NAINEN miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin?
Miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin? Miten ihmeessä voisin tietää haluanko tavata sinut jos en voi nähdä vartaloasi? Tottakai voi nähdä kaverinakin, mutta en minä kavereita lähtökohtaisesti etsi sovelluksesta, joten nämä tulee karsittua esikarsinnassa.
Lähinnä mietin, että onko nämä naiset aina lihavia ja siksi eivät laita kroppakuvaa vai eikö joku laita sitä jostain muusta syystä. Peilin kautta voi ottaa kuvan jos ei ole muuta kuvaa, jossa koko kroppa näkyy. Ei ole myöskään pakko laittaa niitä tiukimpia housuja ja ottaa kuvaa persettä korostavasta kuvakulmasta, jolloin kuva olisi liian heruttava, mitä voisi joidenkin kuvitella pelkäävän. Neutraalissa kroppakuvassa ei ole mitään noloa tai seksikkyyttä korostavaa.
Kommentit (202)
Mies. Miksi et laita kuvaasi tai kroppakuvaasi tinderiin?
Yksi kasvokuva eikä mitään kerrontaa itsestäsi. Mitä siitä nyt pitäisi sitten päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Mies. Miksi et laita kuvaasi tai kroppakuvaasi tinderiin?
Yksi kasvokuva eikä mitään kerrontaa itsestäsi. Mitä siitä nyt pitäisi sitten päätellä?
Minulla on kasvokuva läheltä, kuva jossa näkyy kroppani vyötäröön asti ja myös kasvot hyvin ja kolmantena kuvana on kuva, jossa olen hieman kauempana ja näyn päästä varpaisiin. Noista saa mielestäni aika hyvän kuvan siitä miltä näytän.
Jos haluaa laittaa Tinderiin vain yhden kuvan, niin silloin sen tulee ehdottomasti olla sellainen, josta näkyy vähintään kasvoista lantioon saakka. Joillakin naisilla on niin vahvaa epätasapainoa yläkropan ja alakropan välillä, että yläruumis voi olla todella siro alakropan ollessa todella jykevä.
Ovat läskejä. Ei ikinä likeä vain naamakuville.
En ole kiinnostunut pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistä miehistä. Siksi saat vapaasti luullakin lihavaksi, korvien väli on minulle miehessä tärkeintä ja kanssasi joutuisin vain pettymään.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistä miehistä. Siksi saat vapaasti luullakin lihavaksi, korvien väli on minulle miehessä tärkeintä ja kanssasi joutuisin vain pettymään.
Ulkonäkö on kaikille merkityksellinen asia halusi sen myöntää tai ei. Kaikilla on kuitenkin erilaiset mieltymykset ulkonäön suhteen. Se, että on ulkonäkövaatimuksia ei mitenkään tee ihmistä pinnalliseksi tai tyhmäksi. Sanoisin, että ulkonäön merkityksen kieltäminen kielii tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten laitat edes kasvokuvan jos ulkonäöllä ei ole väliä? Tykkäätkö myös miesten kuvattomista profiileista?
Jaa a, ei tullut vaan mieleen kun olin tinderissä. Luulin että kasvokuvasta / ylävartalo näkee etten ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä vartalo mutta eipä tulisi mieleenkään laittaa kroppakuvaa mihinkään. Enkä minä edes ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten laitat edes kasvokuvan jos ulkonäöllä ei ole väliä? Tykkäätkö myös miesten kuvattomista profiileista?
On nyt vaan ollut tapana laittaa, olen pahoillani, jos se on väärin. Ja olen käynyt kahdenkin eri miehen kanssa treffeillä näkemättä mitään kuvaa ennen treffejä, en Tinderin kautta mutta toisen palvelun, minulle vaan ulkonäkö ei ole tärkeä asia. Mielenkiintoisille miehille olen kyllä lähettänyt henkilökohtaisesti lisää kuvia niitä pyydettäessä, mutta siinä vaiheessa on jo ehditty tutustua muuten jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nyt vaan ollut tapana laittaa, olen pahoillani, jos se on väärin. Ja olen käynyt kahdenkin eri miehen kanssa treffeillä näkemättä mitään kuvaa ennen treffejä, en Tinderin kautta mutta toisen palvelun, minulle vaan ulkonäkö ei ole tärkeä asia. Mielenkiintoisille miehille olen kyllä lähettänyt henkilökohtaisesti lisää kuvia niitä pyydettäessä, mutta siinä vaiheessa on jo ehditty tutustua muuten jonkun aikaa.
Niin eli näillekin miehille on luonnollisesti ulkonäkö ollut olennainen asia, kun ovat kuvat halunneet nähdä. Se, että pitää ulkonäköä tärkeänä asiana ei mitenkään sulje pois sitä, että luonteella on merkitystä. Jos parisuhteesta puhutaan, niin molemmat asiat ovat olennaisen tärkeitä.
sinkkuN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä vartalo mutta eipä tulisi mieleenkään laittaa kroppakuvaa mihinkään. Enkä minä edes ole Tinderissä.
Miksi voit laittaa kasvokuvan, mutta et kuvaa kropastasi jos siinä ei kerran ole mitään vikaa?
Kroppakuva naisella on musta miehenä tosi tärkeä ja itselläkin oli kroppakuvat rannalta edestä ja takaa tinder profiilissa joten en vaadi sellaista mitä en itse omaisi.
Näitä aloituksia kun lukee, niin ei kyllä yhtään ihmettele että miehet on sinkkuja.
Entä jos ongelmaa ei olekaan noilla naisilla vaan ongelma on vain sinulla? Eli he saavat ihan riittämiin oikealle klikkauksia ja yhteydenottoja ja treffikutsuja ihan ilman sinuakin? ;-)
Vierailija kirjoitti:
sinkkuN kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi voit laittaa kasvokuvan, mutta et kuvaa kropastasi jos siinä ei kerran ole mitään vikaa?
En laita kasvokuvakaan koska en ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on kaikille merkityksellinen asia halusi sen myöntää tai ei. Kaikilla on kuitenkin erilaiset mieltymykset ulkonäön suhteen. Se, että on ulkonäkövaatimuksia ei mitenkään tee ihmistä pinnalliseksi tai tyhmäksi. Sanoisin, että ulkonäön merkityksen kieltäminen kielii tyhmyydestä.
Samaa mieltä kuin 5 ja mulle on samantekevää, minkä kokoinen kroppa miehellä on. En ole kokenut tärkeäksi esitellä kroppaani tuntemattomille ja valokuvata heidän takiaan, niin että naamakuvilla on menty.
Miksi laittaisin? Sitä paitsi olen Tinderissä vain huvin vuoksi, en ikinä lähtisi treffeille kenenkään siellä tapaamani ihmisen kanssa.
Silloin kun olin Tinderissä, oli pakko ottaa kroppakuva lopulta pois. Sain ihan vääränlaisia yhteydenottoja ja seksistisiä kommentteja. Siitäkin huolimatta, että kroppakuva oli asiallinen. Miesseuraa löytyi ihan tarpeeksi ilman sitä kroppakuvaakin. Kyllä kasvoista ja yläkropasta näkee, onko ihminen lihava.
Minulla oli pitkään kroppakuva ja sainkin paljon matcheja. Yritin vaihtaa kuviani tinderiin ja sovellus lopettaa toiminnan aina kun yritän lisätä kuvia takaisin, joten jäljelle jäi kaksi kasvokuvaa. Sovellus ei ole toiminut kunnolla viimeiseen kolmeen kuukauteen, joten käytän sitä vain kun saan itse viestin.
Eilen avasin sovelluksen viestin seurauksena, ihan kivannäköinen mies ja kivat jutut. Yhtäkkiä hän sanoo, että olen varmaan todella lihava kun minulla ei ole kroppakuvaa. Mies kertoi, ettemme olisi match jos olisin todella lihava, sillä hän on niin pinnallinen. Sitten hän rupesi lähettämään gif-kuvia joissa lihavat ihmiset hytkyvät :D En vastannut näihin mitään ja hän ehti poistaa minut ennen kuin minä hänet. Minulla on myös instagram-tili, jonka nimimerkin hän olisi nähnyt profiilistani ja sitä kautta katsoa kroppakuviani.
En yhtään tajunnut mistä tuollainen käytös kumpuaa? Osaako joku selittää?
Jos joskus tuo sovellus alkaa toimimaan niin en taida edes vaivautua laittamaan kroppakuvaa, karsii toivottavasti pahimmat pois. Taidan oikeastaan poistaa koko sovelluksen.. :D
Mieheni ei pitäisi siitä.