Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko yhdenillanjuttuja katua?

Vierailija
26.01.2023 |

Erosin 3kk sitten ja minulla on sen jälkeen ollut 3 yhdenillanjuttua. En kadu yhtäkään, ihan tarkoituksella ne on olleet. Mukavia ja fiksuja kaikki.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien tautiset ainakin saattavat joutua kokemaan vähän konkreettisemmin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009352543.html

Vierailija
2/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu kunhan käyttää kumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, mutta harmittaa jos mies oli huono p*no

Vierailija
4/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katuisit?

Vierailija
5/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos mies osasi käyttää....kumia. Muuten joutuu katumaan.

Vierailija
6/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, jos mies osasi käyttää....kumia. Muuten joutuu katumaan.

Minä miehenä en todellakaan kadu huorissakäyntiä, joskus ilman kumiakin. Todella mukavaa, ainakin ilman kumia!

Vierailija
7/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suhde mieheen, joka oli etäsuhteessa. Tunsin ainoastaan vahingoniloa. Mies meni naimisiinkin tämän kanssa ja hankki lapsen. Pettäminen jatkui myös avioliitossa (ei tosin minun kanssani).

Naurattaa joidenkin hyväuskoisuus.

Vierailija
8/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuminen on niin yksilöllinen juttu, jokaista kaduttaa eri asiat ja joitain mikään ei kaduta.

Vierailija
9/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L*tka.

Vierailija
10/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu katua. :D

Vierailija
11/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset niitä katuvat ennemmin tai myöhemmin vaikka muuta väittävät. Pakkohan se on itselleen muuta uskotella. Eron jälkeen varsinkin rillutellaan ja ollaan otettuja kun joku heitä panee ja kehuu *il lun toivossa jossain kohtaa se kolahtaa.

Vierailija
12/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse katua mitään, jos molemmat osapuolet ovat vapaita, vastuuntuntoisia aikuisia.

Vierailija
13/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
14/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkelit erottavat maailman lopulla jyvät akanoista. Saactaicet h u o r a t heitetään tuleen ja hyvät ihmiset perivät iänkaikkisen valtakunnan. Pian on elonkorjuun aika.

Lähes kaikki miehet ovat noita.

Vierailija
15/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset niitä katuvat ennemmin tai myöhemmin vaikka muuta väittävät. Pakkohan se on itselleen muuta uskotella. Eron jälkeen varsinkin rillutellaan ja ollaan otettuja kun joku heitä panee ja kehuu *il lun toivossa jossain kohtaa se kolahtaa.

Mutta jos ihan itse olen m*nan toivossa sen Tinderin ladannut ja sieltä mieleiseni löytänyt ja selvinpäin tavatessa sopivaksi todennut, niin miksi pitäisi katua?

Vierailija
16/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rilluteltu eron jälkeen. Sydän rikki silloin.

Vierailija
17/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumasta nyt 20 vuotta. Vielä ei ole alkanut kaduttaa.

Vierailija
18/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei kannata katua. Jokaiselle tapahtumalla on tarkoituksensa ja niiden ansiosta olet sitä, mitä olet nyt. 

Vierailija
19/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuuluuko, mutta itse kyllä kaduin aina. Jotenkin se vaan ei ollut yhtään mun juttu mutta nuorena sitä kuvitteli, että niitä "kuuluu" harrastaa.

Vierailija
20/28 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuuluuko, mutta itse kyllä kaduin aina. Jotenkin se vaan ei ollut yhtään mun juttu mutta nuorena sitä kuvitteli, että niitä "kuuluu" harrastaa.

Miksi kadut sitä, että opit yhdenillan juttujen olevan muita kuin sinua varten? Minusta se on hyvä oppi. Tietää, että jatkossa niitä ei ole tarpeen hankkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi