Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hävisi mummikset? pyörät?

Vierailija
03.06.2024 |

Mä en oo edes vanha, mut me käytettiin aina mummiksia, kaikki mun kaveritkin teki niin

Sen tsygän pysty heittää vaikka ojaan ja hakea tunnin kahden päästä sieltä, kukaan ei ollut koskaan tehnyt sille mitään

Nykyään porukka ostaa pelkästään jotain 1000-5000 euron tsygiä ja sen jälkeen ihmettelee kun ne häviää katukuvasta teille tietämättömille

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti tuli, muoti meni

Vierailija
2/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mummopyörät on kerätty ojien pohjilta ja viety metallikeräykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just seurannut Toria kun on pyörä hakusessa, näkyy siellä välillä mummiksia. Sellaisen mieluiten itse ottaisinkin, kunhan löytyisi sen verran hyväkuntoinen, ettei heti leviä.

Vierailija
4/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskasin vantaaseen

Vierailija
5/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen just seurannut Toria kun on pyörä hakusessa, näkyy siellä välillä mummiksia. Sellaisen mieluiten itse ottaisinkin, kunhan löytyisi sen verran hyväkuntoinen, ettei heti leviä.

Ilman vaihteita ei jaksa mäkisessä maastossa ajaa mummo pyörällä. Liian raskas polkea

Vierailija
6/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin hemmetin raskas polkea, ajoasento on huono ja ne mummisten satulat hiertää takapuolta.

Vierailija
7/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman vaihteita ei jaksa mäkisessä maastossa ajaa mummo pyörällä. Liian raskas polkea

Mäet voi taluttaa.

Vierailija
8/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan niin hemmetin raskas polkea, ajoasento on huono ja ne mummisten satulat hiertää takapuolta.

Musta se on taas kaikkein miellyttävin ajoasento, kun voi ajella selkä suorana. Maastopyörien kanssa tulleet aina niskat kipeäksi, kun täytyy tangon päällä rönöttää.

Vierailija
9/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee hirveä myötähäpeä, kun joku kirjoittaa slangia keskustelufoorumilla. Samoin mä, sä-jutut ovat noloja. Ja minä olen alkuperäinen stadilainen.

Vierailija
10/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin omaa perintömummista. Mummosta aika jätti 10 v sitten ja pyörä on kuin uusi. Ihanan kevyt ajaa, hyvä istua. Ei sillä mäkiä kiipeillä mutta jos nyt puoliväliin ja taluttaa loput, kun ei ole kuin yksi mäki jatkuvana riesana. Ja mulla on siis melkoisen paska kunto. 

Vierailija
11/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyin omaa perintömummista. Mummosta aika jätti 10 v sitten ja pyörä on kuin uusi. Ihanan kevyt ajaa, hyvä istua. Ei sillä mäkiä kiipeillä mutta jos nyt puoliväliin ja taluttaa loput, kun ei ole kuin yksi mäki jatkuvana riesana. Ja mulla on siis melkoisen paska kunto. 

Oi kun saiskin jostain tällaisen supermummiksen. On kokemusta niistä, jotka on käsittämättömän raskaita polkea, mutta kummilassa oli aikoinaan sellainen, jolla kulkeminen oli höyhenenkevyttä, sillä pystyi liitelemään tuhatta ja sataa eikä tuntunut missään :)

Vierailija
12/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kun saiskin jostain tällaisen supermummiksen. On kokemusta niistä, jotka on käsittämättömän raskaita polkea, mutta kummilassa oli aikoinaan sellainen, jolla kulkeminen oli höyhenenkevyttä, sillä pystyi liitelemään tuhatta ja sataa eikä tuntunut missään :)

Niinpä! Mä joudun ajelemaan oikein hiljaa, koska pelottaa pystyssä pysyminen kun en ole pitkään aikaan pyöräillyt. Ei tahdo onnistua, koska ratsu on niin reipas. 

Vierailija
13/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummis on 1966 ostettu Jopo. Sillä olen ajanut kaiken aikaa. Joskus jopa 30 km lenkkiä. T. Mummo 75 v

Vierailija
14/14 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Haluisin sellaisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä