Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua tätä stailausta nyt taas. - Vuosia nuoremmaksi

01.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html

Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?

Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaamattomana hyvin moni vaalea suomalainen näyttää juuri tuolta. Minäkin, ja olen suunnilleen samanikäinen, tosin ei lapsia.

Pultsari-kommentti on kohtuullisen ala-arvoinen.

Uusi tyyli ei kyllä ollut oikein onnistunut. Itse olisin jättänyt hiukset pidemmäksi, ja jonkinlainen  vino otsatukka olis ollut parempi.

Ohis, olen suomalaiseksi harvinaisen tummapiirteinen ja siksipä en nuorena oppinut meikkaamaan, koska ripsille, kulmille ja huulille ei tarvitse tehdä mitään ja ihokin on tasaisen päivettyneen värinen. Olen 42 v. ja nyt ongelmaksi on tullut ihon löystyminen. Minulla on samanlaiset otsarypyt ja nenästä huuliin menevät juonteet. Ohjelmassa laitettiin botoxia, mutta voiko meikillä tosiaan vaikuttaa?

Vierailija
42/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaamattomana hyvin moni vaalea suomalainen näyttää juuri tuolta. Minäkin, ja olen suunnilleen samanikäinen, tosin ei lapsia.

Uusi tyyli ei kyllä ollut oikein onnistunut. Itse olisin jättänyt hiukset pidemmäksi, ja jonkinlainen  vino otsatukka olis ollut parempi.

Ohis, olen suomalaiseksi harvinaisen tummapiirteinen ja siksipä en nuorena oppinut meikkaamaan, koska ripsille, kulmille ja huulille ei tarvitse tehdä mitään ja ihokin on tasaisen päivettyneen värinen. Olen 42 v. ja nyt ongelmaksi on tullut ihon löystyminen. Minulla on samanlaiset otsarypyt ja nenästä huuliin menevät juonteet. Ohjelmassa laitettiin botoxia, mutta voiko meikillä tosiaan vaikuttaa?

Hoitamalla ihoasi ihotyypin mukaisesti; kiinteyttäät antiage-voiteet ja tuhkimotipat hieman liftaavat ilmettä ja tasoittavat syviäkin ryppyjä. Valokynä ja highlighter-tuotteet kannattaa viimeistään nyt ottaa käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitamalla ihoasi ihotyypin mukaisesti; kiinteyttäät antiage-voiteet ja tuhkimotipat hieman liftaavat ilmettä ja tasoittavat syviäkin ryppyjä. Valokynä ja highlighter-tuotteet kannattaa viimeistään nyt ottaa käyttöön.

Kiitos vastauksesta! Onko esimerkiksi meikkivoiteen käyttö pakollista valokynän ja korostustuotteiden kanssa. Kuivahtanut valokynä minulla on, mutta en oikein osaa käyttää sitä.

Vierailija
44/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näytä yhtään sen nuoremmalta kuin lähtötilanteessakaan. 

Vierailija
45/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuon kampaajan tekeleet mun mielestä ole koskaan olleet niin hyviä kuin ne voisivat olla. Aina se on nyrhimässä hiukset mahdollisimman lyhyiksi ja yleensä ne värjätään oudon värisiksi (pahin on se ikuinen "mahongin"punainen sävy kelmeälle suomalaisnaamalle). Kyllä pidemmätkin hiukset näyttävät tosi hyvältä oikein leikattuina. Mut ehkä tuon Piatun (hirvee nimi muuten) kampaamolla on joku sopimus että siellä on sit käytävä tästä lähtien ja leikataan sellaiseksi että asiakas sitten myös joutuu käymään.

Vierailija
46/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosiaan epäonnistunut. Näyttää kuusikymppiseltä. Ihan kauhea.

Siis ei mitään, jos olisi kuusikymppinen. Sellaiseksi virkeä ja nuorekas. Mutta kun ikä alkaa kolmosella.

On sitten valittu mahdollisimman epäpukevat vaatteet vartalon kannalta ja yhdistelmäksi koru, niin että lopputulos vaikuttaa Riitta Uosukaiselta. Ja tuo kampaus... sopii oikein hyvin kuusikymppiselle kulttuuria harrastavalle rouvalle.

Kyllä hän ensimmäisessäkin kuvassa näyttää ikäistään vanhemmalta (en ainakaan itse lähes samanikäisenä mielestäni näytä yhtä vanhalta...), mutta onnistuneella stailauksella olisi oikeasti voinut saada nuoremman näköiseksi. Ilman botoxia.

Vierailija
47/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman historian epäonnistunein stailaus. Aivan jäätävän kamalat hiukset ja hirveän värinen lepakkorytky. Ja ne Terin 3 järkyttävää asuvaihtoehtoa...

Vierailija
48/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo hiukset ovat ihan kamalat! .O Varsinainen tantta-look.. kaunotar... öhöm.  Mikä ihme on, että suomessa ei osata kun vertaa johonkin brittien "Vuosia nuorempaan"?!

Vierailija
49/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nainen näytti n. 45 v. alussa. Tupakointi ja huonosti hoidettu iho vanhentavat. Hiukset menivät eniten pieleen. Lähtökohtakin oli huono, ohuet ja huonokuntoiset haperot. Hiusten väri ei mielestäni sopinut ollenkaan ihonväriin, tummempi pohja ja hivenen vaaleammat raidat olisi parempi. Olin varma, että nyt tulee punaista, kun kampaaja ryhtyi toimeen, ei tuo harmaa ollut sen parempi.  Ohjelmaan voisi tosiaan stailata käytännöllisempiä vaatteita.

Vierailija
50/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tukka.. itkettää. kivan, joskin väsyneen näköisestä naisesta saatiin järkyttävä tantta!

Vierailija
51/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niin hiukset kuin kasvot ovat todella onnistuneet. Kampaus on naisellinen, mutta moderni.

Sen sijaan vaatteet ovat tätimäiset. Naisella on kiva kroppa pohjalla, hänestä olisi saanut paljon nuorekkaamman/simpsakamman/coolimman erilaisilla vaatteilla. Nykyiset vaatteet tekevät kropasta tasapaksun -mitä se ei ole.

Vierailija
52/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa ruotia täällä ihmisen ulkonäköä tähän sävyyn... Muutoksessa ollut on satavarmasti itsekin käynyt palstalla. 

Vierailija
53/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, väritön, tyypillinen keski-ikäinen suomalaisnainen. Olisin veikannut iäksi 49.

Missä se kaverinsa mainitsema tyylikkyys näkyi?

Vierailija
54/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei näissä koskaan valita uuden olemuksen paljastukseen niitä vaatteita mitä on sovitettu kaupassa tai myöhemmin useamman kokonaisuuden sovituksissa? Tälläkin naisella oli hienosti istuvia kokonaisuuksia niissä mut sit päälle laitetaan lopussa tuollainen läjä kangasta ja akka näyttää rumalta pötköltä.

Niin ja varsinkin kun tämäkin nainen selvästi ilmaisi, kuinka paljon tykkäsi niistä asuista, joissa vyötärö näkyi. Ja myös vanhoja vaatteita näyttäessään kertoi, kuinka ei pitänyt vastaavaa muodotonta pökkelömekkoa lainkaan päällä. Oli ollut hänelle aivan turha ostos. Sehän heitettiin juuri sen takia roskikseen! Miksi hänelle sitten loppupaljastukseen laitettiin juuri tuollainen hänen vihaamansa suora pökkelömekko?!! Ei voi käsittää.

Vierailija
55/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli oli kuin suoraan Katri Helenalta kopioitu. 

Olin yllättynyt, sillä tekijät ovat huippuammattilaisia ja aikaisemmat stailaukset ovat menneet tosi hienosti. Kampaaja varsinkin on yleisesti ottaen osannut stailata tyypit tosi taidokkaasti. Yrittivät ilmeisesti tällä kertaa jotain huippumodernia runway-tyyliä, mikä sitten näyttäytyi tavan finskeille seksittömänä tätityylinä.

Tästä naisestahan olis saanut irti vaikka minkä kissan, jos oltaisiin haluttu!

Oletteko muuten huomanneet, että ohjelmaan päässeet "homssut" ovat yleensä valmiiksi hoikkia ja kaunispiirteisiä ihmisiä, joista saa helposti kuorittua esiin upean ilmestyksen? Odotan vielä, milloin ottavat käsittelyyn oikeasti ns. ruman ja lihavan ihmisen. Siinä olisi ainakin haastetta :)

Trinny ja Susannah ovat siinä mielessä kiva stailaajapari, että he stailaavat oikeasti erilaisia ja erikokoisia naisia. Myös isompikokoisia. Aina lopputulos ei ole mielestäni paras mahdollinen, mutta ainakin stailattavilla itsellään näyttää olevan hauskaa ja itsetunto tuntuu nousevan hellittelypäivän jälkeen. Varmasti saavat ainakin rohkeutta kokeilla erilaisia tyylejä.

Vierailija
56/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmea mummotukka! Tunikakin oli hirveä. Miksei mitään kunnollista. Ensiksi se nainen oli vähän väynyt nelikymppinen, nyt se on kukkahattutyylinen kuuskymppinen. Onneksi hiukset voi kasvettuaan näytää paemmilta eikä kukaan pelkästään tuommosessa tunikanrevussa ulkona tarkene.

Ei kai tuota asua ulkoiluun ole tarkoitettukaan.

Vierailija
57/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättihän hän on, ennen ja jälkeen mutta tuollaisen otsatukan ei ois pitänyt tulla ikinä muotiin, tosin onneks kasvaa jos ei tykkääkään mutta hrrr..

Vierailija
58/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin kyllä naisen silmistä että alle 40 v on. Tukka olisi passannut paremmin vaikka sen ekan mustan linjakkaan asun kanssa. Tai jonkin muun modernin ja nuoren asun kanssa. Hiusmalli vaatii laittoa ja meikkiä naamaan, kyllähän se sitten menettelee.

Vierailija
59/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin laittanut tukkaan vähän tummempaa, mutta kuitenkin lämpimän sävyn. Tukkaa ei kannata leikata jos se vielä tuossa iässä on mahdollista saada näyttämään nuorekkaalta polkkana. Toteutunut lopputulos on kuin Kelan työntekijä.

Tai sit oikeasti joku vähän lennokkaampi lyhyt tukka! Minusta tuo oli liian "tönkkö"  tuolle naiselle. Hänestä tehtiin muumimamma, vaikka vaikutti vähän enemmän menevämmältä sisimmässään.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e3/59/37/e35937ee9848c7165e7d…

http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2017/03/18.Short-Hair-F…

Ja se ensimmäinen musta asu, jota sovitti kaupassa, päälle!

Vierailija
60/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina korkkarit ja minihame. Nytkin räntäkeli.

Noin meni toissakerrallakin, kun oli stailattavana nainen, jolta oli korjattu lapsena suulakihalkio. Lopputulos oli karmea. Kuin "ilotyttö" kullankimaltavassa miniasussa.

Viime vuonna oli paljon parempia lopputukoksia - muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi