Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1921/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must toi pauliinan koon haukkuminen on naurettavaa.. jokanen saaa olla sen kokoinen kun tykkää, sen sijaan en pitänyt siitä et ekana iltana mennään toisen miehenkaa touhuilee vaik on varattu.. Kuitenki se niklas vaikutti aika herttaselt pojalt ja ollut monta vuotta yhdes nii miks menee kännihölmöilee tollain heti täysin tuntematton kanssa. Mitään ei oikeasti voi laittaa känninpiikkii.. Ainekin itse jos olen ollut humalassa niin kyl mul hälytys kellot sois ja kovaa. ja pitääkö sitä juoda itteensä siihen kuntoon että menee sitten tollasta tekemään jos mopo ei pysy käsissä

En usko että tykkää olla kokoisensa, sen vuoksi panee ja hakee huomiota, jotta voisi todistella itselleen että kelpaa jollekkin.

Vierailija
1922/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh av:lla puolustellaan pettäjää, varmasti olisi erilaiset kommentit jos kyseessä olisi mies. Joku varmaan heittää kohta että Roni raiskasi Pauliinan, kun Ronilla "itsepuolustusnaarmuja" rinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mautonta täällä arvostella toisten ulkonäköä ja kokoa.

Vierailija
1924/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo läskiksi läskiä se ei ole haukkumista

Vierailija
1925/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinan facebookin perusteella on kyllä juhlinut ennenki :D mistäs tietää vaikka olis samanlainen ihan irl.

Vierailija
1926/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh av:lla puolustellaan pettäjää, varmasti olisi erilaiset kommentit jos kyseessä olisi mies. Joku varmaan heittää kohta että Roni raiskasi Pauliinan, kun Ronilla "itsepuolustusnaarmuja" rinnassa.

Hahaha :D nauroin jo tuolla aikaisemmin että tosiaan jos olis vaikka sonja tehny ni ois eri ääni kellossa :D

Nyt ollaan niin tekopyhää kun vähän vajakin oloista pettäjää puolustellaan. :D Tosiaan miten oli tilanne viime kauden mikan kanssa? Sikaleima otsaan eikä siitä yli päästy... nyt porsas samassa tilanteessa niin marttyrileima? :D

Voisiko joskus etsiä ihmisistä jotain hyviä puolia ja "mässäillä" niillä? Ei tää formaatti välttämättä paras paikka oo vaikutusta käydä tekemään mutta voisi vaikka tuomitsemisen sijaan olla vähän empaattisempi eikä pönkittää itseään läyhäämällä täällä...

Varmasti noilla ollu hauskaa tuolla kun ei kaikkea kuitenkaan nähdä koska ei oo 24/7 :(

Vierailija
1927/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mistä tuli paha mieli on se että ronille jää ikuisesti leima että pani porsasta :D

Vierailija
1928/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekakkaa vilman snäp videot sen kissast, toi mimmi on enemmän sekasi mitä ajattelin 🤦🏾‍♂️

Vierailija
1929/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Pauliina on ihan nätti, mutta meikit, vaatteet ja hiukset voisi olla erilaiset niin olisi vielä paljon nätimpi.

Vierailija
1930/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääs kattoon valokuvaaja Petri Mastin Facebook-profiilista aivan huippu meemi koskien Elämän peliä Temptation Icelandilla :D

Vierailija
1931/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanoo läskiksi läskiä se ei ole haukkumista

Silti mautonta.

Vierailija
1932/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman kämmenessä oleva tatuointi "N" tarkoittaa muuten sen exää :D

Vierailija
1933/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi tosiaan jättää ne ulkonäköön liittyvät kommentit kirjoittamatta, joiden tarkoituksena ei ole kuin aiheuttaa pahaa mieltä.

Ei se omaa ulkonäköä paranna vaikka muita lyttääkin 😑

Vierailija
1934/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Vilmahan naureskelee jaksossa Pauliinan käytökselle kun on pari tuntia ollut resortissa ja nyt jo näin kova meininki, myöhemmin näytetään kun jussi ja sonja kommentoi Pauliinan panemisesta jotain, mutta nyt vilma oli kommentoinut facebookissa ettei Pauliina ja Roni olekkaan pannut :D

Vierailija
1935/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanpa taas aikuisia!! kirjoitti:

Ehkä voisi tosiaan jättää ne ulkonäköön liittyvät kommentit kirjoittamatta, joiden tarkoituksena ei ole kuin aiheuttaa pahaa mieltä.

Ei se omaa ulkonäköä paranna vaikka muita lyttääkin 😑

Näinpä. Täällä haukutaan osallistujia mielellään junteiksi ja sanotaan kuinka on niin wt-porukkaa, mutta mikään ei kyllä paljasta ihmistä valkoroskaksi niin kuin tuntemattomien ulkonäön haukkuminen palstalla. :D

Vierailija
1936/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Vilmahan naureskelee jaksossa Pauliinan käytökselle kun on pari tuntia ollut resortissa ja nyt jo näin kova meininki, myöhemmin näytetään kun jussi ja sonja kommentoi Pauliinan panemisesta jotain, mutta nyt vilma oli kommentoinut facebookissa ettei Pauliina ja Roni olekkaan pannut :D

Olikin poistanut jo kommentin. Joku oli myös kommentoinut että vähän eri ääni kellossa oli ohjelmassa Vilma, mutta sen huomaa kyllä ohjelmastakin kuinka kaksinaamainen taidat olla :D mutta sekin kommentti oli poistettu :---(

1937/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tyypille joka mainitsi että Ruutu+ ilmaisjuttu saattaa toimia uudestaankin vaikka käytinkin sen jo joskus 1-2 vuotta sitten. Kävin testaamassa ja niinpäs olikin. 

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
1938/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi itkee tääl et kiusaaminen on tosi vakava juttu! :D Emmi "saattanut" olla jompanakumpana osapuolena joskus EHKÄ teidän arvailujen perusteella... Mutta kun katsoo tätä teidän touhua täällä ni ei jää kyllä kiusaaminen, syrjintä tai lokerointi arvailun varaan... Aika tekopyhää kirjottelua moraalista puhumattakaan! :D

Hävetkää kasvottomat moukat!

Mitä helvettiä, miksi roikut tällaisesen roskaformaatin ketjussa jos et kestä sitä maailmaa? Muutenkin: hävetkää :D Häpeä kuule ihan itse, jos suutut kasvottomalla internet-palstalla.

Vierailija
1939/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Juuso on todella epämiellyttävän oloinen henkilö. Olemuksen ja äänen perusteella pitäisin miellyttävänä, mutta heti kun hän avaa suunsa, niin ei todellakaan.

Siis tämä jätkä ensin itse nukkuu ulkona sen tytön (Jasmin?) vieressä, ja kun sitten Vilma tekee samoja asioita kuin hänkin, niin kommentti on: "Miten kukaan voi olla noin itsekäs kusipää?!" Repesin tuossa kohdassa täysin. :D Kammottavaa, oksettavaa kaksinaismoralismia! Sitä paitsi jaksojen mukaan Juuso itse aloitti ensin rajojen rikkomisen. Mielestäni Vilma ei toki ole käyttäytynyt moitteettomasti, mutta ei lähellekään yhtä pahasti kuin Juuso. Ja kuten joku sanoikin, Vilma kuitenkin kehui Juusoa ja näytti välittävän tästä, vaikka treffeillä kertoi mm. kuinka mustasukkainen Juuso on ja että pyrkii kontrolloimaan ainakin Vilman vaatevalintoja baariin lähtiessä... Itse juoksisin.

Juusohan lähinnä sammui sohvalle sen tytön kanssa, toisten keskelle. Vilma taas tarkoituksella pujahti kahden kesken juban kainaloon. On se nyt ihan eri asia.

inb4 moi juuso

Vierailija
1940/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Juuso on todella epämiellyttävän oloinen henkilö. Olemuksen ja äänen perusteella pitäisin miellyttävänä, mutta heti kun hän avaa suunsa, niin ei todellakaan.

Siis tämä jätkä ensin itse nukkuu ulkona sen tytön (Jasmin?) vieressä, ja kun sitten Vilma tekee samoja asioita kuin hänkin, niin kommentti on: "Miten kukaan voi olla noin itsekäs kusipää?!" Repesin tuossa kohdassa täysin. :D Kammottavaa, oksettavaa kaksinaismoralismia! Sitä paitsi jaksojen mukaan Juuso itse aloitti ensin rajojen rikkomisen. Mielestäni Vilma ei toki ole käyttäytynyt moitteettomasti, mutta ei lähellekään yhtä pahasti kuin Juuso. Ja kuten joku sanoikin, Vilma kuitenkin kehui Juusoa ja näytti välittävän tästä, vaikka treffeillä kertoi mm. kuinka mustasukkainen Juuso on ja että pyrkii kontrolloimaan ainakin Vilman vaatevalintoja baariin lähtiessä... Itse juoksisin.

Hmm. Itse ainakin pidän eri asiana sitä, että nukahtaako sohvalle jonkun sinkun viereen, vaiko hakeutuuko itse sinkun kainaloon nukkumaan, kuten Vilma teki. Tuo itsekäs kusipää -kommentti ei myöskään tullut nukkumisesta Jussin vieressä, vaan nimenomaan tuosta ranneke-casesta. Että Vilma heittää sellaisen esineen metsään, jolla tietää olevan Juusolle tunnearvoa. Myöskin eri mieltä tuosta, että Juuso olisi tehnyt pahempia asioita kuin Vilma. Kyllä minun mielestäni kameroita pakoon juokseminen ynnä muu on huomattavasti enemmän epäilyksiä herättävää, kuin mikään mitä Juuso on tehnyt. 

No tämähän on av. Aina miehen vika, nainen aina enkeli ja viaton. 

Oikeastaan aika ällöttävää.

Ketju on lukittu.