Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua tätä stailausta nyt taas. - Vuosia nuoremmaksi

01.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html

Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?

Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Pidin lopputulosta niin loistavana, että lähes itketti, kuinka ko. naisen kauneus oikein hehkui hänestä. Geometrinen hiusmalli pukee harvoja, mutta Janitaa se silmääni raikasti ja modernisoi. Lisäksi kylmä helmiäisblondi sopi hänen vaaleuteensa ihanasti. Vaatteesta en pitänyt erityisesti, mutta väri oli todella hyvä. Habitus oli nuorentunut ja Janita ilmeisen kaunis, raikkaan ja ikäisensä näköinen.

Kokonaisuudessaan kaunistetusta Janitasta tuli mieleen jonkin ajankohtaisohjelman juontaja, artisti tai ex-malli; eräs ulkomailla työskentelevä mallituttuni muistuttaa hiukan häntä kasvoiltaan, hiuksiltaan ja vaaleudeltaan.

Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.

Hoksasitko, että henkilö oli 39-vuotias, ei 59?

Juu, kuinka niin?

Otan osaa, jos tuntemasi 39-vuotiaat ovat keskimäärin noin tanttoja! Ei siis todellakaan ollut "ikäisensä näköinen".

Vierailija
102/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain toissaviikolla kuulla, että näytän tosi nuorelta ikäisekseni. Pidin sitä koomisena, muta jos tuo daami on monien mielestä "ikäisensä näköinen" ja "ihan nätti" niin minä 38-vuotias taidan sitten tosiaan olla todella nuoren näköinen ikäisekseni ja suuri kaunotar vieläpä.

Tunnen yhden sekakäyttäjän joka on saman ikäinen tuon alkuperäisen naisen kanssa ja se on ainoa tuntemani ihminen joka näyttää samaan tapaan täysin hoitamattomalta ja ränsistyneeltä. Rutikuiva rypistynyt iho, pilattu tupakalla ja muilla aineilla ja liialla auringolla ehkä myös. Ei ole nähtykään terveellistä ruokaa tai kosteusvoidetta. Tukka pelkkää kuollutta hamppua jota värjätään tämän tuosta mitä ihmeellisimmillä väreillä ja sitten taas blondataan.

Musta on aivan älytöntä stailata ihmistä silloin kun on aivan selvää että elämäntavat on viturallallei. Ei siinä uudelleenmaalaus auta jos perustukset on homeessa.

Mä olen jossain määrin tiedostanut näyttäväni aika freshiltä 40-vuotiaaksi kun ryppyjä ei ole, mutta todellakin tässä iässä näemmä on ihmisissä eroja. Ilmankos muiden iän arvioiminen tuntuu vaikealta.

Ihotyyppi ja geenit vaikuttaa paljon. Toki elämäntavat ja mahdolliset sairaudet/lääkitykset myös. Osallistujista on tullut sellainen fiilis etteivät he osaa kauneudenhoitoa ollenkaan, ei ole mitään rutiineja eikä tietoa. Kertaremontti ei siihen auta vaikka muutos olisi miten iso. Arki palaa vähitellen ja vanhat tavat kun muuta ei ole oppinut. Nää ihmiset tarvitsisivat paljon vähemmän remontointia ja paljon enemmän opastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Pidin lopputulosta niin loistavana, että lähes itketti, kuinka ko. naisen kauneus oikein hehkui hänestä. Geometrinen hiusmalli pukee harvoja, mutta Janitaa se silmääni raikasti ja modernisoi. Lisäksi kylmä helmiäisblondi sopi hänen vaaleuteensa ihanasti. Vaatteesta en pitänyt erityisesti, mutta väri oli todella hyvä. Habitus oli nuorentunut ja Janita ilmeisen kaunis, raikkaan ja ikäisensä näköinen.

Kokonaisuudessaan kaunistetusta Janitasta tuli mieleen jonkin ajankohtaisohjelman juontaja, artisti tai ex-malli; eräs ulkomailla työskentelevä mallituttuni muistuttaa hiukan häntä kasvoiltaan, hiuksiltaan ja vaaleudeltaan.

Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.

Hoksasitko, että henkilö oli 39-vuotias, ei 59?

Juu, kuinka niin?

Otan osaa, jos tuntemasi 39-vuotiaat ovat keskimäärin noin tanttoja! Ei siis todellakaan ollut "ikäisensä näköinen".

Ei ole syytä ottaa osaa. Naisen kauneus ja ilo ilahduttivat minua ja on surullista, että se sinua ja muita niin harmittaa. :) Mukavaa päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi