Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua tätä stailausta nyt taas. - Vuosia nuoremmaksi

01.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html

Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?

Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä kamala tuo lähtötilanne oli. Mutta olisi stailaus, hiukset ja meikki voineet olla paljon parempia. Hiuksista tuli mieleen munkki.

Vierailija
2/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kampaus, tuollainen mummotukka ja tuo kaapu saa hoikan naisen näyttämään paksulta :( Videokuvassa ehostetut kasvonsa olivat kyllä kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi. Meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun avasin uutisen. Otsikossa lukee, että wau mikä kaunotar, joten odotin jotain ihan muuta. Tuo otsatukkakin on ihan järkyttävä :D

Vierailija
4/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli lähtötilanteessa ihan ikäisensä näköinen. Tietty vaatteet saa olla siistimmät, mutta paljon ei olisi tarvinnut tehdä että olisi vähän tullut ilme raikkaammaksi.

Vierailija
5/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat överit vedetty tossa stailauksessa. Lopputulos vanhentaa todella paljon.

Vierailija
6/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina korkkarit ja minihame. Nytkin räntäkeli.

Vierailija
7/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusmalli ei sovi yhtään! Tuollainen saa alaosan kasvoista näyttämään todellisuutta leveämmältä. Lisäksi: miksi laittavat aina sellaiset hiukset, jotka vaativat jatkuvaa huoltoa kampaajalla? Tuota mallia pitää värjätä ja leikata kuukauden-parin välein, ja ulkonäkö ei ole ennenkään ollut osallistujille prioriteetti numero yksi, joten tuskin jaksavat tulevaisuudessakaan tuhlata hirveänä aikaa ja rahaa kampaajalla.

Asu olisi mielestäni hyvä, jos tunika olisi vähän eri mallinen. Kiristys vyötäröllä olisi tarpeen. Mutta miksi naisella ei ole housuja jalassa?

Nainen on ihan hyvän näköinen ja erilaisella stailauksella hänestä saisi minusta tosi viehättävän. Olen katsonut pari jaksoa tätä sarjaa, ja en ole pitänyt lopputuloksesta kummallakaan kertaa.

8/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tuota sarjaa katsonut telkkarista mutta tän Iltasanomien jutun myötä aloin miettimään, onko noiden muutkin stailaukset yhtä epäonnistuneita?

Tuli jotenkin heti mieleen

Pomo piilossa -sarjan floppimaskeeraukset.

Vierailija
9/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea mummotukka! Tunikakin oli hirveä. Miksei mitään kunnollista. Ensiksi se nainen oli vähän väynyt nelikymppinen, nyt se on kukkahattutyylinen kuuskymppinen. Onneksi hiukset voi kasvettuaan näytää paemmilta eikä kukaan pelkästään tuommosessa tunikanrevussa ulkona tarkene.

Vierailija
10/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aloitus ei-niin-imarteleva mutta varmasti moni väsynyt, stressaantunut alle 40v. on juuri tuon näköinen. Sitä ekana karsii varmasti itsensä laittamisesta eikä vaatteetkaan kiinnosta. Mutta jos olisi vain pistetty uutta väriä hiuksiin, kaunis meikki, ihana rento kampaus ja ryhdikkäät vaatteet niin tilanne olisi ollut hyvä. Nyt näyttää tuossa "jälkeen" kuvassa sellaiselta 60v. mummolta joka kuvailee itseään rempseäksi ja hauskaksi.

Vierailija
11/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No potentiaalia olisi kyllä ollut. Alkutilanne nuupahtanut, väritön ja valju.

Kösses soikoon. Itsellä pian mittarissa 34v ja hirvittää kuvitella, että tämäkin rouva on vain viisi vuotta minua vanhempi ollut noissa kuvauksissa.

Kropan malli olisi sallinut enemmänkin kuin tuollaisen laatikkomaisen yli-ison teltan. Väri kuitenkin kiva. Otsatukka ei olisi ollut minusta noin jyrkkänä ykkösvaihtoehto, vaikka sinänsä hiustenväri on ok muutoksen jälkeen.

Ei ihan onnistunein minustakaan valitettavasti.

Vierailija
12/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Minua häiritsee tällaisten ohjelmien stereotyyppinen kuva naisesta. Miksi kaikista pitää väkisin kaivaa esiin korkkarit+huulipuna -tyyppejä? Miksei loppuhuipennukseen voi valita matalakantaisia kenkiä?

Vierailija
13/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä kauhea lopputulos 😃

Vierailija
14/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin henkilöllä oli aivan korppuhiukset alussa. Ei ole paljoa vaihtoehtoja.

Mun mielestä ohjelma opettaa miten paljon haittaa tupakointi ja aurinko vaurioittaa ihoa.

Vierailija
15/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn kuoroon. Lopputulos järkyttävä. Sen sijaan tuo lähtökohtatilanne ei ollut ollenkaan järkyttävä vaan sellainen, joka meitä nelikymppisiä on aamulla peilistä usein vastassa. Veikkaan, että nainen olisi oikein nätti ja viehättävä, kun hän itse vähän meikkaisi, hiukan laittelisi tukkaansa ja vetäisisi yllensä vaikka farkut ja tavallisen nätin paidan.

Vierailija
16/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Minua häiritsee tällaisten ohjelmien stereotyyppinen kuva naisesta. Miksi kaikista pitää väkisin kaivaa esiin korkkarit+huulipuna -tyyppejä? Miksei loppuhuipennukseen voi valita matalakantaisia kenkiä?

Tuodaan esille henkilön pituutta ja vaatteet näyttää myös usein paremmalta. Meikit varmaan sponsorointia, samoin kuin vaatteet.

Vierailija
17/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hirvitys! Alkutilanne on paljon nuorekkaamman näköinen rypyistä huolimatta, koska tyyli on jopa tyttömäinen ja raikas.

Tuo lopputulos on oikea tantta-tätilook. Tuo tukka erityisesti otsatukka noin lyhyenä ei sovi käytännössä kenellekään. Mekko on perus-tätikaapu, ja siihen yhdistettynä "rohkeat" klopokengät jotenkin korostaa tätimäisyyttä vaan. Täti yrittää olla rohkea, tulee mieleen noista kengistä.

Minusta lisäksi värit sekä tukassa että vaatteissa ovat ko. naisen luonnollisiin väreihin nähden aivan liian kylmiä ja kovia. Mahtaa näyttää ilman tuota teatterimeikkiä aika karulta... Itse olisin lähtenyt luonnollisempaan lookiin hänen kohdallaan sekä tukan, meikin että vaatteiden puolesta.

Vierailija
18/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrrr! Olen samanikäinen, tosin lapsia on vain yksi enkä tupakoi. En kehtaisi näyttää naamaani kaupungilla noin stailattuna.

Vierailija
19/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresti ihailemanne Maria Veitolan otsis on aika lähellä tuota - ja kamala!

Naisesta olisi kyllä saanut ihan kauniin toisenlaisella kampauksella ja stailauksella.

Vierailija
20/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn kuoroon. Lopputulos järkyttävä. Sen sijaan tuo lähtökohtatilanne ei ollut ollenkaan järkyttävä vaan sellainen, joka meitä nelikymppisiä on aamulla peilistä usein vastassa. Veikkaan, että nainen olisi oikein nätti ja viehättävä, kun hän itse vähän meikkaisi, hiukan laittelisi tukkaansa ja vetäisisi yllensä vaikka farkut ja tavallisen nätin paidan.

Ja lopettaisi tupakanpolton. Mun mielestä silmät näytti kauniilta ja nuorilta. Tupakanpolton vuoksi sen iho tulee näyttämään Botoxin vaikutuksen jälkeen entistä ryppyisemmältä ja elottomalta...ellei taas mene piikitettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän