Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeiletkö terveydelläsi?

Vierailija
28.11.2022 |

Luin taas mieletöntä itsekehua miten ei flunssaa oo ollut vuoskausiin kun syön sitä ja tätä pitkät rimpsit. Nuo huonot ihmiset on kipeitä, tosin en käy töissäkään. ( Huomasin heidän olevan syystä tai toisesta ( blogisteja, kotiäitejä, (nuor)eläkeläisiä jne). Työelämän ulkopuolella.
Joskus sanottiin, edestäsi puheesi löydät. Kai nämä toisten ilkkujat ovat tosiaan hyvin terveitä.
En itsekään ole ollut flunssasa kuin 2016. Mutta en sillä kehu enkä ylpeile. Nöyryyttä opettaa jo muut krempat.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylpeile, mutta olen itse tyytyväinen.

Käyn töissä. Olen vieläpä yrittäjä, joten sairikset olisivat minulle aina iso miinus. En ole kuitenkaan koskaan kipeä ja saikkuja ei käytännöllisesti katsoen ole. Joskus olin pois lapsen yrjötaudin takia, mutta siinä se.

Yrittäjä olen ollut pian 15 vuotta.

Vierailija
2/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Jokin noissa kirjoituksissa ärsyttää sinua. Mikähän se mahtaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ja sama asia myös kaikessa muussakin. I

Ihmiset voisivat huomattavasti paremmin jos joka paikassa olisi ystävällinen, välittävä ja lämmin ilmapiiri.

Vierailija
4/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Treenaan, syön terveellisesti , liikun , en juurikaan sairasta koskaan. Tämä on kovan työn tulosta, hyvä oloni. Ja saan siitä myös ylpeä olla. 

Mua ei ärsytä mikään muu enemmän kuin oikeasti laiska ihminen kuka valittaa vaivojaan. 

Vierailija
5/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Jokin noissa kirjoituksissa ärsyttää sinua. Mikähän se mahtaa olla?

Esimerkiksi flunssan saaneiden työtoverin haukkuminen. Söisit vitamiineja.

Toivottavasti heille ei ylimielisyys koskaan kostaudu vakavana sairastumisena.

Itse olen 76, olen kiitollinen terveydestäni, en ylimielinen enkä ilku sairaammille ikätovereille

Vierailija
6/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Treenaan, syön terveellisesti , liikun , en juurikaan sairasta koskaan. Tämä on kovan työn tulosta, hyvä oloni. Ja saan siitä myös ylpeä olla. 

Mua ei ärsytä mikään muu enemmän kuin oikeasti laiska ihminen kuka valittaa vaivojaan. 

Kaikesta tuosta huolimatta voit sairastua, jopa vakavasti, koska geenejään ei voi muuttaa. Oletko silloin laiska, jos se rintasyöpä puhkeaa kaikesta huolimatta? Haluatko kuulla syyllistämistä?

Vierailija
7/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kovasti veetuilla heille joilla ei ole yhtä hyvät geenit tai vaikka joku synnynnäinen sairaus. Tai aikuisiässä puhjennut. Vaikka selkärankareuma.

Vierailija
8/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa kaikki onni ja tyytyväisyys pitää piilottaa. Valittajat kun saattaa loukkaantua. En ole ikinä kehuskellut, mutta huomasin että neutraaliakin toteamusta katsotaan pahalla, jos se kertoo siitä mikä itsellä on mennyt hyvin.

Vierailija
9/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten reagoit,kun tulee se ns romahdus terveyteen? Se tulee jokaiselle jossain vaiheessa elämää! Se on aika rankka tiputus niille,jotka ei ole kokenut sitä!

Vierailija
10/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta tuosta huolimatta voit sairastua, jopa vakavasti, koska geenejään ei voi muuttaa. Oletko silloin laiska, jos se rintasyöpä puhkeaa kaikesta huolimatta? Haluatko kuulla syyllistämistä?

Oon mies, meillä ei käsittääkseni rintasyöpä oo kovin yleinen.

Vierailija
11/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten reagoit,kun tulee se ns romahdus terveyteen? Se tulee jokaiselle jossain vaiheessa elämää! Se on aika rankka tiputus niille,jotka ei ole kokenut sitä!

Mitä pitäisi tehdä? elää kuin sika koko elämän että on valmis vai?

Vierailija
12/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen.

Vierailija
13/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista kovasti veetuilla heille joilla ei ole yhtä hyvät geenit tai vaikka joku synnynnäinen sairaus. Tai aikuisiässä puhjennut. Vaikka selkärankareuma.

Olen eri, mutta minulla on selkärankareuma. Flunssan sairastan ehkä kerran viidessä vuodessa. Saako tämän kertoa, vai onko veetuilua?

Vierailija
14/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varmaan ainut valtio maailmassa missä hyvässä kunnossa olevalle ihmiselle ollaan katkeria ja kateellisia ihankuin he olisivat jotain pohjasakkaa lol. 

Kuntoon vaan ihmiset, ei se rakettitiedettä ole. Toisia pitäisi nostaa aina ylös, ei vetää alas. 

Vierailija
15/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kehuskella, jos toteaa tosiasian? Itse olen niitä, jotka sairastaa tosi harvoin.

Minulla ei ole perussairauksia, olen ylipainoinen, peruslaiska ( mukavuuden haluinen), liikunta on kävelyä, perusruokaa- lisänä vain D-vitamiini iän vuoksi. Työelämässä olen ollut n. 40 vuotta, vielä yksi vuosi jäljellä.

Jos tämä on kehuskella, niin sitten on.

Vierailija
16/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa kaikki onni ja tyytyväisyys pitää piilottaa. Valittajat kun saattaa loukkaantua. En ole ikinä kehuskellut, mutta huomasin että neutraaliakin toteamusta katsotaan pahalla, jos se kertoo siitä mikä itsellä on mennyt hyvin.

Kai sitä onnestaan ja terveydestään voi mainita ilman että seuraavassa lauseessa rupeaa syyllistämään ja sättimään heitä jotka eivät ole.

Vierailija
17/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä? elää kuin sika koko elämän että on valmis vai?

Sehän on sinusta kiinni,jos haluat elää,kuin sika!

Vierailija
18/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tiedän että koska tahansa tilanne voi muuttua.

Mutta ihmetyttää kyllä. Minulla on reippaasti ylipainoa, teen istumatyötä ja syön aika paljon roskaruokaa. Yritän kyllä parantaa elämäntapoja, mutta se on hidasta ja aina tuntuu tulevan takapakkia. Silti olen toistaiseksi ollut terve kuin pukki, pikkuflunssia silloin tällöin.

Sitten minulla on samanikäisiä hoikkia, liikunnallisia, terveellisesti eläviä ystäviä, joilla on koko ajan jotain kremppaa. Rytmihäiriöitä, keuhko-oireita, polvikipuja, kuukautisongelmia, kasapäin mielenterveysongelmia.

Tiedän, että itselläni se romahdus tulee olemaan raju ja pian edessä, jos en saa elämäntapojani kuntoon. Mutta näin 40-vuotiaaksi asti on ainakin tuntunut olevan puhtaasti tuurista kiinni, millainen terveys on.

Ja hankala se on puhtaasta moukan tuurista olla ylpeä.

Vierailija
19/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varmaan ainut valtio maailmassa missä hyvässä kunnossa olevalle ihmiselle ollaan katkeria ja kateellisia ihankuin he olisivat jotain pohjasakkaa lol. 

Kuntoon vaan ihmiset, ei se rakettitiedettä ole. Toisia pitäisi nostaa aina ylös, ei vetää alas. 

Suomeen on myös kehittynyt ylimielinen, sairaita mollaava ja syyllistävä ryhmä, nää hopeaveden juojat ja lisäravinnon syöjät.

Terveys on lahja, siitä pitää olla kiitollinen, ei solvata muita.

Kuten sanoin, olen 76, flunssia tms en sairastele , muistikin pelaa, mutta en silti lähde soimaamaan sairaampia ikätovereita tai haukkumaan jopa jo sirauksiin kuolleita

Vierailija
20/26 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mies, meillä ei käsittääkseni rintasyöpä oo kovin yleinen.

Kyllä miehilläkin on todettu rintasyöpää! Ei kuitenkaan ole yleinen ko sairaus miehillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän