Kuka kustantaa morsiamen menot polttareissa?
Kommentit (26)
Olen suunnitellut 3 polttarit ja kaikki aika erilaiset.
Yhteen osallistujat olivat aika pienituloisia opiskelijoita suurinosa, joten keksittiin sitten vähän edullisempia ratkaisuja, mutta hauskaa oli.
Parit muut ovat olleet noin 40¿ per osallistuja ja siihen päälle omat juomiset ym.
50 euroa on jo kalliit, siitä yli menee järjettömäksi. Tietysti kaveripiirin yleinen varallisuus vaikuttaa. Meillä oli viime vuonna neljät läheisten ystävien ja sukulaisten häät, siitä voi itse kukin laskea saldon, kun häälahjat oli n. 30 euroa/häät (joillekin tuli vähän kalliimpi lahja) + juhlavaatteet + polttarit (miesten ja naisten). Ja me ollaan suht pienituloinen lapsiperhe. Yksiin polttareihin ei miehen kanssa voitu enää mennä, kun hintaa olisi tullut 80 euroa (miesten) + 40-50 euroa (naisten) + omat juomat x2!
jos on 12 niin 50¿ on tosi paljon, mut jos 4 niin paljon vähemmällä ei järjesty
Nelonen vielä mainitsee noista kustannuksista.. Eli meitä tosiaan on 13 henkeä, polttarit kestävät aamusta iltaan ja yöpyminen on varattu kaikille. Jokainen maksaa n. 40 e plus omat kustannukset, ja kaikkien mielestä tämä oli sopiva summa. Meillä on aika paljon ohjelmaa : )
ja koska kuluja on vaikea vielä kokonaan tietää kun ei oikein ole siitä hintasosta varma tai kuinka paljon morsian haluaa esim. juoda jokainen laittaa nyt ensin mun tilille rahat jolla maksetaan matkat ja morsiammen ruokailut ja sitten kyseisenä päivänä jos rahaa tarvitaan lisää minä maksan, säästän kuitit ja kerään sitten muulta porukalta myöhemmin omani pois.
t. se joka kirjoitti niistä hyvistä morsiamen ystävistä jotka joka tapauksessa maksoi...
(ja hekin maksoivat vain pienen osan, n.1/3 siitä mitä muut maksoi, ja ihan oli ok!!!!)