Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3

Vierailija
22.02.2017 |

Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3

http://nutiminn.is/kattarshians/

Kommentit (1316)

Vierailija
81/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähetys alhaalla vai miksi minulla pyörii vain mainokset? Vai eikö muka toimi padilla?

Vierailija
82/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenellä raitakisuista menee selän poikki valkoinen alue?

Minusta Ronjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa tylsää katella nukkuvia kissoja jotka välillä nuolevat paskasta turkkiaan. Eikö noille vois laittaa sinappia persereikään niin tulis vauhtia tähänki touhuun?

Kissoilla on silloin vauhtia, kun ne itse sitä haluavat ja tarvitsevat. Nuo ovat tasapainoisen oloisia kissoja, nukkuvat suurimman oan ajasta, niin kuin kissat yleensäkin, ja sitten syövät, leikkivät leluhiirten kanssa ja pesevät itseään ja toisiaan.

Et vaikuta ihmiseltä, jota kannattaa päästää kissojen lähelle, joten tuskin tiedät, että kissojen turkki ei todellakaan ole paskainen.

Vierailija
84/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähetys alhaalla vai miksi minulla pyörii vain mainokset? Vai eikö muka toimi padilla?

Toisissa kameroissa on nyt täysi vilske päällä.

Eikös ne laita mainokset päälle huoltokatkojen aikana, silloin kun kissoja ruokitaan tms.

Vierailija
85/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kerrankin kun mulla olis aikaa katsoa, niin mainokset vaan pyörii.

Vierailija
86/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kunnon actionia.

Vierailija
87/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siellä joku sellainen tauko, että kissat käyvät seurustelemassa ihmisten kanssa? Jotta saadaan kelpo kotikissoja niin pitää totuttaa ihmisten käsiteltävänä olemiseen pentuna. Ei ole laitteestasi kiinni, itse seuraan läppärillä ja lähetys meni äsken tauolle täälläkin.

Vierailija
88/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdessä kamerassa on mainoksia, muissa näkyy vilkast livekuvaa.

Vierailija
89/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein katsotte, läppärillä, kun on kaikki kolme näkymää päällä, on ainoastaan yläkamerassa mainoksia, muissa kisut leikkivät livenä vilkkaasti

Vierailija
90/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovat painimatsit.

Vierailija
91/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbur ja Briet nujuavat keskenään, Gudni ja Ronja relaavat välillä

Vierailija
92/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudni syö evästä, Ronja ja Briet painivat pihalla

Vierailija
93/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein katsotte, läppärillä, kun on kaikki kolme näkymää päällä, on ainoastaan yläkamerassa mainoksia, muissa kisut leikkivät livenä vilkkaasti

Parikymmentä minuuttia sitten ei ollut tuo tilanne. Nyt näkyy kahdesta kamerasta tosiaan telmimistä ja yhdessä esitellään kissat nimi nimeltä. Ilmeisesti talossa on pidetty myös huoltotauko, silla ainakin pallotuolit on käyty nostamassa pystyyn :)

Vierailija
94/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia kissojen pallotuoleja saa?

Vierailija
95/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopeli käynnissä.

Vierailija
96/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa tylsää katella nukkuvia kissoja jotka välillä nuolevat paskasta turkkiaan. Eikö noille vois laittaa sinappia persereikään niin tulis vauhtia tähänki touhuun?

Kissoilla on silloin vauhtia, kun ne itse sitä haluavat ja tarvitsevat. Nuo ovat tasapainoisen oloisia kissoja, nukkuvat suurimman oan ajasta, niin kuin kissat yleensäkin, ja sitten syövät, leikkivät leluhiirten kanssa ja pesevät itseään ja toisiaan.

Et vaikuta ihmiseltä, jota kannattaa päästää kissojen lähelle, joten tuskin tiedät, että kissojen turkki ei todellakaan ole paskainen.

Sinähän sen sanoit. Siksipä ne tylsiä ovatkin, kun nukkuvat, syövät ja nuolevat turkkiaan. Ja jengi ihan täpinöissään kattoo tuota samaa toimintaa päivästä toiseen. Taitaa olla teilläkin tylsät elämät. Miten hitossa te keksitte edes kommentoitavaa jo 7 sivun verran tähän ketjuun kateista, jotka ei tee mitään mielenkiintosta? 

No suurin osa kommenteista onki tuota samaa ihkutusta "Aaahh siis nyt ne nuolee toisiaan, en kestä, mä kuolen <33333333" No niin kuolisin mäkin tylsyyteen jos kattosin noin kuollutta meininkiä.

Vierailija
97/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen sanoit. Siksipä ne tylsiä ovatkin, kun nukkuvat, syövät ja nuolevat turkkiaan. Ja jengi ihan täpinöissään kattoo tuota samaa toimintaa päivästä toiseen. Taitaa olla teilläkin tylsät elämät. Miten hitossa te keksitte edes kommentoitavaa jo 7 sivun verran tähän ketjuun kateista, jotka ei tee mitään mielenkiintosta? 

No suurin osa kommenteista onki tuota samaa ihkutusta "Aaahh siis nyt ne nuolee toisiaan, en kestä, mä kuolen <33333333" No niin kuolisin mäkin tylsyyteen jos kattosin noin kuollutta meininkiä.

Kissoja tuntevat näkevät kuvissa paljon enemmän kuin sinä. Ei sun tosiaan kannata katsoa sellaista, mistä et saa mitään irti.

Nukkuvasta kissasta näkee, kuinka syvässä unessa se on, ja onko se varuillaan tai stressaantunut. Painivista kissoista näkee, kuinka tosissaan ne ovat. Miten kissat ruokailevat näkee niiden suhteen.

Jos sinua ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Minulle aivan mainiota stressinpoistoa töiden välillä.

Vierailija
98/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tasapainoinen pentue. Kun kaikki ovat samanikäisiä, nuoria pentuja ja sisaruksia, niillä ei ole oikeita tappeluja, vaan pelkkää leikkimistä, eikä ketään sorreta pahemmin. Aikuisilla kissoilla ei olisi noin mukavaa keskenään.

Vierailija
99/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuva kissa on rentouttavaa katseltavaa. Neljä nukkuvaa kissaa on 4x yhtä rentouttavaa!

Vierailija
100/1316 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpöhäntä Stubbur on nyt jossain poissa tai piilossa. Muut vetävät sikeitä. Ronja ammeessa, Gudni lattialla ja Briet sinisen sängyn yläpetillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän