimen äsken pari kertaa, 🌞. Kauhea ikävä iski taas...

Vierailija
1620/3565 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!?

Ketju on lukittu.