Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1981/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma oli taas ottanut snäppiinsä kuvakaappauksen siitä missä joku oli naureskellu Vilman kissa snäpille.

Tyhmää jotenki käydä täälä ja sit snäpis naureskella perää. Hoh hoh..

Myönsit juuri että seuraat vilman juttuja. Jos et pidä hänestä niin kannattaako stalkkailla.

Vierailija
1982/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma oli taas ottanut snäppiinsä kuvakaappauksen siitä missä joku oli naureskellu Vilman kissa snäpille.

Myönsit juuri että seuraat vilman juttuja. Jos et pidä hänestä niin kannattaako stalkkailla.

Hyvin vastattu. Ne on ehk yhtä uteliait kuin salkkareiden Ulla Taalasmaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä seuraan, ennen jo tätä temppis juttua. En voi sanoa että en pidä hänestä, koska en edes tunne koko henkilöä. Ei se tarkoita että tunnen hänet jos olen kattonu Vilmaa telkkarista. En osaa sanoa mitään koko henkilöstä telkan välityksellä.

Vierailija
1984/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt vilma pitämään vaikka sitä Juusoasi kädestä äläkä tänne tule anonyyminä yrittämään puhdistamaan mainettasi.

Vierailija
1985/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mee yleensä niin, että jalat maassa olevat julkisuuden henkilöt (esim. laulajat) ei halua lueskella keskustelupalstoja, mutta julkisuustyrkyt päin vastoin penkoo netistä kaiken mahdollisen itseään koskevan keskustelun xD

xDDD

Vierailija
1986/3798 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä seuraan, ennen jo tätä temppis juttua. En voi sanoa että en pidä hänestä, koska en edes tunne koko henkilöä. Ei se tarkoita että tunnen hänet jos olen kattonu Vilmaa telkkarista. En osaa sanoa mitään koko henkilöstä telkan välityksellä.

Jos et tunne ihmist nii kantsiiko huudella mitä vilma jakelee jossai snapchatis

Vierailija
1987/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa ovatko Emmi ja Jesse vielä yhdessä. Harmi et ne joutu lähtee.

Vierailija
1988/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa kun noi kaks keskustelee jostain turhast julkkiksest. Must kaikki "tosi tv-julkkikset" on suurimmaks osaks täysin turhia. Ihmiset jotka on esim laulu tai näyttelijä taidol päätynyt julkkikseen niin heidän ihailemisen ymmärrän. Vielä nolompaa myöntää seuraavansa jossai somessa semmost. Itse en seuraa sellassia ihmisiä josta koen päänvaivaa tullaakseni tänne tulla haukkumaan jotakuta. Noloa!

Vierailija
1989/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä peiton alla Roni sanoi pauliinalle että et sä tohon halua lähtee, kohta alkaa kiristyy siellä nii, pauliina vastasi että en mie lähe, johon roni että et sie lähe, oi jumalautahh. Että kyllä siellä on vemppailtu ainakin. Ja mitä mies ja nainen suihkussa tekee 3 tuntia, juttelee ja vertailee pissavehkeitä?

Vierailija
1990/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Elli on kyllä ihan nätti.

Vierailija
1991/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä riehuu joku yleinen trolli tai sitten joku Pauliinalta joskus pakit saanut. Ei voi täysin tuntemattoman ihmisen kehon koostumus tuntua noin tärkeältä.

Vierailija
1992/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusosta toi video Facebookissa.. Onkohan ihan oikeesti jopa agressiivinen persoona?

Mikä video, kenen facessa?

Vierailija
1993/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuotannosta on ohjeistettu osallistujille, ettei keskustelupalstoja kannata käydä lukemassa. Toivottavasti tajuavat totella. Osa täälläkin kirjoitetuista kommenteista on kyllä sitä luokkaa, jotka voivat jäädä mieleen loppuelämäksi.

nimim. "Kokemusta on"

Vierailija
1994/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa ovatko Emmi ja Jesse vielä yhdessä. Harmi et ne joutu lähtee.

Ovat yhdessä. Päivittänyt instaan ainakin olevansa toistensa elämänsä rakkaudet.

Vierailija
1995/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellenikin tuli heti tunne, että syy Emmin haluun lähteä voisi olla se, kun Jesse viihtyi niin hyvin ja oli selvästi suosittu sinkkunaisten seurassa. Emmille itselleen kukaan ei näyttänyt tulevan kovin läheiseksi (paitsi sen ainakin omissa silmissäni aika räkäisen Tonin seurassa vietti jonkin verran aikaa).

Vierailija
1996/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellenikin tuli heti tunne, että syy Emmin haluun lähteä voisi olla se, kun Jesse viihtyi niin hyvin ja oli selvästi suosittu sinkkunaisten seurassa. Emmille itselleen kukaan ei näyttänyt tulevan kovin läheiseksi (paitsi sen ainakin omissa silmissäni aika räkäisen Tonin seurassa vietti jonkin verran aikaa).

Harmi koska emmi oli nii herttanen. Must oli paras ku cc oli jessee täytyy vähä lämmitellä, nii sami sano tost mitä mielt emmi on : must cc voi länkyttää siel mitä huvittaa. Hyvä emmi :,D.

Vierailija
1997/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xixi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään vaikutti ikävä kyllä jotenkin siltä että Emmi vaan ei kontrollifriikkeydessään kestänyt sitä että Jesse on siellä toisella saarella sinkkutyttöjen kanssa. Oli pakko päästä pois, ja keksi sitten hätäpäissään tuommoisen "loppuunpalamisen". Voi toki olla loppuunpalamisessa perääkin, mutta mun analyysin mukaan johtuu juurikin tästä omasta kontrollifriikkeydestään :D Mun mielestä Jesse ja Emmi todella epäsuhtainen pari! Jesse todella tasokas ja mielettömän söpö, Emmi taas.. ei ole kovin kaunis ja luonne vaikuttaa tosi raskaalta.

Ensin ajattelin että Jonne on pelottava, mutta sitten totesin että se onkin oikeesti vaan uskomattoman tyhjä. Ihan titityy. Mutta kamala tyyppi jokatapauksessa.

Vilman snäppien perusteella olisin aika varma että ovat eronneet Juuson kanssa. Puhuu jotenkin siihen tyyliin. Toni oli mielestäni hauska tiputuksessa, puhui todella suunsa puhtaaksi :D Mulle tulee sellanen fiilis että tosielämässä Vilma olisi noille miehille, esim. börjelle ja vaikka tolle tonille, ihan täysi vitsi, sellainen tuksutyyppinen jolle vähän naureskellaan. Varmasti tekee tiukkaa joillekkin pokkana yrittää esittää "kiinnostunutta" Vilmasta :D 

Sonja taas on ihana! Uskomattoman kaunis ja vaikuttaa kivalta ihmiseltä.

Ihmettelin, että vasta nyt tämä Emmin ja Jessen tasoero tuotiin esille. Olen huomannut saman ja ihmetellyt myös, Jessehän on tosi söpö ja komea ja saisi paremmankin. Tosin samalla äänellä ja tyylillä puhuvat.

Hei mikä Emmin ulkonäössä on vikana? Ihan siis teoreettisena kysymyksenä. Oon kuullu et näytän vähän Emmiltä ja oon aikasemmin saanut vain kehuja ulkonäöstäni. Tietenkin oikeassa elämässä harvoin niitä negatiivisia kommentteja tulee... Saa olla brutaali! Itse en näe Emmin ulkonäössä mitään vikaa.

Ja ennen kuin joku laittaa, ei en ole Emmi :D

Vierailija
1998/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjakin on myöntänyt snäpissä lukeneensa näitä keskusteluja

Vierailija
1999/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonjakin on myöntänyt snäpissä lukeneensa näitä keskusteluja

Jos olisin Sonja, kävisin naureskelemassa kaikille Jonnea koskeville kommenteille 😁

Vierailija
2000/3798 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen ja Emmin puhuminen "samalla äänellä ja tyylillä" selittyy varmaan ihan paikkakunnalla jossa ovat molemmat ilmeisesti koko ikänsä asuneet, pieni tampereviba :D

t. sieltä päin itsekin

Ketju on lukittu.