Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?
Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.
Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.
Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.
Kommentit (288)
Vastauksia...
Miehenä vastaan ja juurikin näin että ei ole tarkoitusta alistua vaan olla tasapuolisessa suhteessa. Haluan vain että Vaimoni saisi nauttia seksistä enemmän joka vuorostaan on minulle se juttu.
Omalla kohdallani on ollut fantasiota juurikin Hotwife Stag suuntaan jo kymmenisen vuotta. Kerroin lopulta Vaimolleni näistä ja sain mietteliäänä vastauksen mutta Hän aikoi sulatella asiaa. Aika teki sulattelun puolesta tehtävänsä ja asia alkoi myös Vaimoani kiinnostamaan. Lyhyesti eli paljastus nosti seksielämämme uudelle tasolle joka todellakin positiivista vaikkei vielä toteutukseen oltu ehdittykkään.
Toteutus on lukunsa erikseen ja on kuin hyppäisi uimaan syvään veteen...
Mitäs jos se valikoitu orhi onkin ihan paska ja itsekäs sängyssä, eikä hotwife saa siitä mitään
Mitäs jos se vieraileva orhi saakin vixenin nyrjähtämään hotwifeksi ja stägäri alkaa tuntemaan itsensä aisuriksi?
N38 kirjoitti:
Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.
N38
englanniksi termi on cukquean, elikkä fantasia kun vaimo katsoo tai tietää että puolisi panee toista naista.
Tämmöiset fantasiat näyttävät olevan hyvinkin yleisiä varsinkin englanninkielisissä seksitarinoissa, varsinkin naisten alistaessa miestä...itseä eivät kovin sytytä koska olen tasarvoisen suhteen kannattaja ja jos toinen on alisteisessa asemassa parisuhteessa tunnen vastenmielisyyttä ko tarinoita kohtaan varsinkin jos on seksiä joissa toisen orgasmit kielletään täysin ja toinen saa nauttia vaikka kuinka paljon,,,,mutta fantasiat ja tosielämä erillään niin mikä ettei
Vierailija kirjoitti:
N38 kirjoitti:
Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.
N38
englanniksi termi on cukquean, elikkä fantasia kun vaimo katsoo tai tietää että puolisi panee toista naista.
Tämmöiset fantasiat näyttävät olevan hyvinkin yleisiä varsinkin englanninkielisissä seksitarinoissa, varsinkin naisten alistaessa miestä...itseä eivät kovin sytytä koska olen tasarvoisen suhteen kannattaja ja jos toinen on alisteisessa asemassa parisuhteessa tunnen vastenmielisyyttä ko tarinoita kohtaan varsinkin jos on seksiä joissa toisen orgasmit kielletään täysin ja toinen saa nauttia vaikka kuinka paljon,,,,mutta fantasiat ja tosielämä erillään niin mikä ettei
Eikö tasa-arvoisessa suhteessa voi alistaa toista, jos niin sovitaan?
Me rouvan kanssa keksitään kaikenlaista, tosin ei olla kieletty orgasmeja, toisin ollaan nähty toistemme panemassa muiden kanssa.
Hei
Hotwife touhuun ei liity alistamista mielestäni jos ei mieltymys ole siihen suuntaan jommalla kummalla. Eikös periaatteena ole että kumpikin nauttii omasta vapaasta tahdosta ja tarkoitus on saada tyydytystä Naiselle ja Miehelle kummankin mieltymyksien mukaan.
Hotwife fantasia johon toinen tekee aloitteen ja josta voi tulla molempien mieltymys... Eikös tässä mies tykkää että vaimo saa lisää tyydytystä josta vuorostaan mies saa oman tyydytyksensä.
Cuckcold touhu on oma lukunsa jossa on alistamista!
Haaveilun tasolle jäänyt oman puolison kanssa.
Itse seksuaalisempana ihmisenä kiinnostaisi jonkun verran saada naista tähän touhuun mukaan, koska se takuuvarmasti lisäisi hänenkin seksihaluja. Kysymys kuuluu vaan, ketä kohtaan - parhaassa tapauksessa myös minua kohtaan, mutta koskaanhan ei voi tietää. Tällä hetkellä olen hänen paras seksikumppaninsa (ja uskon siihen täysin, koska lähes vuosikymmenen ajan olen eri yhteyksissä vakuutellut, etten ole mustasukkainen ja mielelläni kuulisin hyviä seksitarinoita hänen menneisyydestään, mutta kun ei vaan ole mitään niin mielenkiintoista kerrottavaa niin sitten ei ole). Mutta miten tämä dynamiikka muuttuisi, kun suhde avautuisi.
Toistaiseksi on ollut hankalaa edistyä minkään ehdotuksen suhteen, vaikka parhaimmillani olen sanonut aika suoraan, että kiihottaisi nähdä hänet mustan miehen kanssa. Ei ole jatkunut tämä keskustelu.
Voihan se alkaa toistakin kiinnostamaan vapaus tehdä ja kokea uutta kun asia hautuu riittävästi. Kutkuttavaa kun on vapaus etsiä sopiva kumppani suhteen ulkopuolelta.
Fantasiana toimii vieraan saaminen yleensä joka suhteessa.
Mutta omalta kohdaltani vaadin tunne siteen ja luottamuksen jotta voin nauttia seksistä. Kynnys mennä näin pitkälle on vähän niin ja näin.
Kumpa Vaimoni kiinnostuisi vieraista miehistä edes fantasia tasolla...
Olihan se huumaa ja nuoren miehen testoa.
Tykkään siitä että mieheni joutuu katsomaan kun minua naidaan. Siinä katoaa kaikki muu mitä ympärillä tapahtuu ja on.
Ensimmäinen kerta on ollut se mikä herkimmin tulee mieleen ,ja saa sexiä aikaan kun oman miehen kanssa ollaan sängyssä.
Mieheni sanoi että lähdetään jo mökille,ei kestä katsella meitä ,kun nuori mies kähmii minua. Ihmiset katsovat ja tietävät että kohta tuo toisen rouva saa nuorta miestä.
En tiedä mikä siinä on kun tietää että oma mies joutuu katsomaan kun oma vaimo saa vierasta munaa ihan loppuun asti.
Miksi te tätä aisuri/swingeri/mikälie paskaanne jaatte? Kaikki tietää että ootte oikiasti yksinäisiä runkkareita jokka naista nähnykkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tätä aisuri/swingeri/mikälie paskaanne jaatte? Kaikki tietää että ootte oikiasti yksinäisiä runkkareita jokka naista nähnykkää.
Miksi luet näitä, vituttaako jutut niin paljon että alkaa stondaan?
Hei
Ei mene omaan ymmärrykseen tällainen provosoituminen aiheesta. Jos ei kiinnosta jotain tämä tai ei tykkää/ymmärrä niin miksi vaivautua lukemaan ja kommentoimaan epäasiallisuuksia? Mieltymyksiä on paljon ja jokainen tyylillään hakee kipinää esim. Parisuhteeseensa....
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt saisi sitä seksiä ylipäätänsä. Miksi naisia ei kiinnosta se mahdollisuus, että saisivat sen tutun ja turvallisen parisuhteen sekä uusia seksikokemuksia kaupan päälle, joka saisi naisen halut taas sille tasolle, kuin suhteen alussa. Ei kukaan jaksa olla innostunut samasta naamasta ja kropasta, jos hommat vällyjen välissä ei muutu tai seksi noudattaa samaa kaavaa eikä leikitellä edes fantasioilla. Luulenpa, että tämmöisissä kumppanin jakamisessa vieraan kanssa fantasioissa on kyse sen tutun ja uuden sekoittamisesta. Sehän olisi aika win-win tilanne. Tiedä sitten, ovatko ihmiset niin ahdasmielisiä vai pelkureita, kun vaan ollaan ja möllötetään seksittömissä tai seksuaalisesti mielikuvituksettomissa suhteissa. Miksi ei siis kelpaa se mahdollisuus saada sitä ihanaa uutuudenviehättävää seksiä oman kumppanin kera?
-Turhautunut
Noinhan se on, on se vaan sellainen hetki että siinä jännittää ja kait hävettää.
Antauduin kuienki.
Se oli jännittävää kun näki kuinka kaksi nuorta miestä himoiten katsoi minua.
Ei se niin helppoa ollut luopua pikkuhousuista,mutta ne kuitenkin revittiin päältä. Mieheni seurasi sitä,ja se sai minut ihan hulluksi kiimasta.
Minut otettiin ,se oli jotenkin uutta .
Se että miehet tyydyttävät tarpeensa sai minut kiimaan. Sain herkästi orkkuja ja orkun päällekkin orkkuja ,ja se oli niin ihmeellistä jota ei ollut tapahtunut ennen.
Puhumattakaan siitä että olin kahden miehen välissä. Se hetki oli jo kiihottavaa kun tiesi että saa kohta kahta vierasta ,komeita nuoria miehiä.
Meidän hottiksen kanssa etsittiin vuosia vierasta nuorta miestä turistimatkoilla. Lasten saamisen jälkeen vaimo tunnusti, että häntä haluttaisi kokeilla erästä vanhempaa kaveriani. Kaverini on tunnetusti pelimies, joten kynnys kysyä hänen mielenkiintoaan vaimoani kohtaan oli aika matala. Ensimmäisellä kerralla he naivat kaverin kesämökillä saunassa kahdestaan. Teki mieli mennä katselemaan salaa, mutta sisu meni kaulaan. Pelkkä äänien kuuleminen nosti oman temmini tanaan. Myöhemmin ollaan oltu kolmisinkin ja kaverin mukanaolo ei tunnu enää yhtään omituiselta. Naurattaa vaan se, että pitkään haettiin turhaan vierasta miestä, joka oltiin tunnettu jo pitkään. M50
Eka kerta oli yllättävä ja koukutti heti ensimmäisellä kerralla. Oli niin mahtavaa katsoa kun nuorilla kavereilla otti eteen.
Sai kerrankin taas oikein kunnolla j a kovaa .
Mietin miten voi mies niin haluta naida, vaikka olin hikinen ja pillusta valui mallit niin toinen tuli jatkamaan mihin toinen oli lopettanut. En ollut kokenut semmoista ja tuntemukset olivat uskomattomat. Haukion henkeä ja vikisin ja voihkin kun sain .
Olin kiimassa ja halusin ,en nähnyt muuta kun sen miehen silmät ja vääristyneet kasvot kun mies tyydytti itsensä minuun .
Se oli jotain ihmeellistä .
Ja koukkunhan minä jäin,ja sainhanminä myöhemminkin,ja samalta tuntui .
Olisihan se kiihoittavaa nähdä kun oma vaimo nauttii vieraasta miehestä ja se kun vaimo haluaa nimenomaan itse sitä. Se näky pyörii tai pyörisi silmissä pitkää kun hän ja vieras yhtyisivät antaumuksella. Mutta jospa vielä joskus....
Puhun miehen näkökulmasta ja mikä olisikaan parempaa kuin nähdä sekä tuntea kun oma vaimo nauttii täysin rinnoin!