Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
221/288 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45 vuotias nainen ja aina ollut kiltti, mutta kiimainen. Parisuhteita takana 13:n vuoden (osa avioliitossa) ja 7:n vuoden mittaiset ja jokunen lyhyempi seurustelu. Mun kokemus ollut, että miehiä hankala saada kokeilemaan edes sitä, että otettaisiin yhteiseksi leikkikaveriksi nainen, miestä en ole tohtinut edes ehdottaa suhteissani. Alkuseurustelun aikana seksipuheet ja seksi ovat sujuneet ja kaikesta keskustelu, sitten jossain vaiheessa suhdetta miehet muuttuneet sulkeutuneiksi möllöttäjiksi, joista ei irtoa mitään. Ei puhetta, eikä juuri seksiäkään. Alussa ovat olleet ilahtuneita mun halukkuudestani, mutta vuosien kuluessa alkaneet kokea riittämättömyyttä ja sen seurauksena sulkeutuneet. En ole painostanut seksiin, mutta keskustelemaan kylläkin. Mitä miehen mielessä oikein tapahtuu, kun alkuaikojen keskusteluista ja kivoista seksileikeistä päädytään puhumattomaan pihtaamiseen? Ihan oikeasti kysyn tätä, olisi mielenkiintoista kuulla täällä anonyymisti selityksiä tälle ilmiölle. Parisuhteissani en vastauksia koskaan saanut. Olen pohtinut paljon omaa osuuttani noissa suhteissa ja miettinyt, mitä olisin voinut tehdä vielä suhteiden eteen. Alusta asti olen suhteissani näyttänyt avoimesti tunteeni ja haluni, vuosien varrella ne ovatkin muuttuneet epätoivotuiksi ja kiusallisiksi (miehille) asioiksi, koska miehet ovat alkaneet kokea, että olen liian halukas ja he "eivät pärjää" kanssani makuuhuoneessa. (Tuon vastauksen sain lopulta "tongeilla kiskomalla" ulos ex-aviomiehestäni.

Hyvä kirjoitus. Olen pohtinut vastaavaa ja tullut sellaiseen johtopäätelmään että vaikka alussa oli aktiivista toimintaa ja keskustelua, latistuu meininki ajan kuluessa ja arjen ottaessa sijaa. Olipa ne arjen asiat sitten mitä kelläkin niin saman katon alla asuminen on niitä suurimpia riskitekijöitä. Tämä vaikka halut ovat tasavahvat alusta tähän päivään saakka molemmilla.

Vierailija
222/288 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias naimisissa oleva nainen ja selailen näitä sivuja löytääkseni tukea, rinnakkaistarinoita ja ylipäänsä sanoja, sille mitä itsekin olen kokenut.

Ensi aluksi oli enemmän kuin hämmentävää, kun mieheni kertoi kuinka häntä kiihottaisi, jos tarjoutuisin meillä silloin tällöin yöpyvälle vieraallemme, joka työn puolesta joutui matkustelemaan ympäri maata.

En tiennyt tämmöistä olevankaan, mutta asiaa sulateltuani, mieheni kuvaillessa kuinka se järjestettäisiin, niin lopulta tapahtui. Siinä tavallaan viehätti sen arkisuus, jos niin voi sanoa. Että tunsimme jo toisemme, vähän oli pientä flirttiäkin pohjalla, ja että kaiken piti tapahtua sekä äärimmäisen salaisesti mutta samalla kotona, saman katon alla lasten ja oman miehen kanssa.

Ja kun lopulta oli alasti vieraan, yhtä alastoman miehen vieressä, ja että meillä on lupa, hänellä lupa minuun ja minulla lupa häneen, niin herranen aika millainen miehenhimo voi naimisissa olevaan naiseen iskeä, halu antaa miehen olla ja tulla, niin ahnaasti kuin vain mies haluaa, ja oma mieskin haluaa, että ihan siementämällä vieras minut saisi.

Niin olihan se kokemus kerrassaan, ja miten odottikaan seuraavaa kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/288 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä mies halusin että vaimo haluaa Ja saa kokea vieraan miehen huuman.

Oli puhetta että saisin olla mukana jo sen takia että vaimo saisi nauttia ilman pelkoa .

Vieras mies oli sanonut että haluaa naida vaimon ensin kahden. Noin tapahtuikin.

Tästä on nyt yli kymmenen vuotta,eikä ole päässyt mukaan kertaakaan.

Nyt vieraita miehiä on kolme jotka minäkin tiedän. Luultavasti enemmänkin.

Tiedän yhden nuoren kaverin joka on sanonut vaimolle että haluisi naida vaimoa minun katsellessa jopa saisin osallistua.

Tietää että vaimo on nuolettanut pillun kun tullut kotiin.

Nyt ollut seksitöntä kotona kolme vuotta ja luultavasti ollaan eroamassa.

Että ei se aina toimi vaikka mies on vaimolle myöntyvä.

Että tälleen.

Vierailija
224/288 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kiehtova maailma eli Hotwife jutut....

Elikkä on viety eteenpäin meillä vuosien varrella mutta ailahtelevin kokemuksin. Ajatuksista haaveiluun ja miltei toteutettu. Vaimo suudellut vierasta miestä pikkujouluissa, tästä suutelusta jo aikaa useampi vuosi. Haave elää minulla ja Vaimolla ei niin paljon mutta uskon kun kerran hurahtaa tähän tuohuun niin jossain taustalla haluaa tällaista vapautta...

Vierailija
225/288 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45 vuotias nainen ja aina ollut kiltti, mutta kiimainen. Parisuhteita takana 13:n vuoden (osa avioliitossa) ja 7:n vuoden mittaiset ja jokunen lyhyempi seurustelu. Mun kokemus ollut, että miehiä hankala saada kokeilemaan edes sitä, että otettaisiin yhteiseksi leikkikaveriksi nainen, miestä en ole tohtinut edes ehdottaa suhteissani. Alkuseurustelun aikana seksipuheet ja seksi ovat sujuneet ja kaikesta keskustelu, sitten jossain vaiheessa suhdetta miehet muuttuneet sulkeutuneiksi möllöttäjiksi, joista ei irtoa mitään. Ei puhetta, eikä juuri seksiäkään. Alussa ovat olleet ilahtuneita mun halukkuudestani, mutta vuosien kuluessa alkaneet kokea riittämättömyyttä ja sen seurauksena sulkeutuneet. En ole painostanut seksiin, mutta keskustelemaan kylläkin. Mitä miehen mielessä oikein tapahtuu, kun alkuaikojen keskusteluista ja kivoista seksileikeistä päädytään puhumattomaan pihtaamiseen? Ihan oikeasti kysyn tätä, olisi mielenkiintoista kuulla täällä anonyymisti selityksiä tälle ilmiölle. Parisuhteissani en vastauksia koskaan saanut. Olen pohtinut paljon omaa osuuttani noissa suhteissa ja miettinyt, mitä olisin voinut tehdä vielä suhteiden eteen. Alusta asti olen suhteissani näyttänyt avoimesti tunteeni ja haluni, vuosien varrella ne ovatkin muuttuneet epätoivotuiksi ja kiusallisiksi (miehille) asioiksi, koska miehet ovat alkaneet kokea, että olen liian halukas ja he "eivät pärjää" kanssani makuuhuoneessa. (Tuon vastauksen sain lopulta "tongeilla kiskomalla" ulos ex-aviomiehestäni.

Kuulostat ihanalta ihmiseltä. Minulla on onnea, mieheni komppaa kaikkia seksitoiveitani ja on aina valmis ( ikä 50 ). Siitä lähtien kun rohkaistuu ja kerroin miehelleni omista tyttökokemuksistani niin maailma vasta aukeni. Sanoin haluavani vielä edes kerran naista ja että todella haluan nähdä mieheni toisen naisen kanssa, niin hän ei ole kestää innostuksesta housuissaan.

Hiukan ihmettelen miehiä joihin olet törmännyt. Luulisi tuollaisen olevan joka miehen toteutumaton fantasia. ( mieheni on kokeillut sitä aiemmin pari kertaa minä en ).

Vierailija
226/288 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that. Tuossa ollaan häpeän syvässä päädyssä, kun tuota omalla kohdalla analysoi.

Mustasukkaisuus, riittämättömyyden tunne ja itselle pahimpana myöntää ja myös tunnistaa: Kateus ja katkeruus toisen "menestyksestä" vaikka vain ajatuksen tasolla. Eli vaikka on realiteetti, että mitä ihanin ja haluttavin nainen haluaa olla ja jakaa elämänsä kanssani, niin tieto siitä, että sanottaisiinko baaritiskikarisman ja -uskottavuuden tasolla ei pärjäisi kilpailussa tälläisestä naisesta. Tuossa ei ole järkeä ehkä ulospäin. Mukana on ahneus ja halu loistaa tuolla saralla elämässä, vaikka ei varsinaisesti olisi vieraisiin menossakaan. Tuosta mököttämällä ampuu itseään vain jalkaan, pilaa sitä mitä on. Kesti kauan ennen kuin osasin itselleni myöntää ja selittää mistä on kysymys. Erilaiset alavireys, haluttomuus ja mökötyskaudet olivat ajallisesti yhteudessä vaimon menoihin, vaikka en tunnistanut mustasukkaisuutta tms. tunteena enkä koskaan halunnut olla kieltämässä menoja "tyttöporukassa".

Vierailija
227/288 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vaihdella sinun kanssa ajatuksi asiasta. Tiedä keksittäisiin jotain ja päästäis toteuttamaankin. Joko tahoillaan tai vaikka yhdessä. Voitaisko jutella enempi?

Vierailija
228/288 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Howbout

Vierailija
229/288 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä fantasia teetättänyt meille niin hyvää kuin huonoakin... Tunteita laidasta laitaan ja edetty tekoihin asti. Jokin siinä vain kiehtoo, vaimolle vapaus saada vaikka vähän kiellettyä ja minua kun vaimo saa vierasta miestä... Miten tällainen kielletty touhu voikaan piristää avioviodettamme!!

Vierailija
230/288 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin kun olin kolmeviis vee. En ollut oikein myötä mielinen ,koska elämä oli niin kivaa ja rauhallista.  Myönnyin sitten yhdellä ehdolla että minä saan valita miehen ja hänen on pakko katsoa teki kuinka pahaa tahansa ja yhdyntä tehdään loppuun asti,ja niin monesti kun haluaisin.

Eipä se niin helppoa ollut löytää sitä vierasta miestä. Tuttuihin en koskisi pitkällä kepilläkään,joten halusin että paikkakin olisi sellainen että että saisi vapaasti olla.

Lomalla se sitten tapahtui,oltiin ravintolassa muutamalla ja tanssimassa.

Se vaan tuntui että mua iskettiin.

Siitä mökkiimme jatkoille.

Luulin että se on helppoa ,vaattet pois ja levitän jalat. Kaksi miestä oli lähteneet saunomaan ,no kaikkihan sen ties että mikä oli homman nimi. Minut saatiin riisuttua ,ja kaverit saivat tehdä mitä haluavat.

Kun ekat lastit valuivat pillusta,oli pakko sanoa wauu. Olin hikinen ja pillu tykytti ja kiemurtelin pitkään vuoteella.

Enään en epäröinyt,mutta mies oli hiljainen.

Ilmeisesti mun kiima oli yllättänyt.

Vierailija
231/288 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis montako teitä siellä mökillä oli?

Vierailija
232/288 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puhuttiin kun olin kolmeviis vee. En ollut oikein myötä mielinen ,koska elämä oli niin kivaa ja rauhallista.  Myönnyin sitten yhdellä ehdolla että minä saan valita miehen ja hänen on pakko katsoa teki kuinka pahaa tahansa ja yhdyntä tehdään loppuun asti,ja niin monesti kun haluaisin.

Eipä se niin helppoa ollut löytää sitä vierasta miestä. Tuttuihin en koskisi pitkällä kepilläkään,joten halusin että paikkakin olisi sellainen että että saisi vapaasti olla.

Lomalla se sitten tapahtui,oltiin ravintolassa muutamalla ja tanssimassa.

Se vaan tuntui että mua iskettiin.

Siitä mökkiimme jatkoille.

Luulin että se on helppoa ,vaattet pois ja levitän jalat. Kaksi miestä oli lähteneet saunomaan ,no kaikkihan sen ties että mikä oli homman nimi. Minut saatiin riisuttua ,ja kaverit saivat tehdä mitä haluavat.

Kun ekat lastit valuivat pillusta,oli pakko sanoa wauu. Olin hikinen ja pillu tykytti ja ki

Välillä naisenkin näkökulmasta tämä iänikuinen tarina

Vierailija
233/288 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lähti minun ehdottelusta/vihjailuista vieraasta miehestä.. Olemme nelikymppinen pariskunta ja naimisissa olleet noin 20v.... 

Vaimo lämpeni ajatukselle pikku hiljaa ja alkoi katsella sopivaa Miestä, todella kutkuttavaa aikaa! Hän löysikin sopivan miehen työpaikaltaan tai nähtävästi ollut kiinnostusta häntä kohtaa jo ennen tätä kokeiluamme😉. 

Ne seksiä tihkuvat viestit keskenämme, ihanan vihjailua ja vaimo kertoi flirttailustaa vieraan miehen kanssa. Huh kuinka kiihoittavaa aikaa ja seksielämämme suorastaan räjähti uusiin fääreihin....

Pikkujoulut milloin Vaimo aikoi kokeilla viedä flirtistä tositoimiin.... Odotin ja odotin tuota iltaa ja kun se tuli niin odotin viestejä ja...... Suutelua ja puristelua humalassa oli nuitten pikkujoulujen saldo mutta todella kiihoittavaa

Vaimo ihastui todella työkaveriinsa josta koitui ongelmia suhteeseemme. Niistä selvittiin onneksi!

Nyt fantasia elää vain fantasia tasolla mutta tuo kiksejä kuitenkin. 

Vierailija
234/288 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihastuminen/halu työkaveria kohtaan sykähdyttää. Näitä tilaisuuksia tulee viedä halu todellisuuteen  työpaikalla eli on tykypäiviä ja jne.... Hyvä paikka etsiä vierasta mutta huono jos haluaa lopettaa leikin...

Vierailija
235/288 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikkien lähti minun ehdottelusta/vihjailuista vieraasta miehestä.. Olemme nelikymppinen pariskunta ja naimisissa olleet noin 20v.... 

Vaimo lämpeni ajatukselle pikku hiljaa ja alkoi katsella sopivaa Miestä, todella kutkuttavaa aikaa! Hän löysikin sopivan miehen työpaikaltaan tai nähtävästi ollut kiinnostusta häntä kohtaa jo ennen tätä kokeiluamme😉. 

Ne seksiä tihkuvat viestit keskenämme, ihanan vihjailua ja vaimo kertoi flirttailustaa vieraan miehen kanssa. Huh kuinka kiihoittavaa aikaa ja seksielämämme suorastaan räjähti uusiin fääreihin....

Pikkujoulut milloin Vaimo aikoi kokeilla viedä flirtistä tositoimiin.... Odotin ja odotin tuota iltaa ja kun se tuli niin odotin viestejä ja...... Suutelua ja puristelua humalassa oli nuitten pikkujoulujen saldo mutta todella kiihoittavaa

Vaimo ihastui todella työkaveriinsa josta koitui ongelmia suhteeseemme. Niistä selvittiin onneksi!

Nyt fantasia elää

Eikö tapahtunut mitään suutelua ja puristella enempää? Miten ihastuminen ilmeni ja mitä ongelmia siitä tuli?

845

Vierailija
236/288 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähtävästi tapahtunut.... Niin aikuisten leikkiä ja kaikki pohjautuu luottamukseen, tästä ongelmien syy....Tällaisessa touhussa käy lävitse kaikenlaisia tunteita myös negatiivisia mutta vahva liitto ja halu selvittää nämä vahvuudeksi....

Vierailija
237/288 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 

Tätä hotwife kannatusta on näköjään yllättävän paljon, tästä vain vaijetaan. 

Osalla ihmisistä jyrkkä kanta et ei tervettä touhua mutta maailma muuttuu ja nykypäivänä jo normaalia aikuisten leikkiä. 

Vierailija
238/288 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38 kirjoitti:

Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.

N38

Hyvin harvinaista tuntuu olevan. Ainakin se tulee edes palstoilla nimettömänä esiintyessä hyvin harvoin vastaan.

Kyllä minäkin voisin ottaa meille sänkyyn myös toisen naisen, jos mies niin haluaisi. Ja yksi kaverini on ehdottanut (no, humalassa ja puolileikillään), että liittyisin hänen ja miehensä seuraan. Tiedän kavereitteni harrastaneen seksiä 2n + 1m kokoonpanolla, tosin silloin ei kyseessä ole ollut kummankaan vakikumppani. Tosin, ainakin omissa fantasioissani näissä naiset harrastaisi seksiä jollain tasolla myös keskenään, että ehkä sikäli eri asia? 

Vierailija
239/288 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ihan valmis kokeilemaan kolmatta osapuolta mukana, oikeastaan kävisi sekä mies että nainen. Kävisi myös ns avoin suhde. Mutta mieheni ei niinkään ole innostunut ajatuksesta, tai no, sanoi että tavallaan kiihottava ajatus mutta ei haluaisi käytännössä kokeilla. No, voihan se olla että ajatus hänellä vielä hautuu ja joskus päädytään toteutukseenkin. Ollaan oltu yhdessä tosi pitkään ja tosi nuoresta, ehkä siksikin itsestä tuntuu että vaihtelu voisi virkistää. Vaikka sinällään seksielämämme on hyvää ja monipuolista. 

Vierailija
240/288 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kyllä vaihtelu varmasti piristää ja eritoten seksielämän vaikka se olisikin jo hyvää lähtökohtaisesti. Toki vaatii harkintaa ja hyvät pelisäännöt Jotta ei tule puinteja puolin ja toisin...

Tällainen touhu antaa paljon eli todella jos kummatkin mukana 100%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi