Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua tätä stailausta nyt taas. - Vuosia nuoremmaksi

01.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html

Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?

Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat siistineet tukkaa vähän niin että pituus leukaan ja laittaneet punertavaa sävyä tukkaan.Vaatteet kauniisti,jokin mekko.Muuttujalla hyvä kroppa joten ei tarvis peitellä mitään.

Vierailija
62/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän Maria Veitola näyttäisi, jos pääsisi noiden käsittelyyn? :D Tällainen ajatusleikki vaan tuli mieleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä nuorekkaimmat hiukset ovat pitkähköt, mahdollisimman luonnollisen väriset ja luonnollisen eläväiset, jopa vähän sekaiset, eikä tiettyyn "liikkumattomaan" malliin leikattu värikypärä.

Miksi näissä ohjelmissa läpi vuosien, sen hetkisestä muodista riippumatta, aina leikataan viivottimen tarkka, peruukkimainen malli hiuksiin? Ja väri on mahdollisimman värjätyn näköinen?

Vierailija
64/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina korkkarit ja minihame. Nytkin räntäkeli.

Noin meni toissakerrallakin, kun oli stailattavana nainen, jolta oli korjattu lapsena suulakihalkio. Lopputulos oli karmea. Kuin "ilotyttö" kullankimaltavassa miniasussa.

Viime vuonna oli paljon parempia lopputukoksia - muistaakseni.

Samaa katsoin. Nainen vaikutti tosi sympaattiselta ihmiseltä, jolle olisi suonut oman tyylisensä muutoksen. Selkeästi sporttista ja reipasta tyyppiä, niin mikä ihmeen idea oli vaatettaa hänet siihen bilehile-kimallehirvitykseen ja laittaa huikean korkeat korot?

Hiukset roikkuivat väsyneesti muutoksen jälkeen eli oliko hentoihin hiuksiin tullut liikaa painoa jatkeilla?

Vierailija
65/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hiusten väri on aika kiva, mutta leikkaus turhan graafinen. Esim. lyhyehkö, eteenpäin pitenevä polkka, joka olisi kiharrettu isoille laineille, olisi sopinut hyvin, ollut naisellinen ja tuonut tuuheutta ohueen tukkaan.

Meikki ihan kiva. Hoikalle naiselle vaatteiksi jotakin muuta, vaikka tuota samaa murrettua sinistä sävyä mutta tyköistuvampaa ja nuorekkaampaa.

Vierailija
66/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän Maria Veitola näyttäisi, jos pääsisi noiden käsittelyyn? :D Tällainen ajatusleikki vaan tuli mieleen..

Veitolallahan on jo kaamea tätitukka ja muodottomia lepakkokaapuja. "Hmm...joo....tää on oikeestaan aika hyvä näin." 😁

Vierailija
67/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas oli onnistunut lopputulos! Persoonallinen ja tyylikäs asu, joka ei selvästikään iske suomalaiseen tuulipukukansaan :D On se aikaisemminkin tullut huomattua, että suomalaiset suosivat todella tylsää ja väritöntä pukeutumista. 

Vierailija
68/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html

Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?

Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.

Mitäs jos muuttuja itse valitsi mekkonsa? Onhan siellä useita eri tyylejä kokeiltavana. Ja hiuksista sama kuin mitä joku mainitsi jo aiemmin. Hiukset olivat todella kuivat ja hauraat. Ei niillekin ihmeitä voi tehdä..

En ole ohjelmaa katsonut, joten en tiedä kuinka paljon muuttujalla on päätäntävaltaa ja kuinka paljon mahdollisesti tuputetaan stylistien mielestä muodikkaita vaatteita tai "pakkomyydään" ajatus trendikampauksesta, joka ei sitten imartelekaan kantajansa kasvoja. Entä jos muuttujalla ei ole pokkaa sanoa vastaan että "hell no!"..?

Hiuksista olisi ihan varmasti saatu kauniit erilaisella leikkauksella ja värillä.

Toivottavasti itse muuttuja on tyytyväinen lopputulokseen, vaikka minä (ja moni muukin nähtävästi) lopputulosta kauhistelee.

Kyllä muuttuja oli ihan haltioissaan. Et sikäli onnistunut lopputulos.

Vierailija
69/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hiusten väri oli hyvä - sehän oli platinanvaalea eikä mikään harmaa. Hiusten väri toi  tosiaan valoa ja raikkautta kasvoille. Otsatukka olisi voinut olla kylläkin toisenlainen ja idea laineikkuudesta ja  rikotummasta alalinjasta kuulostaa hyvältä. Toisaalta ei tuo alalinja nytkään paha ollut, se oli vaan moderni ja ihan sopivan graafinen  nuorellekin. Mekon väri oli hyvä, pötkylämalli ehkä osaltaan tavoitteli 20-luvun modernismia.  

Vierailija
70/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tukka on just hyvä nyt. Mikä mummomalli tuo nyt on? Graafinen polkka, joka on aina muodikas.

Vierailija
71/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas oli onnistunut lopputulos! Persoonallinen ja tyylikäs asu, joka ei selvästikään iske suomalaiseen tuulipukukansaan :D On se aikaisemminkin tullut huomattua, että suomalaiset suosivat todella tylsää ja väritöntä pukeutumista. 

Eikö se siniharmaa kaapu ollut tylsä ja väritön...

Vierailija
72/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mun mieheltä mitä tykkäs uudesta tukasta. Kuulemma ihan ufon näköinen...

Vierailija
73/103 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa tuo uusi tyyli oli kyllä paljon paremman näköinen. Mekon lepakkohihat ja malli oli oikein kiva ja vyötärökin näkyi. Meikki kaunis myös ja botox ym todellakin nuorensi ihoa. Hiukset oli liian trendikkäät ja vaikeasti laitettavat, tuo tarkoituksella liian lyhyt otsis ei vain tälle naiselle ole pukeva. Toivottavasti kasvattaa hiukset edes pitkäksi tai lyhyemmäksi polkaksi.

Vierailija
74/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lopputulos oli tyylikäs, näin parikymppisen näkökulmasta. Toki hiusmalliksi olisi voinut miettiä sellaisen joka sopii kiireiselle ja on helpompi huoltaa. Toisaalta hiusten lähtötilanne oli aika hankala joten tuskin haluttiin hiusta rasittaa esim. pidennyksillä. Mutta kyseinen asu on omaan silmääni onnistunut. Ainoastaan silmään pistää meikki, joka vanhentaa. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
75/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset leikattua tyyliin potta päähän.

Vierailija
76/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mun mieheltä mitä tykkäs uudesta tukasta. Kuulemma ihan ufon näköinen...

Et sitten itse uskaltanut muodostaa mielipidettä, vaan jouduit kysymään mieheltä. Vai ajatteletko, että miehen mielipide on automaattisesti jotenkin parempi kuin naisen?

Vierailija
77/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tunkea botoxia ja hankala kampaus ihmiselle joka ei ole aiemmin juuri voinut kiinnittää huomiota ulkonäköönsä, ja jonka arkea tämäkään ohjelma ei hetkauta? Botox häviää puolessa vuodessa, sitten tulee reipas rupsahdus. Jos osallistujaa olisi vain opetettu tekemään siisti arkimeikki, siitäkin olisi ollut paljon apua ja kohennus ulkonäköön olisi ollut pysyvä.

Ja tuo kampaus. Graafinen leikkaus: ihan ok viisi minuuttia kampaajan jäljiltä, mutta entäs kotona? Hiusten lähtötilanne oli nuutunut, järkevämpi olisi ollut tehdä simppeli vaikka sitten vähän vähemmän trendikäs arkileikkaus ja opastaa hoitamaan hiuksia niin ettei alkutilanteeseen enää jouduta sittenkään kun arjen kiire vie ajan ja muu elämä kutistaa kauneusbudjetin.

Vaatteissa sama juttu. Eihän arki ole useimmilla kovin glamoröösiä, mutta sitä suurin osa elämästä kuitenkin on. Jos siihen saa ujutettua lisää kauneutta ja hemmottelua, se on sitten kestävää hyvinvointia toisaalta kun tämä taikatemppuilu. Ehkä siitä ei sitten saisi yhtä hyvää tositvdraamaa.

Vierailija
78/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi toi tukka kasvaa! Sitten se voi olla ihan kiva. Tuollainen lyhyt otsatukka ei sovi kenellekään.

Vierailija
79/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt haukutaan kilpaa tuota tukkaa, mutta tuo nainenhan tykästyi siihen ihan älyttömästi, vaikutti vilpittömästi ihastuneelta siihen muutokseen. Tärkeintä että itse tykkää. Tunika oli minustakin oudon muodoton.

Eniten mietitytti se viimeviikon mies, että miten se muka saa ikinä itse tukkansa stailattua. Kampaus on erittäin epäkäytännöllinen jossei kyseinen henkilö kuitenkaan osaa sille tehdä itse mitään vapaa-ajalla.

Vierailija
80/103 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hänen hiukset aiemmin blondattu? Jos oli niin oisin lähtenyt tavoittelemaan omaa väriä laittamalla oman värisiä raitoja sekaan, jolloin se oma väri sitten kasvais sieltä rauhassa ja jos se oma väri olis vaikka tumma niin sitähän vois jatkossakin piristää raidoilla, mutta niin ettei ole tyvikasvujuttua ja jatkuvaa värjäyskierrettä. Leikkaus ois voinu olla vähemmän tarkka eli sellainen kerrostettu ja pöyhkeä, joka pikkuponnarilla kotioloissa ollessa jättäis hiukan "otsista" siihen kehystämään (mut ei varsinaista otsista). Hänellä on kiva vartalo, haluisin nähdä istuvissa farkuissa/vastaavissa tiukahkoissa housuissa, saapikkaissa ja nätissä paitapuserossa vaikka, sellainen arkeenkin sopiva look. Tai sitten juhlavampi look vois olla istuvampi mekko tai hame ja kaunis paita. Kuitenkin jotian istuvuutta vaatteisiin sen valitun mekon sijaan. Hänelle sopis hyvin silmiä korostava hillittykin meikki, kasvot on kauniit.

Laitan linkin ihan ellokselta tyyliin joka minusta tälle nätille naiselle ois voinut sopia arkeen ihan hyvin ja sit se pöyhkeä kerrostettu leikkaus ja kivat raidat (tosin elloskuvassa on legginsit ni vois ne olla  samanmalliset mustat ihan housutkin). Minusta hän kumminkin on ihan nätti, ennen ja jälkeen. Iästä en osaa sanoa, nuorentuiko varsinaisesti. http://www.ellos.fi/ellos-collection/leggingsit-joissa-vetoketjut/50500…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme