Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko toi Tissin juontaja Vilmaa vähän sillä silmällä?Viime jaksossa iltanuotiolla näytti siltä kun haastatteli tyttöjä niin Vilman kohdalla Samin silmät oikein hehkui ja näytti että oli oikein vaikeuksia istua.Onko kukaan muu huomannut?
Jotain tunteita herätti tai vaan nauraa näille tytöille.Samillahan on tyttöystävä.
Siinä on ihminen joka joutuu olemaan ainakin kolme viikkoa päivittäin tekemisissä Jonnen kanssa. Sen käytöstä kun katselee ja puhetta kuuntelee, niin kyllähän siinä Sonjaa kohtaan saattaa myötätunto herätä, kun kyseessä on herttainen nuori nainen, jolla on Jonnen kaltainen poikaystävä.
Mitenköhän tuo Jessen pettäminen "kaikissa aiemmissa suhteissa" pitäisi tulkita? Itse olen tiennyt jäbän siitä lähtien kun oli 16 enkä kyllä muista kuin yhden tyttöystävän ennen Emmiä. Tarkoitetaankohan nyt jotain yläastesuhteita ja niitä vastaavia pettämisiä eli
paria pusua kotibileissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tuo Jessen pettäminen "kaikissa aiemmissa suhteissa" pitäisi tulkita? Itse olen tiennyt jäbän siitä lähtien kun oli 16 enkä kyllä muista kuin yhden tyttöystävän ennen Emmiä. Tarkoitetaankohan nyt jotain yläastesuhteita ja niitä vastaavia pettämisiä eli
paria pusua kotibileissä? :D
Eikö sillä ollut just ennen emmiä joku blondi. Mun mielestä kaikki kolme olivat/ovat samassa työpaikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paria pusua kotibileissä? :DEikö sillä ollut just ennen emmiä joku blondi. Mun mielestä kaikki kolme olivat/ovat samassa työpaikassa
Juuri häntä tarkoitin. Löysivät toisensa lukiossa ja seurustelivat aika pitkään ilmeisesti vähän on-off-meiningillä. Samaan työpaikkaan Emmin kanssa päätyivät vasta myöhemmin. En tiedä, kauanko Jesse oli sinkkuna suhteen päätyttyä ja johtuiko päättyminen pettämisestä. Mutta mitään kovin suurta määrää eksiä (eli ei myöskään petettyjä sellaisia) Jessellä ei kyllä taida olla.
Kun osallistuu tuollaiseen formaattiin, voi ehkä olettaa saavansa arvostelua osakseen ja kaikenlaista epäasiallista tulkintaa tekemisistään ja olemuksestaan. Mielestäni Emmin parjaus on mennyt ihan liian pitkälle. Anonyyminä näyttää olevan niin helvetin helppoa suoltaa kaikenlaista paskaa muista ihmisistä.
Se Joonas ottaa tatuoinnin siellä saarella. Kun joku sitä ihmetteli saako se jonkun kohtauksen kun kumihanska tyyppi pyörii siinä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paria pusua kotibileissä? :DEikö sillä ollut just ennen emmiä joku blondi. Mun mielestä kaikki kolme olivat/ovat samassa työpaikassa
Juuri häntä tarkoitin. Löysivät toisensa lukiossa ja seurustelivat aika pitkään ilmeisesti vähän on-off-meiningillä. Samaan työpaikkaan Emmin kanssa päätyivät vasta myöhemmin. En tiedä, kauanko Jesse oli sinkkuna suhteen päätyttyä ja johtuiko päättyminen pettämisestä. Mutta mitään kovin suurta määrää eksiä (eli ei myöskään petettyjä sellaisia) Jessellä ei kyllä taida olla.
Kyllä Emmi on ollut töissä samassa työpaikassa jo silloin, kun Jesse seurusteli tämän blondin kanssa, joka myöskin samaisessa kaupassa. Kaikki olivat yhtä aikaa.
Ja näiden kahden neitosen välissä oli Jessellä aika, ettei seurustellut kenenkään kanssa, joten ei tästäkään mitään draamaa saa aikaiseksi. Tosielämä on monesti aika tylsää...
Emmistä kyllä huokuu epävarmuus ja halu kontrolloida. Niin se vaan on. Mustasukkainen kaikesta. Kunhan vanhenee,saa kokemusta ja varmuutta,niin osaa olla myös suhteessa. Ihan varmaan se erokin tulee, ja kun ero tulee niin suosittelen Emmiä asumaan yksin muutaman vuoden ja kasvattamaan itseluottamusta.
Eiköhän Emmi elä varsin mukavan ja mallikkaan elämän ilman av mammojen pohdintoja ja neuvojakin 😇
Mikä pari tuolta lähtee pois? Kuka siis sai hermoromahduksen kesken leikin?
Pauliina on nykyisin Artun kanssa.
mahtavaa 2 uutta paria tullut ohjelmasta
Katsoinko oikein, kun Juha tuli ilmoittamaan, että Emmi lähtee, niin Vilman suupielissä kareili hymy.
Juha sanoi 'niinkuin huomaatte, Emmi ei ole tässä enää' -> hymy. Kamera zoomasi häntä toisenkin kerran, Juha sanoi 'Emmin ja Jessen matka Temptation Islandilla on päättynyt' edelleen salaperäinen hymy. Vasta kolmannella kerralla kyyneleitä.
Ei tarvitse itkeä, mutta hymy...
Mikä se emmin vakava asia jesselle sit oli?
Ku aiemmin oli spekulointii et olis raskaana mut eipä taida olla
Mikä se emmin vakava asia jesselle oli?
Miksi nimitetään sellaista nuorta ihmistä, joka tietää kaikesta kaiken? Onko se joku av mamman vastakohta?😉Kaikkea hyvää kaikille!❤❤❤
Olin huomaavinani samaa. Ikäänkuin silmät herkutteli Vilmassa. Ja oli hieman vaivaantuneen oloinen. Kenties hieman innostunut? Hairahtaako Samikin houkutuksien saarella, kellään tietoa?