Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Katsoinko oikein, kun Juha tuli ilmoittamaan, että Emmi lähtee, niin Vilman suupielissä kareili hymy.
Juha sanoi 'niinkuin huomaatte, Emmi ei ole tässä enää' -> hymy. Kamera zoomasi häntä toisenkin kerran, Juha sanoi 'Emmin ja Jessen matka Temptation Islandilla on päättynyt' edelleen salaperäinen hymy. Vasta kolmannella kerralla kyyneleitä.
Ei tarvitse itkeä, mutta hymy...
Tarkoitat Juhalla varmaankin Samia?
"mahtavaa" uuteen TIS-instakuvaan on joku pikkupoika ( alle 10-v?) kirjoittanut kivat tisut.... :(
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on nykyisin Artun kanssa.
Onko varmaa tietoa? Mihin perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Jesse oo enään Emmin kanssa? Ansaitsee parempaa.
Emmi vaikuttaa hyvältä tytöltä, jolla vain sattuu olemaan omia huolia ja murheita. Samoin Jesse vaikuttaa mukavalta, mielestä sopivat hyvin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Pauliina on nykyisin Artun kanssa.
Mihin perustuu? Onks oikeeta tietoo
Vilma ja Jussi oltiin nähty Porin PK:ssa viihteellä yhdessä. Raportoin toisen käden silminnäkijahavainnon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmi vaikuttaa hyvältä tytöltä, jolla vain sattuu olemaan omia huolia ja murheita. Samoin Jesse vaikuttaa mukavalta, mielestä sopivat hyvin toisilleen.
Samaa mieltä! ^
Emmissä on vähän narsistin piirteitä. Ja Jonne on sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Emmistä voi sanoa monenlaista, mutta narsistia en hänestä saa tämän ohjelman perusteella. Sen sijaan Jonnessa on piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmistä voi sanoa monenlaista, mutta narsistia en hänestä saa tämän ohjelman perusteella. Sen sijaan Jonnessa on piirteitä.
Minusta tuntuu, että tuo kirjoittaja varmaan kirjoitti nuo vahingossa väärin päin.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka sopii toisilleen. Hyvä suhde tarkoittaa kuitenkin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
On pitänyt jo aiemmin sanoa, että tekopyhä Juuso on myös aika pelottava. Varmaankin kotipuolessa jotain vihanhallintaongelmia. Aina "ikävän" videon nähtyään alkaa läimiä käsiä yhteen aggressiivisesti. Hyvä ettei Vilma ole metrileuan lähettyvilläkään...
En minä kyllä kenenkään kehonkielestä lähtisi vetämään mitään johtopäätöksiä minkään väkivaltaisuuden suhteen. Aggressiivinen kehonkieli yleisesti on normaalia tilanteissa, missä ihminen on vihainen. Oikeastaan tuo kuulostaa jo todella kaukaa haetulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoinko oikein, kun Juha tuli ilmoittamaan, että Emmi lähtee, niin Vilman suupielissä kareili hymy.
Juha sanoi 'niinkuin huomaatte, Emmi ei ole tässä enää' -> hymy. Kamera zoomasi häntä toisenkin kerran, Juha sanoi 'Emmin ja Jessen matka Temptation Islandilla on päättynyt' edelleen salaperäinen hymy. Vasta kolmannella kerralla kyyneleitä.
Voi kiitos Sinulle kun korjasit ♥️. Tarkoitin Samia.
(ihmettelin kymmenet alanuolet, jos itse näen virheen tai olen epävarma viestin sisällöstä, en laita alanuolta, jätän kommentin sikseen)
TIS kirjoitti:
Mikä se emmin vakava asia jesselle sit oli?
Nuudelit oli liian kovia
Mua ärsyttää noin videot joissa tekemällä väännetään pahempaa kuin on. Vilmakin sanoi, että Juuso tykkää itsetutkiskelusta ja suosittelee sitä Vilmallekin. Tähän Vilma oikeasti sanoi, että "onhan Juuso oikeassa", mutta videoon tämä ei tietenkään päätynyt. Ihan eri asiasta liitettiin lause "enkä mä oo yhtään sellanen enkä jaksa niitä juttuja" ( ei nyt ihan suoria lainauksia mut kuitenkin....).
Emmille näytettiin kiva video Jessestä, mutta Pauliinan oloa ei haluttu yhtään helpottaa vaan edelleen sitä Jessikaa/Jennikaa näytettiin vaikka eivät enää yhtään olleet yhdessä, päinvastoin.
Eikö se jo kerro ettei ohjelma ole kiinnostava itsessään jos pitää retusoida videot oman mielen mukaan?
Minäkin huomasin Vilman hymyn kun Emmin lähdöstä kerrottiin. Outoa.
Tänään nähdään, onko uusi pari Pauliina & Niklas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos Sinulle kun korjasit ♥️. Tarkoitin Samia.
(ihmettelin kymmenet alanuolet, jos itse näen virheen tai olen epävarma viestin sisällöstä, en laita alanuolta, jätän kommentin sikseen)
Oma alanuoleni tuli kyllä ihan koskien viestin sisältöä, ei nimivirhettä.