Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?
Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.
Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.
Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.
Kommentit (288)
Kiehtovaa tämä Hotwife elämäntyyli.
Vaimo tulossa työmaansa reissulta ja kohta saa sekä kohta saa myös kuulla tapahtuneet reissusta....
Hei
Kertokaa Naiset myös te teidän kokemuksia asiankannatuksesta, miten aloititte tällaisen elämän tyylin ja mikä sai teidät syttämään mukaan....
Tämä taitaa olla jo kulunut aihe kun ei tuoreita kommetteja tule keltään. Itsellä olisi mielenkiintoa keskustella aiheesta ja kokemuksista enempkin. Ps. Uutta kipinää pitkään Avioliittoon.
Naarasleijona kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista ja mies.
Eiköhän miehillä oo jo tarpeeks vaikeeta tyydyttää jo yks nainen, ni miks suututtaa kaks naista kerralla? :D
Nainen pystyy helposti tyydyttämään kaksi miestä ja kaksi miestä yhdelle naiselle on aika hyvä määrä. Toinen voi keskittyä panemiseen ja toinen hyväilee klitorista/kehoa ja suutelee ja sitten miehet vaihtavat paikkaa, niin jaksavat panna pidempään.
Tätä olen yrittänyt vaimolle ehdottaa jo pari vuotta. Nyt hän varovasti myöntyi, jos saa valita toisen miehen. Hän laittoi profiilin Tinderiin ja tsekkaa tarjontaa. Huomenna tapaamme kahvilassa yhden ehdokkaan. 23 -vuotias lääketieteen opiskelija, jonka morsian on stipendiaattina Yhdysvalloissa kaksi vuotta. Tällainen seksikäytäntö mahtuisi heidän sopimuksensa raameihin. Katsotaan tuleeko diili.
M46 N43
Juuri tänään töissä mietin tätä. Olisi vaan ihan kiva ensin löytää se varsinainenkin miesystävä. Siihen päälle jotain muitakin, niin voi olla liian iso urakka. Mutta ajatuksena kutkuttava.
Hei
Kyllä miehiä löytyy varmasti. Itse olen pitkässä liitossa ja haluaisin tällaista elämää mutta kauniimpi pouli ei niinkään. Jos löytäisin Naisen joka olisi kiinostunut tällaisesta elämän tyylistä niin maton veisi jalkojeni alta, osaisin arvostaa. Terv. Urheiluhullu 44v mies.
Vierailija kirjoitti:
Hei
Kyllä miehiä löytyy varmasti. Itse olen pitkässä liitossa ja haluaisin tällaista elämää mutta kauniimpi pouli ei niinkään. Jos löytäisin Naisen joka olisi kiinostunut tällaisesta elämän tyylistä niin maton veisi jalkojeni alta, osaisin arvostaa. Terv. Urheiluhullu 44v mies.
Oletteko jutelleet tarkemmin miksi vaimosi ei innostu, tai mikä naisilla yleensä syynä.
Itse saanut nauttia apumiehistä, niin onhan se todella ihanaa ollut.
On aiheesta ollut vuosia puhetta aika-ajoin ja se ei vain ole toisen juttu...
Terv. Urheiluhullu 44v
Voisiko tältä sivustolta löytyä etsimäni elämäni nainen joka tietää mitä haluaa ja nauttii kun häntä halutaan, jota kiinnostaa Hotwife elämän tyyli...
Ajatuksen tasolla kiihottaa valtavasti. Vaimo saisi nauttia vapaasti vieraasta ja minun kullista.
Toteutus vain vaatii paljon uskallusta. Ja sen oikean kolmannen etsiminen/valitseminen voisi olla haasteellista. Ja mieluummin ns. vakipanoseura kuin aina uuden etsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksen tasolla kiihottaa valtavasti. Vaimo saisi nauttia vapaasti vieraasta ja minun kullista.
Toteutus vain vaatii paljon uskallusta. Ja sen oikean kolmannen etsiminen/valitseminen voisi olla haasteellista. Ja mieluummin ns. vakipanoseura kuin aina uuden etsiminen.
Näihin hommiin on miehiä tarjolla vaikka kuinka ja oikein hyviä tyyppejä, ei ainakaan meillä ollut vaikeaa löytää sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin hommiin on miehiä tarjolla vaikka kuinka ja oikein hyviä tyyppejä, ei ainakaan meillä ollut vaikeaa löytää sopivaa.
Kyllä, miehiä kyllä on tarjolla, aisureita ja apumiehiä. Hotwifeistä halukkaille aisureille on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehiä kyllä on tarjolla, aisureita ja apumiehiä. Hotwifeistä halukkaille aisureille on pulaa.
Vaan mistäpä sellasia löytää? Onko jokin foorumi asiaan vihkiytyneille?
Mistäkö löytää apumiehiä? Esim. seksitreffit sivustolta, siellä kategoriat mitä etsii tai voi oman ilmoituksenkin laittaa.
Kyllä tekee mieli hehkuttaa aihetta kun asia sai vihdoinkin tuulta alleen... Vaimo alkoi vuosien jälkeen vähän lämpeämään tälle elämän tyylille. Mutta kaikki ihan alku tekiössä.
Terv. Urheiluhullu44
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään töissä mietin tätä. Olisi vaan ihan kiva ensin löytää se varsinainenkin miesystävä. Siihen päälle jotain muitakin, niin voi olla liian iso urakka. Mutta ajatuksena kutkuttava.
Ryhmäseksi väjän kaikissa kokoonpanoissa on ihan kivaa ei siinä niin kauhean vakavasti tarvi seurustella ja jos siitä hyvän vakkarin löytää niin ompahan ainakin varmuus diiyä ettei ole mikään siveellisyys nipo, vaan seksi on ihanan villiä jatkossakin.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Onkos hotwife aihe lopahtanut ainakin täällä kun ei kukaan enään kirjoittele.... Vai onko jokin toinen foorumi missä olisi asian aktiivisia kannattajia?
Olisi kyllä ihanaa saada katsoa vierestä kun oma vaimo saa munaa. Aivan ykkösfantasia ollut jo vuosia. Olen tästä puhunutkin vaimolle ja ehdotellut välillä varovasti ja välillä rohkeamminkin. Mutta vaikka fantasiatasolla se tuntuu ehkä häntä kiinnostavankin, käytäntöön saakka hän ei kai ole valmis. En halua tietysti kuulostaa painostavalta ja asia on jäänyt omaksi päivittäiseksi runkkufantasiaksi. Kerran tosin humalassa menin mainitsemaan aiheesta kaverilleni joka sanoi fantasioineen vaimostani usein runkatessaan. Jo ajatus siitä että joku runkkaa vaimolleni saa kalun aivan timantin kovaksi..
Vaimon synttäreitä vietettiin Levillä ,viime vappuna. Ja oli lupa, vain tanssittiin . Olin ajo miehenä ,ja vaimo joi siideriä.oli nukkumaan meno aika ,ja mukaamme lähti kaksi nuorta miestä joita kiinnosti vaimo . Ei tapahtunut mitään ja lähin laittamaan saunaa. Sieltä kun tulin vaimo ja toinen poika olivat pois.
Kuulin vaimon äänen makkaroista.
Älä mene sinne,siellä vaimoa saa.
Toinen poika sanoi. Se oli kuin käsky.
Menin ovelle ,mitä näinkään. Vaimo makasi vuoteella ja tulinen poika repi pikkuhousut.
Pillu paljaana yritti pakoon ,mutta pojalla oli kovana,ja se tunkeutui pilluun,vaimo sai sisään ja voihki kiimassa. Alkoi naiminen,brutaali ja kiihkeä paneminen ja se kärjistyi siihen että vaimosta valui.
Sinun vuoro. Katsoin kun toinen nousu vaimon päälle ,voihkeen saattemana.
Tissit oli aamulla kärsitty ja pillu oli imeytyy ja turvoksissa. Koko nainen oli käyty näköinen .. eikä jäänyt viimeiseksi kerranksi..
Katukaa, syntiset, ja niinhän te vielä kaduttekin!