Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Lenkille. :)
Tiedätkö että ihminen on psykofyysissosiaalinen kokonaisuus. Kun sinua on kuormitettu riittävästi niin pelkkä roskapussin ulosvieminen sattuu. Ihminen käyttää kaikki voimansa lapseensa eikä enää itseensä. Ihminen voi olla painoindeksissä 23 ja narsisti voi haukkua 500 kiloiseksi.
Liikunta lähtee aina ilosta. Liikunnallisilla ihmisillä on lihasmuisti jonka vuoksi kuntoon voi päästä älyttömän nopeasti. Se henkinen puoli on tärkeintä. Se että ei pelkää. Se että luottaa toisiin. Joskus ei edes mieti miltä näyttää, jos on laiha ja treenattu niin stalkataan, jos olet jotain muuta, niin siltikin alistetaan.
PEPOU! <3
Hauskaa maanantaita. :)
Saanko vielä halata sua joskus uudestaan? :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha pvä
Kaikki on turhaa ilman sua.
Oletko miettinyt, jos tässä onkin neljä vaihetta?
Ensin kohdataan pimeys ja käydään sielun pimeimmissä syövereissä, lillutaan iljettävässä mustassa mönjässä.
Sitten tulee toinen vaihe, jossa aletaan lisäämään vähitellen lämpöä.
Kohotaan ylös ja päihdytään kaikista kauniista oivalluksista ja mahdollisuuksista, kadotaan valkeuteen ja rakastutaan.
Kolmannessa hopea muuttuu kullaksi, kun miehinen ja naisellinen löytävät toisensa ja yhtyvät jo lähes puhtain sieluin.
Neljännessä siivet avautuvat ja kulta virtaa, puhtaus on todellista ja täydellinen sulautuminen tapahtunut.
Nigredo, albedo, citrinitas, rubedo.
Ensimmäisessä ja toisessa vaiheessa on jatkuva vaara pimeyteen, räjähdykseen ja tuhoon, mutta jos pääsee toisesta vaiheeseen kolme, on vaarat selätetyt ja saa kylpeä ikuisessa orgastisessa puhtaudessa, vapaudessa ja kauneudessa.
Kaikkeuden syvimmässä olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha pvä
Mulla oli eilinen ihan kakkapäivä. :I Tänään olen jo touhunnut kaksi kappaletta yhteen kurssiin. Hirveästi koulujuttuja, monta eri työtä. :O
N
Tuskin tällä palstalla koskaan olet käynytkään, mutta ei se haittaa. Haluaisin sun vaan tietävän, että kyllä mä haluun sua - vaikka sen kovin oonkin koittanut peittää.. Ensi kerralla kun jäädään kahdestaan lupaan suudella. Poskelle ainakin! :*
Joo pilkkaa vaan, vähän kieli poskessa tuon kirjoitin.
Nyt touhutaan ja myöhemmin peppuillaan! <3
Jumatsuikka, annoin ylänuolen! Siulla on hassu trippi, mut heitä ankkuri sinne yläkuolokohtaan ja relaa enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Ensin kohdataan pimeys ja käydään sielun pimeimmissä syövereissä, lillutaan iljettävässä mustassa mönjässä.
Kohotaan ylös ja päihdytään kaikista kauniista oivalluksista ja mahdollisuuksista, kadotaan valkeuteen ja rakastutaan.
Kolmannessa hopea muuttuu kullaksi, kun miehinen ja naisellinen löytävät toisensa ja yhtyvät jo lähes puhtain sieluin.
Neljännessä siivet avautuvat ja kulta virtaa, puhtaus on todellista ja täydellinen sulautuminen tapahtunut.
Nigredo, albedo, citrinitas, rubedo.Ensimmäisessä ja toisessa vaiheessa on jatkuva vaara pimeyteen, räjähdykseen ja tuhoon, mutta jos pääsee toisesta vaiheeseen kolme, on vaarat selätetyt ja saa kylpeä ikuisessa orgastisessa puhtaudessa, vapaudessa ja kauneudessa.
Kaikkeuden syvimmässä olemuksessa.
Kenelle tämä maailman syvintä olemusta luotaava kuvaus on omistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigredo, albedo, citrinitas, rubedo.Ensimmäisessä ja toisessa vaiheessa on jatkuva vaara pimeyteen, räjähdykseen ja tuhoon, mutta jos pääsee toisesta vaiheeseen kolme, on vaarat selätetyt ja saa kylpeä ikuisessa orgastisessa puhtaudessa, vapaudessa ja kauneudessa.
Kaikkeuden syvimmässä olemuksessa.Kenelle tämä maailman syvintä olemusta luotaava kuvaus on omistettu?
Ei sitä ole "omistettu" kenellekään, monikin voi saada jotain tuosta tekstistäni.
Mutta joo, kyllä mä jotain henkilöä erityisesti ajattelin, kun tuota kirjoitin.
En nyt rupee henkilön nimeä sanomaan, miespuolinen on eikä luultavasti pidä minusta enkä ihmettele yhtään.
Mulla on mun mielikuvitus silti.:)
:D siis mä en kestä laalaa kunnon korvamato
Mitä ajattelit siitä, kun kutsuin sua vahingossa kullaksi?
Ajattelin että mites se nyt silviisii.
Lenkille. :)