Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAINEN miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin?

Vierailija
26.02.2017 |

Miksi et laita kroppakuvaa Tinderiin? Miten ihmeessä voisin tietää haluanko tavata sinut jos en voi nähdä vartaloasi? Tottakai voi nähdä kaverinakin, mutta en minä kavereita lähtökohtaisesti etsi sovelluksesta, joten nämä tulee karsittua esikarsinnassa.

Lähinnä mietin, että onko nämä naiset aina lihavia ja siksi eivät laita kroppakuvaa vai eikö joku laita sitä jostain muusta syystä. Peilin kautta voi ottaa kuvan jos ei ole muuta kuvaa, jossa koko kroppa näkyy. Ei ole myöskään pakko laittaa niitä tiukimpia housuja ja ottaa kuvaa persettä korostavasta kuvakulmasta, jolloin kuva olisi liian heruttava, mitä voisi joidenkin kuvitella pelkäävän. Neutraalissa kroppakuvassa ei ole mitään noloa tai seksikkyyttä korostavaa.

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvokuva karsii ääliöt pois.

Vierailija
22/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pitkään kroppakuva ja sainkin paljon matcheja. Yritin vaihtaa kuviani tinderiin ja sovellus lopettaa toiminnan aina kun yritän lisätä kuvia takaisin, joten jäljelle jäi kaksi kasvokuvaa. Sovellus ei ole toiminut kunnolla viimeiseen kolmeen kuukauteen, joten käytän sitä vain kun saan itse viestin. 

Eilen avasin sovelluksen viestin seurauksena, ihan kivannäköinen mies ja kivat jutut. Yhtäkkiä hän sanoo, että olen varmaan todella lihava kun minulla ei ole kroppakuvaa. Mies kertoi, ettemme olisi match jos olisin todella lihava, sillä hän on niin pinnallinen. Sitten hän rupesi lähettämään gif-kuvia joissa lihavat ihmiset hytkyvät :D En vastannut näihin mitään ja hän ehti poistaa minut ennen kuin minä hänet. Minulla on myös instagram-tili, jonka nimimerkin hän olisi nähnyt profiilistani ja sitä kautta katsoa kroppakuviani. 

En yhtään tajunnut mistä tuollainen käytös kumpuaa? Osaako joku selittää? 

Jos joskus tuo sovellus alkaa toimimaan niin en taida edes vaivautua laittamaan kroppakuvaa, karsii toivottavasti pahimmat pois. Taidan oikeastaan poistaa koko sovelluksen.. :D 

Valitset itse pinnallisesti kaikkein pinnallisimmat miehet ja sitten yllätyt kun he ovat pinnallisia?

Sitä saa mitä tilaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli pitkään kroppakuva ja sainkin paljon matcheja. Yritin vaihtaa kuviani tinderiin ja sovellus lopettaa toiminnan aina kun yritän lisätä kuvia takaisin, joten jäljelle jäi kaksi kasvokuvaa. Sovellus ei ole toiminut kunnolla viimeiseen kolmeen kuukauteen, joten käytän sitä vain kun saan itse viestin. 

Eilen avasin sovelluksen viestin seurauksena, ihan kivannäköinen mies ja kivat jutut. Yhtäkkiä hän sanoo, että olen varmaan todella lihava kun minulla ei ole kroppakuvaa. Mies kertoi, ettemme olisi match jos olisin todella lihava, sillä hän on niin pinnallinen. Sitten hän rupesi lähettämään gif-kuvia joissa lihavat ihmiset hytkyvät :D En vastannut näihin mitään ja hän ehti poistaa minut ennen kuin minä hänet. Minulla on myös instagram-tili, jonka nimimerkin hän olisi nähnyt profiilistani ja sitä kautta katsoa kroppakuviani. 

En yhtään tajunnut mistä tuollainen käytös kumpuaa? Osaako joku selittää? 

Jos joskus tuo sovellus alkaa toimimaan niin en taida edes vaivautua laittamaan kroppakuvaa, karsii toivottavasti pahimmat pois. Taidan oikeastaan poistaa koko sovelluksen.. :D 

Valitset itse pinnallisesti kaikkein pinnallisimmat miehet ja sitten yllätyt kun he ovat pinnallisia?

Sitä saa mitä tilaa..

Mistä tiedän että mies tai nainen on pinnallinen?

En itse anna sydäntä niille miehille ketkä ovat profiilikuvassa ilman paitaa tai valitse pelkkiä hunksien näköisiä, jos sitä tarkoitat. Voi olla vaikea uskoa, mutta annan sydäntä miehille pääasiassa profiilitekstin perusteella. Moni ulkonäöltään "7"-mies on sisältä täysi kymppi, joten mieluiten valitsen sellaisia jotka vaikuttavat profiilin perusteella tervejärkisiltä. 

Usein luullaan, että hyvännäköinen = pinnallinen, mutta näin ei aina ole. Pätee molempiin sukupuoliin. Omalla luokallani nämä hyvännäköisimmät yksilöt ovat niitä mukavimpia, huomioon ottavimpia ja kohteliaimpia kuin "tavikset". Alussa luulin heitä pinnallisiksi ääliöiksi, mutta he ovat kaikkea muuta kuin sitä. 

Vierailija
24/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi  koska en osaa kuvitella syytä miksi laittaisin mitään kuviani nettiin tai miksi lataisin jonkun deittisovelluksen. Helvetti jäätyy aiemmin kuin minä niin tekisin.

Vierailija
25/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ei tarvitse. Karsiintuupa heti kättelyssä tuollaiset idiootit ja tutustun sellaisiin ihmisiin jotka eivät laita minulle hintalappua vartalon perusteella. Huikean hyvästä kropastani pääsee sitten nauttimaan joku kiva mies joskus.

Vierailija
26/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan ihan riittävästi matcheja ja yhteydenottoja ilman kokovartalokuvaakin, niin miksi vaivautuisin??

Vierailija
27/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ongelmaa ei olekaan noilla naisilla vaan ongelma on vain sinulla? Eli he saavat ihan riittämiin oikealle klikkauksia ja yhteydenottoja ja treffikutsuja ihan ilman sinuakin? ;-)

Eiköhän se ole molempien ongelma ihan yhtälailla. Kyllä minäkin saan yhteydenottoja ja treffikutsuja ilman, että painan sydäntä näille naisille. Ikävää vain, että menee mahdollisesti nätti nainen ohi, kun ei viitsinyt laittaa kunnon kuvia itsestään. Tosin jos ei ymmärrä laittaa kroppakuvaa itsestään tuollaiseen seuranhakupalveluun, niin ei ehkä ole sellainen nainen muutenkaan, jollaista haen. 

Vierailija
28/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan ihan riittävästi matcheja ja yhteydenottoja ilman kokovartalokuvaakin, niin miksi vaivautuisin??

Koska sinulta menee parhaat miehet ohi. 

Vierailija
29/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siellä melkein 50% esitellään persettä trikoissa, stringeissä ja bikinistringeissä ni mitä hittoo sä selität?

Vierailija
30/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin Tinderissä, oli pakko ottaa kroppakuva lopulta pois. Sain ihan vääränlaisia yhteydenottoja ja seksistisiä kommentteja. Siitäkin huolimatta, että kroppakuva oli asiallinen. Miesseuraa löytyi ihan tarpeeksi ilman sitä kroppakuvaakin. Kyllä kasvoista ja yläkropasta näkee, onko ihminen lihava.

Mitä haittaa noista on? Sen kun poistat vain parin. 

Vierailija
31/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on iloinen ylläri sitten kun tavataan ja olenkin kaunis sekä hoikka!

Vierailija
32/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siellä melkein 50% esitellään persettä trikoissa, stringeissä ja bikinistringeissä ni mitä hittoo sä selität?

Ehkä niistä, jotka eivät näin tee? Toisekseen aika iso ero kroppansa esittelyllä ja tavallisella kokovartalokuvalla. Se voi olla vaikka toppavaatteet päällä lumihangessa, koska siitäkin näkee jo ihmisen olemusta, jota ei pelkistä kasvokuvista tai yläkroppakuvista näe. 

Vierailija
33/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja negatiivinen yllätys jos ei kroppa miellytä yhtään. 

Vierailija
34/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaisin? Sitä paitsi olen Tinderissä vain huvin vuoksi, en ikinä lähtisi treffeille kenenkään siellä tapaamani ihmisen kanssa.

Eli haet siellä vain huomiota, mutta sinulla ei ole riittävän hyvä kroppa, että saisit huomiota kroppakuvalla. 

Vierailija
35/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvokuva karsii ääliöt pois.

Tekeekö se ihmisestä ääliön, että kiihottuu tietynlaisesta naisvartalosta? Valtaosa etsii tuolta kuitenkin seksiä tai parisuhdetta, joten sillä on aika olennainen merkitys, että voi kiihottua toisesta. 

Vierailija
36/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja negatiivinen yllätys jos ei kroppa miellytä yhtään. 

Juu jos tykkää lihavista niin sitten minun vartaloni kyllä on pettymys :)

Vierailija
37/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran yhdeltä naiselta, että miksi hänellä on vain kasvokuva. Vastasi juurikin jotain, että karsii idiootit pois tms. Poistin matchin välittömästi, koska vaikutti hankalalta ihmiseltä.

Yhden kasvokuvan perusteella on aika hankala sanoa olisiko edes alustavaa kiinnostusta. En todellakaan jaksa lähteä täysin summassa treffeille. 

Vierailija
38/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tinderiä, mutta jos olisi ja laittaisin pelkän kasvokuvan, niin ainakin kaikki sekopäämiehet karsiutuisivat pois. Miesten suurin pelko nettitreffeillä on oikeasti se, että nainen on ylipainoinen. Ihan pimeetä. (Bmi:ni on 19.)

Vierailija
39/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kännykässä tai fbssä yhtään kokovartalokuvaa, jossa olisin yksin, enkä halua laittaa kuvaa, jossa on muitakin. En tiedä miten on vaikuttanut, mutta ainakin matcheja on löytynyt ihan kivasti. Mitat, kun niistä nyt kuitenkin olette kiinnostuneita, ovat 167/56.

Vierailija
40/202 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi karjamarkkinafiilis. Siksi en laita. Se että on jossain deittisovelluksessa ei tarkoita sitä että minun on annettava itsestäni kaikki se mahdollinen tieto mitä joku siellä sovelluksessa kaipaisi. En myöskään ole kiinnostunut miehistä, joille toisen perse tms ovat kaikki kaikessa, joten pääsen heistä näin eroon samalla iskulla. Miksei ap tyydy vain tykkäilemään itseään viehättävistä kokovartalokuvallisista naisista kun he kerran tarjoavat sitä mitä ap kaipaa?

N24/164/51