Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin?

Vierailija
26.02.2017 |

Miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin? Miten ihmeessä voisin tietää haluanko tavata sinut jos en voi nähdä vartaloasi? Tottakai voi nähdä kaverinakin, mutta en minä kavereita lähtökohtaisesti etsi sovelluksesta, joten nämä tulee karsittua esikarsinnassa.

Lähinnä mietin, että onko nämä naiset aina lihavia ja siksi eivät laita kroppakuvaa vai eikö joku laita sitä jostain muusta syystä. Peilin kautta voi ottaa kuvan jos ei ole muuta kuvaa, jossa koko kroppa näkyy. Ei ole myöskään pakko laittaa niitä tiukimpia housuja ja ottaa kuvaa persettä korostavasta kuvakulmasta, jolloin kuva olisi liian heruttava, mitä voisi joidenkin kuvitella pelkäävän. Neutraalissa kroppakuvassa ei ole mitään noloa tai seksikkyyttä korostavaa.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, vaikka syytä voisi olla. Vartalokuvaakaan ei siis ole.

Vierailija
62/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ensimmäisenä kuvana sellainen jossa näkyy ylävartalo vyötäröstä ylöspäin, seuraava kuva on sellainen jossa olen harrastukseni parissa ja siinä näkyy kyllä koko keho kaukaa jne. Mitään kovin yksityiskohtaista kuvaa en kuitenkaan vartalostani laita, juuri ap:n kaltaisten miesten vuoksi. Haluan karsia pahimmat idiootit vaikka olenkin hoikka ja urheilullinen ja minulla olisi mitä näyttää...

Mikähän on AP:n kaltainen mies? Jokainen mies on tällainen pois lukien aseksuaalit. Jos haluat harrastaa tulevan miehesi kanssa seksiä, niin toivo todella, että hän on sellainen, jolle naisen vartalolla on merkitystä. 

Nuo sinun kuvasi ovat hyviä. Kuten jo moneen kertaan sanottu, niin kokovartalokuvan ei tarvitse olla seksikäs. Täällä vain tuntuu olevan niin tyhmiä ihmisiä, että eivät tajua sitä, että kroppakuva ei tarkoita perseen tyrkyttämistä stringeissä, vaan voit olla vaikka toppavaatteissa lenkillä koiran kanssa noissa kuvissa, kunhan siinä näkyy kroppasi. 

Minulle seksi on todella tärkeää. Mutta vielä tärkeämpää on se, että miehen päässä on muutakin kuin sahajauhoa. Olet antanut itsestäsi todella epämiellyttävän kuvan tällä keskustelupalstalla eikä meillä olisi mitään yhteistä. Siksi haluan pitää jatkossakin tuollaiset urpot kaukana. Pitää varmaan poistaa nuo vähätkin kuvat joissa näkyy vartaloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja mulla on. Toivottavasti te miehet voisitte laittaa suoraan kuvan mulkustanne, niin ei tarvi pettyä.

Vierailija
64/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan ihan riittävästi matcheja ja yhteydenottoja ilman kokovartalokuvaakin, niin miksi vaivautuisin??

Koska sinulta menee parhaat miehet ohi. 

Sori, mutta oman määritelmäni mukaan parhaat miehet eivät todellakaan ole sellaisia, jotka tarvitsevat naisesta kokovartalokuvan ottaakseen yhteyttä.

Vierailija
65/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran yhdeltä naiselta, että miksi hänellä on vain kasvokuva. Vastasi juurikin jotain, että karsii idiootit pois tms. Poistin matchin välittömästi, koska vaikutti hankalalta ihmiseltä.

Yhden kasvokuvan perusteella on aika hankala sanoa olisiko edes alustavaa kiinnostusta. En todellakaan jaksa lähteä täysin summassa treffeille. 

Onko sinulla ihan vaivaksi asti mahdollisuuksia lähteä treffeille? Eli joudutko todellakin karsimaan kanssasi treffeille haluavia naisia, kun et jaksa kaikkia kiinnostuneita tavata? Jos, niin anna ihmeessä palstan muille miehille vinkkejä, kuinka tuo onnistuu.

Vierailija
66/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan ihan riittävästi matcheja ja yhteydenottoja ilman kokovartalokuvaakin, niin miksi vaivautuisin??

Sori, mutta oman määritelmäni mukaan parhaat miehet eivät todellakaan ole sellaisia, jotka tarvitsevat naisesta kokovartalokuvan ottaakseen yhteyttä.

100% miehistä haluaa nähdä kokovartalokuvan jo ennen ekoja treffejä.. älä huijaa itseäsi.

Vierailija
67/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava ja mulla on. Toivottavasti te miehet voisitte laittaa suoraan kuvan mulkustanne, niin ei tarvi pettyä.

Eiks koko ajan valiteta, että niitä mulkku-kuvia tulee pyytämättäkin?

Vierailija
68/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kerran yhdeltä naiselta, että miksi hänellä on vain kasvokuva. Vastasi juurikin jotain, että karsii idiootit pois tms. Poistin matchin välittömästi, koska vaikutti hankalalta ihmiseltä.

Yhden kasvokuvan perusteella on aika hankala sanoa olisiko edes alustavaa kiinnostusta. En todellakaan jaksa lähteä täysin summassa treffeille. 

Onko sinulla ihan vaivaksi asti mahdollisuuksia lähteä treffeille? Eli joudutko todellakin karsimaan kanssasi treffeille haluavia naisia, kun et jaksa kaikkia kiinnostuneita tavata? Jos, niin anna ihmeessä palstan muille miehille vinkkejä, kuinka tuo onnistuu.

Miehillä ei ole paljoa ehdokkaita treffeille mutta silti olisi todella vaivaannuttavaa päätyä lihavan naisen kanssa treffeille, se on vain ajanhukkaa. Mitään ei voi syntyä lihavan naisen kansssa.

Vierailija
69/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ap löytää sen jonkun täydellisellä vartalolla varustetun naisen, niin mitä jos nainen vaikkapa sairastuu tai saa lapsen eikä keho enää palaudukaan samanlaiseksi, sittenkö taas tinderi tulille ja uutta kaunista vartaloa etsimään?

Vierailija
70/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% miehistä haluaa nähdä kokovartalokuvan jo ennen ekoja treffejä.. älä huijaa itseäsi.

Haluta ja tarvita on kaksi eriasiaa.

Vierailija
71/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa lähinnä jollekin tirskistelynhaluiselle pervolle. Mutta nettihän on täynnä kauniista vartalokuvista, pistä se tinder sivuun ja mene muualle runkkaamaan. Ja jos kerta niitä matcheja on niin paljon niin miksei siitä joukosta ole jo joku sinulle tarpeeksi hyvävartaloinen löytynyt? Vai onko itselläsi liian huono vartalo ettet kelpaakaan sille mallille?

Vierailija
72/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nettideittailuaikoinani kymmenillä treffeillä ilman, että kokovartalokuvaani oli missään näytillä. Joten sori, älä puhu muiden miesten puolesta.

Eiköhän jokainen nainen osaa laittaa kroppakuvansa, jos haluaa sillä huomiota. Jos ei, niin hän on vain hyvillään välttyäkseen sinun ja kaltaistesi yhteydenotoilta. Win-win, kuten joku jo täällä on yrittänyt sinulle selittää.

Vierailija
73/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole paljoa ehdokkaita treffeille mutta silti olisi todella vaivaannuttavaa päätyä lihavan naisen kanssa treffeille, se on vain ajanhukkaa. Mitään ei voi syntyä lihavan naisen kansssa.

Jos ilmaiset tuon tekstissäsi tai viesteissäsi, niin tuskin on suurta vaaraa päätyä lihavan naisen kanssa treffeille.

Itse päädyin treffeille nyksäni kanssa lihavana ja aika paljon syntyi. Pitkä suhde, still going strong. Tänä aamuna heräsin siihen, kun hän hymyillen ja rakastuneen näköisenä katseli minua. Ei tosin Tinderistä löytynytkään vaan ihan livenä.

Vierailija
74/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi karjamarkkinafiilis. Siksi en laita. Se että on jossain deittisovelluksessa ei tarkoita sitä että minun on annettava itsestäni kaikki se mahdollinen tieto mitä joku siellä sovelluksessa kaipaisi. En myöskään ole kiinnostunut miehistä, joille toisen perse tms ovat kaikki kaikessa, joten pääsen heistä näin eroon samalla iskulla. Miksei ap tyydy vain tykkäilemään itseään viehättävistä kokovartalokuvallisista naisista kun he kerran tarjoavat sitä mitä ap kaipaa?

N24/164/51

Niin tykkäilenkin, mutta laittaa ihmetyttämään, että miksi ei laitta kroppakuvaa, kun se nostaisi merkittävästi mahdollisuutta löytää miellyttävä mies. Kyseess on kuitenkin deittisovellus ja kokovartalokuvasta näkee noin muutenkin ihmisen olemuksen paljon paremmin kuin kasvokuvasta jos jätetään se kropan arvostelu pois.

Mutta sinun pointtisi juuri oli kropan arvostelu, sen vuoksi halusit nähdä näitä kroppakuvia.

En usko että se lisäisi mahdollisuuksia löytää MINUA miellyttävä mies, päinvastoin. Esimerkiksi sinä et vaikuta minua miellyttävältä mieheltä ja jätät nyt tykkäämättä, kun minulla ei ole kroppakuvaa. Eikös tämä nyt mene juuri niin kuin pitääkin?

Mistä sinä tiedät olenko miellyttävä mies? Voi olla, että oletkin jo pareissani, koska minulla on niitä satoja ja välillä tulee vahingossa tykkäiltyä kroppakuvattomistakin.

Kroppakuvan tarkoitus on saada kokonaiskuva naisen ulkonäöstä. En näkisi sitä yhtään sen enempää arvosteluna kuin kasvokuvan arvioimistakaan. Ei pelkkä ulkonäkö riitä mihinkään minun kohdallani, vaan täytyy olla vähintään myös miellyttävä luonne. Parisuhdetta ajatellen pitäisi myös edes jonkin tason älykkyyttä löytyä. 

Kyllä sen kuulee jutuistasi, ettet ole minua sillä tavalla miellyttävä mies. Tuskin minäkään olen sinua miellyttävä nainen, koska en koe toisen vartalon heti näkemistä noin tarpeellisena. Eikö ole hyvä, että tässä on yksi keino päästä lähemmäs niitä ihmisiä, jotka itseä kiinnostavat? Sinä olet kiinnostunut kroppaorientuneista ihmisistä, joten pysyttele heidän parissaan. Minä en ole, joten en halua heidän pariinsa.

Ihmisten tyhmyys on kyllä niin huvittavaa. Se, että tässä kroppaan keskittyvässä ketjussa puhutaan kropasta ei tarkoita sitä, että olen kroppaorientoitunut sen enempää kuin muutkaan. Toki joillakin miehillä on eri makuja naisen ulkonäön suhteen, mutta silti jokainen etsii sellaista naista, joka on heidän mielestään seksikäs. 

Minun silmissäni olet erittäin kroppaorientoitunut. Ilmeisesti ajaudut yleiseen harhaan, että kaikki ajattelevat niin kuin sinä ajattelet. Voin kertoa, että eivät ajattele. Miehet eivät ole niin homogeenistä massaa kuin luulet, vaikka sinä ja sinun kaverisi olisittekin. Eikös tämä kroppakuvattomuus vain koko ajan parane kannaltasi? Selvästikin kroppakuvattomat naiset pitävät näitä kuvia vaativaa miestä pinnallisena kroppakyttääjänä. Sinä taas pidät heitä tämän vuoksi tyhminä, kun näin ajattelevat. Eikö tämä ole erittäin selvää, että tämä ei olisi kovin hyvä match kummallekaan?

Edelleenkään siinä ei ole yhtään mitään pinnallista, että kiihottuu mielestään hyvästä vartalosta ja, että haluaa nähdä toisen vartalon ennen tapaamista. Voit toki elää valheessa ja kuvitella näin olevan, mutta se ei muuta totuutta miksikään. Tämän naisetkin tietävät, mutta eivät laita kroppakuvaa siitä huolimatta, koska saavat enemmän matcheja ilman kroppakuvaa, josta heidän huono vartalonsa näkyy. Pakit tulee sitten treffeillä näiden kanssa, jotka eivät pidä kropastasi. 

Vierailija
75/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi karjamarkkinafiilis. Siksi en laita. Se että on jossain deittisovelluksessa ei tarkoita sitä että minun on annettava itsestäni kaikki se mahdollinen tieto mitä joku siellä sovelluksessa kaipaisi. En myöskään ole kiinnostunut miehistä, joille toisen perse tms ovat kaikki kaikessa, joten pääsen heistä näin eroon samalla iskulla. Miksei ap tyydy vain tykkäilemään itseään viehättävistä kokovartalokuvallisista naisista kun he kerran tarjoavat sitä mitä ap kaipaa?

N24/164/51

Niin tykkäilenkin, mutta laittaa ihmetyttämään, että miksi ei laitta kroppakuvaa, kun se nostaisi merkittävästi mahdollisuutta löytää miellyttävä mies. Kyseess on kuitenkin deittisovellus ja kokovartalokuvasta näkee noin muutenkin ihmisen olemuksen paljon paremmin kuin kasvokuvasta jos jätetään se kropan arvostelu pois.

Mutta sinun pointtisi juuri oli kropan arvostelu, sen vuoksi halusit nähdä näitä kroppakuvia.

En usko että se lisäisi mahdollisuuksia löytää MINUA miellyttävä mies, päinvastoin. Esimerkiksi sinä et vaikuta minua miellyttävältä mieheltä ja jätät nyt tykkäämättä, kun minulla ei ole kroppakuvaa. Eikös tämä nyt mene juuri niin kuin pitääkin?

Mistä sinä tiedät olenko miellyttävä mies? Voi olla, että oletkin jo pareissani, koska minulla on niitä satoja ja välillä tulee vahingossa tykkäiltyä kroppakuvattomistakin.

Kroppakuvan tarkoitus on saada kokonaiskuva naisen ulkonäöstä. En näkisi sitä yhtään sen enempää arvosteluna kuin kasvokuvan arvioimistakaan. Ei pelkkä ulkonäkö riitä mihinkään minun kohdallani, vaan täytyy olla vähintään myös miellyttävä luonne. Parisuhdetta ajatellen pitäisi myös edes jonkin tason älykkyyttä löytyä. 

Kyllä sen kuulee jutuistasi, ettet ole minua sillä tavalla miellyttävä mies. Tuskin minäkään olen sinua miellyttävä nainen, koska en koe toisen vartalon heti näkemistä noin tarpeellisena. Eikö ole hyvä, että tässä on yksi keino päästä lähemmäs niitä ihmisiä, jotka itseä kiinnostavat? Sinä olet kiinnostunut kroppaorientuneista ihmisistä, joten pysyttele heidän parissaan. Minä en ole, joten en halua heidän pariinsa.

Ihmisten tyhmyys on kyllä niin huvittavaa. Se, että tässä kroppaan keskittyvässä ketjussa puhutaan kropasta ei tarkoita sitä, että olen kroppaorientoitunut sen enempää kuin muutkaan. Toki joillakin miehillä on eri makuja naisen ulkonäön suhteen, mutta silti jokainen etsii sellaista naista, joka on heidän mielestään seksikäs. 

Minun silmissäni olet erittäin kroppaorientoitunut. Ilmeisesti ajaudut yleiseen harhaan, että kaikki ajattelevat niin kuin sinä ajattelet. Voin kertoa, että eivät ajattele. Miehet eivät ole niin homogeenistä massaa kuin luulet, vaikka sinä ja sinun kaverisi olisittekin. Eikös tämä kroppakuvattomuus vain koko ajan parane kannaltasi? Selvästikin kroppakuvattomat naiset pitävät näitä kuvia vaativaa miestä pinnallisena kroppakyttääjänä. Sinä taas pidät heitä tämän vuoksi tyhminä, kun näin ajattelevat. Eikö tämä ole erittäin selvää, että tämä ei olisi kovin hyvä match kummallekaan?

Edelleenkään siinä ei ole yhtään mitään pinnallista, että kiihottuu mielestään hyvästä vartalosta ja, että haluaa nähdä toisen vartalon ennen tapaamista. Voit toki elää valheessa ja kuvitella näin olevan, mutta se ei muuta totuutta miksikään. Tämän naisetkin tietävät, mutta eivät laita kroppakuvaa siitä huolimatta, koska saavat enemmän matcheja ilman kroppakuvaa, josta heidän huono vartalonsa näkyy. Pakit tulee sitten treffeillä näiden kanssa, jotka eivät pidä kropastasi. 

Vastaatko kommenttiin nro 69? 

Vierailija
76/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmaiset tuon tekstissäsi tai viesteissäsi, niin tuskin on suurta vaaraa päätyä lihavan naisen kanssa treffeille.

Itse päädyin treffeille nyksäni kanssa lihavana ja aika paljon syntyi. Pitkä suhde, still going strong. Tänä aamuna heräsin siihen, kun hän hymyillen ja rakastuneen näköisenä katseli minua. Ei tosin Tinderistä löytynytkään vaan ihan livenä.

Älykäs nainen kyllä ymmärtää, että parinvalinnan kannalta olennaiset asiat, kuten toisen vartalon ulkonäkö on hyvä selvittää ennen tapaamista, jotta ei tule sen takia tarpeettomia pakkeja. Livepakit on kuitenkin aina pahempi juttu. 

Vierailija
77/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa lähinnä jollekin tirskistelynhaluiselle pervolle. Mutta nettihän on täynnä kauniista vartalokuvista, pistä se tinder sivuun ja mene muualle runkkaamaan. Ja jos kerta niitä matcheja on niin paljon niin miksei siitä joukosta ole jo joku sinulle tarpeeksi hyvävartaloinen löytynyt? Vai onko itselläsi liian huono vartalo ettet kelpaakaan sille mallille?

Tai ehkä ap:n luonne ja älykkyys ei riitä sille mallille. Ehkä malli ei halua että kukaan mies on hänen kanssaan vain hänen ulkonäkönsä vuoksi...

Vierailija
78/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä ap:n luonne ja älykkyys ei riitä sille mallille. Ehkä malli ei halua että kukaan mies on hänen kanssaan vain hänen ulkonäkönsä vuoksi...

Ennen kuin alat arvostelemaan älykkyyttäni, niin voisit esittää yhdenkin väitteeni, joka on tässä ketjussa onnistuttu kumoamaan. Tietenkin henkilökohtaisuuksiin on helppo mennä argumenttien loppuessa. 

Vierailija
79/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun ap löytää sen jonkun täydellisellä vartalolla varustetun naisen, niin mitä jos nainen vaikkapa sairastuu tai saa lapsen eikä keho enää palaudukaan samanlaiseksi, sittenkö taas tinderi tulille ja uutta kaunista vartaloa etsimään?

Se palautuu jos sen eteen tehdään jotain, tai tarpeeksi. Tietty arpia ja merkkejä voi tulla, ja rinnat muuttua, mutta jos tarkoitat että nainen jää lihavaksi niin se on valinta jota en voi hyväksyä.

-eri

Vierailija
80/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24/164/51

Voit myös itse elää jossain omassa kuplassasi, jossa luulet kaikkien olevan kuin sinä. Selvästi tunnet vain kaltaisiasi miehiä, jotka tukevat tätä harhaista luuloasi.

Okei. Eli olet tehnyt päätelmän, että naiset ilman kroppakuvaa ovat huonokroppaisia, ja antaisit heille pakit sitten paikan päällä.

Hetkinen nyt. Miksi sitten teit tämän aloituksen, kun eihän sinulla ole mitään ongelmaa?! Et vain klikkaa niitä, joilla ei niitä kaipaamiasi vartalokuvia ole, kun hehän ovat niitä huonokroppaisia, joita et halua. :DDD