Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin?

Vierailija
26.02.2017 |

Miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin? Miten ihmeessä voisin tietää haluanko tavata sinut jos en voi nähdä vartaloasi? Tottakai voi nähdä kaverinakin, mutta en minä kavereita lähtökohtaisesti etsi sovelluksesta, joten nämä tulee karsittua esikarsinnassa.

Lähinnä mietin, että onko nämä naiset aina lihavia ja siksi eivät laita kroppakuvaa vai eikö joku laita sitä jostain muusta syystä. Peilin kautta voi ottaa kuvan jos ei ole muuta kuvaa, jossa koko kroppa näkyy. Ei ole myöskään pakko laittaa niitä tiukimpia housuja ja ottaa kuvaa persettä korostavasta kuvakulmasta, jolloin kuva olisi liian heruttava, mitä voisi joidenkin kuvitella pelkäävän. Neutraalissa kroppakuvassa ei ole mitään noloa tai seksikkyyttä korostavaa.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo johonkin kommenttiin tämän kirjoittanut mutta menköön uudestaan.

Eli.. kroppakuva, jossa on vaatteet päällä, ei kylläkään kerro kovin paljoa. Vain onko normaalipainoinen tai jotain muuta, sekä se antaa osviittaa ruumiinrakenteesta. Joku tuore bikinikuva päivänvalossa kertoo jo enemmän.

Silti se teksti kertoo enemmän. Etkö voisi jotenkin tuoda itse ilmi, että urheilu on sinulle hyvin tärkeää ja toivot naisella olevan samanlaisen elämäntyylin. Terveellinen ruoka on intohimo. Jotain tällaista. Se sisältää oletuksen, että kroppa on kuosissa. Et kuitenkaan vaikuttaisi pinnalliselta.

Minä näen kyllä melkein mistä tahansa kuvasta, että kiinnostaako nainen minua kroppansa puolesta vai ei. Olkoon vaikka tuulipuku päällä. Pelkästä kasvokuvasta on paljon vaikeampi sanoa.

Urheilullisuus ja terve ruoka ei kerro kovinkaan paljon. Nainen voi olla vaikka kuinka kovassa kunnossa, mutta ei miellytä minua ulkonäöllisesti. 

Olen yhä hämmentyneempi. Vaadit kokovartalokuvaa niin raivokkaasti, että väkisinkin tulee mieleen, että vaadit hyvää kroppaa naiselta. (Saa vaatia, se on ok. ) Silti tuulipukukuva kelpaisi?! Mitä sellaista sinä siitä näet, mitä et kasvokuvan ja elämäntapojen perusteella jo tiedä?

Oletko nähnyt ketään naista alasti? Oletko tietoinen kuinka paljon vaatteet voi hämätä sitä raakaa todellisuutta? Laiha voi olla pelkkää pullaa ja muodokkaampi voi olla tikissä kunnossa. Elämäntavat ratkaisee.

Osaan arvioida todella hyvin ihmisten ulkonäköä jos vain näen heidän kokovartalokuvansa, joka ei ole mistään ihmeellisestä kulmasta tai ihmeellisessä valaistuksessa. Vaikka sinulla olisi löysät vaatteet, niin ne menevät silti vartalon muotojesi mukaan jossain määrin ja tuosta näkee kehon mittasuhteita. Eihän siitä toki kaikkea näe, mutta paljon enemmän siitä näkee kuin kasvokuvasta.

Minua ei kiinnosta tikissä oleva muodokkaampi, koska hän on liian jykevä minulle. Minua kiinnostaa siro nainen vaikka vähän löysässäkin kunnossa. 

Nyt sinun pitäisi olla myös itsellesi rehellinen- haet siis siroa ja luustoltaan kevyttä naista. Tämän voisi erikoisuudessaan lähes rinnastaa fetissiin, jos ja kun se on niin tärkeä että koet tutustumisen naisiin joiden ruumiinrakenne on raskaampi turhana.

Se on ok, mutta silloin sekin on ok etteivät kaikki naiset syty moisista rajoituksista. Osa mielellään pitää itsensä esittelyn deittipalveilussa tietyissä rajoissa. Kroppakuvat ovat ainakin tässä tapauksessa eri lajia valintaperusteena elämäntapojen kanssa -  ja se mielestäni viittaa suorilta käsin ongelmiin.

202/202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Ei ole tullut mieleenkään laittaa. Eikä mulla ole mitään vartalokuvia, selfiet otetaan yleensä naamasta enkä ole harrastanut peilikuvia n. 10 vuoteen. Peilikuvat ovat mielestäni vähän typeriä, joten miksi laittaisin sellaisen sinne, kun en ole ihminen joka ottaisi peilikuvia? Olen ihan normaalipainoinen, 60kg. Kyllä kasvokuvistakin usein näkee, onko lihava vai ei.

Miehet puolestaan voisivat laittaa itsestään edes yhden säällisen kasvokuvan. Jos kuvat ovat tyyppiä kännissä kaveriporukan keskellä / aurinkolasit päässä / laskuvarjohyppäämässä selkä kuvaajaa päin / muuten vaan sumuinen kuva, on aika kehno lähteä arvailemaan millainen tää jäbä nyt on.

"en ole ihminen, joka ottaisi peilikuvia"

Mitä helvettiä tuon pitäisi tarkoittaa? Uskot niin vahvasti johonkin stereotypioihin, että et sen takia voi ottaa itsestäsi kroppakuvaa ainoalla helpolla tavalla? Ihmisten tyhmyys yllättää aina. 

Onko sulla jokin hätänä? Tarkoitin ihan sitä, että eipä tule napsittua mitään peilikuvia, kroppakuvia tai paljon muutenkaan selfieitä. Peilikuvat etenkin ovat mulle jäänne vuodesta 2005, jolloin peilikuville lähinnä naureskeltiin. Ei anna kovin viisasta kuvaa ihmisestä, että seisoskelee peilin edessä ihan vaan kuvailemassa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla