Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ymmärtää Anu Saagimin jutut huumoriksi?

Vierailija
23.02.2017 |

Minua alkaa aina itseäkin naurattaa kun kuulen Anun hauskankuuloisen naurun. Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä! Hän ei vaan pidä siitä että (suomalaiset) naiset ovat heikkoitsetuntoisia eivätkä osaa nauraa itselleen. Minä ymmärrän tuon hyvin, sama ärsyttää itseänikin.

Nyt te varmaan leimaatte minutkin ilkeäksi ihmiseksi, mutta sellainen en ole.

Ihmisillä on muutenkin liian suuria ennakkoluuloja etenkin julkkiksista, mutta ymmärtäähän sen, kun suurin osa meistä näkee vain sen julkisuuskuvan ja se voi etenkin Anu Saagimin kaltaisilla julkkiksilla olla lievästi sanoen yliammuttu. Mielestäni Anu Saagim on väärinymmärretty.

Ensimmäisen kerran kun Saagim testasi suomalaisten naisten itsetuntoa kärkevillä kommenteillaan hän huomasi, kuinka heikoissa kantimissa suomalaisten naisten itsetunto etenkin ulkonäköönsä liittyvissä asioissa on. Hän sörkki kepillä jäätä. Ja miksi hän teki niin? Siksi, että jäätä sörkitään, jotta huomataanko, kestääkö se. Saagim sörkki ja huomasi, ettei kestänyt.

Tämä ärsytti Saagimia. Hänhän on oikeastaan itse feministi - hänhän haluaisi, että naiset voisivat nauraa itselleen samalla tavalla kuin miehet tekevät.

Ei Saagim vaadi suominaisten tai muidenkaan naisten olevan upeita mallikaunottaria, vaan hän haluaisi, että me voisimme pitää itsestämme sellaisena kuin olemme ja NAURAA itsellemme.

Jos suomalaiset naiset pystyisivät tähän, se ei ärsyttäisi Saagimia ja hän lopettaisi solvaamisen. Hän solvaa, koska häntä ärsyttää. Saagim on paljon enemmän naisten puolella kuin Veitola, joka väittää olevansa feministi.

Jos olet eri mieltä laita kommenttia tulemaan, keskustelen mielelläni tästä aiheesta sillä haluaisin todella ihmisten ymmärtävän Saagimin pointin. Jostain syystä hän on mielestäni aivan mahtava persoona, mutta täysin väärinymmärretty.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä!

Mulla taas on vahva tunne, että Anu on itse heikkoitsetuntoinen ja sen takia paha ja ilkeä. Joku sitä kaihertaa sisimmässään joka tekee siitä pahan ja ilkeän.

Vierailija
2/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan tähän sama, jota olen muuallekin laittanut:

Niinpä niin. Todetaan tässä taas tosiasiat. Anua on pidetty vuosikymmenet bimbona, tyhmänä yms.. Hän on aikoja sitten ymmärtänyt pelin hengen ja toimii sen mukaisesti. Te pellet saatte täytettä tyhjään elämäänne luullen Anun showta tosielämäksi ja kommentoimalla kuola valuen av:lla. Ja Anu nauraa koko matkan pankkiin.

Hyvä Anu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan vaan sitä mieltä että ei kenenkään tarvitse kuulla vittuilua omasta ulkonäöstään, varsinkaan julkisesti. Anu Saagimilla ei ihan varmasti oo näissä jutuissa jujuna se että hän vaan haluaa nostaa suomalaisten naisten itsetuntoa tai feministisen sankarillisesti saada naiset hyväksymään sen että heitä haukutaan. :D

Inhoan niin paljon ihmisiä jotka pilkkaa kaikkea ja kaikkia ja sitten kun joku ei naura tai saattaa jopa sanoa jotain vastaan niin puolustaudutaan sillä että hei se oli vaan läppää miks oot noin tiukkis. No sori kun en näe huumoria siinä että mua haukutaan rumaksi, vaikka monissa tilanteissa itselleni naurankin.

Vierailija
4/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Saagim on humoristi.

Vierailija
5/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Anu nauraa omalle kommentilleen paskaisesti perään, tajuan, että se oli taas se Anun huumoripläjäys.

Vierailija
6/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan vaan sitä mieltä että ei kenenkään tarvitse kuulla vittuilua omasta ulkonäöstään, varsinkaan julkisesti. Anu Saagimilla ei ihan varmasti oo näissä jutuissa jujuna se että hän vaan haluaa nostaa suomalaisten naisten itsetuntoa tai feministisen sankarillisesti saada naiset hyväksymään sen että heitä haukutaan. :D

Inhoan niin paljon ihmisiä jotka pilkkaa kaikkea ja kaikkia ja sitten kun joku ei naura tai saattaa jopa sanoa jotain vastaan niin puolustaudutaan sillä että hei se oli vaan läppää miks oot noin tiukkis. No sori kun en näe huumoria siinä että mua haukutaan rumaksi, vaikka monissa tilanteissa itselleni naurankin.

Ehkä muuttaisit mielesi, jos sinulle ei muuta julkisuuskuvaa sallita, vaikka miten käyttäytyisit.

Vierailija
7/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen kiusaajien mantra, sehän oli vitsi ja läppä, eikö sillä ole huumorintajua. Aloittaja on ruma ja tyhmä, heh olipa hauskaa. Vähän saa kouria ohikulkiessa, naisilla ei ole huumorintajua...

Itselleen nauraminen on TÄYSIN eri asia, kuin toisten haukkuminen. En ole havainnut Saagimin itselleen nauravan.

Vierailija
8/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no minäpä sitten käsken mun tytärtäkin haukkumaan luokkakaveria rumaksi.. jos vielä saisi kaveriporukan siihen taustalle nauramaan ja taputtamaan niin aina paranee.

Jos opettaja ottaa yhteyttä ja puhuu jostain "kiusaamisesta" niin sittenhän voin vaan lainata Anua ja sanoa että tavoitteena on nostaa kyseisen tytön itsetuntoa, raukka kun ei osaa edes itselleen nauraa :)

Vierailija
9/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on hyvä tyyppi -pakotus, liekö nouseva trendi? Vain kuollut kala ui vastavirtaan!

Vierailija
10/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän surkea huumorintaju tietenkään mikään rikosasia ole, mutta se vielä kaiken muun päälle piirtää melko epämiellyttävän kuvan Anusta

Vierailija
11/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sen Veitola-ohjelman perusteella vaikutti olevan pinnallinen, alkoholisoituva ja vanheneva, älynlahjoiltaan keskinkertainen, ulkonäköönsä itsetuntonsa perustava keski-ikäinen nainen.

Vierailija
12/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu vaan trollaa minkä kerkeää ja nauttii siitä. Hän vie suomalaisia kuin pässiä narussa.

13/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään Anu-fani, mutta ymmärrän kyllä että hän on selvästi älykkäämpi kuin mitä esittää. Hän osaa pelata julkisuudella ja käyttää sitä hyväkseen. 

Siinä viime viikonlopun Ylen ohjelmassa jonka aiheena oli julkisuus (jonka nimeä en nyt muista) Anu oli ainoa järjissään oleva vieras. Ne muut tapaukset oli Risumies, Tukiainen ja kuka vielä, en nyt muista, mutta siis sairaita ihmisiä joita media on vain käyttänyt hyväkseen. Anu on ainoa, joka osaa kääntää asetelmat toisin päin, ja käyttää mediaa. Häntä ei käytetä hyväksi, siihen hän on liian fiksu. 

Siinä mielessä annan pointsit Anulle. Muuten en pidä häntä mitenkään erityisen kiinnostavana ihmisenä.

Edittiä: se toinen vieras oli Jussi Parviainen, joka oli edelleen ihan sekaisin ja maaninen, puhua papatti ihan vaan kaikkea mitä mieleen tulee eikä pysynyt aiheessa yhtään. Eli sairas ihminen hänkin. Ei sentään sairaalahoidossa kai enää, ulkoinen olemuskin oli siistiytynyt siitä pahimmasta psykoosivaiheesta, mutta terveen kirjoissa ei ole edelleenkään missään tapauksessa. Onkohan sairaseläkkeellä nykyään?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellainen Aunus on ?

Joku vanha Virolaenen mummo , joka kehuu suomalaisia ? 😀

Vierailija
15/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim ei ole mikään humoristi, vaan pikkumainen turhamainen hirviö.

Vierailija
16/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itse en ole mikään Anu-fani, mutta ymmärrän kyllä että hän on selvästi älykkäämpi kuin mitä esittää. Hän osaa pelata julkisuudella ja käyttää sitä hyväkseen. 

Siinä viime viikonlopun Ylen ohjelmassa jonka aiheena oli julkisuus (jonka nimeä en nyt muista) Anu oli ainoa järjissään oleva vieras. Ne muut tapaukset oli Risumies, Tukiainen ja kuka vielä, en nyt muista, mutta siis sairaita ihmisiä joita media on vain käyttänyt hyväkseen. Anu on ainoa, joka osaa kääntää asetelmat toisin päin, ja käyttää mediaa. Häntä ei käytetä hyväksi, siihen hän on liian fiksu. 

Siinä mielessä annan pointsit Anulle. Muuten en pidä häntä mitenkään erityisen kiinnostavana ihmisenä.

Kiinnostava tai ei, mutta hyvä analyysi. Funtsatkaa nyt itse, että miten pysyy vuosikymmenestä toiseen median huomiossa.

Vierailija
17/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin koko lapsuuteni "oot ällöttävä" "vit tu et oot ruma" jne. kommentteja ja "se oli läppä hei" ja naurua päälle. Jostain ihmeen syystä ei tuntunut huumorilta? Juu, kyllä, itsetunto OLI huono tuossa iässä kun sitä sai kuulla. Nykyään osaan servata tälläisen, yleensä toimii kun katson humoristia silmiin halveksuvalla katseella enkä sano mitään. Sanat ei enää satuta, mutta en mä edelleenkään niitä huumorina osaa pitää.

Vierailija
18/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu sanoo jotakuta rumaksi - hän on ilkeä kusipää!

AV palstalainen sanoo useita ihmisiä rumaksi - ihan ok toimintaa koska MAKUJA ON MONIA!

Vierailija
19/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä!

Mulla taas on vahva tunne, että Anu on itse heikkoitsetuntoinen ja sen takia paha ja ilkeä. Joku sitä kaihertaa sisimmässään joka tekee siitä pahan ja ilkeän.

No tämä selittäisi ainakin rouvan lukuisat kauneusleikkaukset ja halun vilautella silkkareitaan vielä vanhoilla päivilläänkin (omassa) lehdessä. Fakta on, että Anu on vanha täti, jota kauhistuttaa ajatus siitä, että nuoremmat ja nätimmät naiset nyt vaan kiinnostavat enemmän kuin hän.

Vierailija
20/100 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit ja alapeukut todistavat sen miksi Anu edelleen on julkisuudessa ja saa naisten vihat niskaan. Jos Anu olisi siilitukkainen perusfemakon näköinen saisiko hän yhtä paljon vihaa osakseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan