Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
1881/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1882/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tota uutta Pailiinaa edes haluaa panna? Hirvee plösö kaiken päälle.[/quoten

Mitä sitten vaikka onkin vähän "plösö"! Eikö jokainen saa (ja pitää) olla juuri sellainen kun itse haluaa. Hienoa että joku pystyy olla sinut oman kroppansa kanssa vaikka ei omistakkaan tiimalasi vartaloa👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla tuli jotenki vähä viba kun näin vilman ja juuson esittely videon ekaa kertaa niin vähän samantyylinen kuin ekan kauden aki ja rita. ( tykkään siis itse akista ja ritasta mutta koen ettei kukaan pysty olee samanlainen kuin he) mut tuli semmoi jännä tunne et vähän wanna be ne :D. Mutta ehkä vähän nuoria ja hakee viel itseään, mukavan olosia mutta toivon että pysyvät kuitenki yhdessä ja näkee niinkuin sami sanoin iltanuotiolla että : olisitkohan tässä peiliin katsomisen paikka. Molemminpuolin. Tietääkö kukaan pysyikö emmi ja jesse yhdessä? oli mun lemppari pari ja emmi oli tosi herttainen, harmi että leikki jäi kesken

mul tuli kans esittely videost mielee samantyyline ku akil ja rital oli ykköskaudes. Toisin aki ja rital on 10 vuotta enemmän ikä eroa kuin vilmalla ja juusolla, eli tietävät jo mitä haluavat ja mitä itse on ihmisinään, kuin vilmal ja juuso ovat vielä nuoria ja hakevat itseään vielä, toivon kyl et pysyvät kans yhdes ja saavat selvitettyä

Vierailija
1884/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onhan tuo uusi Pauliina todella hyvännäköinen, jos ulkonäköä aletaan kommentoida, omasta mielestäni.

Ei ilmeisesti ollut tottunut juomaan vähään aikaan? Nousiko liikaa päähän? Klipissä näytti siltä että oli ympäripäissään ja mies talutti hädin tuskin pystyssä pysyvänä ja sammaltavana huoneeseen harrastamaan seksiä. Mitään viettelijäntaitoja ei sellaiseen tarvitse. Tuotannon olisi pitänyt puuttua asiaan, jos asia oli näin?

Vierailija
1885/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa sitä ihraisten whitetrash-lorttojen tekemisiä parhaiten päin selittelisi, jollei toiset samanlaiset.

Vierailija
1886/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Pauliina ei varmaan helpolla pääse maineestaan eroon. :D

Vierailija
1887/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tota uutta Pailiinaa edes haluaa panna? Hirvee plösö kaiken päälle.

Sinä sen sijaan vaikutat varsin herttaiselta ihmiseltä kun koet tarpeelliseksi tulla haukkumaan jonkun painoa anonyymina keskustelupalstalle.

Vierailija
1888/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuhdimpi tyttö

Vierailija
1889/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must toi pauliinan koon haukkuminen on naurettavaa.. jokanen saaa olla sen kokoinen kun tykkää, sen sijaan en pitänyt siitä et ekana iltana mennään toisen miehenkaa touhuilee vaik on varattu.. Kuitenki se niklas vaikutti aika herttaselt pojalt ja ollut monta vuotta yhdes nii miks menee kännihölmöilee tollain heti täysin tuntematton kanssa. Mitään ei oikeasti voi laittaa känninpiikkii.. Ainekin itse jos olen ollut humalassa niin kyl mul hälytys kellot sois ja kovaa. ja pitääkö sitä juoda itteensä siihen kuntoon että menee sitten tollasta tekemään jos mopo ei pysy käsissä

Vierailija
1890/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onhan tuo uusi Pauliina todella hyvännäköinen, jos ulkonäköä aletaan kommentoida, omasta mielestäni.

Ei ilmeisesti ollut tottunut juomaan vähään aikaan? Nousiko liikaa päähän? Klipissä näytti siltä että oli ympäripäissään ja mies talutti hädin tuskin pystyssä pysyvänä ja sammaltavana huoneeseen harrastamaan seksiä. Mitään viettelijäntaitoja ei sellaiseen tarvitse. Tuotannon olisi pitänyt puuttua asiaan, jos asia oli näin?

Järjestäjät ovat vähintään yhtä moraalittomia kuin kilpailijatkin. Näkivät psykopaattisesti vain käänteen, joka tuo rahaa, katsojia ja julkisuutta. "Tunteilla" on heille vain tässä tapauksessa markkina-arvoa.

Vierailija
1891/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännin piikkiin ei voi laittaa, mutta klipistä tosiaan sai sellaisen kuvan, että siinä vietiin ympäripäissään olevaa naista, joka ei tajunnut oikein missä mennään.

Vierailija
1892/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sen sijaan vaikutat varsin herttaiselta ihmiseltä kun koet tarpeelliseksi tulla haukkumaan jonkun painoa anonyymina keskustelupalstalle.

Moinen horoperse ansaitsee kaiken mahdollisen sonnan niskaansa.

Entä se mies, jonka kanssa petti? Joka vei horjuvan varatun naisen huoneeseen?

Vierailija
1893/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se mies, jonka kanssa petti? Joka vei horjuvan varatun naisen huoneeseen?

Vielä suurempi kusipää.

Vierailija
1894/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies, joka vei kännissä horjuvan varatun naisen huoneeseen?

Vierailija
1895/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Must toi pauliinan koon haukkuminen on naurettavaa.. jokanen saaa olla sen kokoinen kun tykkää, sen sijaan en pitänyt siitä et ekana iltana mennään toisen miehenkaa touhuilee vaik on varattu.. Kuitenki se niklas vaikutti aika herttaselt pojalt ja ollut monta vuotta yhdes nii miks menee kännihölmöilee tollain heti täysin tuntematton kanssa. Mitään ei oikeasti voi laittaa känninpiikkii.. Ainekin itse jos olen ollut humalassa niin kyl mul hälytys kellot sois ja kovaa. ja pitääkö sitä juoda itteensä siihen kuntoon että menee sitten tollasta tekemään jos mopo ei pysy käsissä

Oon samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Te jotka kirjottelette : vähä tuhdimpi tyttö, kuka tollast panis. nii miltä teist ittestää tuntuis jos teidän ulkonäöst puhuttais sillai? Enemmän ymmärrän toi sen teko herättää mielipidettä, toisin siinä kyllä vietiin kännistä akkaa ku pässiä mut miksi siihen kuntoo juotu? Toinen komnentti ku puhuttii miks tuotanto ei puuttunu, nii eipä toi varatut tytötkää hirveesti toista auttanu/puuttunut.. Puhu seläntakana vain et kai kamalaa

Vierailija
1896/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että toivon jopa Marin käyvän palstalla. Olin tänään Malmin asemalla rattaiden ja huutavan taaperon kanssa rapusissa, hissi rikki ja ihmiset vaan kävelee ohi. Sit joku tuli tarjoamaan apua ja ärtyneenä vielä tiuskasin, kantoi rattaat ylös mun kansaa enkä tajunnu edes kiittää. Tajusin vasta että tis-Marihan se tais olla. Kiitos!! :D

Vierailija
1897/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se kyllä missään tiedottomassa humalassa ollut, kännissä toki, mutta ihan tolpillaan. Jos ei itse hallitse omaa käytöstään niin eipä se kyllä tuotantoyhtiön asia ole. Eri asia jos ei olisi pysynyt pystyssä tai pystynyt puhumaan. Ja olen nähnyt koko jakson, varmasti oli kykenevä tekemään päätöksen ihan itse.

Vierailija
1898/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Pauliina ei varmaan helpolla pääse maineestaan eroon. :D

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
1899/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa. Te jotka kirjottelette : vähä tuhdimpi tyttö, kuka tollast panis. nii miltä teist ittestää tuntuis jos teidän ulkonäöst puhuttais sillai? Enemmän ymmärrän toi sen teko herättää mielipidettä, toisin siinä kyllä vietiin kännistä akkaa ku pässiä mut miksi siihen kuntoo juotu? Toinen komnentti ku puhuttii miks tuotanto ei puuttunu, nii eipä toi varatut tytötkää hirveesti toista auttanu/puuttunut.. Puhu seläntakana vain et kai kamalaa

Tuotanto on vastuussa kaikesta huolimatta jollain lailla kilpailijoista, jotka siis kilpailevat tuolla. He ei eivät ole vastuussa toistensa tekemisistä eikä se ole peruste olla puuttumatta etteivät kilpailijat puutu, päinvastoin. Sen sijaan kerroit juuri epäsuoraan mielipiteesi siitä, ettei tämä "mies" ollutkaan ainoa, jota syyttää tapahtuneesta, muutkin ovat osasyyllisiä.

Joka tapauksessa, meni maku viimeistään tässä koko roskasta. Ihmisten viattomuutta ei saisi käyttää hyväksi. Mm. jännitys, aikaero ja väsymys voivat nopeuttaa tai voimistaa alkoholin päähän nousemista yllättävän paljon.

Vierailija
1900/3798 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, videossa puhuttiin huutamisesta. Huusiko ne molemmat oikeasti niin että kaikki kuuli? :O

Ketju on lukittu.