Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Niin söpöjä!!! Voisin adoptoida kaikki.
Missä niiden hiekkalaatikko on?
Vooi yksi tunki ittensä just tohon ammeeseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vooi yksi tunki ittensä just tohon ammeeseen :D
Just kans meinasin laittaa että voi jestas miten söpö tuo näky on. :D
Toi musta kissa on kaikista hurjin ja aina rääppimässä pienempiään :( Hirveetä tommoset puremiset, eilen se piti jo pelkällä massallaan aloillaan kaikista hennointa pentua ja oikeen jäyti sitä polosta pitkän aikaa. Olisin tahtonu jo mennä väliin! Voiskohan soittaa 112 et tehkää jotain? :) Mut vakavasti ottaen, eikö toi musta olis jo tarpeeks itsenäinen omaan kotiin? Toivottavasti löytyy rakastava uusi koti PIAN :)
Onko tuo Ronja, joka on ammeessa nyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdellä on töpöhäntä?
Kun pennut löydettiin, sen häntä oli niin pahasti tulehtunut, että eläinlääkäri joutui leikkaamaan hännän.
Toimiiko muilla normaalisti tuo kamerakuva, jossa näkyy vihreä kokolattiamatto? Mulla se vaan lataa, lataa, lataa...
Vessa on varmaan etualalla kuva-alan ulkopuolella.
Ronja on nyt oikealla alakerrassa vihreällä "pihalla".
Siis Ronja on tuo, jolla on valkeita raitoja selkäpuolella
Joku vähemmän kissojen ystävä käy järjestäin alapeukuttamassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla normaalisti tuo kamerakuva, jossa näkyy vihreä kokolattiamatto? Mulla se vaan lataa, lataa, lataa...
toimii. Siellä työnnetään pallotuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toimii. Siellä työnnetään pallotuolia.
Nurmikkokamera ei taida olla ihan ajassa, koska nyt yläkerrassa on neljä kissaa ja nurmikolla kaksi....
Kyllä se oma häntä on jännittävä...☺️ Mä haluun adoptoida Ronjan. Haluun! 😍
Taas päikkäriaika. Ronja ja Briet nujuavat yläpetillä. Kaksi muuta nukahtanut lattialle.
Yks nukkuu sängyn ja seinän välissä, just sopiva kolo!
Kukas on tipahtanut sinisen sängyn ja seinän väliin..? No sinne ei ehkä ekana tule kaveri nujuamaan -fiksu pentu.
Vierailija kirjoitti:
Kukas on tipahtanut sinisen sängyn ja seinän väliin..? No sinne ei ehkä ekana tule kaveri nujuamaan -fiksu pentu.
Se on se töpöhäntä
Miksi yhdellä on töpöhäntä?