Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Miukut tykkäävät korkeista paikoista. Meillä miukut kiipeävät korkeat portaat vintin oven eteen. Mukava nukkua pehmeällä matolla ja samalla hyvä kyyläyspaikka. :)
Juuri mitä tarvitsin. Kiitos, ap!
Vierailija kirjoitti:
Miukut tykkäävät korkeista paikoista. Meillä miukut kiipeävät korkeat portaat vintin oven eteen. Mukava nukkua pehmeällä matolla ja samalla hyvä kyyläyspaikka. :)
Meillä kissa kiipeää mielellään kaappien päälle tähystelemään :)
Hetken jo vaikutti siltä, että sinisessä sängyssä aletaan hereillä, mutta ei. Pentu vaan nousi, muksaisi kaveriaan, vaihtoi paikkaa ja jatkoi uniaan. Voi mitä pöwwöjä!
Ei tämä vielä mitään, Norppalive jatkuu toukokuussa.
Tästä sivusta tuli heittämällä ihan lemppari stressinpoistomenetelmä. <3
Katselin tänään aiemmin tuota, kun ne kiipeilivät tuossa pinkissä kerrossängyssä ja yrittivät mahtua sinne yläpedille kaikki neljä kerrallaan. Niin söpöjä!!
Vierailija kirjoitti:
Katselin tänään aiemmin tuota, kun ne kiipeilivät tuossa pinkissä kerrossängyssä ja yrittivät mahtua sinne yläpedille kaikki neljä kerrallaan. Niin söpöjä!!
Eikä, tuon olisin kyllä halunnut nähdä :D
Ovatkohan samanlaisia kuin mun kisut eli elämä alkaa klo 21:15 kun mä lähden nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa kiipeää mielellään kaappien päälle tähystelemään :)
Sitten vintiltä tullaan aamulla ja illalla tiettyyn kellon aikaan juomaan vastalypsettyä maitulia. Yksi kissa haluaa asua vanhassa navetassa patterin vieressä ja tulee uuteen navettaan vain maituliaikaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan samanlaisia kuin mun kisut eli elämä alkaa klo 21:15 kun mä lähden nukkumaan.
Eihän siinä ole mitään ideaa että joku näkee aiotut kolttoset ennen kuin ne on tehty...
Vierailija kirjoitti:
Ihanat noi kerrossängyt:)
Ei tuo kissanpennun kokoinen kylpyammekaan pöhkömpi ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kamerat jotka kuvaa myös pimeässä, ei pääse pentujen metkut menemään ohi!
Mutta kenen sedän kuva on kissatalon taulussa???
Projektin taustaa:
Yhdeksän viikkoa vanhat kissanpennut ovat Islannin tuoreimmat suosikkijulkkikset. Ronja, Stubbur, Briet ja Guðni ovat päässeet islantilaisen uutissivuston, Nutiminnin suoran nettilähetyksen(siirryt toiseen palveluun) tähdiksi.
Kissanpennut asustavat suuressa nukkekodissa, ja pentujen elämää voi seurata vuorokauden ympäri. Ohjelman nimi on Keeping up with the Kattarshians – mukaelma mediapersooniksi nousseiden Kardashianin klaanin jäsenten omasta tosi-tv-ohjelmasta Keeping up with the Kardashians.
Karvapallerot emoineen löydettiin reykjavikilaiselta parkkipaikalta. Yksi kissanpennuista on sivuston mukaan jo adoptoitu, ja loppujenkin odotetaan päätyvän hyviin koteihin. Kissanpentujen suositeltu luovutusikä on 12 viikkoa.
http://yle.fi/uutiset/3-9467180