Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1941/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tota uutta Pailiinaa edes haluaa panna? Hirvee plösö kaiken päälle.

Sinä sen sijaan vaikutat varsin herttaiselta ihmiseltä kun koet tarpeelliseksi tulla haukkumaan jonkun painoa anonyymina keskustelupalstalle.

Moi pauliina. Laihduta, olet aika tursas.

Vierailija
1942/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must toi pauliinan koon haukkuminen on naurettavaa.. jokanen saaa olla sen kokoinen kun tykkää, sen sijaan en pitänyt siitä et ekana iltana mennään toisen miehenkaa touhuilee vaik on varattu.. Kuitenki se niklas vaikutti aika herttaselt pojalt ja ollut monta vuotta yhdes nii miks menee kännihölmöilee tollain heti täysin tuntematton kanssa. Mitään ei oikeasti voi laittaa känninpiikkii.. Ainekin itse jos olen ollut humalassa niin kyl mul hälytys kellot sois ja kovaa. ja pitääkö sitä juoda itteensä siihen kuntoon että menee sitten tollasta tekemään jos mopo ei pysy käsissä

Oon samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Te jotka kirjottelette : vähä tuhdimpi tyttö, kuka tollast panis. nii miltä teist ittestää tuntuis jos teidän ulkonäöst puhuttais sillai? Enemmän ymmärrän toi sen teko herättää mielipidettä, toisin siinä kyllä vietiin kännistä akkaa ku pässiä mut miksi siihen kuntoo juotu? Toinen komnentti ku puhuttii miks tuotanto ei puuttunu, nii eipä toi varatut tytötkää hirveesti toista auttanu/puuttunut.. Puhu seläntakana vain et kai kamalaa

Oletko 15v? Toivottavasti, sillä tekstin perusteella vaikutat muutoin vaikeasti kehitysvammaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.

Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.

Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D 

Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.

Vierailija
1944/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaanpa taas aikuisia!! kirjoitti:

Ehkä voisi tosiaan jättää ne ulkonäköön liittyvät kommentit kirjoittamatta, joiden tarkoituksena ei ole kuin aiheuttaa pahaa mieltä.

Ei se omaa ulkonäköä paranna vaikka muita lyttääkin 😑

Näinpä. Täällä haukutaan osallistujia mielellään junteiksi ja sanotaan kuinka on niin wt-porukkaa, mutta mikään ei kyllä paljasta ihmistä valkoroskaksi niin kuin tuntemattomien ulkonäön haukkuminen palstalla. :D

Pidätkö itseäsi paremman väestön kansalaisena?

Jos näin niin taidatte sitten kaikki olla melkoisia lylleröitä🍫

Vierailija
1945/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mautonta täällä arvostella toisten ulkonäköä ja kokoa.

Mautonta raahata poikaystävänsä katsomaan "paratiisilomalle" kun itse vyöryy suihku ja sänkypanolle ensimmäisenä iltana. Mauton akka kertakaikkiaan.

Vierailija
1946/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tämmöisiä pauliinoita.

Jos oma värkki huutaa niin hirveästi sitä vierasta kyrpää, niin miksi ei elä sinkkuna ja hypi sängystä sänkyyn niin paljon kun haluaa. Miksi täytyy aiheuttaa toiselle ihmiselle turhaa tuskaa?

Sais toi Niklaskin jonkun herttasen ja luotettavan tytön kumppanikseen.

Sairastahan tuo on eikä mitään muuta. Pönkittää omaa heikkoa itsetuntoa toisen kustannuksella.

Vierailija
1947/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Must toi pauliinan koon haukkuminen on naurettavaa.. jokanen saaa olla sen kokoinen kun tykkää, sen sijaan en pitänyt siitä et ekana iltana mennään toisen miehenkaa touhuilee vaik on varattu.. Kuitenki se niklas vaikutti aika herttaselt pojalt ja ollut monta vuotta yhdes nii miks menee kännihölmöilee tollain heti täysin tuntematton kanssa. Mitään ei oikeasti voi laittaa känninpiikkii.. Ainekin itse jos olen ollut humalassa niin kyl mul hälytys kellot sois ja kovaa. ja pitääkö sitä juoda itteensä siihen kuntoon että menee sitten tollasta tekemään jos mopo ei pysy käsissä

Oon samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Te jotka kirjottelette : vähä tuhdimpi tyttö, kuka tollast panis. nii miltä teist ittestää tuntuis jos teidän ulkonäöst puhuttais sillai? Enemmän ymmärrän toi sen teko herättää mielipidettä, toisin siinä kyllä vietiin kännistä akkaa ku pässiä mut miksi siihen kuntoo juotu? Toinen komnentti ku puhuttii miks tuotanto ei puuttunu, nii eipä toi varatut tytötkää hirveesti toista auttanu/puuttunut.. Puhu seläntakana vain et kai kamalaa

Oletko 15v? Toivottavasti, sillä tekstin perusteella vaikutat muutoin vaikeasti kehitysvammaiselta.

Julmaa haukkua 15-vuotiaaksi, heilläkin on keskimäärin kuitenkin hieman järkeä päässä.

Vierailija
1948/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen vois ottaa popparit esiin ku lukee tätä keskustelua. Mielipide asioist ei kantsi taistella, siii ei voita mtn ku ihmisille katkennuita verisuonia niinku monelle nähtävästi vastanneille, ellei tietty tykkää aiheuttaa draamaa. Jos ei niiin kannattaa pitää mielipiteet omana tietona

Vierailija
1949/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso on ihme ryhmähalifanaatikko :D Kun kerrottiin Jessen poistuneen saarelta, viittoili siinä Cc:n vieressä kaikille et tulisivat ryhmähaliin sen ympärille. Sit kun Niklas oli saapunut resorttiin niin sielläkin piti ottaa ryhmähali sen kunniaksi. Ja sinkkujen pudotustilanteessa jälleen "otetaan tähän näin ryhmähali kaikki!" :D

Vierailija
1950/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, miten Elli on onnistunut roikkumaan noin pitkään mukana. Ei vaikuta bileissä yhtään siltä, että kuuluisi porukkaan ja ollut vain yksillä treffeillä

Itse jos olisin tuolla sinkkumiehenä olisin tiputtanut Ellin heti ensimmäisenä. Rujot kasvot ja tyhjä pää ei ole hyvä yhdistelmä. Oikeastaan olin yllättynyt, että silloin kun haastateltavana oli Elli ja Laura ja joku kolmas niin Laura tippui Ellin sijasta.

Vierailija
1951/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1953/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkeen vois ottaa popparit esiin ku lukee tätä keskustelua. Mielipide asioist ei kantsi taistella, siii ei voita mtn ku ihmisille katkennuita verisuonia niinku monelle nähtävästi vastanneille, ellei tietty tykkää aiheuttaa draamaa. Jos ei niiin kannattaa pitää mielipiteet omana tietona

Moi Vilma.

Vierailija
1954/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vilma.

Jep, huomaa ihan kirjoitusasusta, että siellä se Vilma kommentoi :D

Mikäs siinä, hyvää viihdettä.

Vierailija
1955/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että toivon jopa Marin käyvän palstalla. Olin tänään Malmin asemalla rattaiden ja huutavan taaperon kanssa rapusissa, hissi rikki ja ihmiset vaan kävelee ohi. Sit joku tuli tarjoamaan apua ja ärtyneenä vielä tiuskasin, kantoi rattaat ylös mun kansaa enkä tajunnu edes kiittää. Tajusin vasta että tis-Marihan se tais olla. Kiitos!! :D

mm tää on hyvä osotus siitä, että myös tosi-tv:tä tekevät on osa ihan tavallisia ihmisiä

Vierailija
1956/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vilma.

Otan ton kohteliasuutena koska vilma on kaunis,mutta en ole hän. Ihan normaali sarjan seuraaja

Vierailija
1957/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=750950058397789&substory_… 😂😂

Oot vähän myöhäs

Vierailija
1958/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma olet tyhmä.

Vierailija
1959/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vilma.

Otan ton kohteliasuutena koska vilma on kaunis,mutta en ole hän. Ihan normaali sarjan seuraaja

Niinpä varmaan, Vilmaseni, niinpä varmaan.

Harmi ettei kauneus, tai edes "kauneus", tuo kielioppiosaamista mukanaan. 

Vierailija
1960/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma olet tyhmä.

Tämä oli jo melko klassinen. Toisaalta ei mene edes haukusta, koska on lähinää toteamus aivan päivänselvästä asiasta.

Ketju on lukittu.