Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ymmärtää Anu Saagimin jutut huumoriksi?

Vierailija
23.02.2017 |

Minua alkaa aina itseäkin naurattaa kun kuulen Anun hauskankuuloisen naurun. Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä! Hän ei vaan pidä siitä että (suomalaiset) naiset ovat heikkoitsetuntoisia eivätkä osaa nauraa itselleen. Minä ymmärrän tuon hyvin, sama ärsyttää itseänikin.

Nyt te varmaan leimaatte minutkin ilkeäksi ihmiseksi, mutta sellainen en ole.

Ihmisillä on muutenkin liian suuria ennakkoluuloja etenkin julkkiksista, mutta ymmärtäähän sen, kun suurin osa meistä näkee vain sen julkisuuskuvan ja se voi etenkin Anu Saagimin kaltaisilla julkkiksilla olla lievästi sanoen yliammuttu. Mielestäni Anu Saagim on väärinymmärretty.

Ensimmäisen kerran kun Saagim testasi suomalaisten naisten itsetuntoa kärkevillä kommenteillaan hän huomasi, kuinka heikoissa kantimissa suomalaisten naisten itsetunto etenkin ulkonäköönsä liittyvissä asioissa on. Hän sörkki kepillä jäätä. Ja miksi hän teki niin? Siksi, että jäätä sörkitään, jotta huomataanko, kestääkö se. Saagim sörkki ja huomasi, ettei kestänyt.

Tämä ärsytti Saagimia. Hänhän on oikeastaan itse feministi - hänhän haluaisi, että naiset voisivat nauraa itselleen samalla tavalla kuin miehet tekevät.

Ei Saagim vaadi suominaisten tai muidenkaan naisten olevan upeita mallikaunottaria, vaan hän haluaisi, että me voisimme pitää itsestämme sellaisena kuin olemme ja NAURAA itsellemme.

Jos suomalaiset naiset pystyisivät tähän, se ei ärsyttäisi Saagimia ja hän lopettaisi solvaamisen. Hän solvaa, koska häntä ärsyttää. Saagim on paljon enemmän naisten puolella kuin Veitola, joka väittää olevansa feministi.

Jos olet eri mieltä laita kommenttia tulemaan, keskustelen mielelläni tästä aiheesta sillä haluaisin todella ihmisten ymmärtävän Saagimin pointin. Jostain syystä hän on mielestäni aivan mahtava persoona, mutta täysin väärinymmärretty.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista, epävarman ihmisen huumoria kyllä varmasti. Nauroin ääneen kun Saagim oli Iltapaskassa syyttämässä Veitolaa huonosta itsetunnosta. :D

Sellaista projektointia Anulta...

Vierailija
62/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja kaverinsako täällä moista törkymuijaa puolustaa? No, Anu kyllä on itse kävelevä vitsi. Elelee miesten siivellä, ei viitsi hoitaa lastaan, poseeraa nakuna roskalehdissä, puhuu mitä sylki suuhun tuo, haukkuu muita saadaakseen julkisuutta, leikkelee naamaansa ja tissejään...juu, ihan varmasti kaikki naiset on tuolle kateellisia ;DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan ihmisillä olevan käytöstapoja. Jos ei ole lakkaan kuuntelemasta ja leimaan puhujän ääliöksi. 

Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Vierailija
64/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Veitolan tapauksessa ymmärsin sen vastavittuiluksi, koska ohjelman tekijät olivat käsikirjoittaneet Anulle typerän roolin.

Mä en usko, että olivat mitään roolia käsikirjoittaneet. Vaan että ohjelmalla oli tuotantotiimin päättämä runko. Ja Anu oli vain tarpeeksi narsisti harmistuessaan siitä, ettei saanutkaan itse päättää 100% mitä tapahtuu. Hän ehkä ajatteli ohjelman olevan jonkinlainen Lars von Trier -tyylin taltiointi heidän jokapäiväisestä elämästä, jonka tähtönen hän saisi olla.

Kun se ei ollutkaan 100% koskematon taltiointi, vaan tuotantotiimilla oli ihan oikeitakin tv-tuotannollisia tarpeita mietittynä, Anu sai itkupotkuraivarit, ja alkoi käyttäytyä huonosti. Enää ihmettelen sitä, että se nainen kehtaa.

Vierailija
65/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on ruma. Hei, tämähän on huumoria.

Vierailija
66/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä!

Mulla taas on vahva tunne, että Anu on itse heikkoitsetuntoinen ja sen takia paha ja ilkeä. Joku sitä kaihertaa sisimmässään joka tekee siitä pahan ja ilkeän.

Kyllä kuka tahansa psykologi voi sanoa että juuri heikot tekevät itsestään suurimman numeron ja yrittävät päteä lyttäämällä muita. Ei Anulla ole elämässään muuta kuin ulkonäkönsä ja se on säälittävää.

Vierailija
67/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nauraa kun toisia ihmisiä pilkataan. Mean girls, ei ne tajuu.

Vierailija
68/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vaikuttaa rehelliseltä ihmiseltä. Hän todennäköisesti pitää Veitolaa jonkin verran rumana ulkonäöllisesti, ja kun Veitola kohteli häntä ikävästi omassa ohjelmassaan, Saagim puolustautuu osoittamalla Veitolan heikon kohdan. Ihan peruskuvio, tuttu jo peruskoulusta. Tuskinpa Saagim ketään satunnaista vastaantulijaa alkaisi nimen kanssa haukkua rumaksi. Ja onhan sekin totta, että suomalaiset naiset eivät pynttää yhtä paljon kuin virolaiset. Toisaalta virolaisetkin pynttäävät nykyään vähemmän kuin ennen.

Vierailija
69/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saagim on virolainen. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä.

Vierailija
70/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu vaikuttaa rehelliseltä ihmiseltä. Hän todennäköisesti pitää Veitolaa jonkin verran rumana ulkonäöllisesti, ja kun Veitola kohteli häntä ikävästi omassa ohjelmassaan, Saagim puolustautuu osoittamalla Veitolan heikon kohdan. Ihan peruskuvio, tuttu jo peruskoulusta. Tuskinpa Saagim ketään satunnaista vastaantulijaa alkaisi nimen kanssa haukkua rumaksi. Ja onhan sekin totta, että suomalaiset naiset eivät pynttää yhtä paljon kuin virolaiset. Toisaalta virolaisetkin pynttäävät nykyään vähemmän kuin ennen.

Veitola kohteli häntä ikävästi ohjelmassaan? Missä ohjelmassa?

Vääristelijä taas vauhdissa. Vääristelemällä oikeuttivat kiusaajat toimintansa jo peruskoulussa, sinä vain jatkat sitä vielä aikuisenakin. Etkö ole mitään oppinut tai missään kasvanut?

Vierailija
71/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan tähän sama, jota olen muuallekin laittanut:

Niinpä niin. Todetaan tässä taas tosiasiat. Anua on pidetty vuosikymmenet bimbona, tyhmänä yms.. Hän on aikoja sitten ymmärtänyt pelin hengen ja toimii sen mukaisesti. Te pellet saatte täytettä tyhjään elämäänne luullen Anun showta tosielämäksi ja kommentoimalla kuola valuen av:lla. Ja Anu nauraa koko matkan pankkiin.

Hyvä Anu!

Häntä on vuosikaudet pidetty bimbona... eikö silloin ole bimbo. Teeskentelijä ja valehtelija ainakin, jos mielipiteensä ei ole tosia. Rankkas esittää koko elämä läpi kuin näytelmä ja käteen jää vain rahaa, jota ei saa edes kuollessa mukaansa. Minä haluan elämän täynnä rakkautta, eikä teeskentelyä ja rahaa.

Vierailija
72/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaisten naisten elämäntehtävä on olla kiinni miehessä, joten ymmärrettävää että pynttäävät minkä ehtivät. Ja kyllä Saagim sanoisi vastaantulijallekin että on ruma, hänellä kun ei ole käytöstapoja.

Vierailija
73/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöpöpöö Ehkä Anulle oli kirjoitettu juurikin tälläinen käsikirjoitus Veitolan ohjelmaan, kun oli aiemmin joku tuulipukuhässäkkä suomalaisnaisista? Veitola antaa koko ajan itsestään uusia kuvia julkisuuteen, että arvostelua syntyis. Mediatemppu.

Virossa esim. Kukaan ei tietäis Veitolasta mitään ilman Anua. Myydäänkö ohjelmaa Viroon vai mitä?

Vierailija
74/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saagim on virolainen. Kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä.

Pysyisi Virossa sitten, eikä tulisi Suomeen sanomaan tyhmyyksiä suomalaisista. Täytyykö rakentaa muuri Suomen ja Viron välille? 😀

Vierailija
75/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöpöpöö Ehkä Anulle oli kirjoitettu juurikin tälläinen käsikirjoitus Veitolan ohjelmaan, kun oli aiemmin joku tuulipukuhässäkkä suomalaisnaisista? Veitola antaa koko ajan itsestään uusia kuvia julkisuuteen, että arvostelua syntyis. Mediatemppu.

Virossa esim. Kukaan ei tietäis Veitolasta mitään ilman Anua. Myydäänkö ohjelmaa Viroon vai mitä?

Se on kyllä niin päin että kukaan ei muistaisi Anun olemassaoloa jollei hän haukkuisi Veitolaa.

Vierailija
76/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä hauska tyyppi mitä moniin suomalaisiin tulee. En ole tätä siilipää toimittajaa koskaan missään telkkarissa tai muualla nähnyt. Kaikki tieto tästä minä minä toimittajasta on tältä palstalta.
Suomessa minä toimittajia on ollut edes menneestä Timo T Asta lähtien. Sarasvuo jalosti lajin huippuunsa.
Olen asunut Virossa tosiaan jo sen aikaa että tätä yökyläilijää en tunnista.
Täytyy kuitenkin sanoa, että Anu on televisiossa ihan joka viikko ja voi olla täysin erityyppisissä ohjelmissa ja hän on aina oma hauska itsensä eikä mikään uhriutuja.
Ei Anu joka välttämättä joka ohjelmassa esiinny, mutta jos ohjelmassa on yleisöä, niin Anu näkyy usein yleisön joukossa.

Mikä siilipäätoimittaja? Tiedätkö, mikä on siilipää?

Ja mitä Saagim sitten siellä televisiossa joka viikko tekee? Minulle hän ei ole tullut tutuksi muuten kuin erään julkkiksen vaimona ja naisten ulkonäön kommentoijana. Ikinä minulle ei ole oikein selvinnyt, mitä hän varsinaisesti tekee tai osaa.

Vierailija
77/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan vaan sitä mieltä että ei kenenkään tarvitse kuulla vittuilua omasta ulkonäöstään, varsinkaan julkisesti. Anu Saagimilla ei ihan varmasti oo näissä jutuissa jujuna se että hän vaan haluaa nostaa suomalaisten naisten itsetuntoa tai feministisen sankarillisesti saada naiset hyväksymään sen että heitä haukutaan. :D

Inhoan niin paljon ihmisiä jotka pilkkaa kaikkea ja kaikkia ja sitten kun joku ei naura tai saattaa jopa sanoa jotain vastaan niin puolustaudutaan sillä että hei se oli vaan läppää miks oot noin tiukkis. No sori kun en näe huumoria siinä että mua haukutaan rumaksi, vaikka monissa tilanteissa itselleni naurankin.

Totta. Käytöstapojen puutetta ei oikein korvata kuittailulla "vitsi, vitsi". Eron huumorin ja puhtaan ilkeilyn välillä kyllä huomaa, niin, jos sitä älyä on suotu.

Olisihan tässä ollut aikaa profiloitua jonain muunakin kuin maksettuna naisena. Ilman Ratiaa ei mölyäisi julkisuudessa. Fakta.

Vierailija
78/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä niin päin että kukaan ei muistaisi Anun olemassaoloa jollei hän haukkuisi Veitolaa.

Puhuin Virosta. Anu on siellä julkkis, jolla ohjelma,jossa piikitellään toisia. Tai jotain

On kertonut Veitolasta virolaismediaan.

Vierailija
79/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hahaha! Sä olet ruma ku petolinnun perse! Haetko vaatteesi kirkon keräyspisteestä, karseeta! Yöh noi sun hiukset on niin rekkalesbomaiset!"

"Miksi loukkaat minua, olen onnellinen juuri näin?"

"No hei, tsoukki tsoukki tää on vaan tämmöstä läppää."

"Ok, sä näytät ihan venäläiseltä huoralta, eikä kukaan edes tietäis sun olevan suomalaisen muotoilijan vaimo, ellet kaakattaisi noita hauskoja vitsejäs joka paikassa. Muovinukkeki näyttää luonnonkauniilta sun rinnalta."

"Nyyh! Suomalaiset on ilkeitä, en uskalla enää tulla suomeen, byhyy!"

"No etsä nyt vitsiä kestä?"

Vierailija
80/100 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin Virosta. Anu on siellä julkkis, jolla ohjelma,jossa piikitellään toisia. Tai jotain

On kertonut Veitolasta virolaismediaan.

Miten tavalliset virolaiset ottavat Anun, miten esim. naiset siellä suhtautuvat häneen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän