Voi apua tätä stailausta nyt taas. - Vuosia nuoremmaksi
http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html
Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?
Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.
Kommentit (103)
Siis olenko ainoa jonka mielestä TUO TUKKA OLI UPEA?!?!?!?! Taidanpa sitten olla kyllä todella tyylitajuinen ja rohkea verrattuna tämän palstan keskivertoihin "beige laukku, tikkitakki, helmikorvikset"-mammoihin... Mielestäni tuo vaatteen väri oli upea, nainen säteili uudessa tukassaan jossa oli vanhanajan glamouria ja samalla äärettömmän modernia trendikkyyttä. Tuo kuva tuossa Iltsikan sivuilla ei ole hyvä, nuo kaikki stailatut kuvataan lopussa tuossa samassa tönkköasennossa ja yksikään ei ole vielä onnistunut siinä hyvältä näyttämään. Sitten kun liikkuvat ja ovat luonnollisesti, tyyli on usein toimivampi. Niin oli tässäkin. Ja tuo nainen oli kyllä tosi rupsahtaneen näköinen alle 40-vuotias?! Hyvänen aika, millaisia elämäntapoja teillä oikein on jos tuo näytti hyvältä?? Joo kotiverkkarit ja tukka nutturalla on täälläkin, mutta ihon kunto oli tuolla naisella aivan kamala. Rypyt olivat tosi pahat. Tupakka ja huonot geenit taustalla varmaankin, otsa siloittui botoxilla hyvin ja tuo otsatukka antaa armoa lopuille. Mielestäni lopputulos oli TOSI HIENO!
Tukka kuin 50-luvun pikkutytöillä, jos hiukset eivät vahvuudeltaan riittäneet leteiksi.
Itse asiassa sen ennen-kuvan nainen näytti nuoremmalta kuin tuo stailattu, jos vaatteet olisivat olleet vähän siistimmät ja silitetyt.
Miksi tukka pitää välttämättä aina värjätä? En tarkoita yksin tätä ohjelmaa, vaan yleensäkin? Harvalla naisella on värjäämättömät hiukset. Hiusvärit ovat aikamoisia myrkkyjä! Hyi!
Itse olen brunette ja sellaisena pysyn, siis luomu-brunettena.
Miksi hoikalle naiselle piti laittaa tuollainen kaikki muodot peittävä kaapu? Kampaus ei ole minustakaan hyvä. Kyllä ohueenkin tukkaan saa kauniin ja helppohoitoinen kampauksen.
Vierailija kirjoitti:
Aina korkkarit ja minihame. Nytkin räntäkeli.
Sama mullekin mieleen. Tuli myös mieleen, et vaikuttiko Terin sairaus siihen, ettei jaksanut paneutua stailaukseen? Samalla kaavalla eteenpäin. Teri on selvästi väsyneemmän oloinen ja näköinen ja ymmärrän, että sydänoireet päällä ohjelman tekoaikana jo.
Hiukset muistuttavat geometrisellä leikkauksella ja tuolla hieman hopeaan taittavalla valkoisella peruukkia. Tulee mieleen se yksi meteorologi, joka myös pilasi hiuksensa vähän samanlaisella mummotyylillä. Vaikutelma on kyllä siistimpi aikuinen nainen vrt. alkuperäinen hieman homssuinen habitus. Hieman pehmeyttä kampaukseen, vähemmän tuollaisia viivottimella vedettyjä linjoja sekä lämpimämpi hiusväri.
Miten tuo nainen on monen mielestä HOIKKA?! Hänellähän oli ihan selkeät isot vatsamakkarat, ja ylipäätään oli kovin löysässä kunnossa. Ei lihavan ainoa vaihtoehto ole "hoikka", on olemassa myös normaali, tukeva, jne... Näistä nainen oli enemmän normaalista tukevaan päin (koska ei ollut selkeää vyötäröä vaan makkarat), ei missään nimessä hoikka!
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005107737.html
Oliko tuossa tarkoituksena tehdä kauniista naisesta yli 5-kymppinen tantta?
Ei siinä mitään, jos itse tykkää mutta mun mielestä toi hiuslook ja muodoton tunika-mikä-lie vanhentavat huimasti.
Mitäs jos muuttuja itse valitsi mekkonsa? Onhan siellä useita eri tyylejä kokeiltavana. Ja hiuksista sama kuin mitä joku mainitsi jo aiemmin. Hiukset olivat todella kuivat ja hauraat. Ei niillekin ihmeitä voi tehdä..
En ole ohjelmaa katsonut, joten en tiedä kuinka paljon muuttujalla on päätäntävaltaa ja kuinka paljon mahdollisesti tuputetaan stylistien mielestä muodikkaita vaatteita tai "pakkomyydään" ajatus trendikampauksesta, joka ei sitten imartelekaan kantajansa kasvoja. Entä jos muuttujalla ei ole pokkaa sanoa vastaan että "hell no!"..?
Hiuksista olisi ihan varmasti saatu kauniit erilaisella leikkauksella ja värillä.
Toivottavasti itse muuttuja on tyytyväinen lopputulokseen, vaikka minä (ja moni muukin nähtävästi) lopputulosta kauhistelee.
Kyllä muuttuja oli ihan haltioissaan. Et sikäli onnistunut lopputulos.
Se taisi vaan kieltäytyä kohtaamasta totuutta shokkireaktiona. Kotona varmaan itkenyt.
Sen verran mitä olen ulkomaisia ja kotimaisia tyylistys&nuorennusohjelmia katsonut, on lopputulos lähes poikkeuksetta vanhentava ja tanttamainen. Monikohan noista nuorennetuistakaan lopulta uuteen tyyliinsä kiintyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin laittanut tukkaan vähän tummempaa, mutta kuitenkin lämpimän sävyn. Tukkaa ei kannata leikata jos se vielä tuossa iässä on mahdollista saada näyttämään nuorekkaalta polkkana. Toteutunut lopputulos on kuin Kelan työntekijä.
Tai sit oikeasti joku vähän lennokkaampi lyhyt tukka! Minusta tuo oli liian "tönkkö" tuolle naiselle. Hänestä tehtiin muumimamma, vaikka vaikutti vähän enemmän menevämmältä sisimmässään.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e3/59/37/e35937ee9848c7165e7d…
http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2017/03/18.Short-Hair-F…
Ja se ensimmäinen musta asu, jota sovitti kaupassa, päälle!
Tuollaisiin kampauksiin täytyy olla todella tuuhea tukka. Mun hiuksiin olisi ihan turha haaveilla tuollaisia koska hiusta ei yksinkertaisesti ole niin paljon, että jakauksen saisi noin sivuun ja silti korvan yläpuolelle jäisi niin paljon hiusta että päänahka ei paistaisi läpi.
Ja tekoripsiä tungetaan jokasen naamaan :D Ei noi ainakaan vaikuta siltä et jaksais käyttää tekoripsiä... muutenki tos ohjelmas tehään aina joku juhlalook.
tuokin nainen olisi voinut stailata itsensä kotona laittamalla kulmakynää ja ripsiväriä, värjäämällä hiukset kullanpunertaviksi ja leikkauttamalla latvoista pari senttiä pois sekä uudistamalla vaatekaapin muutamilla farkuilla ja vaikka maksimekolla!
Näin kerran TÄYSIN samalaisen kampauksen hyvin lihavalla teinitytöllä, silloin kun harmaa hius oli muotia. Ei sopinut tyttöparalle yhtään .(
Mitä ihmettä? Pidin lopputulosta niin loistavana, että lähes itketti, kuinka ko. naisen kauneus oikein hehkui hänestä. Geometrinen hiusmalli pukee harvoja, mutta Janitaa se silmääni raikasti ja modernisoi. Lisäksi kylmä helmiäisblondi sopi hänen vaaleuteensa ihanasti. Vaatteesta en pitänyt erityisesti, mutta väri oli todella hyvä. Habitus oli nuorentunut ja Janita ilmeisen kaunis, raikkaan ja ikäisensä näköinen.
Kokonaisuudessaan kaunistetusta Janitasta tuli mieleen jonkin ajankohtaisohjelman juontaja, artisti tai ex-malli; eräs ulkomailla työskentelevä mallituttuni muistuttaa hiukan häntä kasvoiltaan, hiuksiltaan ja vaaleudeltaan.
Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Pidin lopputulosta niin loistavana, että lähes itketti, kuinka ko. naisen kauneus oikein hehkui hänestä. Geometrinen hiusmalli pukee harvoja, mutta Janitaa se silmääni raikasti ja modernisoi. Lisäksi kylmä helmiäisblondi sopi hänen vaaleuteensa ihanasti. Vaatteesta en pitänyt erityisesti, mutta väri oli todella hyvä. Habitus oli nuorentunut ja Janita ilmeisen kaunis, raikkaan ja ikäisensä näköinen.
Kokonaisuudessaan kaunistetusta Janitasta tuli mieleen jonkin ajankohtaisohjelman juontaja, artisti tai ex-malli; eräs ulkomailla työskentelevä mallituttuni muistuttaa hiukan häntä kasvoiltaan, hiuksiltaan ja vaaleudeltaan.
Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.
Hoksasitko, että henkilö oli 39-vuotias, ei 59?
Stailaus oli kyllä päin....
Kummastelin kun otsajuonteet piti siloittaa varmaan melko kalliilla konstilla(?) mutta kuitenkin onnistunut lopputulos piilotettiin otsatukan alle!!
Jos mä olisin saanut stailata niin ehdottomasti joku niistä ensimmäisistä asuista! Hiusten väri oli kiva mutta liian tasainen... Eli superblondiraidat ja hiustenpidennys! Nätti nuorekas nainen pilattiin. (onneksi vain hetkeksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.Hoksasitko, että henkilö oli 39-vuotias, ei 59?
Juu, kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kuinka ihmiset näkevät ja tulkitsevat asioita niin eri tavoin.Hoksasitko, että henkilö oli 39-vuotias, ei 59?
Juu, kuinka niin?
Otan osaa, jos tuntemasi 39-vuotiaat ovat keskimäärin noin tanttoja! Ei siis todellakaan ollut "ikäisensä näköinen".
Tykkäsin myös tukasta mutten vaatteista kun juuri oli puhetta, ettei mitään pötkölövaatteita, niin eikö ole pötkölömekko.
Sain toissaviikolla kuulla, että näytän tosi nuorelta ikäisekseni. Pidin sitä koomisena, muta jos tuo daami on monien mielestä "ikäisensä näköinen" ja "ihan nätti" niin minä 38-vuotias taidan sitten tosiaan olla todella nuoren näköinen ikäisekseni ja suuri kaunotar vieläpä.
Tunnen yhden sekakäyttäjän joka on saman ikäinen tuon alkuperäisen naisen kanssa ja se on ainoa tuntemani ihminen joka näyttää samaan tapaan täysin hoitamattomalta ja ränsistyneeltä. Rutikuiva rypistynyt iho, pilattu tupakalla ja muilla aineilla ja liialla auringolla ehkä myös. Ei ole nähtykään terveellistä ruokaa tai kosteusvoidetta. Tukka pelkkää kuollutta hamppua jota värjätään tämän tuosta mitä ihmeellisimmillä väreillä ja sitten taas blondataan.
Musta on aivan älytöntä stailata ihmistä silloin kun on aivan selvää että elämäntavat on viturallallei. Ei siinä uudelleenmaalaus auta jos perustukset on homeessa.