Onko täällä muita jotka ymmärtää Anu Saagimin jutut huumoriksi?
Minua alkaa aina itseäkin naurattaa kun kuulen Anun hauskankuuloisen naurun. Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä! Hän ei vaan pidä siitä että (suomalaiset) naiset ovat heikkoitsetuntoisia eivätkä osaa nauraa itselleen. Minä ymmärrän tuon hyvin, sama ärsyttää itseänikin.
Nyt te varmaan leimaatte minutkin ilkeäksi ihmiseksi, mutta sellainen en ole.
Ihmisillä on muutenkin liian suuria ennakkoluuloja etenkin julkkiksista, mutta ymmärtäähän sen, kun suurin osa meistä näkee vain sen julkisuuskuvan ja se voi etenkin Anu Saagimin kaltaisilla julkkiksilla olla lievästi sanoen yliammuttu. Mielestäni Anu Saagim on väärinymmärretty.
Ensimmäisen kerran kun Saagim testasi suomalaisten naisten itsetuntoa kärkevillä kommenteillaan hän huomasi, kuinka heikoissa kantimissa suomalaisten naisten itsetunto etenkin ulkonäköönsä liittyvissä asioissa on. Hän sörkki kepillä jäätä. Ja miksi hän teki niin? Siksi, että jäätä sörkitään, jotta huomataanko, kestääkö se. Saagim sörkki ja huomasi, ettei kestänyt.
Tämä ärsytti Saagimia. Hänhän on oikeastaan itse feministi - hänhän haluaisi, että naiset voisivat nauraa itselleen samalla tavalla kuin miehet tekevät.
Ei Saagim vaadi suominaisten tai muidenkaan naisten olevan upeita mallikaunottaria, vaan hän haluaisi, että me voisimme pitää itsestämme sellaisena kuin olemme ja NAURAA itsellemme.
Jos suomalaiset naiset pystyisivät tähän, se ei ärsyttäisi Saagimia ja hän lopettaisi solvaamisen. Hän solvaa, koska häntä ärsyttää. Saagim on paljon enemmän naisten puolella kuin Veitola, joka väittää olevansa feministi.
Jos olet eri mieltä laita kommenttia tulemaan, keskustelen mielelläni tästä aiheesta sillä haluaisin todella ihmisten ymmärtävän Saagimin pointin. Jostain syystä hän on mielestäni aivan mahtava persoona, mutta täysin väärinymmärretty.
Kommentit (100)
Ai kenenkään ei pitäisi joutua kuulemaan vittuilua ulkonäöstään? Mites se Maria Veitolan talk show jossa Maria otti helppoja pilkankohteita vieraaakseen ja naureskeli yleisön kansssa heidän kustannuksellaan? Nyt tämä pyhimya joutui itse pilkan kohteeksi ja esittää viatonta uhria. Paha sai palkkansa.
Anu on kaunis nainen joka meni naimisiin lyhyen ruman miljonäärin kanssa rahan takia. Mitään muuta hän ei ole.
Suomalaisia ovat järkyttäviä tosikkoja, niin miehet kuin naiset. Tosikkoa on lapsellisen helppo järkyttää ja loukata, eli siinä mielessä en erityisesti Anua kunnioita. Toisaalta arvostan sitä, että hän on vähän kuin Donald Trump: hänen juttunsa eivät aina kuulosta faktuaalisesti oikeilta, mutta tunteisiin ne osuvat aina.
Mulle ainakin on ihan sama, mitä Saagim mölisee suomalaisista naisista yleensä.
Vaan ketään ei nimeltä loukata muka huumorin varjolla. Voinhan minäkin sulle heittää kaupassa ihan huumorilla, että mitä läskiperseelle kuuluu ja nauraa iloisesti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkaa aina itseäkin naurattaa kun kuulen Anun hauskankuuloisen naurun. Mulla on tosi vahva tunne siitä millainen Anu on sisimmässään - hän ei ole paha eikä suinkaan tyhmä! Hän ei vaan pidä siitä että (suomalaiset) naiset ovat heikkoitsetuntoisia eivätkä osaa nauraa itselleen. Minä ymmärrän tuon hyvin, sama ärsyttää itseänikin.
Ihmisillä on muutenkin liian suuria ennakkoluuloja etenkin julkkiksista, mutta ymmärtäähän sen, kun suurin osa meistä näkee vain sen julkisuuskuvan ja se voi etenkin Anu Saagimin kaltaisilla julkkiksilla olla lievästi sanoen yliammuttu. Mielestäni Anu Saagim on väärinymmärretty.
Ensimmäisen kerran kun Saagim testasi suomalaisten naisten itsetuntoa kärkevillä kommenteillaan hän huomasi, kuinka heikoissa kantimissa suomalaisten naisten itsetunto etenkin ulkonäköönsä liittyvissä asioissa on. Hän sörkki kepillä jäätä. Ja miksi hän teki niin? Siksi, että jäätä sörkitään, jotta huomataanko, kestääkö se. Saagim sörkki ja huomasi, ettei kestänyt.
Tämä ärsytti Saagimia. Hänhän on oikeastaan itse feministi - hänhän haluaisi, että naiset voisivat nauraa itselleen samalla tavalla kuin miehet tekevät.
Ei Saagim vaadi suominaisten tai muidenkaan naisten olevan upeita mallikaunottaria, vaan hän haluaisi, että me voisimme pitää itsestämme sellaisena kuin olemme ja NAURAA itsellemme.
Jos suomalaiset naiset pystyisivät tähän, se ei ärsyttäisi Saagimia ja hän lopettaisi solvaamisen. Hän solvaa, koska häntä ärsyttää. Saagim on paljon enemmän naisten puolella kuin Veitola, joka väittää olevansa feministi.
Jos olet eri mieltä laita kommenttia tulemaan, keskustelen mielelläni tästä aiheesta sillä haluaisin todella ihmisten ymmärtävän Saagimin pointin. Jostain syystä hän on mielestäni aivan mahtava persoona, mutta täysin väärinymmärretty.
Saagim on mitä on, ja tuollaisia tyyppejä löytyy aina. Enemmän mua inhottaa se koulukiusaajayleisö, jonka mielestä on ok nauraa sille, että jotain ihmistä haukutaan tv:ssä rumaksi. Sekin vituttaa, että naisista puhuttaessa ulkonäkö nousee aina syystä tai toisesta esille. Ihan kuin Veitolan ulkonäkö olisi hänen suurin saavutuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Anu vaan trollaa minkä kerkeää ja nauttii siitä. Hän vie suomalaisia kuin pässiä narussa.
Anu on haastatteluissa pikku paniikissa ja muuntelee totuutta läpinäkyvällä tavalla. Kehuu itseään fiksuksi pelaajaksi. Oikea pelaaja ei sano noin. Yrittää estää muita tajuamasta että on aika tyhmä, hyökkää herkästi eli on aina puolustuskannalla, mahtaa olla stressaavaa. Siitäkö kumpuaa aggressiiviset möläytykset, niillä saa myös huomion pois omista vioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saagim on mitä on, ja tuollaisia tyyppejä löytyy aina. Enemmän mua inhottaa se koulukiusaajayleisö, jonka mielestä on ok nauraa sille, että jotain ihmistä haukutaan tv:ssä rumaksi. Sekin vituttaa, että naisista puhuttaessa ulkonäkö nousee aina syystä tai toisesta esille. Ihan kuin Veitolan ulkonäkö olisi hänen suurin saavutuksensa.
Ja miksi meidän pitäisi nauraa ulkonäöllemme? Miksi sen pitäisi olle elämämme keskipiste? Ehkä se Saagimille on ja olkoon, mutta en mä ainakaan jaksa jauhaa ulkoisista seikoista päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan vaan sitä mieltä että ei kenenkään tarvitse kuulla vittuilua omasta ulkonäöstään, varsinkaan julkisesti. Anu Saagimilla ei ihan varmasti oo näissä jutuissa jujuna se että hän vaan haluaa nostaa suomalaisten naisten itsetuntoa tai feministisen sankarillisesti saada naiset hyväksymään sen että heitä haukutaan. :D
Inhoan niin paljon ihmisiä jotka pilkkaa kaikkea ja kaikkia ja sitten kun joku ei naura tai saattaa jopa sanoa jotain vastaan niin puolustaudutaan sillä että hei se oli vaan läppää miks oot noin tiukkis. No sori kun en näe huumoria siinä että mua haukutaan rumaksi, vaikka monissa tilanteissa itselleni naurankin.
Ehkä muuttaisit mielesi, jos sinulle ei muuta julkisuuskuvaa sallita, vaikka miten käyttäytyisit.
Jos ainut avusi päästä julkisuuteen on toisten haukkuminen ja ilkeily, niin kannattaisko vaikka pysyä poissa julkisuudesta? Eikö tässä maassa nyt ole ihan tarpeeksi näitä turhia julkimoita joilla ei ole mitään todellista annettavaa.
Aikanaan jo julkkis bb.ssä näki miten ilkeä ihminen Anu on. Haukkui Suomi naista koko ajan niin ulkonäköä kuin luonnetta, ylisti tietenkin Eestinaista. Ilkeyden huippu oli Andyn hyväntekeväisyyteen maalaaman taulun sotkeminen ja paskainen nauru päälle.
Ei mikään mukava ihminen!
Joo, en ymmärrä, mitä humoristista tai ainakaan älykkyyttä on siinä, että toistuvasti haukkuu toisia rumiksi. Pikemminkin yksinkertaisen ihmisen huumoria. Enkä ymmärrä sitäkään, että haukkumista puolustellaan haukuttavien huonolla itsetunnolla. Ei kai se oikeuta haukkumaan ketään.
Jos sinulle toistuvasti sanotaan, että älä tee noin, se on huonoa käytöstä, niin miten yksinkertainen pitää ihmisen olla, jos ei tajua, että se tosiaankaan ole hyvää käytöstä. Sama koskee näitä fanittajia. Se, että toistat käytöstäsi useaan kertaan, ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää tai fiksumpaa. Jos minä menen lyömään naapuria turpaan ja nauran päälle ja teen sen toistuvasti milloin kenellekin, niin onko se huumoria, kun te vain ette tajua, miten hauskaa se on?
Vierailija kirjoitti:
Vaan ketään ei nimeltä loukata muka huumorin varjolla. Voinhan minäkin sulle heittää kaupassa ihan huumorilla, että mitä läskiperseelle kuuluu ja nauraa iloisesti päälle.
Ei Saagim hauku randomeita ihmisiä kadulla. Hän haukkuu Veitolaa koska on huomannut Veitolan olevan tyypillinen suomal. heikkoitsetuntoinen femakko. Maria ei mikään pyhimys itsekään ole. Ehkä Anu on senkin hänessä huomannut. Maria show todisti Marian vittumaisyuuden. Miksi Marian muihin kohdistamasta pilkasta ei noussut haloota? Johtuuko se siitä että epäviehättävä ei kaunis nainen saa olla ilkeä olematta kusipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Saagim hauku randomeita ihmisiä kadulla. Hän haukkuu Veitolaa koska on huomannut Veitolan olevan tyypillinen suomal. heikkoitsetuntoinen femakko. Maria ei mikään pyhimys itsekään ole. Ehkä Anu on senkin hänessä huomannut. Maria show todisti Marian vittumaisyuuden. Miksi Marian muihin kohdistamasta pilkasta ei noussut haloota? Johtuuko se siitä että epäviehättävä ei kaunis nainen saa olla ilkeä olematta kusipää?
Ai ei noussut haloota? Olen vähän toista mieltä. En minäkään ole tykännyt Veitolasta ohjelmassaan enkä Tähdet tähdet -ohjelmassa. En minä silti voi sen perusteella sanoa, että on vain oikein, kun häntä haukutaan. Rumaksi haukkuminen on äärettömän törkeää käytöstä, oli kohteena kuka tahansa.
Miksi on ok haukkua tyypillistä heikkoitsetuntoista suomalaista femakkoa? Voisiko joku selittää?
Mua ainakin nauratti uutinen: Anu Saagim virolaislehdessä. Pelkään, että minut tapetaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin nauratti uutinen: Anu Saagim virolaislehdessä. Pelkään, että minut tapetaan Suomessa.
Uskalsi moittia Veitolaa.
Siis Anu on törkeä ollut aina.
Mutta mutta... mitä tekee Veitola itse? Lähes jokapäivä on artikkeleita kuka on katkera tai hörhö ym... siis tehköön ohjelmiaan mutta mikä oikeus hänellä on luokitella ihmiset milloin miksikin. Jättäköön katsojille vapauden muodostaa itse mielipiteensä ohjelmiensa henkilöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tyypilliset suomalaiset heikkoitsetuntoiset femakot sitten ole juuri niitä randomeita? Jos se on syy haukkua Veitolaa, eikö hän hauku samalla ne tyypilliset suomalaisetkin? Äläkä nyt oikeasti väitä, ettei Saagim ole koskaan haukkunut randomeita suomalaisia.
Kyllä mä tajuan ihan täydellisesti mistä ne sen naisen kommentit kumpuaa, enkä jaksa tajuta, että kuinka suomalaiset jaksaa:
a) kuunnella niitä juttuja
b) ottaa ne itteensä
taas meuhkattu päiväkaupalla....